wij kunnen het wel missen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ik vertrouw die joden niet
Een jood die zegt dat hij geld kan missen? Dit is een belangrijkere ontdekking dan het Higgs-Boson deeltje.quote:
de wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een jood die zegt dat hij geld kan missen? Dit is een belangrijkere ontdekking dan het Higgs-Boson deeltje.
Ik zie geen spelfouten in de mail dus ik betwijfel of hij het zelf heeft geschreven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:51 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Clasie in m'n inbox, heb 'm nog niet geopend. Maar Clasie zegt in ieder geval dat we "met durf en vertrouwen" moeten afreizen naar Amsterdam jongens.
Higgsboson of Higgsdeeltje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een jood die zegt dat hij geld kan missen? Dit is een belangrijkere ontdekking dan het Higgs-Boson deeltje.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie geen spelfouten in de mail dus ik betwijfel of hij het zelf heeft geschreven.
Hij is de zoon van Steve M...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie geen spelfouten in de mail dus ik betwijfel of hij het zelf heeft geschreven.
quote:Clasie: ‘De winnaar van deze wedstrijd zal waarschijnlijk de favoriet zijn om de beker te gaan winnen, maar garanties heb je nooit. Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaan.’
quote:We moeten daar goed zijn als team, zeker in verdedigend opzicht zullen we niet te veel ruimtes weg moeten geven. Als we daarnaast ons eigen spel spelen en kunnen laten zien wat we afgelopen zondag hebben laten zien, dan kunnen wij daar winnen.’
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is de zoon van Steve M...
[..]
[..]
Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is de zoon van Steve M...
[..]
[..]
Tevens zo'n terugkerend cliché dat voor geen meter klopt. Over het algemeen moet je alleen de tegenstanders verslaan die je ook daadwerkelijk loot.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:04 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Voor ons geldt dat als we dit toernooi willen winnen, we elke tegenstander moeten kunnen verslaan
Philip Cocu is er niets bij.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze bedoelen altijd te zeggen dat als je de beste wilt zijn, je ook de goede teams moet kunnen verslaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tevens zo'n terugkerend cliché dat voor geen meter klopt. Over het algemeen moet je alleen de tegenstanders verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
Als er 22 spelers een kruisje slaan voor de wedstrijd, wie moet er dan winnen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Tevens zo'n terugkerend cliché dat voor geen meter klopt. Over het algemeen moet je alleen de tegenstanders verslaan die je ook daadwerkelijk loot.
Tsja, in een toernooivorm altijd zo'n flauwekul.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze bedoelen altijd te zeggen dat als je de beste wilt zijn, je ook de goede teams moet kunnen verslaan.
Volgens mij heeft dat nooit gekund hoor. In ieder geval bestaat die rivaliteit al zeker vanaf de jaren 70 zo, en misschien al wel vanaf de jaren 60.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Voor mij is er geen sprake van een klassieker als er geen supporters van de tegenpartij bij mogen zijn. Dat is toch het mooiste, de hele wedstrijd elkaars favorieten aanmoedigen en dan zou het mogelijk moeten zijn om daarna in het supportershonk samen onder het genot van een biertje de wedstrijd te bespreken. Zo jammer dat dat niet meer kan tegenwoordig.
Wat ik van m'n vader weet is dat het in de jaren 60 en begin jaren 70 geen probleem was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:10 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat nooit gekund hoor. In ieder geval bestaat die rivaliteit al zeker vanaf de jaren 70 zo, en misschien al wel vanaf de jaren 60.
Okee, zou kunnen hoor, ik heb die tijd niet meegemaakt. Moet het wat dat betreft ook hebben van de verhalen van m'n vader en ooms van me. Maar heb weleens in één van m'n boeken over de Feyenoordhistorie gelezen dat de rivaliteit vroeger ook al dermate groot was dat je toen ook al tikken op je neus kon verwachten als je de verkeerde trof.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
[..]
Wat ik van m'n vader weet is dat het in de jaren 60 en begin jaren 70 geen probleem was.
Toen werd dat nog geschaard onder een corrigerende tik of baldadigheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:18 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Okee, zou kunnen hoor, ik heb die tijd niet meegemaakt. Moet het wat dat betreft ook hebben van de verhalen van m'n vader en ooms van me. Maar heb weleens in één van m'n boeken over de Feyenoordhistorie gelezen dat de rivaliteit vroeger ook al dermate groot was dat je toen ook al tikken op je neus kon verwachten als je de verkeerde trof.
Het werd waarschijnlijk zelfs nergens onder geschaard. Er was met veel pijn en moeite 1 agent aanwezig en hooguit 1 journalist.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Toen werd dat nog geschaard onder een corrigerende tik of baldadigheid.
Voornamelijk veel neuzenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef eight het volgende:
Topics gaan opeens hard. Is HMF soms terug?
Thanks, ik was net op tijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef Grifte het volgende:
Ah, 'Feijenoorders komen gemakkelijk aan kaarten in de arena' zo op het nieuws NED 1
Niet iedere Feyenoorder woont in Rotterdam, dat weet jij als Ajacied toch het bestequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:14 schreef RensAjacied het volgende:
Wat eenitem op de NOS. Vooral jullie burgemeester stond er weer lekker op.
Wat kansloos. Ben blij dat Feyenoord er niet zo over denkt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Happel het volgende:
Ook Roda JC discrimineert.
[ afbeelding ]
Wat werd er gezegd dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Niet iedere Feyenoorder woont in Rotterdam, dat weet jij als Ajacied toch het beste
Als Feyenoord clubkaarten uit de regio Rotterdam niet meer gaat behandelen is er iets goed mis ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat kansloos. Ben blij dat Feyenoord er niet zo over denkt.
Hopelijk valt regio Breda niet onder regio Rotterdam. 6 Euro is niet te duur trouwens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Treurnis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:24 schreef Grifte het volgende:
Op Editie NL net ook al.
'Hevige rellen afgelopen zondag in de Galgenwaard', een vrouwelijke journaliste die even laat zien op viagogo voor 'al haar hooliganvrienden' even kaartjes kan kopen.
Touchéquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als Feyenoord clubkaarten uit de regio Rotterdam niet meer gaat behandelen is er iets goed mis ja.
treurigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Terecht, waarom zou je als Rotterdammer een Clubkaart voor Roda kopen? Dan is er ook iets goed mis met je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:04 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij zei :''blijf thuis en kijk de wedstrijd op de tv en gaat niet naar de ArenA'', that's it ...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat werd er gezegd dan?
Heb het item gemist, hopelijk komt het nogmaals aan bod in het 8 uur journaal.
Limburgers kunnen naar de regio Rotterdam verhuist zijn vanwege werk en willen nog wel af en toe een wedstrijd bekijken van Roda JC. Moeten die dan de dupe zijn van dit soort discriminerende maatregelen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Terecht, waarom zou je als Rotterdammer een Clubkaart voor Roda kopen? Dan is er ook iets goed mis met je.
Op een dermate huilende toon dat het nogal lachwekkend overkwamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij zei :''blijf thuis en kijk de wedstrijd op de tv en gaat niet naar de ArenA'', that's it ...
Als je nog na alle jaren een normale uitspraak van hem verwachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Op een dermate huilende toon dat het nogal lachwekkend overkwam
Ja omdat het ver reizen is en dus zinloos is. Roda doet dit dan voor hun eigen best wil, want wie wil nou zo ver reizen om je club hopeloos zien te verliezen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Limburgers kunnen naar de regio Rotterdam verhuist zijn vanwege werk en willen nog wel af en toe een wedstrijd bekijken van Roda JC. Moeten die dan de dupe zijn van dit soort discriminerende maatregelen?
Met die redenering zou het zelfs onzin zijn om uberhaupt een wedstrijd te bezoeken...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja omdat het ver reizen is en dus zinloos is. Roda doet dit dan voor hun eigen best wil, want wie wil nou zo ver reizen om je club hopeloos zien te verliezen?
ibf PSVerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Met die redenering zou het zelfs onzin zijn om uberhaupt een wedstrijd te bezoeken...
Juridisch kan dit gewoon niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ibf PSVer
Maar even serieus, toch logisch dat ze dit doen?Hoewel er ook in Utrecht, Brabant etc Feyenoorders wonen gaat dit niet werken uiteraard.
Ze slaan echt door, kutoverheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef PIETR het volgende:
Net op het nieuws. Als je morgen geen CC van Ajax bij hebt kom je niet binnen ..
Nou is het wachten op de eerste Feyenoorder met ern cc van Ajaxquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef PIETR het volgende:
Net op het nieuws. Als je morgen geen CC van Ajax bij hebt kom je niet binnen ..
onmogelijk, kaarten werden 2 op 1 verkochtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef PIETR het volgende:
Dit dus, zou je in het uiterste geval de helft van de tickets weigeren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
onmogelijk, kaarten werden 2 op 1 verkocht
Dit dus inderdaad. Kan dus nooit uitgevoerd worden, tenzij Ajax het niet erg vindt enorm veel mensen van de eigen aanhang die op een legale wijze aan kaartjes zijn gekomen ook te duperen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ik zag het. "Ik kan als Feyenoordhooligan gewoon kaarten kopen".quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:24 schreef Grifte het volgende:
Op Editie NL net ook al.
'Hevige rellen afgelopen zondag in de Galgenwaard', een vrouwelijke journaliste die even laat zien op viagogo voor 'al haar hooliganvrienden' even kaartjes kan kopen.
Wat ik niet begrijp is dat als Ajax daadwerkelijk iedereen zou willen controleren op ID en/of SCC of clubkaart, waarbij ze uiteraard hopen de Feyenoorders te kunnen weren, hoe denkt Ajax dan de veiligheid van de Feyenoorders te kunnen garanderen?quote:Ajax roept supporters op woensdag op tijd naar de Amsterdam ArenA te komen voor de bekerwedstrijd tegen Feyenoord. Er zal bij de toegangspoorten van de ArenA een intensieve controle plaatsvinden waardoor het extra druk kan zijn. Bezoekers wordt met klem verzocht een legitimatiebewijs mee te nemen. Indien men geen ID-bewijs kan tonen, zal toegang tot het stadion worden geweigerd.
Naast een goed sportief resultaat is het voor Ajax ook van groot belang dat het in algemeen opzicht een mooie, sfeervolle en sportieve avond bekervoetbal wordt. Ajax vraagt supporters daarom ook om zich tijdens de bekerklassieker op een waardige manier te gedragen en zich te onthouden van spreekkoren en ander wangedrag. Het bezit hebben en/of het afsteken van vuurwerk, wordt bestraft met een stadionverbod van ten minste achttien maanden. Er zullen deze avond speurhonden worden ingezet die getraind zijn in het opsporen van vuurwerk. Boetes die vanuit de KNVB worden opgelegd zullen worden verhaald op de verantwoordelijken.
De online ticketshop van Ajax en de Ticketbox (Primera-winkels) zijn de enige officiële verkoopkanalen. Toegangskaarten die niet via de officiële kaartverkoopkanalen zijn verkregen, kunnen geblokkeerd zijn. Indien achteraf blijkt dat kaarten zijn doorverkocht of via het zwarte circuit zijn aangeboden, zal Ajax de Seizoen- of ClubCard waarmee de tickets zijn gekocht, zonder verdere waarschuwing blokkeren. Ajax biedt supporters die hun kaart(en) aan een onbekende hebben doorverkocht de mogelijkheid om contact op te nemen met de afdeling supporterszaken van Ajax. Dit kan tot woensdag 22 januari 12:00 uur. Zonder verdere consequenties worden de kaart(en) vervolgens ongeldig gemaakt.
Aldus ajax.nl
Of Duitsland...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ibf PSVer
Maar even serieus, toch logisch dat ze dit doen?Hoewel er ook in Utrecht, Brabant etc Feyenoorders wonen gaat dit niet werken uiteraard.
Daarom lekker thuisblijven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
Dit bericht schijnt overigens op Ajax.nl te staan:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat als Ajax daadwerkelijk iedereen zou willen controleren op ID en/of SCC of clubkaart, waarbij ze uiteraard hopen de Feyenoorders te kunnen weren, hoe denkt Ajax dan de veiligheid van de Feyenoorders te kunnen garanderen?
Geweigerd worden aan de poort betekend overgeleverd zijn als voer voor de leeuwen.
Het zal hard klinken, maar dat is niet het probleem van Ajax. De supporters weten dat ze niet mogen komen en als ze wel komen dan met alle risico's van dien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat ik niet begrijp is dat als Ajax daadwerkelijk iedereen zou willen controleren op ID en/of SCC of clubkaart, waarbij ze uiteraard hopen de Feyenoorders te kunnen weren, hoe denkt Ajax dan de veiligheid van de Feyenoorders te kunnen garanderen?
Geweigerd worden aan de poort betekend overgeleverd zijn als voer voor de leeuwen.
Tsjah was te verwachten dit. Al gaan ze nooit iedereen controleren..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef PIETR het volgende:
Genoeg joden in de regio Rijnmond, die zullen wel even aan de tand worden gevoeld. Maar als je alle mensen uit die regio weigert zullen genoeg eigen fans het slachtoffer worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is wel het probleem van Ajax, want deze hele ophef komt nu juist doordat ze bang zijn dat het ontaard in een slagveld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het zal hard klinken, maar dat is niet het probleem van Ajax. De supporters weten dat ze niet mogen komen en als ze wel komen dan met alle risico's van dien.
Hoop alleen dat ze er juist wel rekening mee houden. Zie het niet graag in een slagveld ontaarden daar.
Als onze supporters nou maar gewoon binnenkomen vind ik het prima
Maakt niet uit, om een stadion te betreden moet je in bezit zijn van een cc.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja, mijn idee was dat het minste risico het toelaten van uitpubliek was. Zeker met de recente ontwikkelingenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is wel het probleem van Ajax, want deze hele ophef komt nu juist doordat ze bang zijn dat het ontaard in een slagveld.
Het minste risico loopt men echter gewoon als men iedereen gewoon naar binnen laat. De meeste Feyenoorders zullen wel zo slim zijn om zich gedeisd te houden.
Laat jij maar een bron zien gapquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Maakt niet uit, om een stadion te betreden moet je in bezit zijn van een cc.
Bullshit. Waarom zijn er dan verkopen zonder clubkaartverplichting en wat dacht je van wedstrijden van het Nederlandse elftal?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
1 van de 2 heeft geen CC. Je kan immers 2 kaarten op 1 cc kopen. Dan wordt dus 1 van beide geweerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit is de grootste onzin ooit. Wat lul jij man? Je mag op 1 cc twee kaarten kopen dus er is dan altijd iemand zonder cc.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |