quote:De Noorse schaatsbond heeft de negen schaatsers bekendgemaakt die bij de Olympische Winterspelen voor het Scandinavische land zullen uitkomen.
Bij de mannen bestaat de selectie uit Håvard Bøkko, Espen Aarnes Hvammen, Håvard Lorentzen, Simen Spieler Nilsen en Sverre Lunde Pedersen, terwijl Noorwegen vier vrouwen heeft uitverkozen: Hege Bøkko, Camilla Helen Farestveit, Mari Hemmer en Ida Njåtun.
We hebben de atleten waarop we hadden gehoopt, zowel individueel als voor het team", zei Øystein Haugen, manager bij de Noorse schaatsbond.
Toch is er in Noorwegen een relletje ontstaan rondom de positie van Spieler Nilsen. Er gaan stemmen op dat Fredrik van der Horst een betere keuze zou zijn geweest, ook met het oog op de ploegenachtervolging. De 24-jarige schaatser, die anderhalve week geleden nog twaalfde werd bij het Essent ISU EK Allround in Hamar, laat de laatste weken een betere vorm zien dan Spieler Nilsen.
Van der Horst rijdt voor de particuliere Noorse schaatsacademie en velen denken dat dat een reden is om de allrounder niet naar Sotsji te sturen. "Dit is pure politiek. Het is een schijnvertoning", zei Tom Erik Oxholm van de academie.
Polen
Ook in Polen is er op een persconferentie van het Poolse Olympisch Comité duidelijkheid gegeven over de langebaanselectie. Bij de dames gaan Katarzyna Bachleda-Curus, Natalia Czerwonka, Katarzyna Wozniak en Luiza Złotkowska naar Sotsji. Dit kwartet haalde vier jaar geleden verrassend brons op de olympische ploegenachtervolging, de eerste Poolse schaatsmedaille ooit.
Bij de mannen zullen Zbigniew Brodka, Sebastian Druszkiewicz, TVM'er Konrad Niedzwiedzki, Artur Nogal, Jan Szymanski en Artur Was actief zijn in de Adler Arena.
Brodka was vorig seizoen nog de winnaar van de wereldbeker op de 1500 meter, terwijl Was in november van 2012 zilver won op de 500 meter bij de Essent ISU World Cup in Heerenveen.
quote:Männer (6): Alexej Baumgärtner (Chemnitz), Patrick Beckert (Erfurt), Moritz Geisreiter (Inzell), Nico Ihle (Chemnitz), Robert Lehmann (Erfurt), Samuel Schwarz (Berlin)
Frauen (8): Monique Angermüller (Berlin), Stephanie Beckert (Erfurt), Judith Hesse (Erfurt), Gabriele Hirschbichler (Inzell), Claudia Pechstein (Berlin), Denise Roth (Mylau), Jenny Wolf (Berlin), Bente Kraus (Berlin)
quote:Zeventien schaatsers zullen Canada vertegenwoordigen op de Olympische Winterspelen. Woensdag werd het Canadese langebaanteam bekendgemaakt.
Na de olympische trials rond de jaarwisseling waren de namen voor de selectie al min of meer bekend, maar de schaatsbond en het Canadese olympisch comité hadden de mogelijkheid om rijders aan te wijzen, maar deden dat niet. En dus mogen Ivanie Blondin, Anastasia Bucsis, Kali Christ, Marsha Hudey, Kaylin Irvine, Christine Nesbitt, Brittany Schussler, Brianne Tutt en Daniëlle Wotherspoon-Gregg zich bij de dames opmaken voor de Spelen.
Bij de heren bestaat het team uit: William Dutton, Mathieu Giroux, Jamie Gregg, Vincent de Haître, Gilmore Junio, Lucas Makowsky, Denny Morrison en Muncef Ouardi.
Jeremy Wotherspoon maakte dit jaar zijn comeback. De meervoudig wereldkampioen wilde proberen de Spelen van Sochi te halen, maar strandde bij de trials. Hij werd nog wel derde op de eerste 500 meter, maar zakte naar de zesde plaats na de tweede omloop. Hij werd niet aangewezen.
4.02 in een trainingsrit is eigenlijk toch ook echt belachelijk hard?twitter:Ireenw twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 16:21:21Gisteren hard gevallen tijdens de training. Vandaag stijf en stram,maar alles doet het nog! Net een solide 3km 4.02.0 gereden. #roadtosochi reageer retweet
Stijf en stram 4.02 rijden in een trainingsritje is wel acceptabel denk ik ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:57 schreef Mansjester het volgende:
4.02 in een trainingsrit is eigenlijk toch ook echt belachelijk hard?twitter:Ireenw twitterde op zaterdag 25-01-2014 om 16:21:21Gisteren hard gevallen tijdens de training. Vandaag stijf en stram,maar alles doet het nog! Net een solide 3km 4.02.0 gereden. #roadtosochi reageer retweet
Inzell is ook wel een snellere baan dan Vancouver.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:13 schreef Jason22 het volgende:
6:13 in een traingsrit4 jaar geleden had je in Vancouver daar voor goud genoeg aan
Pechstein won overigens in een baanrecord van 4.00,92.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:57 schreef Mansjester het volgende:
Ja..prima maar dan moet ze ook echt thuiskomen met een gouden plak want alleen maar paraderen met je look dat kennen we nu langzamerhand wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:18 schreef Mansjester het volgende:
Goed topic
Hege is dus gewoon te bewonderen![]()
Op zondag 26 januari 2014 09:56 schreef Iwanius het volgende:
Ergens zou het wel leuk zijn als Alma-Ata de Spelen in 2022 krijgt. Schaatsen op een overdekt Medeo moet een spektakelstuk worden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inzell is ook wel een snellere baan dan Vancouver.
Op zich wel. Niet als Herbert dan nog in functie is.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 15:27 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ergens zou het wel leuk zijn als Alma-Ata de Spelen in 2022 krijgt. Schaatsen op een overdekt Medeo moet een spektakelstuk worden.
Herbert met zijn Teleac-Russisch.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:49 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op zich wel. Niet als Herbert dan nog in functie is.
http://www.schaatsen.nl/n(...)m_source=twitterfeedquote:Het had een mooi affiche kunnen zijn voor een grote wedstrijd. Na die tien kilometer in Vancouver, waar Lee het goud greep door de foute wissel van Kramer, troffen beide rijders elkaar zelden rechtstreeks in een wedstrijd. Zaterdagavond starten ze tegen elkaar op de drie kilometer.
Naast Lee verschijnen ook de andere Zuid-Koreaanse vedetten aan de start. De gedoodverfde favoriete op de 500 meter, Sang-Hwa Lee, treft op de kortste afstand haar ploeggenote Tae-Yun Kim.
Tae-Bum Mo, in Sotsji titelverdediger op de 500 meter, is op de kilometer gekoppeld aan Kjeld Nuis. De Koreaanse ploeg trainde deze week ter voorbereiding op de Winterspelen in Heerenveen.
Mulder treft Groothuis
Van de Nederlandse olympische ploeg verschijnen bijna alle schaatsers zaterdag aan de start. Op de 500 meter komt wereldkampioen sprint Michel Mulder uit tegen Stefan Groothuis. Ook Marrit Leenstra en Ireen Wüst sprinten tegen elkaar op de kortste afstand.
Verder komen Jan Smeekens, Ronald Mulder, Laurine van Riessen, Lotte van Beek en Margot Boer op de kortste sprintafstand in actie. Michel Mulder komt later op de avond ook in actie op de 1000 meter, net als ploeggenoot Mark Tuitert en Jorien ter Mors.
De mannen van de lange adem (Jorrit Bergsma, Bob de Jong) kiezen, net als Kramer en Lee, op de avond voor het vertrek naar Sotsji voor de 3000 meter. Een uitzondering daarop is Jan Blokhuijsen. Hij komt in actie op de 500 meter. Ook Carien Kleibeuker, geplaatst voor de 5000 meter bij de Olympische Spelen, schaatst een drie kilometer.
Is Blokhuijsen een sprinter geworden?quote:Het had een mooi affiche kunnen zijn voor een grote wedstrijd. Na die tien kilometer in Vancouver, waar Lee het goud greep door de foute wissel van Kramer, troffen beide rijders elkaar zelden rechtstreeks in een wedstrijd. Zaterdagavond starten ze tegen elkaar op de drie kilometer.
Naast Lee verschijnen ook de andere Zuid-Koreaanse vedetten aan de start. De gedoodverfde favoriete op de 500 meter, Sang-Hwa Lee, treft op de kortste afstand haar ploeggenote Tae-Yun Kim.
Tae-Bum Mo, in Sotsji titelverdediger op de 500 meter, is op de kilometer gekoppeld aan Kjeld Nuis. De Koreaanse ploeg trainde deze week ter voorbereiding op de Winterspelen in Heerenveen.
Mulder treft Groothuis
Van de Nederlandse olympische ploeg verschijnen bijna alle schaatsers zaterdag aan de start. Op de 500 meter komt wereldkampioen sprint Michel Mulder uit tegen Stefan Groothuis. Ook Marrit Leenstra en Ireen Wüst sprinten tegen elkaar op de kortste afstand.
Verder komen Jan Smeekens, Ronald Mulder, Laurine van Riessen, Lotte van Beek en Margot Boer op de kortste sprintafstand in actie. Michel Mulder komt later op de avond ook in actie op de 1000 meter, net als ploeggenoot Mark Tuitert en Jorien ter Mors.
De mannen van de lange adem (Jorrit Bergsma, Bob de Jong) kiezen, net als Kramer en Lee, op de avond voor het vertrek naar Sotsji voor de 3000 meter. Een uitzondering daarop is Jan Blokhuijsen. Hij komt in actie op de 500 meter. Ook Carien Kleibeuker, geplaatst voor de 5000 meter bij de Olympische Spelen, schaatst een drie kilometer.
Dat is niet mogelijk. Omdat Bob de Jong een slechte race reed in Berlijn, viel hij uit de top 4 van het klassement.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:23 schreef Jason22 het volgende:
Bergsma - Kramer en Lee - De Jong zou toch wel de mooiste loting zijn op de 10 kilometer![]()
Ah, dank, Zo gaat dat dus!quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Dat is niet mogelijk. Omdat Bob de Jong een slechte race reed in Berlijn, viel hij uit de top 4 van het klassement.
Voor de 10 kilometer staan de eerste 4 schaatsers in dat wereldbekerklassement in de laatste 2 ritten. Dat zijn dus Kramer, Bergsma, Lee en Swings. Waarbij Kramer niet tegen Bergsma wordt geloot, aangezien op de OS landgenoten niet tegen elkaar mogen rijden.
Enige uitzondering zou zijn geweest als De Jong ook in de top 4 had gestaan. Dan heb je met 3 Nederlanders in het laatste blok weinig keus. Maar helaas.
Dan hoop ik dat de Jong in de ritten daarvoor, de snelste tijd neerzet en dat we Kramer - Bergsma in de laatste rit krijgen, dan zijn we al voor de laatste rit zeker van goud!quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:58 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de Jong in de ritten daarvoor, de snelste tijd neerzet en dat we Kramer - Bergsma in de laatste rit krijgen, dan zijn we al voor de laatste rit zeker van goud!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Waarbij Kramer niet tegen Bergsma wordt geloot, aangezien op de OS landgenoten niet tegen elkaar mogen rijden.
Enige uitzondering zou zijn geweest als De Jong ook in de top 4 had gestaan. Dan heb je met 3 Nederlanders in het laatste blok weinig keus. Maar helaas.
Sinds wanneer is dat. Ik dacht dat, dat vroeger wel mocht.quote:Waarbij Kramer niet tegen Bergsma wordt geloot, aangezien op de OS landgenoten niet tegen elkaar mogen rijden.
Yep. In Vancouver was het ook al zo. In Turijn reden er wel landgenoten tegen elkaar volgens mij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat. Ik dacht dat, dat vroeger wel mocht.
En even kijken of ik het nu goed zeg![]()
Kramer - Lee
Bergsma - Swings
Kramer-Swings
Bergsma-Lee
In willekeurige volgorde, toch?
Klopt. Noorwegen moet in de eerste ronde tegen Polen of Canada.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:42 schreef heywoodu het volgende:
Noorwegen doet toch mee aan de achtervolging bij de mannen en Duitsland niet?
En bij de vrouwen hetzelfde toch?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:42 schreef Montov het volgende:
[..]
Klopt. Noorwegen moet in de eerste ronde tegen Polen of Canada.
Ja, Noorwegen moet tegen Nederland of Polen. En gezien de kwaliteiten van Noorwegen zijn ze tegen beide ploegen kansloos.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En bij de vrouwen hetzelfde toch?
bij de vrouwen doet duitsland ook nie meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En bij de vrouwen hetzelfde toch?
Ben een beetje in de war, want bijna alle bookmakers bieden bij zowel de mannen als de vrouwen wel Duitsland, maar niet Noorwegen aan
twitter:erbenwennemars twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 17:31:32500m Thialf: @muldermichel 9,79-34,93 @jansmeekens 35,00 @greigdaniel 35,07 @stefangroothuis 35,17 @mulderronald 35,17 @heinotterspeer 35,18 reageer retweet
twitter:robbertderijk twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 17:28:083km. Kramer 3.44,02. SH Lee 3.45.00, Bergsma 3.46,03, B De Jong 3.54,58. Nauta 4.14,44. reageer retweet
Supersnell openingen voor beide. Zo snel wordt er op de 1000m niet geopend.twitter:SchaatsStats twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 18:01:55.@muldermichel (16,14) wint 200m sprint van @greigdaniel (16,24) reageer retweet
Wust en Ter Mors weer erg goed op de 1000m.twitter:robbertderijk twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 18:16:491 km. Groothuis 1.09,08, Tuitert 1.09,73, Nuis 1.09,81, Wust 1.15,42, Ter Mors 1.15,59, Boer 1.16,19, VD Weijden 1.17,97. reageer retweet
twitter:mulderronald twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 18:34:20Laatste race voor Sochi was matig. 9,63 was weer vanouds maar door mindere bochten een eindtijd van 35,17. reageer retweet
Het ijs was behoorlijk slecht dus beter je niet nu kapot rijden. Dat hoeft volgende week pas.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:57 schreef Montov het volgende:
Lee toch weer erg goed. Ik had van Kramer eigenlijk wel een 3:42 verwacht eigenlijk.
"DIT KAN GEWOON. NIET."quote:
http://www.nusport.nl/sch(...)erve-1500-meter.htmlquote:
Blokhuijsen bedankt voor plek als reserve op 1500 meter
Jan Blokhuijsen stond op basis van de uitslag op het olympisch kwalificatietoernooi reserve op de 1500 meter. De schaatser van Team Corendon heeft echter besloten af te zien van die mogelijke startplek.
''Ik heb ervoor gekozen om tussendoor terug te gaan naar Nederland", legde Blokhuijsen maandag tijdens de eerste training in de Adler Arena uit.
Blokhuijsen heeft zich individueel gekwalificeerd voor de 5000 meter, die op de eerste competitiedag van de Spelen op het programma staat, en neemt deel aan de ploegenachtervolging, die pas in het laatste weekeinde wordt afgewerkt.
"Ik ga in die tussentijd liever trainen in Heerenveen en kom daarna terug. De achtervolging is voor mij namelijk erg belangrijk en daar wil ik scherp aan de start staan. Dan kan ik me in Nederland goed voorbereiden en ook nog even mijn gedachten verzetten."
Blokhuijsen vertrekt daarom op 9 februari uit het olympisch dorp en keert terug op 17 februari, een dag voor de tien kilometer. Hij staat namelijk ook reserve op de langste afstand. Die plek houdt hij wel.
Op de 1500 meter zullen Koen Verweij, Stefan Groothuis, Mark Tuitert en Sven Kramer namens Nederland in actie komen.
twitter:jorientermors twitterde op maandag 03-02-2014 om 15:08:17Ter Mors bijna onderuit door vrijwilliger? http://t.co/AkOoAMXPAa via @NOS #grrr irritatie en lol met @stimtoss reageer retweet
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_in_het_zeil__.htmlquote:SOTSJI -
Maurits Hendriks, de chef de mission van de Nederlandse ploeg in Sotsji, zegt dat er tijdens de schaatswedstrijden in de Adler Arena neutrale metingen verricht zullen worden om te controleren dat er niet gefraudeerd wordt met de luchtcirculatie in de hal.
„Daarnaast worden er ook door de KNSB zelf metingen verricht en er zijn diverse andere landen die hetzelfde doen. De vraag is wel hoe effectief dat laatste is. Maar ik weet dat het principe van fair play hoog op de prioriteitenlijst prijkt van het IOC, ook nu in Rusland, en dat men scherp toeziet op een eerlijk verloop van alle competities. We moeten ons vooral niet gek laten maken”, aldus Hendriks.
De speculaties over mogelijk gemarchandeer met de luchtcirculatie zijn voor hem geen aanleiding geweest om het onderwerp te bespreken in het reguliere overleg met andere chef de missions. „Het is mij duidelijk dat het IOC hier scherp op zit en ik ga niet handelen op basis van speculaties. Dat zou een verkeerd signaal zijn. Zodra je feiten hebt, is het een ander verhaal. Ik ben er zeker van dat het IOC daar dan ook heel geïnteresseerd in zal zijn en adequaat zal reageren.”
Zijn hernieuwde kennismaking met de ijsvloer van de Adler Arena leerde Sven Kramer gisterochtend dat er tijdens de Spelen waarschijnlijk geen toptijden gereden zullen worden. Het maakt Kramer, die zaterdag voor het eerst in actie komt op de vijf kilometer, weinig uit zolang de omstandigheden maar voor iedereen gelijk zijn. Dat laatste is echter wel een punt van zorg, gaf de TVM-kopman toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_in_het_zeil__.html
Daar hebben we de circulatie weer. Wel handig, als het misgaat gooien we het gewoon op vuil spel en de luchtcirculatie.
Ze hadden het even daarvoor ook over Ariën Crispijnsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:28 schreef Wombcat het volgende:
Wel kwaliteitsreportage. Hij schaatst nu tegen de deen Pedersen
Verder wel leuk trouwens, maar wel meer van dergelijke foutjes gezien.
Telegraafquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:09 schreef Jason22 het volgende:
Michel Mulder wint met overmacht
Michel Mulder heeft tijdens een trainingswedstrijd in de Adler Arena zijn topvorm getoond. De wereldkampioen sprint noteerde op de 500 meter de enige 34-er (34,97) in een veld van acht schaatsers.
Mark Tuitert eindigde in de testrace als vierde, met een tijd van 35.72. De Australiër Daniel Greig eindigde tweede (35,48) voor Mulders Canadese tegenstander William Dutton (35,52).
Mulder komt maandag tijdens de Winterspelen in Sotsji voor de eerste keer in actie. Hij schaatst dan twee keer de 500 meter en is de topfavoriet voor de gouden plak. Daarmee zou de 27-jarige Zwollenaar wel voor een uniek feit zorgen. Nooit eerder won een Nederlander de olympische titel op de kortste schaatsafstand.
(telegraaf.nl)
In de Nederlandse media ja, terwijl dat nergens op slaatquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:16 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij wordt echt overal als de grote topfavoriet bestempeld![]()
Op die baan is hij 1 van de topfavorieten, op zich is hem aanduiden als topfavoriet dan niet verkeerd natuurlijk. Iemand die 34,31 kan rijden in Heerenveen behoort op een vergelijkbare baan tot de topfavorieten. Mits hij nog steeds dezelfde vorm heeft natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In de Nederlandse media ja, terwijl dat nergens op slaat
Nederland heeft wel meer kans op goud dan de andere landen, maar dat komt gewoon omdat we 3 man hebben in de grote groep kanshebbers, echt geen topfavoriet
Nou ja, ze hebben het over "de topfavoriet", maar ik geloof echt niet dat er een topfavoriet is. Er is een groep favorieten, en daar hoort hij bij. Ik zie Mo zelfs nog eerder als "topfavoriet" (hoewel zo iemand er dus niet is volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op die baan is hij 1 van de topfavorieten, op zich is hem aanduiden als topfavoriet dan niet verkeerd natuurlijk. Iemand die 34,31 kan rijden in Heerenveen behoort op een vergelijkbare baan tot de topfavorieten. Mits hij nog steeds dezelfde vorm heeft natuurlijk.
Een topfavoriet zie ik meer als iemand die als enige echt favoriet is, waar alle ogen op zijn gericht. Iemand die teleurgesteld is met zilver. Zoals Kramer bijvoorbeeld. Dat vind ik niet het geval bij Mulderquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op die baan is hij 1 van de topfavorieten, op zich is hem aanduiden als topfavoriet dan niet verkeerd natuurlijk. Iemand die 34,31 kan rijden in Heerenveen behoort op een vergelijkbare baan tot de topfavorieten. Mits hij nog steeds dezelfde vorm heeft natuurlijk.
Ja, precies. Iemand waarbij de kans op winst beduidend groter is dan de kans op geen winst.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een topfavoriet zie ik meer als iemand die als enige echt favoriet is, waar alle ogen op zijn gericht. Iemand die teleurgesteld is met zilver. Zoals Kramer bijvoorbeeld. Dat vind ik niet het geval bij Mulder
quote:Verweij snel op 1.000 meter
Op de 1.000 meter blonk Koen Verweij uit. De Alkmaarder was met 1.09,28 maar 0,14 langzamer dan het baanrecord van Denis Koezin. De Pool Zbigniew Brodka werd tweede in 1.09,75 en de Canadees Denny Morrison eindigde in 1.09,85 als derde.
De Jong test op 5 kilometer
Bob de Jong schaatste naar 6.25,33 op de 5 kilometer. De Jong komt in Sotsji alleen op de 10 kilometer in actie en is reserve voor de 5 kilometer, die zaterdag vanaf 12.30 uur op het programma staat. De 500 meter vindt maandag vanaf 14.00 uur plaats en de 1.000 staat voor woensdag 12 februari om 15.00 uur op de rol.
nos.nl
Groothuis was nog sneller afgelopen weekend op het brakke ijs van Thialf. Dat was al helemaal een indrukwekkende tijd. Al is het voor Koen wel een heel goed teken voor de 1500 meter natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat is een indrukwekkende tijd van Koentje hoor.
Saskia deed niet mee?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is in Estland het NK gehouden. Raivo Laanemets won daar de 10 kilometer in een nieuw PR van 19:30, dat was 1 minuut en 3 seconden sneller dan de nummer 2.
Sandra Alusalu won de 5km bij de vrouwen in eveneens een knappe tijd, 10:01.
Is vrij normaal dat die tijden bekend zijn hoor. Maar niet elke keer wordt er aandacht aan besteed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef MiLalaa het volgende:
verder word ik maar zenuwachtig van al die goede toptijden van de NL'ers zo vóór de start van OS. Zul je straks zien dat het niks wordt als het er echt om gaat![]()
Ik kan me helemaal niet herinneren van andere OS-sen dat er ook zoveel trainingstijden vooraf bekend waren
dat zal het zijn ja. Het wordt nu wel breed uitgemetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Is vrij normaal dat die tijden bekend zijn hoor. Maar niet elke keer wordt er aandacht aan besteed.
En dan heb je eerder zo'n fotoshoot gedaan:quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:28 schreef franklop het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)voor-Lobisjeva.dhtml
Voor zaterdag 12:30.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer is de loting van de 5 km?
Vrijdagavond, of laat in de middag bij ons, is mijn verwachting.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer is de loting van de 5 km?
jammer voor de spanning, maar verhoogt wel de kansen voor Boer op een medawljequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Vrijdagavond, of laat in de middag bij ons, is mijn verwachting.
Jing Yu doet definitief niet mee aan de 500m.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Balen voor Yu, zeg. En jammer voor de spanning ook, inderdaad. Ik zag Yu nog als de grootste concurrente van Sang-Hwa Lee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Tja, Lee natuurlijk veel te sterk en dan heb je nog steeds Wang/Wolf/Fatkulina en ik vrees ook wel Ledematen, en misschien dan pas Boer..quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..], toch wel jammer, op het WK sprint was ze goed op de 500 meter. Voor Boer is het idd wel goed nieuws, maar ik zie Boer nog steeds wel richting plek 4 rijden waar ze een abonnement op heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |