Daarom wordt er vaker met je geflirt als je een relatie hebt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
Tja, de vrouwen vallen vaak genoeg op de bondkraagjes ( dan heb ik het ook over de Nederlandse vorm hier van ).
Omdat volgens hun gevoel, zij zich beter kunnen redden in de maatschappij ( het alfa gedrag ).
Zelfde zie je in het dierenrijk..... de grootste bek heeft vaak het mooiste vrouwtje.
Dit gaat natuurlijk niet altijd op.
Ook schijnt het zo te zijn, dat mensen die zich daad werkelijk gelukkig voelen ( dus niet het zeggen... maar volgens hun gevoel ook echt zijn ) dit zich laat aflezen van het gezicht en manier van doen.
Dus ze stralen iets af, wat vaak aantrekkelijker is dan mensen die toch iets missen.
wat een gelul.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:
Mensen met een minder mooi uiterlijk hebben imo een mindere eigenwaarde. Ze zullen niet zo snel iemand aanspreken die er een stuk beter uitziet omdat ze bang zijn toch te zullen falen. Dit is waarom ze sneller zullen gaan voor een partner die er ook wat minder mooi uitziet. Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb wel eens hele lekkere meiden samen gezien met een lelijke partner. Misschien dat hier de status een rol speelt waardoor deze mensen hun eigenwaarde hoger ligt.
Waarom zou dat gelul zijn? Het is sowieso mijn persoonlijke mening en ik ben er heel zeker van dat dit voor meer mensen geldt.quote:
Ik heb nog nooit een bondkraagje gezien ....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
Tja, de vrouwen vallen vaak genoeg op de bondkraagjes ( dan heb ik het ook over de Nederlandse vorm hier van ).
Omdat volgens hun gevoel, zij zich beter kunnen redden in de maatschappij ( het alfa gedrag ).
Zelfde zie je in het dierenrijk..... de grootste bek heeft vaak het mooiste vrouwtje.
Ook schijnt het zo te zijn, dat mensen die zich daad werkelijk gelukkig voelen ( dus niet het zeggen... maar volgens hun gevoel ook echt zijn ) dit zich laat aflezen van het gezicht en manier van doen.
Dus ze stralen iets af, wat vaak aantrekkelijker is dan mensen die toch iets missen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
quote:
Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:
Mensen met een minder mooi uiterlijk hebben imo een mindere eigenwaarde. Ze zullen niet zo snel iemand aanspreken die er een stuk beter uitziet omdat ze bang zijn toch te zullen falen. Dit is waarom ze sneller zullen gaan voor een partner die er ook wat minder mooi uitziet. Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb wel eens hele lekkere meiden samen gezien met een lelijke partner. Misschien dat hier de status een rol speelt waardoor deze mensen hun eigenwaarde hoger ligt.
Knappe mensen hebben meer keuze in partners daardoor kunnen ze kiezen voor intelligentere, knappere partners waardoor de nakomelingen slimmer worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Uhm. Theoretische benadering werkt niet in de liefde. Over het algemeen valt soort op soort. Er zijn meerdere onderzoeken waaruit blijkt dat je op mensen verliefd wordt die in dezelfde 'uiterlijksklasse' vallen. Uitzonderingen daargelaten, maar normaal gesproken is de vrouw niet veel knapper dan de man en vice versa.
Dit laatste is onzin. Als je een relatie hebt, en je houdt van elkaar dan is dat heel anders dan een meisje uit de kroeg mee nemen op zaterdagnacht en volblaffen. Die is vaak ook niet mooi omdat je al liters bier op hebt en toch je snikkel in een half natte kut wilt proppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Blastoise het volgende:
knip
Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
En dit zegje omdat je jezelf knap vindt ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bondkraagje gezien ....
Wat wil je met dat plaatje zeggen ?quote:
Je hoeft niet knap/mooi/perfect te zijn om door een ander aantrekkelijk gevonden te worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Blastoise het volgende:
Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?
Nee, ze bestaan alleen in de films.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef K44S het volgende:
[..]
En dit zegje omdat je jezelf knap vindt ?
[..]
Wat wil je met dat plaatje zeggen ?
Vind het echt geen onzin.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit laatste is onzin. Als je een relatie hebt, en je houdt van elkaar dan is dat heel anders dan een meisje uit de kroeg mee nemen op zaterdagnacht en volblaffen. Die is vaak ook niet mooi omdat je al liters bier op hebt en toch je snikkel in een half natte kut wilt proppen.
Je kunt iemand ook op andere punten aantrekkelijk vinden. En ik denk dat als je zelf niet zo aantrekkelijk bent je je daar ook minder druk om maakt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Blastoise het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?
Dat kan; gelukkig lopen er meer rond.quote:Dit onderwerp kwam in me op, omdat ik zag dat een meisje die ik al vanaf de middelbare school ken, een relatie openbaar maakte via Facebook. Dat meisje is op zich nog wel aardig, alleen ze is gewoon echt lelijk. Buiten het feit dat ze lelijk is, heeft ze ook nog eens een enorm on-sympathieke kop. Ik weet, ik weet dat ze daar natuurlijk zelf niets aan kan doen, en dat ze qua innerlijk hartstikke aardig is, maar dan nog zou ik het er gewoon niet ''op kunnen''.
Ik denk dat als je echt verlieft op iemand bent (op andere punten dan uiterlijk), ook als deze minder knap is, je je daar niet zo druk meer om zult maken.quote:Een vrouw moet voor mij wel echt aantrekkelijk, fris, een lieve uitstraling hebben, mooie ogen, en niet een slangenkop. En van daaruit vraag ik mijzelf af: Stel dat ik nu heel erg lelijk zou zijn, zou ik dan uit een soort compromis met mezelf wel voor zo'n meisje gaan? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
Ik bedoel nog niet eens zozeer alleen de kop, maar sommige mensen hebben het gewoon allemaal niet zo mee, ook geen uitstraling, opvallend karakter etc..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Knap of niet is je kop. Met intelligentie, verzorgd zijn en humor valt een hoop te compenseren
Daar heb je ongetwijfeld een bron voor om dat te onderbouwen.quote:Knappe mensen hebben meer keuze in partners daardoor kunnen ze kiezen voor intelligentere, knappere partners waardoor de nakomelingen slimmer worden.
Om die reden zijn knappe mensen vaak ook intelligent.
of een Pokémon usericon, dat schrikt de dames ook afquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Blastoise het volgende:
[..]
Ik bedoel nog niet eens zozeer alleen de kop, maar sommige mensen hebben het gewoon allemaal niet zo mee, ook geen uitstraling, opvallend karakter etc..
lelijke wijven hoefen bij mij niet aan te komenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hoeft niet knap/mooi/perfect te zijn om door een ander aantrekkelijk gevonden te worden.
Die gast met dat vliegtuigje, wie is dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef 314 het volgende:
[..]
of een Pokémon usericon, dat schrikt de dames ook af
maar eens, als je alles 'tegen' hebt dan wordt het allemaal wat lastiger, maar uiteindelijk vinden bijna alle mensen iemand, dat dan weer wel
minder mooie mensen met hoge status hebben ook vaker meer dan één vrouw.. al is dat meestal tijdelijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mark Rutte snapt dat gewoon nog niet
voormalig staatssecretaris van Defensie (2007-2010) Jack de Vriesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die gast met dat vliegtuigje, wie is dat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jack_de_Vriesquote:Dankzij zijn ruime ervaring binnen het CDA en zijn strategische kennis van de media werd De Vries in 2005 benoemd tot campagneleider van het CDA. Hij werd daarmee verantwoordelijk voor het resultaat bij de Nederlandse gemeenteraadsverkiezingen 2006, de Tweede Kamerverkiezingen 2006 en de Provinciale Statenverkiezingen 2007. Het CDA leek op een nederlaag af te stevenen bij de Kamerverkiezingen, maar werd uiteindelijk toch de grootste partij, waardoor Balkenende de functie van minister-president kon voortzetten. Het succes van het CDA werd vooral op het conto van spindoctor De Vries geschreven.
Ik denk dat de lelijkere mensen zoals jij het noemt vaak meer naar innerlijk kijken. Omdat mensen die lelijk zijn denken toch nooit zon knap iemand te krijgen. Nu zie ik persoonlijk het vaak juist andersom vooral voor de echt serieuze relaties. Kijk maar eens gewoon op straat. Die hele knappe dame van 30 loopt naast zon lelijk sulletje. Puur alleen om het feit dat het knappe, populaire er na een jaar of 25 wel af is en ze iemand wil om de rest van haar leven mee te leven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:56 schreef Blastoise het volgende:
Hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn, en er ook andere factoren zoals innerlijk, geld, sociale status etc. meespelen, kun je toch over het algemeen wel stellen dat de knappere mensen vaak met de knappere mensen gaan, en de lelijkere met de lelijkere.
Om me heen zie ik het ook : Lekkere chicks gaan vaak met gasten die er of goed uitzien, of een grote bek hebben, populair zijn, en andersom. Chicks die niet knap zijn, of overgewicht hebben, gaan ook vaak met een beetje sullige figuren om het zo maar even te stellen.
Nu had ik onlangs een tinder-account aangemaakt, en kreeg matches met zowel lekkere als minder lekkere dames. Telkens waren het de minder knappe die uit zichzelf een gesprek begonnen. Kennelijk beseffen zij zich ook dat ze toch meer hun best zullen moeten doen om aan de relatie te komen dan hun goed uitziende geslachtsgenoten.
Waar mensen nog wel eens idealistisch willen roepen dat ''het om het innerlijk gaat'', lijken mensen toch wel degelijk compromissen met zichzelf te sluiten. Natuurlijk bestaat er op het detail wel verschil in wat de een mooi vindt en de ander niet, maar ik denk dat een Bar Refaeli voor 99% van de mannen als aantrekkelijk beschouwd zal worden, terwijl een Paulien Cornelisse door een nagenoeg even groot deel niet puur op basis van het uiterlijk direct aantrekkelijk gevonden zal worden.
Pics als ondersteunend materiaal:
Bar Refaeli
[ afbeelding ]
Paulien Cornelisse
[ afbeelding ]
Ik denk dat mensen op de hoofdlijnen wel tot hetzelfde aangetrokken zijn. Natuurlijk zul je altijd een uitzondering hebben die dan weer eerder Paulien Cornelisse zou doen dan Bar Refaeli vanwege laatstgenoemde's puntige knieën, maar dat is niet de mainstream.
Maar wat doen ''lelijke'' mensen dan, wanneer zij bijvoorbeeld een relatie aan gaan met iemand die naar algemene maatstaven ook niet als aantrekkelijk zal worden beschouwd? Natuurlijk zal zo iemand zeggen ''Beauty is in the eye of the beholder'', maar als die persoon zelf een stuk knapper was geweest had hij of zij hoogstwaarschijnlijk voor een andere partner gekozen.
Het komt er nog niet helemaal lekker uit wat ik precies bedoel misschien, maar hopelijk komt de boodschap over...
Make-up en Photoshop kunnen een hoop doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef LazyDave het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, mooie meid hoor die Bar Refaeli.
Misschien is er dan toch nog hoop voor mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Make-up en Photoshop kunnen een hoop doen.
Op die foto is ze ook niet lelijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef LazyDave het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, mooie meid hoor die Bar Refaeli.
Juist, beetje overtrokken van TS om te beweren dat 99% van de mannen Bar aantrekkelijk vind.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Make-up en Photoshop kunnen een hoop doen.
Juist.....quote:
Puberteit is dit wellicht vaker zo. Hoe ouder je wordt als persoon hoe meer behoefte je hebt aan iemand die gewoon 'goed' is om het zomaar te zeggen, dan doet een grote bek er niet aan toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef K44S het volgende:
[..]
Juist.....
Not sure, if you're fucking with me....ore you're just fucking with me.
Enfin.
De jongens die de grootste bek hebben, en meest arrogant zijn. Krijgen vaak de mooiere meiden.
Mee eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Puberteit is dit wellicht vaker zo. Hoe ouder je wordt als persoon hoe meer behoefte je hebt aan iemand die gewoon 'goed' is om het zomaar te zeggen, dan doet een grote bek er niet aan toe.
Luidructige mannen kunnen vaak wel meiden krijgen. Niet de mooiste is mijn ervaring maar wel leuke meiden. En dat geldt niet alleen voor de puberteit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Puberteit is dit wellicht vaker zo. Hoe ouder je wordt als persoon hoe meer behoefte je hebt aan iemand die gewoon 'goed' is om het zomaar te zeggen, dan doet een grote bek er niet aan toe.
Hoogstens voor een doorsmeerbeurt maar niet meer dan dat...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Luidructige mannen kunnen vaak wel meiden krijgen. Niet de mooiste is mijn ervaring maar wel leuke meiden. En dat geldt niet alleen voor de puberteit.
Valt mee, dames vinden ze vaak erg lomp. Vraag me sowieso af waarom je met iemand wil gaan als degene alleen maar een grote bek heeft, maar ach.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Luidructige mannen kunnen vaak wel meiden krijgen. Niet de mooiste is mijn ervaring maar wel leuke meiden. En dat geldt niet alleen voor de puberteit.
Jij ook niet bij mijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:41 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
lelijke wijven hoefen bij mij niet aan te komen
Helemaal mee eens. Grappig vb: mijn vriendinnen komen regelmatig met foto's uit magazines om te laten zien wie hunken zijn, geen één keer dat ik hun keuze en de keuze van de redactie knap of wat dan ook heb gevonden. Snap eigenlijk nog steeds niet waarom elke keer Brad Pitt werd gekozen als nr. 1 sexy man ter wereldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:11 schreef Re het volgende:
't is maar in welke culturele omgeving je zit, en welke schoonheidsidealen er gelden en in welke eeuw je leeft wat de definitie is van schoonheid...
Helemaal mee eens dat (bijna) niemand voor 100% innerlijk gaat, eigenlijk best jammer dat het niet zo kan functioneren. Soms irriteer ik mij ook aan mijn ''eigen keuze'', ik kom dan mannen tegen die een gentleman zijn, die qua theorie tot kandidaat behoren, maar mijn hersenen weigeren hen gewoon, vaak geeneens dat ze ''lelijk'' zijn. Ik vind ze best wel ''knap'' eigenlijk, maar ik hoef ze gewoon nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:05 schreef Hexagon het volgende:
Er is volgens mij bijna niemand die 100% voor innerlijk gaat. Alleen zijn sommigen met minder perfectie tevreden. De grens tussen knap en lelijk is ook niet zo zwart wit te stellen.
Ergens anders gaan zitten? Zij is alles wat ik lelijk vind aan een vrouw. Slappe kin, weke mond, afschuwelijk haar. Wat een ramp was het toen om WIDM te kijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Toevallig ben ik Paulien Cornelisse een tijdje geleden nog in de trein tegengekomen.
Maar waarom zou je aanleggen met iemand die je op het eerst oog al totaal onaantrekkelijk vind?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:06 schreef Buffell het volgende:
Wat gewoon een feit is, is dat je vaker op basis van uiterlijk al afgewezen wordt zonder dat je een eerlijke kans krijgt om jezelf te bewijzen.
Waarom aanleggen met iemand die je aantrekkelijk vindt maar een enorme douchebag is?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom zou je aanleggen met iemand die je op het eerst oog al totaal onaantrekkelijk vind?
Hier één bondkraagje voor je:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef maily het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een bondkraagje gezien ....
Uiteindelijk is iedereen (knap of lelijk) oppervlakkig.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:54 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar waarom zou je aanleggen met iemand die je op het eerst oog al totaal onaantrekkelijk vind?
Dat zeg ik toch niet? Met een partner waarmee het qua innerlijk niet klikt wordt het ook niks.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Buffell het volgende:
[..]
Waarom aanleggen met iemand die je aantrekkelijk vindt maar een enorme douchebag is?
Ik vind het niet oppervlakkig dat je het liefst een partner hebt die je op zijn minst een beetje aantrekkelijk vind?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is iedereen (knap of lelijk) oppervlakkig.
Aantrekkingskracht kan ook in karakter zitten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind het niet oppervlakkig dat je het liefst een partner hebt die je op zijn minst een beetje aantrekkelijk vind?
Kijk het hoeft geen topmodel te zijn en imperfecties hoeven ook helemaal geen issue te zijn (soms is het zelfs wel prikkelend). Maar iemand die echt nul aantrekkingskracht heeft daar wordt het imo ook niets mee. Ik denk dat dat op den duur toch wel gaat opbreken.
Dit is zeker niet per se waar. Mannen die veel mee hebben, zijn eerder tot luiheid geneigd. Je ziet dat de gemiddelde gast dan na veel pogingen een chick mee naar huis krijgt, en de knappe jongen soms met lege handen blijft staan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef Vansschoen het volgende:
Aantrekkingskracht kan ook in het karakter ziiten, maar toch, voor mij persoonlijk moet het uiterlijk ook echt in orde zijn.
Als ik voor mezelf spreek dan merk ik dat tijden het uitgaan vooral de minder knappe jongens gelijk op je af komen, alsof ze niks te verliezen hebben. De knappe/populaire jongens die flirten echt veel meer. Wat uiterlijk betreft van ik ook wel echt op de knappere jongens, en eerlijk is eerlijk die minder knappe jongens geef ik ook geen kans.
Als het op relatie materiaal aankomt en ik iemand al ken en van innerlijk echt leuk vind dan hoeft hij echt niet model knap te zijn maar nog wel knap genoeg dat ik ook trots ben om langs hem te lopen.
Als je iemand ziet, weet je niet hoe die is. Ik maak zelf geen onderscheid tussen praten met ''knappe'' of niet ''knappe'' mensen. Later bleek dan dat die ''knapperd'' dan ook innerlijke eigenschappen had wat mij beviel waardoor de aantrekkingskracht steeg. En half jaar tot een jaar later vertoonde hij pas wangedrag, maar emotioneel was ik al enigzins aan hem gebondenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Buffell het volgende:
Waarom aanleggen met iemand die je aantrekkelijk vindt maar een enorme douchebag is?
In mijn ogen hoeft hij geeneens ''knap'' te zijn, aantrekkelijk zijn is al voldoende. Belangrijker vind ik hygiëne -> tanden poetsen, naar de kapper gaan wanneer het nodig is, facial hair trimmen, nagels knippen, handen wassen na de wc, regelmatig douchen, etc.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef Vansschoen het volgende:
Aantrekkingskracht kan ook in het karakter ziiten, maar toch, voor mij persoonlijk moet het uiterlijk ook echt in orde zijn.
Als ik voor mezelf spreek dan merk ik dat tijden het uitgaan vooral de minder knappe jongens gelijk op je af komen, alsof ze niks te verliezen hebben. De knappe/populaire jongens die flirten echt veel meer. Wat uiterlijk betreft van ik ook wel echt op de knappere jongens, en eerlijk is eerlijk die minder knappe jongens geef ik ook geen kans.
Als het op relatie materiaal aankomt en ik iemand al ken en van innerlijk echt leuk vind dan hoeft hij echt niet model knap te zijn maar nog wel knap genoeg dat ik ook trots ben om langs hem te lopen.
Inderdaad, een vriendin van mij bestempelde mij officieel voor het hebben van lelijk smaakquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:16 schreef Kostyan het volgende:
Ik merk ook bij mezelf dat ik vaak op vrouwen val waar vrienden van mij dus echt totaal niet op vallen, en andersom hetzelfde.
Ik denk eerder een subgroep van de bevolking die dezelfde mens ''knap'' vindenquote:Verder zijn er zeker mensen die door het overgrote deel van de bevolking als knap/mooi wordt bestempeld. En hoe het komt dat het overgrote deel van de bevolking het hierover eens is met elkaar, tja dat is moeilijk te zeggen denk ik. Blijkbaar zijn er toch een aantal kenmerken waar je onbewust naar kijkt, en hoe knapper/mooier, hoe succesvoller het nageslacht zal zijn? Ik heb geen idee.
De natuur en maatschappij veranderen ook, natuur en maatschappij is ook divers per locatie, per tijdsperiode etc. Op microlevel, een gewenste situatie voor ieder individu is ook weer anders i.v.m. omgeving en toekomstdoelen etc. Dus op elk potje hoort wel een deksel te passenquote:De natuur is in ieder geval hard, knappe mensen hebben meer succes.. en lelijke mensen hebben minder succes.. op meerdere vlakken (niet alleen in hun zoektocht naar een partner). Als je er ook over nadenkt, als we de maatschappij niet zouden hebben zoals we die nu hebben.. dan zouden alle zwakke genen uitsterven. De wet van de natuur is tenslotte dat de sterkste overleven. En met zwakke genen heb ik het dan niet over uiterlijk, maar uiterlijk bepaald ook wel gedeeltelijk hoe goed en hoeveel je je kan voortplanten.
Ik heb halve spleetogen, grote jukbeenderen en vette wangen, zumba lippen en saai asbruin haar.quote:Op zondag 26 januari 2014 15:20 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
jij geeft het toe dat jij lelijk bent
Ik denk dat Brad niet alleen sexy wordt gevonden, maar hij heeft ook een 'vriendelijk uiterlijk'.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:14 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik moet telkens aan het Brad Pitt vb denken, kan nog steeds niet voorstellen dat overgrote deel van de bevolking Brad Pitt zo ''knap'' en sexy vinden
Zal altijd een fotokeuring voor moeten zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik heb halve spleetogen, grote jukbeenderen en vette wangen, zumba lippen en saai asbruin haar.
Ja het is wat het is.
Ja klopt, ik vind Bar Rafaeli ook niks bijzonders. Gewoon een gemiddeld vrouw die ik op straat zie, maar je zegt het zelf al -> topmodel. De positie maakt haar gewoon aantrekkelijker, tenminste zo heb ik het ervaren. Ik zal je wat gruwelijke verhalen vertellen:quote:Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Ik als vrouw vind Bar Rafaeli echt helemaal niets. Het is gewoon een topmodel net als zoveel anderen, niets bijzonders, ik zou doorlopen
Was dan ook wel een knappe man dan/zelfverzekerd dat die een model scoort.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind Bar Rafaeli ook niks bijzonders. Gewoon een gemiddeld vrouw die ik op straat zie, maar je zegt het zelf al -> topmodel. De positie maakt haar gewoon aantrekkelijker, tenminste zo heb ik het ervaren. Ik zal je wat gruwelijke verhalen vertellen:
Een keer was ik op verzoek van een jongeman - die ik al een half jaar kende - ergens aanwezig en tijdens ons gesprek liep de dochter van zijn manager langs en heel zijn hoofd draaide gewoon voor mijn neusZijn blik verraadde hem al, de laatste keer dat hij zo naar mij keek was destijds ook al een half jaar terug. Ervoor gaf hij haar geeneens aandacht, tenminste niet waar ik bij was en kon zien. En destijds toen hij problemen had op zijn werk, is zij ineens
![]()
Ongeveer een half jaar erna, had ik afgesproken met een andere jongeman, met deze had ik al 3 maanden contact. Maar hij was niet komen opdagen en had niks van zich laten horen, ook geen excuses achteraf of wat dan ook. Later kwam ik erachter dat hij met een model wijntje was gaan drinken, gaan dansen, etc.![]()
Dus wat ik heb geleerd is -> komt er een dame langs die model is of zij kan zijn carrière helpen etc., dan besta jij gewoon nietDenk maar niet dat hij nog weet wie jij bent, stel je bent getrouwd met zo'n type -> heb je thuis gekookt en wacht je thuis om samen romantisch te eten, is hij in een bar met een model die hij toevallig tegenkwam
Echt walgelijk gewoon
![]()
En raad eens, later was ik die jongeman tegengekomen die op ons afspraak wijntje is gaan drinken met een model. Hij keek en keek en keek naar mij, zoals in het begin. Waar is zijn model nu gebleven hèMannen lopen gewoon hun pik achterna! Uff wat een verbitterd bericht helemaal, mijn excuses hiervoor.
Te dik? Als in een buikje? Of 25kg te zwaarquote:Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef Vlier het volgende:
Ik hou ervan als een man iets aparts in zijn uitstraling heeft. Daar val ik echt op en niet op conventioneel mooi of lelijk. Sommige van mijn exen waren echt knap en sommigen echt lelijk. Ikzelf ben te dik maar heb een mooi gezicht met enorm opvallende ogen dus ik zit er tussenin. Net waar je op valt. Dus ik denk niet dat je zo stijf in "mooi" of "lelijk" moet denken.
Jahaaa dat had ik kunnen verwachten op Fok!. Ik ben 376.594 kilo te zwaar. Hoe klein is jouw lulletje?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Te dik? Als in een buikje? Of 25kg te zwaar
Haha valt allemaal dus wel meequote:Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Vlier het volgende:
[..]
Jahaaa dat had ik kunnen verwachten op Fok!. Ik ben 376.594 kilo te zwaar. Hoe klein is jouw lulletje?
Dank je wel, ik voel mij nu wel minder sneu. Zo had ik het zelf nooit kunnen redeneren. Destijds toen ik erachter kwam wat hij heeft gedaan, rolden de tranen over mijn wangen. De dag erna waren ze nog steeds opgezwollen ookquote:Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was dan ook wel een knappe man dan/zelfverzekerd dat die een model scoort.
En jij bent dan ook niet de lelijkste
Anders om kan ook. Naar mate je een knap iemand beter leert kennen lelijke karakter eigenschappen opmerken en daar op afknappen.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef AMangold het volgende:
Ik snap precies wat je bedoeld, maar ik denk dat die mensen steeds meer de innerlijke schoonheid van die persoon gaan zien. Waardoor die persoon in hun ogen ook steeds knapper word
Van welke bond zijn die kraagjes lid?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
In ieder geval niet van de fashion show ergens in Amsterdamquote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Van welke bond zijn die kraagjes lid?
Lol... Dit valt zwaaaaaaaaaaaar tegen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Knappe mensen hebben meer keuze in partners daardoor kunnen ze kiezen voor intelligentere, knappere partners waardoor de nakomelingen slimmer worden.
Om die reden zijn knappe mensen vaak ook intelligent.
En heel veel dames weten niet eens hoe leuk ze zijn/naïefquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Lol... Dit valt zwaaaaaaaaaaaar tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |