abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135767398
Hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn, en er ook andere factoren zoals innerlijk, geld, sociale status etc. meespelen, kun je toch over het algemeen wel stellen dat de knappere mensen vaak met de knappere mensen gaan, en de lelijkere met de lelijkere.

Om me heen zie ik het ook : Lekkere chicks gaan vaak met gasten die er of goed uitzien, of een grote bek hebben, populair zijn, en andersom. Chicks die niet knap zijn, of overgewicht hebben, gaan ook vaak met een beetje sullige figuren om het zo maar even te stellen.

Nu had ik onlangs een tinder-account aangemaakt, en kreeg matches met zowel lekkere als minder lekkere dames. Telkens waren het de minder knappe die uit zichzelf een gesprek begonnen. Kennelijk beseffen zij zich ook dat ze toch meer hun best zullen moeten doen om aan de relatie te komen dan hun goed uitziende geslachtsgenoten.

Waar mensen nog wel eens idealistisch willen roepen dat ''het om het innerlijk gaat'', lijken mensen toch wel degelijk compromissen met zichzelf te sluiten. Natuurlijk bestaat er op het detail wel verschil in wat de een mooi vindt en de ander niet, maar ik denk dat een Bar Refaeli voor 99% van de mannen als aantrekkelijk beschouwd zal worden, terwijl een Paulien Cornelisse door een nagenoeg even groot deel niet puur op basis van het uiterlijk direct aantrekkelijk gevonden zal worden.

Pics als ondersteunend materiaal:

Bar Refaeli

Paulien Cornelisse

Ik denk dat mensen op de hoofdlijnen wel tot hetzelfde aangetrokken zijn. Natuurlijk zul je altijd een uitzondering hebben die dan weer eerder Paulien Cornelisse zou doen dan Bar Refaeli vanwege laatstgenoemde's puntige knieën, maar dat is niet de mainstream.

Maar wat doen ''lelijke'' mensen dan, wanneer zij bijvoorbeeld een relatie aan gaan met iemand die naar algemene maatstaven ook niet als aantrekkelijk zal worden beschouwd? Natuurlijk zal zo iemand zeggen ''Beauty is in the eye of the beholder'', maar als die persoon zelf een stuk knapper was geweest had hij of zij hoogstwaarschijnlijk voor een andere partner gekozen.

Het komt er nog niet helemaal lekker uit wat ik precies bedoel misschien, maar hopelijk komt de boodschap over...
pi_135767561
Interessant.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:04:19 #3
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135767725
Uhm. Theoretische benadering werkt niet in de liefde. Over het algemeen valt soort op soort. Er zijn meerdere onderzoeken waaruit blijkt dat je op mensen verliefd wordt die in dezelfde 'uiterlijksklasse' vallen. Uitzonderingen daargelaten, maar normaal gesproken is de vrouw niet veel knapper dan de man en vice versa.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:05:12 #4
416020 K44S
The bearded man
pi_135767763
Tja, de vrouwen vallen vaak genoeg op de bondkraagjes ( dan heb ik het ook over de Nederlandse vorm hier van ).
Omdat volgens hun gevoel, zij zich beter kunnen redden in de maatschappij ( het alfa gedrag ).

Zelfde zie je in het dierenrijk..... de grootste bek heeft vaak het mooiste vrouwtje.

Dit gaat natuurlijk niet altijd op.

Ook schijnt het zo te zijn, dat mensen die zich daad werkelijk gelukkig voelen ( dus niet het zeggen... maar volgens hun gevoel ook echt zijn ) dit zich laat aflezen van het gezicht en manier van doen.
Dus ze stralen iets af, wat vaak aantrekkelijker is dan mensen die toch iets missen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_135767784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef K44S het volgende:
Tja, de vrouwen vallen vaak genoeg op de bondkraagjes ( dan heb ik het ook over de Nederlandse vorm hier van ).
Omdat volgens hun gevoel, zij zich beter kunnen redden in de maatschappij ( het alfa gedrag ).

Zelfde zie je in het dierenrijk..... de grootste bek heeft vaak het mooiste vrouwtje.

Ook schijnt het zo te zijn, dat mensen die zich daad werkelijk gelukkig voelen ( dus niet het zeggen... maar volgens hun gevoel ook echt zijn ) dit zich laat aflezen van het gezicht en manier van doen.
Dus ze stralen iets af, wat vaak aantrekkelijker is dan mensen die toch iets missen.
Daarom wordt er vaker met je geflirt als je een relatie hebt.
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 januari 2014 @ 18:05:59 #6
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_135767788
Mensen met een minder mooi uiterlijk hebben imo een mindere eigenwaarde. Ze zullen niet zo snel iemand aanspreken die er een stuk beter uitziet omdat ze bang zijn toch te zullen falen. Dit is waarom ze sneller zullen gaan voor een partner die er ook wat minder mooi uitziet. Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb wel eens hele lekkere meiden samen gezien met een lelijke partner. Misschien dat hier de status een rol speelt waardoor deze mensen hun eigenwaarde hoger ligt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:08:25 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_135767880
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:
Mensen met een minder mooi uiterlijk hebben imo een mindere eigenwaarde. Ze zullen niet zo snel iemand aanspreken die er een stuk beter uitziet omdat ze bang zijn toch te zullen falen. Dit is waarom ze sneller zullen gaan voor een partner die er ook wat minder mooi uitziet. Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, ik heb wel eens hele lekkere meiden samen gezien met een lelijke partner. Misschien dat hier de status een rol speelt waardoor deze mensen hun eigenwaarde hoger ligt.
wat een gelul. :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_135767936
Paulien Cornelisse :9~ :9~
hoihallo
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 januari 2014 @ 18:10:42 #9
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_135767945
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarom zou dat gelul zijn? Het is sowieso mijn persoonlijke mening en ik ben er heel zeker van dat dit voor meer mensen geldt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:11:17 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_135767969
't is maar in welke culturele omgeving je zit, en welke schoonheidsidealen er gelden en in welke eeuw je leeft wat de definitie is van schoonheid...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Spellchecker dinsdag 21 januari 2014 @ 18:12:29 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135768003
quote:

Ik heb nog nooit een bondkraagje gezien ....
pi_135768011
quote:

pi_135768033
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Paulien Cornelisse :9~ :9~
:r

Maar goed, uiterlijk alleen is niet zalig makend, en idd, beauty is in the Eye of the beholder.

Daarbij vinden een hoop mannen een boel vrouwen best, zolang er maar een gat in zit :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_135768044
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:

Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?

Dit onderwerp kwam in me op, omdat ik zag dat een meisje die ik al vanaf de middelbare school ken, een relatie openbaar maakte via Facebook. Dat meisje is op zich nog wel aardig, alleen ze is gewoon echt lelijk. Buiten het feit dat ze lelijk is, heeft ze ook nog eens een enorm on-sympathieke kop. Ik weet, ik weet dat ze daar natuurlijk zelf niets aan kan doen, en dat ze qua innerlijk hartstikke aardig is, maar dan nog zou ik het er gewoon niet ''op kunnen''.

Een vrouw moet voor mij wel echt aantrekkelijk, fris, een lieve uitstraling hebben, mooie ogen, en niet een slangenkop. En van daaruit vraag ik mijzelf af: Stel dat ik nu heel erg lelijk zou zijn, zou ik dan uit een soort compromis met mezelf wel voor zo'n meisje gaan? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
pi_135768087
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Uhm. Theoretische benadering werkt niet in de liefde. Over het algemeen valt soort op soort. Er zijn meerdere onderzoeken waaruit blijkt dat je op mensen verliefd wordt die in dezelfde 'uiterlijksklasse' vallen. Uitzonderingen daargelaten, maar normaal gesproken is de vrouw niet veel knapper dan de man en vice versa.
Knappe mensen hebben meer keuze in partners daardoor kunnen ze kiezen voor intelligentere, knappere partners waardoor de nakomelingen slimmer worden.
Om die reden zijn knappe mensen vaak ook intelligent.
pi_135768099
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Blastoise het volgende:

knip

Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
Dit laatste is onzin. Als je een relatie hebt, en je houdt van elkaar dan is dat heel anders dan een meisje uit de kroeg mee nemen op zaterdagnacht en volblaffen. Die is vaak ook niet mooi omdat je al liters bier op hebt en toch je snikkel in een half natte kut wilt proppen.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:15:20 #17
416020 K44S
The bearded man
pi_135768102
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef maily het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een bondkraagje gezien ....
En dit zegje omdat je jezelf knap vindt ?
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat wil je met dat plaatje zeggen ? :P
pi_135768157
quote:
Maar dat is dan toch kut, want dan moet je bijvoorbeeld seks hebben met iemand die je eigenlijk niet zo aantrekkelijk vindt?

Je hoeft niet knap/mooi/perfect te zijn om door een ander aantrekkelijk gevonden te worden.
  Spellchecker dinsdag 21 januari 2014 @ 18:17:20 #19
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_135768159
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef K44S het volgende:

[..]

En dit zegje omdat je jezelf knap vindt ?

[..]

Wat wil je met dat plaatje zeggen ? :P
Nee, ze bestaan alleen in de films.
pi_135768210
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:15 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Dit laatste is onzin. Als je een relatie hebt, en je houdt van elkaar dan is dat heel anders dan een meisje uit de kroeg mee nemen op zaterdagnacht en volblaffen. Die is vaak ook niet mooi omdat je al liters bier op hebt en toch je snikkel in een half natte kut wilt proppen.
Vind het echt geen onzin.

Natuurlijk moet het innerlijk ook klikken wil je een serieuze relatie kunnen vormen en in stand kunnen houden. Dat neemt niet weg dat er voor vrijwel iedereen een bepaalde weliswaar vage ''grens'' bestaat, welke er bij overschrijding voor zorgt dat bepaalde mensen gewoon op elkaar afknappen.

Zelf heb ik een vriendin gehad die door mijn omgeving als knap werd beschouwd, en een vriendin gehad die door mijn omgeving als gemiddeld werd beschouwd. Maar ik zou nooit kunnen vallen op iemand die ik echt een onaantrekkelijke/onsympathieke kop vind hebben, ook al is ze inhoudelijk wel degelijk sympathiek.

Toch vinden ook dit soort mensen een partner, en vaak zijn dat dan ook types waarvan je denkt ''Tja, die heeft ook maar eieren voor zijn/haar geld gekozen''...
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 januari 2014 @ 18:21:25 #21
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_135768312
quote:

[..]

Je kunt iemand ook op andere punten aantrekkelijk vinden. En ik denk dat als je zelf niet zo aantrekkelijk bent je je daar ook minder druk om maakt.

quote:
Dit onderwerp kwam in me op, omdat ik zag dat een meisje die ik al vanaf de middelbare school ken, een relatie openbaar maakte via Facebook. Dat meisje is op zich nog wel aardig, alleen ze is gewoon echt lelijk. Buiten het feit dat ze lelijk is, heeft ze ook nog eens een enorm on-sympathieke kop. Ik weet, ik weet dat ze daar natuurlijk zelf niets aan kan doen, en dat ze qua innerlijk hartstikke aardig is, maar dan nog zou ik het er gewoon niet ''op kunnen''.
Dat kan; gelukkig lopen er meer rond.

quote:
Een vrouw moet voor mij wel echt aantrekkelijk, fris, een lieve uitstraling hebben, mooie ogen, en niet een slangenkop. En van daaruit vraag ik mijzelf af: Stel dat ik nu heel erg lelijk zou zijn, zou ik dan uit een soort compromis met mezelf wel voor zo'n meisje gaan? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen. Niet lullig bedoeld, maar ik denk dat ik dan liever single zou blijven dan dat ik elke avond seks moet hebben met iemand die me qua uiterlijk helemaal niet aanstaat, hoe lullig het ook klinkt.
Ik denk dat als je echt verlieft op iemand bent (op andere punten dan uiterlijk), ook als deze minder knap is, je je daar niet zo druk meer om zult maken.

Maar hey, ik ben geen expert, ik deel alleen mijn persoonlijke mening.
pi_135768456
Knap of niet is je kop. Met intelligentie, verzorgd zijn en humor valt een hoop te compenseren :)
pi_135768550
Ik denk inderdaad dat mensen wel degelijk inspelen op de mogelijkheden die ze hebben.

Het is gewoon best lullig dat sommige mensen gewoon helemaal niets mee hebben : Hun intelligentie niet, hun uitstraling niet, hun uiterlijk niet, hun gevoel voor humor niet, kortom ; Waar gewoon eigenlijk helemaal niets ''aan'' is...

Ook zij kiezen er dan logischerwijs voor om te roeien met de riemen die ze hebben. Komen in gesprek met iemand van hun eigen ''niveau'', en zullen zich bij hen eerder op hun gemak voelen dan bij iemand waar ze zich niet aan (denken te) kunnen meten, en 1+1 wordt zo 2.

Neemt niet weg dat ik me wel eens afvraag hoe het is om zo iemand te zijn, en al die prachtige vrouwen te zien lopen en daar telkens maar weer door genegeerd te worden. Maar aan de andere kant: Als je iets niet hebt, kun je het ook niet missen.
pi_135768606
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Knap of niet is je kop. Met intelligentie, verzorgd zijn en humor valt een hoop te compenseren :)
Ik bedoel nog niet eens zozeer alleen de kop, maar sommige mensen hebben het gewoon allemaal niet zo mee, ook geen uitstraling, opvallend karakter etc..
pi_135768791
Overigens is er het verschijnsel dat het frequent zien van sympathieke personen ze mooier maakt. Evenals dat als je verliefd raakt op het innerlijk, het uiterlijk automatisch ook mooier wordt.

De bekende roze bril.

Over dit verschijnsel is ooit nog een film gemaakt, ik heb deze nooit gezien maar in de trailer zag je dan een dikke mollige vrouw, en daarna keek je door de ogen van haar aanbidder en die zag een knappe slanke vrouw met een wespentaille.
pi_135768827
quote:
Knappe mensen hebben meer keuze in partners daardoor kunnen ze kiezen voor intelligentere, knappere partners waardoor de nakomelingen slimmer worden.
Om die reden zijn knappe mensen vaak ook intelligent.
Daar heb je ongetwijfeld een bron voor om dat te onderbouwen. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:36:40 #27
112251 314
gimme pie!
pi_135768908
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Blastoise het volgende:

[..]

Ik bedoel nog niet eens zozeer alleen de kop, maar sommige mensen hebben het gewoon allemaal niet zo mee, ook geen uitstraling, opvallend karakter etc..
of een Pokémon usericon, dat schrikt de dames ook af ;)

maar eens, als je alles 'tegen' hebt dan wordt het allemaal wat lastiger, maar uiteindelijk vinden bijna alle mensen iemand, dat dan weer wel

minder mooie mensen met hoge status hebben ook vaker meer dan één vrouw.. al is dat meestal tijdelijk :P

Mark Rutte snapt dat gewoon nog niet :D
pi_135768959
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

^O^
pi_135769023
[quote]11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:05 schreef bondage het volgende:
Dit gaat in ieder geval voor mijzelf op; ik durf niet eens lekkere meiden zomaar aan te spreken of er contact mee te zoeken.

ja. lelijke baartaap
pi_135769098
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef Kola het volgende:

[..]

Je hoeft niet knap/mooi/perfect te zijn om door een ander aantrekkelijk gevonden te worden.
lelijke wijven hoefen bij mij niet aan te komen :r
pi_135769151
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef 314 het volgende:

[..]

of een Pokémon usericon, dat schrikt de dames ook af ;)

maar eens, als je alles 'tegen' hebt dan wordt het allemaal wat lastiger, maar uiteindelijk vinden bijna alle mensen iemand, dat dan weer wel

minder mooie mensen met hoge status hebben ook vaker meer dan één vrouw.. al is dat meestal tijdelijk :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mark Rutte snapt dat gewoon nog niet :D
Die gast met dat vliegtuigje, wie is dat? :D
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:44:19 #32
112251 314
gimme pie!
pi_135769235
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Die gast met dat vliegtuigje, wie is dat? :D
voormalig staatssecretaris van Defensie (2007-2010) Jack de Vries
http://www.telegraaf.nl/prive/article20441672.ece

edit: trouwens geheel geen domme meneer

quote:
Dankzij zijn ruime ervaring binnen het CDA en zijn strategische kennis van de media werd De Vries in 2005 benoemd tot campagneleider van het CDA. Hij werd daarmee verantwoordelijk voor het resultaat bij de Nederlandse gemeenteraadsverkiezingen 2006, de Tweede Kamerverkiezingen 2006 en de Provinciale Statenverkiezingen 2007. Het CDA leek op een nederlaag af te stevenen bij de Kamerverkiezingen, maar werd uiteindelijk toch de grootste partij, waardoor Balkenende de functie van minister-president kon voortzetten. Het succes van het CDA werd vooral op het conto van spindoctor De Vries geschreven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jack_de_Vries
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:52:50 #33
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135769562
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:56 schreef Blastoise het volgende:
Hoewel er natuurlijk uitzonderingen zijn, en er ook andere factoren zoals innerlijk, geld, sociale status etc. meespelen, kun je toch over het algemeen wel stellen dat de knappere mensen vaak met de knappere mensen gaan, en de lelijkere met de lelijkere.

Om me heen zie ik het ook : Lekkere chicks gaan vaak met gasten die er of goed uitzien, of een grote bek hebben, populair zijn, en andersom. Chicks die niet knap zijn, of overgewicht hebben, gaan ook vaak met een beetje sullige figuren om het zo maar even te stellen.

Nu had ik onlangs een tinder-account aangemaakt, en kreeg matches met zowel lekkere als minder lekkere dames. Telkens waren het de minder knappe die uit zichzelf een gesprek begonnen. Kennelijk beseffen zij zich ook dat ze toch meer hun best zullen moeten doen om aan de relatie te komen dan hun goed uitziende geslachtsgenoten.

Waar mensen nog wel eens idealistisch willen roepen dat ''het om het innerlijk gaat'', lijken mensen toch wel degelijk compromissen met zichzelf te sluiten. Natuurlijk bestaat er op het detail wel verschil in wat de een mooi vindt en de ander niet, maar ik denk dat een Bar Refaeli voor 99% van de mannen als aantrekkelijk beschouwd zal worden, terwijl een Paulien Cornelisse door een nagenoeg even groot deel niet puur op basis van het uiterlijk direct aantrekkelijk gevonden zal worden.

Pics als ondersteunend materiaal:

Bar Refaeli
[ afbeelding ]
Paulien Cornelisse
[ afbeelding ]

Ik denk dat mensen op de hoofdlijnen wel tot hetzelfde aangetrokken zijn. Natuurlijk zul je altijd een uitzondering hebben die dan weer eerder Paulien Cornelisse zou doen dan Bar Refaeli vanwege laatstgenoemde's puntige knieën, maar dat is niet de mainstream.

Maar wat doen ''lelijke'' mensen dan, wanneer zij bijvoorbeeld een relatie aan gaan met iemand die naar algemene maatstaven ook niet als aantrekkelijk zal worden beschouwd? Natuurlijk zal zo iemand zeggen ''Beauty is in the eye of the beholder'', maar als die persoon zelf een stuk knapper was geweest had hij of zij hoogstwaarschijnlijk voor een andere partner gekozen.

Het komt er nog niet helemaal lekker uit wat ik precies bedoel misschien, maar hopelijk komt de boodschap over...
Ik denk dat de lelijkere mensen zoals jij het noemt vaak meer naar innerlijk kijken. Omdat mensen die lelijk zijn denken toch nooit zon knap iemand te krijgen. Nu zie ik persoonlijk het vaak juist andersom vooral voor de echt serieuze relaties. Kijk maar eens gewoon op straat. Die hele knappe dame van 30 loopt naast zon lelijk sulletje. Puur alleen om het feit dat het knappe, populaire er na een jaar of 25 wel af is en ze iemand wil om de rest van haar leven mee te leven.

Knap of lelijk het uiterlijk verdwijnt na een jaar of 45 toch wel als alles gaat hangen. Dan hou je alleen het innerlijk over en dan wil je nie samen zitten met 1 of andere populaire macho die eigenlijks een klootzak blijft te zijn. Of die hele knappe mooie bitch.

Enough said.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135769718

Ja, mooie meid hoor die Bar Refaeli.
ADHD-C
  FOK!mycroftheld dinsdag 21 januari 2014 @ 19:00:20 #35
128465 verified  bondage
Ingewikkeld
pi_135769876
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef LazyDave het volgende:
[ afbeelding ]

Make-up en Photoshop kunnen een hoop doen.
pi_135769914
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef bondage het volgende:

[..]

Misschien is er dan toch nog hoop voor mij :Y

Overigens wil de ander dronken voeren ook nog wel eens helpen :@ (is wetenschappelijk bewezen :P )
pi_135770190
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef LazyDave het volgende:
[ afbeelding ]

Op die foto is ze ook niet lelijk.
pi_135770194
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef bondage het volgende:

[..]

Juist, beetje overtrokken van TS om te beweren dat 99% van de mannen Bar aantrekkelijk vind.
ADHD-C
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:21:05 #39
416020 K44S
The bearded man
pi_135770897
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef maily het volgende:

[..]

Nee, ze bestaan alleen in de films.
Juist.....

Not sure, if you're fucking with me....ore you're just fucking with me.

Enfin.

De jongens die de grootste bek hebben, en meest arrogant zijn. Krijgen vaak de mooiere meiden.
pi_135771214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:21 schreef K44S het volgende:

[..]

Juist.....

Not sure, if you're fucking with me....ore you're just fucking with me.

Enfin.

De jongens die de grootste bek hebben, en meest arrogant zijn. Krijgen vaak de mooiere meiden.
Puberteit is dit wellicht vaker zo. Hoe ouder je wordt als persoon hoe meer behoefte je hebt aan iemand die gewoon 'goed' is om het zomaar te zeggen, dan doet een grote bek er niet aan toe.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 19:41:23 #41
416020 K44S
The bearded man
pi_135771938
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Puberteit is dit wellicht vaker zo. Hoe ouder je wordt als persoon hoe meer behoefte je hebt aan iemand die gewoon 'goed' is om het zomaar te zeggen, dan doet een grote bek er niet aan toe.
Mee eens.
Dan word er stuk meer gekeken naar de persoon zelf.
pi_135773911
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:28 schreef Gregor1994 het volgende:

[..]

Luidructige mannen kunnen vaak wel meiden krijgen. Niet de mooiste is mijn ervaring maar wel leuke meiden. En dat geldt niet alleen voor de puberteit.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_135774151
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Luidructige mannen kunnen vaak wel meiden krijgen. Niet de mooiste is mijn ervaring maar wel leuke meiden. En dat geldt niet alleen voor de puberteit.
Hoogstens voor een doorsmeerbeurt maar niet meer dan dat...
pi_135774306
Leuk onderwerp. Ik denk wel dat vrouwen gevoeliger zijn voor andere factoren dan uiterlijk; minder knappe mannen met hele mooie dames zie ik veel vaker dan andersom.
'I always hear ''Punch me in the face'' when you're speaking, but it's usually subtext'
pi_135774340
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Valt mee, dames vinden ze vaak erg lomp. Vraag me sowieso af waarom je met iemand wil gaan als degene alleen maar een grote bek heeft, maar ach.

Daarnaast moet ik zeggen dat het ook niet direct is dat mooie mensen alsmaar met elkaar een relatie aangaan. Het hangt van teveel factoren af om dat te zeggen. Om zelf eerlijk te zijn zie ik niet vaak hele mooie stellen, soms zie ik een mooie dame met een vriendje die er redelijk normaal uitziet. Maar over het algemeen valt het allemaal wel mee, kan namelijk zat knappe mensen noemen die een minder goed uitziende partner hebben. Zowel mannen als vrouwen.
pi_135774947
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 18:41 schreef Synthofiel het volgende:

[..]

lelijke wijven hoefen bij mij niet aan te komen :r
Jij ook niet bij mij :r
pi_135776272
Ik heb dat ook regelmatig afgevraagd. Dat lelijke mensen ook sneller zullen aanpappen met hun uiterlijke evenknie is natuurlijk wel erg logisch, maar puur objectief gezien moet hij of zij toch ook inzien dat hun partner vaak ook totaal onaantrekkelijk is.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 21:08:40 #48
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135776458
Toevallig ben ik Paulien Cornelisse een tijdje geleden nog in de trein tegengekomen :D.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135777247
Volgens mij is dat de reden waarom lelijke mensen hun partner aanprijzen met dat ze zo lekker zichzelf bij hem / haar kunnen zijn. Dat ze bij een lelijke partner die druk niet voelen om mooier te zijn dan ze zijn.
pi_135777496
was het niet zo dat mooie partners eerder geneigd waren om vreemd te gaan???
Of ben ik in de war met iets anders? :P
pi_135777527
Overigens zien mensen die 'lelijk' zijn niet in dat hun partner onaantrekkelijk is, liefde maakt namelijk blind. Echter, iemand die 'lelijk' is en een mooier partner heeft ziet dat dan weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')