abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135767398
Hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn, en er ook andere factoren zoals innerlijk, geld, sociale status etc. meespelen, kun je toch over het algemeen wel stellen dat de knappere mensen vaak met de knappere mensen gaan, en de lelijkere met de lelijkere.

Om me heen zie ik het ook : Lekkere chicks gaan vaak met gasten die er of goed uitzien, of een grote bek hebben, populair zijn, en andersom. Chicks die niet knap zijn, of overgewicht hebben, gaan ook vaak met een beetje sullige figuren om het zo maar even te stellen.

Nu had ik onlangs een tinder-account aangemaakt, en kreeg matches met zowel lekkere als minder lekkere dames. Telkens waren het de minder knappe die uit zichzelf een gesprek begonnen. Kennelijk beseffen zij zich ook dat ze toch meer hun best zullen moeten doen om aan de relatie te komen dan hun goed uitziende geslachtsgenoten.

Waar mensen nog wel eens idealistisch willen roepen dat ''het om het innerlijk gaat'', lijken mensen toch wel degelijk compromissen met zichzelf te sluiten. Natuurlijk bestaat er op het detail wel verschil in wat de een mooi vindt en de ander niet, maar ik denk dat een Bar Refaeli voor 99% van de mannen als aantrekkelijk beschouwd zal worden, terwijl een Paulien Cornelisse door een nagenoeg even groot deel niet puur op basis van het uiterlijk direct aantrekkelijk gevonden zal worden.

Pics als ondersteunend materiaal:

Bar Refaeli

Paulien Cornelisse

Ik denk dat mensen op de hoofdlijnen wel tot hetzelfde aangetrokken zijn. Natuurlijk zul je altijd een uitzondering hebben die dan weer eerder Paulien Cornelisse zou doen dan Bar Refaeli vanwege laatstgenoemde's puntige knieën, maar dat is niet de mainstream.

Maar wat doen ''lelijke'' mensen dan, wanneer zij bijvoorbeeld een relatie aan gaan met iemand die naar algemene maatstaven ook niet als aantrekkelijk zal worden beschouwd? Natuurlijk zal zo iemand zeggen ''Beauty is in the eye of the beholder'', maar als die persoon zelf een stuk knapper was geweest had hij of zij hoogstwaarschijnlijk voor een andere partner gekozen.

Het komt er nog niet helemaal lekker uit wat ik precies bedoel misschien, maar hopelijk komt de boodschap over...
pi_135767561
Interessant.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:04:19 #3
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135767725
Uhm. Theoretische benadering werkt niet in de liefde. Over het algemeen valt soort op soort. Er zijn meerdere onderzoeken waaruit blijkt dat je op mensen verliefd wordt die in dezelfde 'uiterlijksklasse' vallen. Uitzonderingen daargelaten, maar normaal gesproken is de vrouw niet veel knapper dan de man en vice versa.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:05:12 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_135767763
Tja, de vrouwen vallen vaak genoeg op de bondkraagjes ( dan heb ik het ook over de Nederlandse vorm hier van ).
Omdat volgens hun gevoel, zij zich beter kunnen redden in de maatschappij ( het alfa gedrag ).

Zelfde zie je in het dierenrijk..... de grootste bek heeft vaak het mooiste vrouwtje.

Dit gaat natuurlijk niet altijd op.

Ook schijnt het zo te zijn, dat mensen die zich daad werkelijk gelukkig voelen ( dus niet het zeggen... maar volgens hun gevoel ook echt zijn ) dit zich laat aflezen van het gezicht en manier van doen.
Dus ze stralen iets af, wat vaak aantrekkelijker is dan mensen die toch iets missen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_135767784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
Tja, de vrouwen vallen vaak genoeg op de bondkraagjes ( dan heb ik het ook over de Nederlandse vorm hier van ).
Omdat volgens hun gevoel, zij zich beter kunnen redden in de maatschappij ( het alfa gedrag ).

Zelfde zie je in het dierenrijk..... de grootste bek heeft vaak het mooiste vrouwtje.

Ook schijnt het zo te zijn, dat mensen die zich daad werkelijk gelukkig voelen ( dus niet het zeggen... maar volgens hun gevoel ook echt zijn ) dit zich laat aflezen van het gezicht en manier van doen.
Dus ze stralen iets af, wat vaak aantrekkelijker is dan mensen die toch iets missen.
Daarom wordt er vaker met je geflirt als je een relatie hebt.
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 januari 2014 @ 18:05:59 #6
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_135767788
Mensen met een minder mooi uiterlijk hebben imo een mindere eigenwaarde. Ze zullen niet zo snel iemand aanspreken die er een stuk beter uitziet omdat ze bang zijn toch te zullen falen. Dit is waarom ze sneller zullen gaan voor een partner die er ook wat minder mooi uitziet. Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb wel eens hele lekkere meiden samen gezien met een lelijke partner. Misschien dat hier de status een rol speelt waardoor deze mensen hun eigenwaarde hoger ligt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:08:25 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135767880
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:
Mensen met een minder mooi uiterlijk hebben imo een mindere eigenwaarde. Ze zullen niet zo snel iemand aanspreken die er een stuk beter uitziet omdat ze bang zijn toch te zullen falen. Dit is waarom ze sneller zullen gaan voor een partner die er ook wat minder mooi uitziet. Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb wel eens hele lekkere meiden samen gezien met een lelijke partner. Misschien dat hier de status een rol speelt waardoor deze mensen hun eigenwaarde hoger ligt.
wat een gelul. :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135767936
Paulien Cornelisse :9~ :9~
hoihallo
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 januari 2014 @ 18:10:42 #9
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_135767945
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarom zou dat gelul zijn? Het is sowieso mijn persoonlijke mening en ik ben er heel zeker van dat dit voor meer mensen geldt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:11:17 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135767969
't is maar in welke culturele omgeving je zit, en welke schoonheidsidealen er gelden en in welke eeuw je leeft wat de definitie is van schoonheid...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Spellchecker dinsdag 21 januari 2014 @ 18:12:29 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135768003
quote:

Ik heb nog nooit een bondkraagje gezien ....
pi_135768011
quote:

pi_135768033
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Paulien Cornelisse :9~ :9~
:r

Maar goed, uiterlijk alleen is niet zalig makend, en idd, beauty is in the Eye of the beholder.

Daarbij vinden een hoop mannen een boel vrouwen best, zolang er maar een gat in zit :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135768044
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:

Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?

Dit onderwerp kwam in me op, omdat ik zag dat een meisje die ik al vanaf de middelbare school ken, een relatie openbaar maakte via Facebook. Dat meisje is op zich nog wel aardig, alleen ze is gewoon echt lelijk. Buiten het feit dat ze lelijk is, heeft ze ook nog eens een enorm on-sympathieke kop. Ik weet, ik weet dat ze daar natuurlijk zelf niets aan kan doen, en dat ze qua innerlijk hartstikke aardig is, maar dan nog zou ik het er gewoon niet ''op kunnen''.

Een vrouw moet voor mij wel echt aantrekkelijk, fris, een lieve uitstraling hebben, mooie ogen, en niet een slangenkop. En van daaruit vraag ik mijzelf af: Stel dat ik nu heel erg lelijk zou zijn, zou ik dan uit een soort compromis met mezelf wel voor zo'n meisje gaan? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
pi_135768087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Uhm. Theoretische benadering werkt niet in de liefde. Over het algemeen valt soort op soort. Er zijn meerdere onderzoeken waaruit blijkt dat je op mensen verliefd wordt die in dezelfde 'uiterlijksklasse' vallen. Uitzonderingen daargelaten, maar normaal gesproken is de vrouw niet veel knapper dan de man en vice versa.
Knappe mensen hebben meer keuze in partners daardoor kunnen ze kiezen voor intelligentere, knappere partners waardoor de nakomelingen slimmer worden.
Om die reden zijn knappe mensen vaak ook intelligent.
pi_135768099
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Blastoise het volgende:

knip

Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
Dit laatste is onzin. Als je een relatie hebt, en je houdt van elkaar dan is dat heel anders dan een meisje uit de kroeg mee nemen op zaterdagnacht en volblaffen. Die is vaak ook niet mooi omdat je al liters bier op hebt en toch je snikkel in een half natte kut wilt proppen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:15:20 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_135768102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef maily het volgende:

[..]

En dit zegje omdat je jezelf knap vindt ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat wil je met dat plaatje zeggen ? :P
pi_135768157
quote:
Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?

Je hoeft niet knap/mooi/perfect te zijn om door een ander aantrekkelijk gevonden te worden.
  Spellchecker dinsdag 21 januari 2014 @ 18:17:20 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135768159
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef K44S het volgende:

[..]

En dit zegje omdat je jezelf knap vindt ?

[..]

Wat wil je met dat plaatje zeggen ? :P
Nee, ze bestaan alleen in de films.
pi_135768210
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit laatste is onzin. Als je een relatie hebt, en je houdt van elkaar dan is dat heel anders dan een meisje uit de kroeg mee nemen op zaterdagnacht en volblaffen. Die is vaak ook niet mooi omdat je al liters bier op hebt en toch je snikkel in een half natte kut wilt proppen.
Vind het echt geen onzin.

Natuurlijk moet het innerlijk ook klikken wil je een serieuze relatie kunnen vormen en in stand kunnen houden. Dat neemt niet weg dat er voor vrijwel iedereen een bepaalde weliswaar vage ''grens'' bestaat, welke er bij overschrijding voor zorgt dat bepaalde mensen gewoon op elkaar afknappen.

Zelf heb ik een vriendin gehad die door mijn omgeving als knap werd beschouwd, en een vriendin gehad die door mijn omgeving als gemiddeld werd beschouwd. Maar ik zou nooit kunnen vallen op iemand die ik echt een onaantrekkelijke/onsympathieke kop vind hebben, ook al is ze inhoudelijk wel degelijk sympathiek.

Toch vinden ook dit soort mensen een partner, en vaak zijn dat dan ook types waarvan je denkt ''Tja, die heeft ook maar eieren voor zijn/haar geld gekozen''...
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 januari 2014 @ 18:21:25 #21
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_135768312
quote:

[..]

Je kunt iemand ook op andere punten aantrekkelijk vinden. En ik denk dat als je zelf niet zo aantrekkelijk bent je je daar ook minder druk om maakt.

quote:
Dit onderwerp kwam in me op, omdat ik zag dat een meisje die ik al vanaf de middelbare school ken, een relatie openbaar maakte via Facebook. Dat meisje is op zich nog wel aardig, alleen ze is gewoon echt lelijk. Buiten het feit dat ze lelijk is, heeft ze ook nog eens een enorm on-sympathieke kop. Ik weet, ik weet dat ze daar natuurlijk zelf niets aan kan doen, en dat ze qua innerlijk hartstikke aardig is, maar dan nog zou ik het er gewoon niet ''op kunnen''.
Dat kan; gelukkig lopen er meer rond.

quote:
Een vrouw moet voor mij wel echt aantrekkelijk, fris, een lieve uitstraling hebben, mooie ogen, en niet een slangenkop. En van daaruit vraag ik mijzelf af: Stel dat ik nu heel erg lelijk zou zijn, zou ik dan uit een soort compromis met mezelf wel voor zo'n meisje gaan? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
Ik denk dat als je echt verlieft op iemand bent (op andere punten dan uiterlijk), ook als deze minder knap is, je je daar niet zo druk meer om zult maken.

Maar hey, ik ben geen expert, ik deel alleen mijn persoonlijke mening.
pi_135768456
Knap of niet is je kop. Met intelligentie, verzorgd zijn en humor valt een hoop te compenseren :)
pi_135768550
Ik denk inderdaad dat mensen wel degelijk inspelen op de mogelijkheden die ze hebben.

Het is gewoon best lullig dat sommige mensen gewoon helemaal niets mee hebben : Hun intelligentie niet, hun uitstraling niet, hun uiterlijk niet, hun gevoel voor humor niet, kortom ; Waar gewoon eigenlijk helemaal niets ''aan'' is...

Ook zij kiezen er dan logischerwijs voor om te roeien met de riemen die ze hebben. Komen in gesprek met iemand van hun eigen ''niveau'', en zullen zich bij hen eerder op hun gemak voelen dan bij iemand waar ze zich niet aan (denken te) kunnen meten, en 1+1 wordt zo 2.

Neemt niet weg dat ik me wel eens afvraag hoe het is om zo iemand te zijn, en al die prachtige vrouwen te zien lopen en daar telkens maar weer door genegeerd te worden. Maar aan de andere kant: Als je iets niet hebt, kun je het ook niet missen.
pi_135768606
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Knap of niet is je kop. Met intelligentie, verzorgd zijn en humor valt een hoop te compenseren :)
Ik bedoel nog niet eens zozeer alleen de kop, maar sommige mensen hebben het gewoon allemaal niet zo mee, ook geen uitstraling, opvallend karakter etc..
pi_135768791
Overigens is er het verschijnsel dat het frequent zien van sympathieke personen ze mooier maakt. Evenals dat als je verliefd raakt op het innerlijk, het uiterlijk automatisch ook mooier wordt.

De bekende roze bril.

Over dit verschijnsel is ooit nog een film gemaakt, ik heb deze nooit gezien maar in de trailer zag je dan een dikke mollige vrouw, en daarna keek je door de ogen van haar aanbidder en die zag een knappe slanke vrouw met een wespentaille.
pi_135768827
quote:
Knappe mensen hebben meer keuze in partners daardoor kunnen ze kiezen voor intelligentere, knappere partners waardoor de nakomelingen slimmer worden.
Daar heb je ongetwijfeld een bron voor om dat te onderbouwen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:36:40 #27
112251 314
gimme pie!
pi_135768908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Blastoise het volgende:

[..]

Ik bedoel nog niet eens zozeer alleen de kop, maar sommige mensen hebben het gewoon allemaal niet zo mee, ook geen uitstraling, opvallend karakter etc..
of een Pokémon usericon, dat schrikt de dames ook af ;)

maar eens, als je alles 'tegen' hebt dan wordt het allemaal wat lastiger, maar uiteindelijk vinden bijna alle mensen iemand, dat dan weer wel

minder mooie mensen met hoge status hebben ook vaker meer dan één vrouw.. al is dat meestal tijdelijk :P

Mark Rutte snapt dat gewoon nog niet :D
pi_135768959
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

^O^
pi_135769023
[quote]11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:
Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.

ja. lelijke baartaap
pi_135769098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef Kola het volgende:

[..]

Je hoeft niet knap/mooi/perfect te zijn om door een ander aantrekkelijk gevonden te worden.
lelijke wijven hoefen bij mij niet aan te komen :r
pi_135769151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef 314 het volgende:

[..]

of een Pokémon usericon, dat schrikt de dames ook af ;)

maar eens, als je alles 'tegen' hebt dan wordt het allemaal wat lastiger, maar uiteindelijk vinden bijna alle mensen iemand, dat dan weer wel

minder mooie mensen met hoge status hebben ook vaker meer dan één vrouw.. al is dat meestal tijdelijk :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mark Rutte snapt dat gewoon nog niet :D
Die gast met dat vliegtuigje, wie is dat? :D
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:44:19 #32
112251 314
gimme pie!
pi_135769235
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die gast met dat vliegtuigje, wie is dat? :D
voormalig staatssecretaris van Defensie (2007-2010) Jack de Vries
http://www.telegraaf.nl/prive/article20441672.ece

edit: trouwens geheel geen domme meneer

quote:
Dankzij zijn ruime ervaring binnen het CDA en zijn strategische kennis van de media werd De Vries in 2005 benoemd tot campagneleider van het CDA. Hij werd daarmee verantwoordelijk voor het resultaat bij de Nederlandse gemeenteraadsverkiezingen 2006, de Tweede Kamerverkiezingen 2006 en de Provinciale Statenverkiezingen 2007. Het CDA leek op een nederlaag af te stevenen bij de Kamerverkiezingen, maar werd uiteindelijk toch de grootste partij, waardoor Balkenende de functie van minister-president kon voortzetten. Het succes van het CDA werd vooral op het conto van spindoctor De Vries geschreven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jack_de_Vries
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:52:50 #33
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135769562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:56 schreef Blastoise het volgende:
Hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn, en er ook andere factoren zoals innerlijk, geld, sociale status etc. meespelen, kun je toch over het algemeen wel stellen dat de knappere mensen vaak met de knappere mensen gaan, en de lelijkere met de lelijkere.

Om me heen zie ik het ook : Lekkere chicks gaan vaak met gasten die er of goed uitzien, of een grote bek hebben, populair zijn, en andersom. Chicks die niet knap zijn, of overgewicht hebben, gaan ook vaak met een beetje sullige figuren om het zo maar even te stellen.

Nu had ik onlangs een tinder-account aangemaakt, en kreeg matches met zowel lekkere als minder lekkere dames. Telkens waren het de minder knappe die uit zichzelf een gesprek begonnen. Kennelijk beseffen zij zich ook dat ze toch meer hun best zullen moeten doen om aan de relatie te komen dan hun goed uitziende geslachtsgenoten.

Waar mensen nog wel eens idealistisch willen roepen dat ''het om het innerlijk gaat'', lijken mensen toch wel degelijk compromissen met zichzelf te sluiten. Natuurlijk bestaat er op het detail wel verschil in wat de een mooi vindt en de ander niet, maar ik denk dat een Bar Refaeli voor 99% van de mannen als aantrekkelijk beschouwd zal worden, terwijl een Paulien Cornelisse door een nagenoeg even groot deel niet puur op basis van het uiterlijk direct aantrekkelijk gevonden zal worden.

Pics als ondersteunend materiaal:

Bar Refaeli
[ afbeelding ]
Paulien Cornelisse
[ afbeelding ]

Ik denk dat mensen op de hoofdlijnen wel tot hetzelfde aangetrokken zijn. Natuurlijk zul je altijd een uitzondering hebben die dan weer eerder Paulien Cornelisse zou doen dan Bar Refaeli vanwege laatstgenoemde's puntige knieën, maar dat is niet de mainstream.

Maar wat doen ''lelijke'' mensen dan, wanneer zij bijvoorbeeld een relatie aan gaan met iemand die naar algemene maatstaven ook niet als aantrekkelijk zal worden beschouwd? Natuurlijk zal zo iemand zeggen ''Beauty is in the eye of the beholder'', maar als die persoon zelf een stuk knapper was geweest had hij of zij hoogstwaarschijnlijk voor een andere partner gekozen.

Het komt er nog niet helemaal lekker uit wat ik precies bedoel misschien, maar hopelijk komt de boodschap over...
Ik denk dat de lelijkere mensen zoals jij het noemt vaak meer naar innerlijk kijken. Omdat mensen die lelijk zijn denken toch nooit zon knap iemand te krijgen. Nu zie ik persoonlijk het vaak juist andersom vooral voor de echt serieuze relaties. Kijk maar eens gewoon op straat. Die hele knappe dame van 30 loopt naast zon lelijk sulletje. Puur alleen om het feit dat het knappe, populaire er na een jaar of 25 wel af is en ze iemand wil om de rest van haar leven mee te leven.

Knap of lelijk het uiterlijk verdwijnt na een jaar of 45 toch wel als alles gaat hangen. Dan hou je alleen het innerlijk over en dan wil je nie samen zitten met 1 of andere populaire macho die eigenlijks een klootzak blijft te zijn. Of die hele knappe mooie bitch.

Enough said.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135769718

Ja, mooie meid hoor die Bar Refaeli.
ADHD-C
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 januari 2014 @ 19:00:20 #35
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_135769876
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef LazyDave het volgende:
[ afbeelding ]

Make-up en Photoshop kunnen een hoop doen.
pi_135769914
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef bondage het volgende:

[..]

Misschien is er dan toch nog hoop voor mij :Y

Overigens wil de ander dronken voeren ook nog wel eens helpen :@ (is wetenschappelijk bewezen :P )
pi_135770190
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef LazyDave het volgende:
[ afbeelding ]

Op die foto is ze ook niet lelijk.
pi_135770194
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef bondage het volgende:

[..]

Juist, beetje overtrokken van TS om te beweren dat 99% van de mannen Bar aantrekkelijk vind.
ADHD-C
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:21:05 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_135770897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef maily het volgende:

[..]

Nee, ze bestaan alleen in de films.
Juist.....

Not sure, if you're fucking with me....ore you're just fucking with me.

Enfin.

De jongens die de grootste bek hebben, en meest arrogant zijn. Krijgen vaak de mooiere meiden.
pi_135771214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Juist.....

Not sure, if you're fucking with me....ore you're just fucking with me.

Enfin.

De jongens die de grootste bek hebben, en meest arrogant zijn. Krijgen vaak de mooiere meiden.
Puberteit is dit wellicht vaker zo. Hoe ouder je wordt als persoon hoe meer behoefte je hebt aan iemand die gewoon 'goed' is om het zomaar te zeggen, dan doet een grote bek er niet aan toe.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:41:23 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_135771938
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Puberteit is dit wellicht vaker zo. Hoe ouder je wordt als persoon hoe meer behoefte je hebt aan iemand die gewoon 'goed' is om het zomaar te zeggen, dan doet een grote bek er niet aan toe.
Mee eens.
Dan word er stuk meer gekeken naar de persoon zelf.
pi_135773911
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Luidructige mannen kunnen vaak wel meiden krijgen. Niet de mooiste is mijn ervaring maar wel leuke meiden. En dat geldt niet alleen voor de puberteit.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135774151
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Luidructige mannen kunnen vaak wel meiden krijgen. Niet de mooiste is mijn ervaring maar wel leuke meiden. En dat geldt niet alleen voor de puberteit.
Hoogstens voor een doorsmeerbeurt maar niet meer dan dat...
pi_135774306
Leuk onderwerp. Ik denk wel dat vrouwen gevoeliger zijn voor andere factoren dan uiterlijk; minder knappe mannen met hele mooie dames zie ik veel vaker dan andersom.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_135774340
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Valt mee, dames vinden ze vaak erg lomp. Vraag me sowieso af waarom je met iemand wil gaan als degene alleen maar een grote bek heeft, maar ach.

Daarnaast moet ik zeggen dat het ook niet direct is dat mooie mensen alsmaar met elkaar een relatie aangaan. Het hangt van teveel factoren af om dat te zeggen. Om zelf eerlijk te zijn zie ik niet vaak hele mooie stellen, soms zie ik een mooie dame met een vriendje die er redelijk normaal uitziet. Maar over het algemeen valt het allemaal wel mee, kan namelijk zat knappe mensen noemen die een minder goed uitziende partner hebben. Zowel mannen als vrouwen.
pi_135774947
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:41 schreef Synthofiel het volgende:

[..]

lelijke wijven hoefen bij mij niet aan te komen :r
Jij ook niet bij mij :r
pi_135776272
Ik heb dat ook regelmatig afgevraagd. Dat lelijke mensen ook sneller zullen aanpappen met hun uiterlijke evenknie is natuurlijk wel erg logisch, maar puur objectief gezien moet hij of zij toch ook inzien dat hun partner vaak ook totaal onaantrekkelijk is.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:08:40 #48
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135776458
Toevallig ben ik Paulien Cornelisse een tijdje geleden nog in de trein tegengekomen :D.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135777247
Volgens mij is dat de reden waarom lelijke mensen hun partner aanprijzen met dat ze zo lekker zichzelf bij hem / haar kunnen zijn. Dat ze bij een lelijke partner die druk niet voelen om mooier te zijn dan ze zijn.
pi_135777496
was het niet zo dat mooie partners eerder geneigd waren om vreemd te gaan???
Of ben ik in de war met iets anders? :P
pi_135777527
Overigens zien mensen die 'lelijk' zijn niet in dat hun partner onaantrekkelijk is, liefde maakt namelijk blind. Echter, iemand die 'lelijk' is en een mooier partner heeft ziet dat dan weer wel.
pi_135785865
quote:
3s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:11 schreef Re het volgende:
't is maar in welke culturele omgeving je zit, en welke schoonheidsidealen er gelden en in welke eeuw je leeft wat de definitie is van schoonheid...
Helemaal mee eens. Grappig vb: mijn vriendinnen komen regelmatig met foto's uit magazines om te laten zien wie hunken zijn, geen één keer dat ik hun keuze en de keuze van de redactie knap of wat dan ook heb gevonden. Snap eigenlijk nog steeds niet waarom elke keer Brad Pitt werd gekozen als nr. 1 sexy man ter wereld :')

--------------------------------------
''Knappe'' mensen zijn niet automatisch aantrekkelijk. ''Lelijke'' mensen zijn niet automatisch onaantrekkelijk. Wat iemand bindt en aantrekkelijk maakt -> de potentie dat iemand anders jou binnenste buiten kan weten te kennen en te voelen middels bijv. gelijkenissen -> dezelfde normen en waarden, dezelfde interesses, dezelfde ervaringen etc.

Ook al heb je een ''knap'' persoon, die persoon ga je dag in en dag uit zien. Ook dat went, je gaat dan alleen weten dat zij/hij ergens in het huis is, de mogelijke aantrekkelijkheid alleen op basis van het uiterlijk gaat dus ook verjaren, bij sommige zelfs al na een paar weken. Juist omdat de andere factoren ontbreken zoals charisma, gevoel voor humor, etc.
  woensdag 22 januari 2014 @ 01:05:06 #53
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_135787847
Er is volgens mij bijna niemand die 100% voor innerlijk gaat. Alleen zijn sommigen met minder perfectie tevreden. De grens tussen knap en lelijk is ook niet zo zwart wit te stellen.

Ach het gaat er voor een belangrijk deel om dat je je aangetrokken kunt voelen tot het uiterlijk van je partner. Dat deze een paar dingen heeft die positief opvallen zoals een paar mooie ogen of een prachtige bos haar. Met daarbij dan geen dingen die echt afstotelijk zijn.

Het belangrijkste is eigenlijk dat een ander seks uitstraalt. Daar hoeft iemand niet eens heel knap voor te zijn maar er moeten gewoon dingen aanzitten die aantrekkelijk kunnen zijn.
pi_135787868
Ik heb echt geen flauw idee.
BEASTMODE
pi_135791300
Even voor mijzelf sprekend, ik ben niet woest aantrekkelijk, en hoewel ik niet bewust voor "lelijkere" vrouwen kies, merk ik dat uiterlijk voor mij minder een rol speelt. Ja, ik heb ook gedate/het bed gedeeld met vrouwen die ontegenzeggelijk heel knap zijn, maar ook die een stuk minder knap zijn.

Het maakt mij niet uit. Niet dat ik alles met een hartslag zomaar doe, maar je begrijpt wat ik bedoel. Onderbewust zullen mijn selectiecriteria wellicht wat ruimer zijn. Zeggen dat ik iemand nooit zou doen zou ik ook niet snel doen. Ik weet dat ik het "puntige knieën-argument" wat minder vaak mag gebruiken dan mensen in mijn omgeving die van nature vrouwen aantrekken.
pi_135863672
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 01:05 schreef Hexagon het volgende:
Er is volgens mij bijna niemand die 100% voor innerlijk gaat. Alleen zijn sommigen met minder perfectie tevreden. De grens tussen knap en lelijk is ook niet zo zwart wit te stellen.
Helemaal mee eens dat (bijna) niemand voor 100% innerlijk gaat, eigenlijk best jammer dat het niet zo kan functioneren. Soms irriteer ik mij ook aan mijn ''eigen keuze'', ik kom dan mannen tegen die een gentleman zijn, die qua theorie tot kandidaat behoren, maar mijn hersenen weigeren hen gewoon, vaak geeneens dat ze ''lelijk'' zijn. Ik vind ze best wel ''knap'' eigenlijk, maar ik hoef ze gewoon niet ;( Zulke situaties vind ik echt frustrerend, ik wil ze wel, omdat ze gewoon de eigenschappen bezitten die ik wil. Maar ik wil ze ook weer niet, dat ze knap waren, kon mij geeneens over de streep trekken. Maar als ik een dochter had, zou ik haar wel willen uithuwelijken aan die gentlemen. Dan denk ik echt dat er iets mis is met mij dat ik ze niet kan accepteren.

En rara, toevallig ergens kom ik dan iemand tegen waar mijn hersenen wel op reageren. Dan denk ik -> waarom??? Hij bezit geeneens de eigenschappen die de anderen hadden. Ja, ook deze was ''knap''. Ooit had ik dan gedacht dat ik kennelijk voor een bepaald subtype uiterlijk viel, maar dit klopte gewoon niet.

Later na een gigantische ruzie zag ik weer de persoon die mij hersenen voor mij hadden uitgekozen, bleek een gedeelte van de gevoelens al weg te zijn, geeneens dat er iets was veranderd aan zijn uiterlijk. Maar hij keek gewoon anders naar mij, zijn gedrag was gewoon anders geworden tegenover mij. Dus seks uit kunnen stralen, hoe jij het zegt, zeker een factor o|O
pi_135864784
er is hier weinig over te discussieren want her is gewoon de realiteit.
lage seksuele martkwaarde = lagere seksuele marktwaarde partner. het is wetenschappelijk bewezen.
zelfs als je kijkt naar lelijekrs die met knappe gaan zul je factoren vinden die dit makkelijk verklaren, zoals hij is rijk, hij is beroemdn enz.
kortom, het lijkt net de bedrijswereld. wees niet de schoonmaker, maar de CEO.
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:34:54 #58
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_135865582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 21:08 schreef Leafeon672 het volgende:
Toevallig ben ik Paulien Cornelisse een tijdje geleden nog in de trein tegengekomen :D.
Ergens anders gaan zitten? Zij is alles wat ik lelijk vind aan een vrouw. Slappe kin, weke mond, afschuwelijk haar. Wat een ramp was het toen om WIDM te kijken.
pi_135874901
Wat gewoon een feit is, is dat je vaker op basis van uiterlijk al afgewezen wordt zonder dat je een eerlijke kans krijgt om jezelf te bewijzen.
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135875778
Moet zeggen, soms zie je een dikke 9 om het zo maar even te zeggen, denk je van boh goeie tetten etc.
Ook vaak gewoon een 6je die ik dan echt leuk vind, uitstraling etc mooie ogen.
Daar zou ik dan liever een date ofzo mee willen hebben dan die 9
Ik zwaai naar dieren.
pi_135876259
Het viel mij op Tinder ook op. Uiteindelijk match ik een beetje met mijn eigen 'league'. Ik denk dit in het algemeen wel geldt. Ongemerkt zijn we op zoek naar iemand die niet heel erg in uiterlijk, intelligentie, ambitie, opleiding verschilt van ons zelf.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:54:08 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_135883646
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:06 schreef Buffell het volgende:
Wat gewoon een feit is, is dat je vaker op basis van uiterlijk al afgewezen wordt zonder dat je een eerlijke kans krijgt om jezelf te bewijzen.
Maar waarom zou je aanleggen met iemand die je op het eerst oog al totaal onaantrekkelijk vind?
pi_135889656
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Maar waarom zou je aanleggen met iemand die je op het eerst oog al totaal onaantrekkelijk vind?
Waarom aanleggen met iemand die je aantrekkelijk vindt maar een enorme douchebag is?
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_135889809
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef maily het volgende:

[..]

Hier één bondkraagje voor je:

pi_135892383
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uiteindelijk is iedereen (knap of lelijk) oppervlakkig.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:31:06 #66
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_135895339
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Buffell het volgende:

[..]

Waarom aanleggen met iemand die je aantrekkelijk vindt maar een enorme douchebag is?
Dat zeg ik toch niet? Met een partner waarmee het qua innerlijk niet klikt wordt het ook niks.

Maar het lijkt me toch wel prettig als je een partner hebt die je zowel innerlijk en qua uiterlijk leuk vind. Het lijkt me een hel om te leven met iemand waar je echt nul sexuele aantrekkingskracht toe voelt.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:35:14 #67
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_135895496
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Uiteindelijk is iedereen (knap of lelijk) oppervlakkig.
Ik vind het niet oppervlakkig dat je het liefst een partner hebt die je op zijn minst een beetje aantrekkelijk vind?

Kijk het hoeft geen topmodel te zijn en imperfecties hoeven ook helemaal geen issue te zijn (soms is het zelfs wel prikkelend). Maar iemand die echt nul aantrekkingskracht heeft daar wordt het imo ook niets mee. Ik denk dat dat op den duur toch wel gaat opbreken.
pi_135896876
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik vind het niet oppervlakkig dat je het liefst een partner hebt die je op zijn minst een beetje aantrekkelijk vind?

Kijk het hoeft geen topmodel te zijn en imperfecties hoeven ook helemaal geen issue te zijn (soms is het zelfs wel prikkelend). Maar iemand die echt nul aantrekkingskracht heeft daar wordt het imo ook niets mee. Ik denk dat dat op den duur toch wel gaat opbreken.
Aantrekkingskracht kan ook in karakter zitten.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:37:33 #69
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_135897807
Het soort zoekt soort beginsel lijkt mij ook hier op te gaan. Volgens mij regelt dat zich allemaal automatisch wel. Paar gefrustreerde uitzonderingen daargelaten, maar die kunnen weer terecht op Fok!.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  vrijdag 24 januari 2014 @ 16:39:58 #70
365714 Vansschoen
Beetje raar, maar wel lekker!
pi_135897911
Aantrekkingskracht kan ook in het karakter ziiten, maar toch, voor mij persoonlijk moet het uiterlijk ook echt in orde zijn.

Als ik voor mezelf spreek dan merk ik dat tijden het uitgaan vooral de minder knappe jongens gelijk op je af komen, alsof ze niks te verliezen hebben. De knappe/populaire jongens die flirten echt veel meer. Wat uiterlijk betreft van ik ook wel echt op de knappere jongens, en eerlijk is eerlijk die minder knappe jongens geef ik ook geen kans.

Als het op relatie materiaal aankomt en ik iemand al ken en van innerlijk echt leuk vind dan hoeft hij echt niet model knap te zijn maar nog wel knap genoeg dat ik ook trots ben om langs hem te lopen.
pi_135931131
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef Vansschoen het volgende:
Aantrekkingskracht kan ook in het karakter ziiten, maar toch, voor mij persoonlijk moet het uiterlijk ook echt in orde zijn.

Als ik voor mezelf spreek dan merk ik dat tijden het uitgaan vooral de minder knappe jongens gelijk op je af komen, alsof ze niks te verliezen hebben. De knappe/populaire jongens die flirten echt veel meer. Wat uiterlijk betreft van ik ook wel echt op de knappere jongens, en eerlijk is eerlijk die minder knappe jongens geef ik ook geen kans.

Als het op relatie materiaal aankomt en ik iemand al ken en van innerlijk echt leuk vind dan hoeft hij echt niet model knap te zijn maar nog wel knap genoeg dat ik ook trots ben om langs hem te lopen.
Dit is zeker niet per se waar. Mannen die veel mee hebben, zijn eerder tot luiheid geneigd. Je ziet dat de gemiddelde gast dan na veel pogingen een chick mee naar huis krijgt, en de knappe jongen soms met lege handen blijft staan.
pi_135932515
Ik vind het wel een interessant topic eigenlijk. Ik denk dat dit heel moeilijk te peilen is, iedereen heeft een andere smaak. Soms zie ik een knap persoon met een (voor mij) lelijk persoon lopen, alhoewel deze knappe persoon dit heel anders kan zien.

Ik merk ook bij mezelf dat ik vaak op vrouwen val waar vrienden van mij dus echt totaal niet op vallen, en andersom hetzelfde. Ik durf wel te stellen dat ik geen lelijke jongen ben, maar de vrouwen waar ik op val worden toch niet als bepaald knap beschouwd door een groot gedeelte van de mensen. Toch zie ik er wat in wat ze aantrekkelijk maakt voor mij.

Verder zijn er zeker mensen die door het overgrote deel van de bevolking als knap/mooi wordt bestempeld. En hoe het komt dat het overgrote deel van de bevolking het hierover eens is met elkaar, tja dat is moeilijk te zeggen denk ik. Blijkbaar zijn er toch een aantal kenmerken waar je onbewust naar kijkt, en hoe knapper/mooier, hoe succesvoller het nageslacht zal zijn? Ik heb geen idee.

De natuur is in ieder geval hard, knappe mensen hebben meer succes.. en lelijke mensen hebben minder succes.. op meerdere vlakken (niet alleen in hun zoektocht naar een partner). Als je er ook over nadenkt, als we de maatschappij niet zouden hebben zoals we die nu hebben.. dan zouden alle zwakke genen uitsterven. De wet van de natuur is tenslotte dat de sterkste overleven. En met zwakke genen heb ik het dan niet over uiterlijk, maar uiterlijk bepaald ook wel gedeeltelijk hoe goed en hoeveel je je kan voortplanten.
pi_135933175
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:08 schreef Buffell het volgende:
Als je iemand ziet, weet je niet hoe die is. Ik maak zelf geen onderscheid tussen praten met ''knappe'' of niet ''knappe'' mensen. Later bleek dan dat die ''knapperd'' dan ook innerlijke eigenschappen had wat mij beviel waardoor de aantrekkingskracht steeg. En half jaar tot een jaar later vertoonde hij pas wangedrag, maar emotioneel was ik al enigzins aan hem gebonden ;( Soms denk ik dat dit gewoon een vieze truc is :(

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:39 schreef Vansschoen het volgende:

In mijn ogen hoeft hij geeneens ''knap'' te zijn, aantrekkelijk zijn is al voldoende. Belangrijker vind ik hygiëne -> tanden poetsen, naar de kapper gaan wanneer het nodig is, facial hair trimmen, nagels knippen, handen wassen na de wc, regelmatig douchen, etc.

Ik weet heus wel dat mannen niet elke dag facial hair bijhoudt (niet dat dit hoeft/moet), maar het moet niet zo zijn dat er zoveel is, dat ik ze gewoon niet meer herken. ''Knappe'' mensen hebben ook dagen waarbij ze niet ''knap'' zijn, hij moet gewoon hygiënisch zijn :)

[ Bericht 12% gewijzigd door Yiwei op 25-01-2014 18:46:24 ]
pi_135934402
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:16 schreef Kostyan het volgende:
Ik merk ook bij mezelf dat ik vaak op vrouwen val waar vrienden van mij dus echt totaal niet op vallen, en andersom hetzelfde.
Inderdaad, een vriendin van mij bestempelde mij officieel voor het hebben van lelijk smaak _O- Maar toen ik haar smaak zag, was het voor mij afstotelijk. Niet dat haar tijdschrift modelhunk lelijk was, maar mijn hersenen vonden hem gewoon weerzinwekkend :X

quote:
Verder zijn er zeker mensen die door het overgrote deel van de bevolking als knap/mooi wordt bestempeld. En hoe het komt dat het overgrote deel van de bevolking het hierover eens is met elkaar, tja dat is moeilijk te zeggen denk ik. Blijkbaar zijn er toch een aantal kenmerken waar je onbewust naar kijkt, en hoe knapper/mooier, hoe succesvoller het nageslacht zal zijn? Ik heb geen idee.
Ik denk eerder een subgroep van de bevolking die dezelfde mens ''knap'' vinden :P De bewoners van elk continent hebben zowiezo hun eigen ''knappe'' voorbeelden. Ik moet telkens aan het Brad Pitt vb denken, kan nog steeds niet voorstellen dat overgrote deel van de bevolking Brad Pitt zo ''knap'' en sexy vinden :')

quote:
De natuur is in ieder geval hard, knappe mensen hebben meer succes.. en lelijke mensen hebben minder succes.. op meerdere vlakken (niet alleen in hun zoektocht naar een partner). Als je er ook over nadenkt, als we de maatschappij niet zouden hebben zoals we die nu hebben.. dan zouden alle zwakke genen uitsterven. De wet van de natuur is tenslotte dat de sterkste overleven. En met zwakke genen heb ik het dan niet over uiterlijk, maar uiterlijk bepaald ook wel gedeeltelijk hoe goed en hoeveel je je kan voortplanten.
De natuur en maatschappij veranderen ook, natuur en maatschappij is ook divers per locatie, per tijdsperiode etc. Op microlevel, een gewenste situatie voor ieder individu is ook weer anders i.v.m. omgeving en toekomstdoelen etc. Dus op elk potje hoort wel een deksel te passen :)
pi_135963399
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef Kola het volgende:

[..]

Jij ook niet bij mij :r
jij geeft het toe dat jij lelijk bent :')
pi_135969998
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:20 schreef Synthofiel het volgende:

[..]

jij geeft het toe dat jij lelijk bent :')
Ik heb halve spleetogen, grote jukbeenderen en vette wangen, zumba lippen en saai asbruin haar.
Ja het is wat het is.
  zondag 26 januari 2014 @ 20:21:54 #77
367167 Poepje-miauw
miauwww, rrrraauw!
pi_135975478
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:14 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik moet telkens aan het Brad Pitt vb denken, kan nog steeds niet voorstellen dat overgrote deel van de bevolking Brad Pitt zo ''knap'' en sexy vinden :')
Ik denk dat Brad niet alleen sexy wordt gevonden, maar hij heeft ook een 'vriendelijk uiterlijk'.
Leuke glimlach, babyface (dus eeuwig jong) , gewoon leuke man.

Ik als vrouw vind Bar Rafaeli echt helemaal niets. Het is gewoon een topmodel net als zoveel anderen, niets bijzonders, ik zou doorlopen
Poepje miauw, kom eens gauw
bruin substantie lekker rauw
Eet ik snel lekker weg
en andere visjes hebben lekker pech!
pi_135976493
Ik ben zo lelijk dat ik gewoon de kelder niet meer uitkom :'( tot nu toe is er dus nog niemand dood neergevallen door mijn lelijkheid ^O^
  zondag 26 januari 2014 @ 20:47:59 #79
416020 K44S
The bearded man
pi_135977264
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:58 schreef Kola het volgende:

[..]

Ik heb halve spleetogen, grote jukbeenderen en vette wangen, zumba lippen en saai asbruin haar.
Ja het is wat het is.
Zal altijd een fotokeuring voor moeten zijn.

Ik heb zelf geen idee of ik on aantrekkelijk of juist wel aantrekkelijk ben.

Je kan er weinig aan veranderen. :)
pi_136021999
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:21 schreef Poepje-miauw het volgende:

[..]

Ik als vrouw vind Bar Rafaeli echt helemaal niets. Het is gewoon een topmodel net als zoveel anderen, niets bijzonders, ik zou doorlopen
Ja klopt, ik vind Bar Rafaeli ook niks bijzonders. Gewoon een gemiddeld vrouw die ik op straat zie, maar je zegt het zelf al -> topmodel. De positie maakt haar gewoon aantrekkelijker, tenminste zo heb ik het ervaren. Ik zal je wat gruwelijke verhalen vertellen:

Een keer was ik op verzoek van een jongeman - die ik al een half jaar kende - ergens aanwezig en tijdens ons gesprek liep de dochter van zijn manager langs en heel zijn hoofd draaide gewoon voor mijn neus :( Zijn blik verraadde hem al, de laatste keer dat hij zo naar mij keek was destijds ook al een half jaar terug. Ervoor gaf hij haar geeneens aandacht, tenminste niet waar ik bij was en kon zien. En destijds toen hij problemen had op zijn werk, is zij ineens :9~

Ongeveer een half jaar erna, had ik afgesproken met een andere jongeman, met deze had ik al 3 maanden contact. Maar hij was niet komen opdagen en had niks van zich laten horen, ook geen excuses achteraf of wat dan ook. Later kwam ik erachter dat hij met een model wijntje was gaan drinken, gaan dansen, etc. :(

Dus wat ik heb geleerd is -> komt er een dame langs die model is of zij kan zijn carrière helpen etc., dan besta jij gewoon niet :'( Denk maar niet dat hij nog weet wie jij bent, stel je bent getrouwd met zo'n type -> heb je thuis gekookt en wacht je thuis om samen romantisch te eten, is hij in een bar met een model die hij toevallig tegenkwam :( Echt walgelijk gewoon :r

En raad eens, later was ik die jongeman tegengekomen die op ons afspraak wijntje is gaan drinken met een model. Hij keek en keek en keek naar mij, zoals in het begin. Waar is zijn model nu gebleven hè 8)7 Mannen lopen gewoon hun pik achterna! Uff wat een verbitterd bericht helemaal, mijn excuses hiervoor.
pi_136022624
Ik hou ervan als een man iets aparts in zijn uitstraling heeft. Daar val ik echt op en niet op conventioneel mooi of lelijk. Sommige van mijn exen waren echt knap en sommigen echt lelijk. Ikzelf ben te dik maar heb een mooi gezicht met enorm opvallende ogen dus ik zit er tussenin. Net waar je op valt. Dus ik denk niet dat je zo stijf in "mooi" of "lelijk" moet denken.
pi_136022671
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:27 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ja klopt, ik vind Bar Rafaeli ook niks bijzonders. Gewoon een gemiddeld vrouw die ik op straat zie, maar je zegt het zelf al -> topmodel. De positie maakt haar gewoon aantrekkelijker, tenminste zo heb ik het ervaren. Ik zal je wat gruwelijke verhalen vertellen:

Een keer was ik op verzoek van een jongeman - die ik al een half jaar kende - ergens aanwezig en tijdens ons gesprek liep de dochter van zijn manager langs en heel zijn hoofd draaide gewoon voor mijn neus :( Zijn blik verraadde hem al, de laatste keer dat hij zo naar mij keek was destijds ook al een half jaar terug. Ervoor gaf hij haar geeneens aandacht, tenminste niet waar ik bij was en kon zien. En destijds toen hij problemen had op zijn werk, is zij ineens :9~

Ongeveer een half jaar erna, had ik afgesproken met een andere jongeman, met deze had ik al 3 maanden contact. Maar hij was niet komen opdagen en had niks van zich laten horen, ook geen excuses achteraf of wat dan ook. Later kwam ik erachter dat hij met een model wijntje was gaan drinken, gaan dansen, etc. :(

Dus wat ik heb geleerd is -> komt er een dame langs die model is of zij kan zijn carrière helpen etc., dan besta jij gewoon niet :'( Denk maar niet dat hij nog weet wie jij bent, stel je bent getrouwd met zo'n type -> heb je thuis gekookt en wacht je thuis om samen romantisch te eten, is hij in een bar met een model die hij toevallig tegenkwam :( Echt walgelijk gewoon :r

En raad eens, later was ik die jongeman tegengekomen die op ons afspraak wijntje is gaan drinken met een model. Hij keek en keek en keek naar mij, zoals in het begin. Waar is zijn model nu gebleven hè 8)7 Mannen lopen gewoon hun pik achterna! Uff wat een verbitterd bericht helemaal, mijn excuses hiervoor.
Was dan ook wel een knappe man dan/zelfverzekerd dat die een model scoort.
En jij bent dan ook niet de lelijkste
Ik zwaai naar dieren.
pi_136022752
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:37 schreef Vlier het volgende:
Ik hou ervan als een man iets aparts in zijn uitstraling heeft. Daar val ik echt op en niet op conventioneel mooi of lelijk. Sommige van mijn exen waren echt knap en sommigen echt lelijk. Ikzelf ben te dik maar heb een mooi gezicht met enorm opvallende ogen dus ik zit er tussenin. Net waar je op valt. Dus ik denk niet dat je zo stijf in "mooi" of "lelijk" moet denken.
Te dik? Als in een buikje? Of 25kg te zwaar :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_136022866
Ik snap precies wat je bedoeld, maar ik denk dat die mensen steeds meer de innerlijke schoonheid van die persoon gaan zien. Waardoor die persoon in hun ogen ook steeds knapper word ;)
pi_136022977
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:40 schreef Geerd het volgende:

[..]

Te dik? Als in een buikje? Of 25kg te zwaar :P
Jahaaa dat had ik kunnen verwachten op Fok!. Ik ben 376.594 kilo te zwaar. Hoe klein is jouw lulletje?
pi_136023237
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:43 schreef Vlier het volgende:

[..]

Jahaaa dat had ik kunnen verwachten op Fok!. Ik ben 376.594 kilo te zwaar. Hoe klein is jouw lulletje?
Haha valt allemaal dus wel mee
Ik zwaai naar dieren.
pi_136023303
quote:
12s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Geerd het volgende:

[..]

Haha valt allemaal dus wel mee
Eye of the beholder ;)
pi_136023385
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:48 schreef Vlier het volgende:

[..]

Eye of the beholder ;)
Je maakt het wel spannend :9
Ik zwaai naar dieren.
pi_136056718

[ Bericht 24% gewijzigd door datbenikweer op 28-01-2014 20:15:52 ]
pi_136058072

[ Bericht 100% gewijzigd door datbenikweer op 28-01-2014 17:08:18 ]
pi_136077726
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Was dan ook wel een knappe man dan/zelfverzekerd dat die een model scoort.
En jij bent dan ook niet de lelijkste
Dank je wel, ik voel mij nu wel minder sneu. Zo had ik het zelf nooit kunnen redeneren. Destijds toen ik erachter kwam wat hij heeft gedaan, rolden de tranen over mijn wangen. De dag erna waren ze nog steeds opgezwollen ook :X

Of hij knap is of niet, weet ik eigenlijk niet. Als ik iemand zie, voel ik iets of ik voel niks. Maar na 2 maanden, toen ik toegang had tot zijn facebook profiel, had ik inderdaad gezien dat dames op hem geilen. Sinds hij daar niet op reageerde, was het ook geen probleem voor mij geweest. Alleen na ongeveer 9 maanden kwam ik erachter dat dames hem betaalden om naar ze toe te gaan. Destijds had hij meerdere malen beloofd tijd vrij te maken, maar nu weet ik dus waar hij was, bij de anderen die hem betaalden ;(

Dus ik ben geen model van beroep - niet dat ik dit ambieer - en ik betaal hem niet, dus dit was mijn afgang. Ik heb liever dat hij in het begin had gezegd dat hij een verrot persoon was en zal blijven, dan was ik tenminste gewaarschuwd geweest.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yiwei op 28-01-2014 23:37:04 ]
pi_136081070
Lijkt me weinig discussie over nodig. Alleen niet iedereen wil het waar hebben.

Goed verwoorde op btw.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_136081199
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 20:41 schreef AMangold het volgende:
Ik snap precies wat je bedoeld, maar ik denk dat die mensen steeds meer de innerlijke schoonheid van die persoon gaan zien. Waardoor die persoon in hun ogen ook steeds knapper word ;)
Anders om kan ook. Naar mate je een knap iemand beter leert kennen lelijke karakter eigenschappen opmerken en daar op afknappen.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_136194256
Ik denk dat iedereen vist in de vijver waar die zelf in zwemt. Zijn ook wel onderzoeken naar geweest. Personen koppelen zichzelf aan de persoon die in dezelfde aantrekkelijkheid zit al zijzelf. Dit is wel het uiterlijke gedeelte. Dan zie je indd ook nog de situaties waarbij de Hugh Hefner's van de wereld zitten. Zij bezitten (blijkbaar) eigenschappen die voor bepaalde typen vrouwen heel belangrijk zijn. En zo zijn er indd ook de mannen die graag een model als vriendin willen. Lijkt me zelf heel teleurstellend als je partner voor uiterlijke kenmerken bij je is, of alleen je geld. Je gaat me niet vertellen dat de Hugh Hefner dit ook niet doorheeft van zichzelf.

Zelf merk ik, naarmate ik ouder wordt, dat uiterlijk zo vergankelijk is. Helemaal als je de puberteit voorbij bent.... Aan iemand met een leuke uitstraling en een goede dosis humor wil ik veel liever mijn tijd besteden dan een een mooie maar domme man/vrouw.
pi_136196773
Uiterlijk moet goed zijn, daarna pas kijk ik naar het innerlijk. Dus minstens een 7/10.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 1 februari 2014 @ 09:07:16 #96
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136198093
quote:

Van welke bond zijn die kraagjes lid?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136198271
Vrouwen zijn veel minder visueel ingesteld dan mannen. Die houden meer van een spontane man met humor en zelfvertrouwen bijvoorbeeld. Mannen kijken vooral naar het uiterlijk en lichaam, die willen het best een paar maanden uithouden met een lekker wijf ook al is het een verschrikkelijk kutwijf.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 15:18:32 #98
416020 K44S
The bearded man
pi_136207191
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 09:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Van welke bond zijn die kraagjes lid?
In ieder geval niet van de fashion show ergens in Amsterdam
pi_136211145
Oudere dames, vind ik ook vaak aantrekkelijk. Zien er best vaak nog beter uit dan dochters die zich al vet gevreten heeft in de gele M en de energy drank.
Ik zwaai naar dieren.
pi_136213288
Vrouwen willen eerder een uitdaging dan een saaie lul,dus als iemand een beetje fout is maar er niet heel goed uit ziet zal ze daar eerder iets mee beginnen.....dan hebben ze een doel om hem te veranderen....
pi_136215239
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef superdrufus het volgende:

[..]

Lol... Dit valt zwaaaaaaaaaaaar tegen.
pi_136216764
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Lol... Dit valt zwaaaaaaaaaaaar tegen.
En heel veel dames weten niet eens hoe leuk ze zijn/naïef :P
Ik zwaai naar dieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: