Jij.... Jij.... Feta-eter!quote:
kaaaasssssssquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij.... Jij.... Feta-eter!![]()
* schudt vuist*
Huuuuuu!quote:
Mijn cats krijgen af en toe kaas. Van die zakjes die je bij de salade vindt en ik dus niet eet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]. Je lijkt mijn cat wel. Die lust ook geen kaas.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, jouw haar zat laatst heel raar.Mensen wezen er ook naar zelfs.
Terecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef Greys het volgende:
Zo, gebeld naar de assistente.
Zij gaat met de dokter overleggen en bellen me terug.
WAAR DE FUCK GAAT DIT OVER ZEG![]()
Straks gaan ze nog bepalen of ik wel of geen seks mag hebben.
ja ga ik morgen ff kijken, maar ik wilde het eigenlijk grootser aanpakken...niet met klein spul. Dus binnenkort Leen bakker en kwantumquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laysa, ben je al bij de action geweest anders? Of Xenos. Die hebben toch ook vaak van die leuke dingetjes voor in huis?
Ik vind toch dat de IKEA wat dat betreft dat niet echt echt heeft. Van die frutsteltjes enzo voor ergens op te zetten.
Nee een vloerkleed...maar de haast is er voor nu weer even van af...Deze gordijnen zijn juist lekker donkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt andere meubels dan of kleden en of gordijnen ofzo?
Dat had je nog nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef Cat22 het volgende:
Pakje van de postcodeloterij, zal wel weer een nuttignietnuttig boekwerkje zijn.
Toch maar open gemaakt.... Chocoladeprijs!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand mop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
ik haat het als er gepraat wordt over pm/dm/whatsappquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik haat het als mensen oneliners droppen en niet zeggen wat er is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef Takaiki het volgende:
Voor de nieuwsgierigen: band van mijn vouwfietsje is lek en nu moet Cat heeeeeeeelemaal naar mij thuis rijden om mij op te halen en mij heeeelemaal naar mijn werk brengen en vice versa en dat is bij elkaar 5 minuten extra rijden
Als je het maar wel betaalt danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef Takaiki het volgende:
Voor de nieuwsgierigen: band van mijn vouwfietsje is lek en nu moet Cat heeeeeeeelemaal naar mij thuis rijden om mij op te halen en mij heeeelemaal naar mijn werk brengen en vice versa en dat is bij elkaar 5 minuten extra rijden
Én 5 extra minuten terug ja!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef Takaiki het volgende:
Takke kent mij en weet dat ik mijn app niet regelmatig kijk. Dan had ze morgenvroeg wel 200 meter moeten lopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik haat het als er gepraat wordt over pm/dm/whatsapp
Volgende week mag ik de poezels eten gevenquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Takke kent mij en weet dat ik mijn app niet regelmatig kijk. Dan had ze morgenvroeg wel 200 meter moeten lopen.
ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Takaiki het volgende:
Net even gecheckt: steekt een hele schroef in![]()
![]()
Hoeft je vader in ieder geval niet met het emmertje aan de slag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Takaiki het volgende:
Net even gecheckt: steekt een hele schroef in![]()
![]()
Pap kijktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeft je vader in ieder geval niet met het emmertje aan de slag.
Arme papquote:
Moet hij het fietsie niet testen?quote:
Ik was laatst bij (een heule grote) karwei. Daar hebben ze ook veel leuke dingen in tegenstelling tot andere bouwmarkten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja ga ik morgen ff kijken, maar ik wilde het eigenlijk grootser aanpakken...niet met klein spul. Dus binnenkort Leen bakker en kwantum
Ik weet niet of je hun folder krijgt?quote:
dat is wel bizar die beelden uit de VS.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:10 schreef Anne het volgende:
En nee, ik doe niet aan extreme couponing.
Yeah, lachwekkend. Anderzijds: Als je geen fuck te doen hebt en je krijgt zelfs geld toe bij je boodschappen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is wel bizar die beelden uit de VS.
Bij een aantal heb ik gezien dat ze het aan de kerk geven. Wat die er mee doen weet ik ook nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Cat22 het volgende:
Ergens is het natuurlijk volkomen belachelijk dat je met karren vol de supermarkt uitloopt en soms nog geld toe krijgt.Maar ik vind het briljant als je daar je tijd in steekt en zo goedkoop alles binnen haalt. Alleen vraag ik me altijd af hoe ze het ooit op krijgen. Die stockpiles!
![]()
![]()
![]()
![]()
In Nederland gaat voor niets de zon opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Extreme couponing... als we dat hier toch eens zouden hebben..... *droomt*
Nou ik ga eerst eens de komende weken ergens ooit naar de leen bakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Het zou me heerlijk lijken
Laysa, ik heb ook nog van die C1000-vijfjes, dan krijg je vanaf 25 euro 5 euro korting, vanaf 50 euro een tientje etc.
Die kun je ook bij Karwei inleveren.
Ik wil je wel een paar toesturen, heb er zat en ik doe er niets mee
Oh effe loeren! Ik zag heel veel gemiste berichten maar ik had nog héél weinig procenten telefoon-laadsel en ik moest nog de navigatie van de foon gebruiken op de terugwegquote:
Maar daar toch ook niet?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:21 schreef Anne het volgende:
[..]
In Nederland gaat voor niets de zon op.
Ben je ook weleens bij niet-ketens geweest greys, en wat vond je daar van?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef Greys het volgende:
Ik vond de beefblokjes lekkerder bij Sumo, zo ook de aardappelkoekjes (krokanter/droger).
Maarrrrrrrr het sausje van de garnalenkroketjes is bij Shabu weer lekkerder (hier zat een oranje achtig pittig sausje bij en ik vind die zoete lekkerder).
En je krijgt na afloop twee bollen ijs, dat was me echt veel te veel
Het is duurder. Dus al met al is Shabu prrrrrrrrrrrima hoor!
Neequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben je ook weleens bij niet-ketens geweest greys, en wat vond je daar van?
Hehe, ik was gewoon nieuwsgierig hoor, geen reden voorquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Tenminste, ik kén geen niet-ketens die al dit soort gerechtjes hebben geloof ik
Dus niet alleen sushi, maar ook al die warme dingen.
Eenschquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga vrijdag weer... een week niet gesushi't is een week niet geleefd, of zo![]()
Voor zoon toch? Ben benieuwd.quote:
nee voor mezelf, zoonlief moest eerst week proberen, die is nu om, vanmiddag afspraak maken voor hem. Vorig keer zat ik op iets van 79% zonder medicijnen geloof ik, t is al weer ff geleden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 06:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Voor zoon toch? Ben benieuwd.
Ik doe ook een rondje huisarts want ik heb de wc vannacht iets te vaak gezien: blaasontsteking
En zoon dacht ook maar eens gezellig ziek te wezen: hoofdpijn, keelpijn en duizelig
Dus gaat lekker hier
Ah okee, nou blaas ze!quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:01 schreef Adnap het volgende:
nee voor mezelf, zoonlief moest eerst week proberen, die is nu om, vanmiddag afspraak maken voor hem. Vorig keer zat ik op iets van 79% zonder medicijnen geloof ik, t is al weer ff geleden.
hoop dat het lukt, ben behoorlijk benauwdquote:
Sushi Weirdquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Tenminste, ik kén geen niet-ketens die al dit soort gerechtjes hebben geloof ik
Dus niet alleen sushi, maar ook al die warme dingen.
Oh bagger... iets verkeerds gegeten of zenuwwachtig ofzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:47 schreef roos85 het volgende:
Voel me echt kei misselijk enzo![]()
Maar vandaag belangrijke dag op school dus kan niet thuisblijven.
Wat een rotdroomquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:31 schreef Oognip het volgende:
Succes met de test, adnap.
Ik droomde dat Pingoo steeds zwaarder ging ademen dus ging met hem naar de dierenarts. Had hem in de auto gezet, maar ging eerst nog even wandelenToen ik terug kwam was de auto gejat met Pingoo er in
Gatver Nip maar gelukkig was het maar een droomquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:31 schreef Oognip het volgende:
Succes met de test, adnap.
Ik droomde dat Pingoo steeds zwaarder ging ademen dus ging met hem naar de dierenarts. Had hem in de auto gezet, maar ging eerst nog even wandelenToen ik terug kwam was de auto gejat met Pingoo er in
O dat is niet zo fijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:22 schreef Rewimo het volgende:
Joepie, weer geen blaasontsteking maar niersteentjes, 2 deze keer
Geen idee. Het is nu de tweede keer dat ik er last van heb. Ik voldoe niet echt aan het profiel trouwensquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef indaha het volgende:
O dat is niet zo fijn, gelukkig zijn ze nog zo klein dat ze er vanzelf uitkomen, heeft het een oorzaak bij jou dat je niersteentjes hebt?
Nee meestal lange slanke mensen zeggen ze, nou mijn man is/wasquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen idee. Het is nu de tweede keer dat ik er last van heb. Ik voldoe niet echt aan het profiel trouwens
Vooral mannen, meestal begint het tussen 20 en 30quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:51 schreef indaha het volgende:
Nee meestal lange slanke mensen zeggen ze, nou mijn man is/wasdat en heeft ze nooit gehad en ik ben dat zeker niet en heb ze vroeger wel gehad.
Zoveel zeggen profielen dus
Geen idee. Het rare is dat die dingen meestal uit calcium bestaan. Maar de aanbeveling is juist om voldoende calcium binnen te krijgen. En dat doe ik al want dat moet juist na een wls. En mijn waardes zijn goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou het te maken kunnen hebben met je wls? Daardoor verandert natuurlijk vanalles in je eh... afscheidingsproces... mogelijk ook in de samenstelling van de urine?
Fijn dat ze er in ieder geval zonder kunstgrepen uitgekomen zijn....
Ik zie dat opnamestoornissen in de darm als mogelijke risicofactor gezien worden.... nou heb ik het idee dat je een wls daar wel onder kan scharen, maar misschien is dat ook wel verkeerd.... hoe het ook zij, pech is het welquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Geen idee. Het rare is dat die dingen meestal uit calcium bestaan. Maar de aanbeveling is juist om voldoende calcium binnen te krijgen. En dat doe ik al want dat moet juist na een wls. En mijn waardes zijn goed.
Ben wel wat gespannen..quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh bagger... iets verkeerds gegeten of zenuwwachtig ofzo?
Oh bah, dan moet je nog even met je zenuwen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ben wel wat gespannen..![]()
Vanavond assessment..
O nou ja, weinig aan te doen dan. Behalve mijn waardes goed houden en veel drinken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zie dat opnamestoornissen in de darm als mogelijke risicofactor gezien worden.... nou heb ik het idee dat je een wls daar wel onder kan scharen, maar misschien is dat ook wel verkeerd.... hoe het ook zij, pech is het wel![]()
edit: een snelle google op wls en kidney stones geeft wel resultaten die melden dat uit onderzoek blijkt dat er een hoger risico is.
Misschien heb je hier nog wat aan, een artikel van een uroloog met preventie-tips: http://www.drbrianstork.c(...)weight-loss-surgery/quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O nou ja, weinig aan te doen dan. Behalve mijn waardes goed houden en veel drinken.
Jupquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh bah, dan moet je nog even met je zenuwen.
Ik ga even lezen, tnxquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien heb je hier nog wat aan, een artikel van een uroloog met preventie-tips: http://www.drbrianstork.c(...)weight-loss-surgery/
Hm, qua voeding valt er niet al te veel voordeel te behalen, d.w.z. dat eet ik allemaal al wel of juist nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien heb je hier nog wat aan, een artikel van een uroloog met preventie-tips: http://www.drbrianstork.c(...)weight-loss-surgery/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |