Nou ja, ze hebben het over "de topfavoriet", maar ik geloof echt niet dat er een topfavoriet is. Er is een groep favorieten, en daar hoort hij bij. Ik zie Mo zelfs nog eerder als "topfavoriet" (hoewel zo iemand er dus niet is volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op die baan is hij 1 van de topfavorieten, op zich is hem aanduiden als topfavoriet dan niet verkeerd natuurlijk. Iemand die 34,31 kan rijden in Heerenveen behoort op een vergelijkbare baan tot de topfavorieten. Mits hij nog steeds dezelfde vorm heeft natuurlijk.
Een topfavoriet zie ik meer als iemand die als enige echt favoriet is, waar alle ogen op zijn gericht. Iemand die teleurgesteld is met zilver. Zoals Kramer bijvoorbeeld. Dat vind ik niet het geval bij Mulderquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:59 schreef Ericr het volgende:
[..]
Op die baan is hij 1 van de topfavorieten, op zich is hem aanduiden als topfavoriet dan niet verkeerd natuurlijk. Iemand die 34,31 kan rijden in Heerenveen behoort op een vergelijkbare baan tot de topfavorieten. Mits hij nog steeds dezelfde vorm heeft natuurlijk.
Ja, precies. Iemand waarbij de kans op winst beduidend groter is dan de kans op geen winst.quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Een topfavoriet zie ik meer als iemand die als enige echt favoriet is, waar alle ogen op zijn gericht. Iemand die teleurgesteld is met zilver. Zoals Kramer bijvoorbeeld. Dat vind ik niet het geval bij Mulder
quote:Verweij snel op 1.000 meter
Op de 1.000 meter blonk Koen Verweij uit. De Alkmaarder was met 1.09,28 maar 0,14 langzamer dan het baanrecord van Denis Koezin. De Pool Zbigniew Brodka werd tweede in 1.09,75 en de Canadees Denny Morrison eindigde in 1.09,85 als derde.
De Jong test op 5 kilometer
Bob de Jong schaatste naar 6.25,33 op de 5 kilometer. De Jong komt in Sotsji alleen op de 10 kilometer in actie en is reserve voor de 5 kilometer, die zaterdag vanaf 12.30 uur op het programma staat. De 500 meter vindt maandag vanaf 14.00 uur plaats en de 1.000 staat voor woensdag 12 februari om 15.00 uur op de rol.
nos.nl
Groothuis was nog sneller afgelopen weekend op het brakke ijs van Thialf. Dat was al helemaal een indrukwekkende tijd. Al is het voor Koen wel een heel goed teken voor de 1500 meter natuurlijk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Dat is een indrukwekkende tijd van Koentje hoor.
Saskia deed niet mee?quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:57 schreef heywoodu het volgende:
Ondertussen is in Estland het NK gehouden. Raivo Laanemets won daar de 10 kilometer in een nieuw PR van 19:30, dat was 1 minuut en 3 seconden sneller dan de nummer 2.
Sandra Alusalu won de 5km bij de vrouwen in eveneens een knappe tijd, 10:01.
Is vrij normaal dat die tijden bekend zijn hoor. Maar niet elke keer wordt er aandacht aan besteed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:54 schreef MiLalaa het volgende:
verder word ik maar zenuwachtig van al die goede toptijden van de NL'ers zo vóór de start van OS. Zul je straks zien dat het niks wordt als het er echt om gaat![]()
Ik kan me helemaal niet herinneren van andere OS-sen dat er ook zoveel trainingstijden vooraf bekend waren
dat zal het zijn ja. Het wordt nu wel breed uitgemetenquote:Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Is vrij normaal dat die tijden bekend zijn hoor. Maar niet elke keer wordt er aandacht aan besteed.
En dan heb je eerder zo'n fotoshoot gedaan:quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:28 schreef franklop het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)voor-Lobisjeva.dhtml
Voor zaterdag 12:30.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer is de loting van de 5 km?
Vrijdagavond, of laat in de middag bij ons, is mijn verwachting.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:04 schreef Mansjester het volgende:
Wanneer is de loting van de 5 km?
jammer voor de spanning, maar verhoogt wel de kansen voor Boer op een medawljequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Vrijdagavond, of laat in de middag bij ons, is mijn verwachting.
Jing Yu doet definitief niet mee aan de 500m.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Balen voor Yu, zeg. En jammer voor de spanning ook, inderdaad. Ik zag Yu nog als de grootste concurrente van Sang-Hwa Lee.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:52 schreef Montov het volgende:
[..]
Tja, Lee natuurlijk veel te sterk en dan heb je nog steeds Wang/Wolf/Fatkulina en ik vrees ook wel Ledematen, en misschien dan pas Boer..quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:03 schreef Felagund het volgende:
[..], toch wel jammer, op het WK sprint was ze goed op de 500 meter. Voor Boer is het idd wel goed nieuws, maar ik zie Boer nog steeds wel richting plek 4 rijden waar ze een abonnement op heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |