Deze discussie is de afgelopen dagen al gevoerd, lees de topics maar terug. Vanaf de plek waar ik zat heb ik het duidelijk kunnen zien allemaal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
HARDE KERN FC UTRECHT HOOLIGANS SPOTTED.
Ga je vanavond nog naar het stadion, ouwe teletekstsupportert?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je eerst eens fatsoenlijk inlezen dom figuur. En kap eens met trollen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Het zijn altijd de joden die anders dat niveau halen hoor..quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:31 schreef w00h00 het volgende:
Niveautje weer hoor. Wel typisch dat dit niveau altijd in het feyenoord topic wordt behaald.. zou het iets zeggen over de gemiddelde feyenoord supporter?
Dan heb je lasogen, want die foto zegt natuurlijk alles al.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Deze discussie is de afgelopen dagen al gevoerd, lees de topics maar terug. Vanaf de plek waar ik zat heb ik het duidelijk kunnen zien allemaal.
Vreemd dan toch wel dat dit niveau telkens bereikt wordt door snavels in ons topic. Rot toch gewoon op man. Jij ook. Wat doe je hier man? Opsodeflikkeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:31 schreef w00h00 het volgende:
Niveautje weer hoor. Wel typisch dat dit niveau altijd in het feyenoord topic wordt behaald.. zou het iets zeggen over de gemiddelde feyenoord supporter?
Ga weg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:31 schreef w00h00 het volgende:
Jij kan niet lezen, dat is wat anders. Je neus zit in de weg, snap ik best wel hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Er is dus niemand die de foto kan ontkrachten, staat genoteerd.
[..]
Dan heb je lasogen, want die foto zegt natuurlijk alles al.
De foto zegt helemaal niet alles, die is genomen nadat het al los is gegaan. Maar dat kun jij ook niet weten omdat je en niet ingelezen bent, en je niet in het stadion was.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Scorpie het volgende:
Er is dus niemand die de foto kan ontkrachten, staat genoteerd.
[..]
Dan heb je lasogen, want die foto zegt natuurlijk alles al.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
dit topic moet etnisch gezuiverd worden
Ik hoef niks te lezen, de foto zegt voldoende. Een doorgesnoven kakkerlak met riem versus ouders met kinderen. Meer hoef je niet te weten. Blijf vooral volhouden dat het anders in elkaar zit, de rest van Nederland lacht om dat soort grappige opmerkingen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Jij kan niet lezen, dat is wat anders. Je neus zit in de weg, snap ik best wel hoor
Waarom zou iemand zich met zijn riem moeten verdedigen op een gezinsvak?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Tomatenboer het volgende:
Was het wel op het gezinsvak ook?
Ik snap dat dat lekker klinkt als je je gelijk wilt halen, maar volgens mij vond het plaats aan de lange zijde? Gezinsvak is naast het uitvak aan de korte zijde toch?
Grappig is dat wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef w00h00 het volgende:
Ik proef een beetje wedstrijdspanning hier.
Ik zie joden hier, kunnen hun eigen topic weer eens niet vinden. Je kan je opereren aan die neus hoor, dan kan je wel wat zienquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef w00h00 het volgende:
Ja, ik zie jou ineens hier bijvoorbeeld. Zie je hier anders nooit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:34 schreef w00h00 het volgende:
Straks ga je nog met droge ogen beweren dat de kinderen op de man afkwamenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
De foto zegt helemaal niet alles, die is genomen nadat het al los is gegaan.
Prima man, heb het met mijn eigen ogen gezien. Kijk uit dat jij niet in de gracht terecht komt, anders wordt je net zo'n kasplant als je soortgenoot. Al zal jij ongetwijfeld veilig op de bank zitten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Straks ga je nog met droge ogen beweren dat de kinderen op de man afkwamen![]()
Maar goed jongens, leuk verhaaltje weer van die doorgesnoven havenslaaf, helaas niet serieus te nemen. Vanavond veel succes en niet huilen als er dan echt wat kakkerlakjes in de grachten terecht komen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Straks ga je nog met droge ogen beweren dat de kinderen op de man afkwamen![]()
Maar goed jongens, leuk verhaaltje weer van die doorgesnoven havenslaaf, helaas niet serieus te nemen. Vanavond veel succes en niet huilen als er dan echt wat kakkerlakjes in de grachten terecht komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |