Jij.... Jij.... Feta-eter!quote:
kaaaasssssssquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij.... Jij.... Feta-eter!![]()
* schudt vuist*
Huuuuuu!quote:
Mijn cats krijgen af en toe kaas. Van die zakjes die je bij de salade vindt en ik dus niet eet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef Anne het volgende:
[..]. Je lijkt mijn cat wel. Die lust ook geen kaas.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, jouw haar zat laatst heel raar.Mensen wezen er ook naar zelfs.
Terecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef Greys het volgende:
Zo, gebeld naar de assistente.
Zij gaat met de dokter overleggen en bellen me terug.
WAAR DE FUCK GAAT DIT OVER ZEG![]()
Straks gaan ze nog bepalen of ik wel of geen seks mag hebben.
ja ga ik morgen ff kijken, maar ik wilde het eigenlijk grootser aanpakken...niet met klein spul. Dus binnenkort Leen bakker en kwantumquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laysa, ben je al bij de action geweest anders? Of Xenos. Die hebben toch ook vaak van die leuke dingetjes voor in huis?
Ik vind toch dat de IKEA wat dat betreft dat niet echt echt heeft. Van die frutsteltjes enzo voor ergens op te zetten.
Nee een vloerkleed...maar de haast is er voor nu weer even van af...Deze gordijnen zijn juist lekker donkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Echt andere meubels dan of kleden en of gordijnen ofzo?
Dat had je nog nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:08 schreef Cat22 het volgende:
Pakje van de postcodeloterij, zal wel weer een nuttignietnuttig boekwerkje zijn.
Toch maar open gemaakt.... Chocoladeprijs!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er aan de hand mop?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
ik haat het als er gepraat wordt over pm/dm/whatsappquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:26 schreef Cat22 het volgende:
Ik haat het als mensen oneliners droppen en niet zeggen wat er is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:36 schreef Takaiki het volgende:
Voor de nieuwsgierigen: band van mijn vouwfietsje is lek en nu moet Cat heeeeeeeelemaal naar mij thuis rijden om mij op te halen en mij heeeelemaal naar mijn werk brengen en vice versa en dat is bij elkaar 5 minuten extra rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |