quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:13 schreef Nikmans het volgende:
Sorry, de volgende keer schijt ik wel een pisbak vol
Ik ga ook altijd een minuut chillen bij een urinoir alvorens te peopen op een toilet.quote:
Uiteraard. Zittend plassen is voor hommos, enkele uitzonderingen daargelaten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef GobSmacked- het volgende:
En nu voel jij je meer man omdat jij zo geweldig bent? wat is dat met die jochies hier op dit forum?
Maak je dan ook schoon?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
Thuis ga ik altijd zittend plassen. Lekker toch.
Dit niet doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:16 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd een minuut chillen bij een urinoir alvorens te peopen op een toilet.
Onzin. Het is voor de man ook beter om te zitten tijdens plassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Uiteraard. Zittend plassen is voor hommos, enkele uitzonderingen daargelaten.
Want?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Onzin. Het is voor de man ook beter om te zitten tijdens plassen.
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef GobSmacked- het volgende:
En nu voel jij je meer man omdat jij zo geweldig bent? wat is dat met die jochies hier op dit forum?
Ik pak met mijn linkerhand mijn penis om te richten en rechts kan ik nog lekker telefonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga eigenlijk als er geen urinoir is altijd zitten. Kan ik nog ff door FOK!ken en je hoeft niet te richten. Win-win.
Bij mij hangt dan mijn eikel in het water dus dat is een beetje ongemakkelijk en raar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik plas ook gewoon zittend.. ik snap niet wat daar raar aan is
Het zal wel, maar de enige problemen met de prostaat die nog enigszins regelmatig voorkomen is prostaatkanker en ik kan me niet voorstellen dat je dat voorkomt met zittend plassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Schijnt beter te zijn voor de prostaat.
Moet je voortaan niet in het bad gaan zitten plassen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bij mij hangt dan mijn eikel in het water dus dat is een beetje ongemakkelijk en raar.
Enkele uitzonderingen zijn in dit specifieke geval?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Het zal wel, maar de enige problemen met de prostaat die nog enigszins regelmatig voorkomen is prostaatkanker en ik kan me niet voorstellen dat je dat voorkomt met zittend plassen.
Dat is ook wel lekker, die heerlijke warme straal langs je benen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je voortaan niet in het bad gaan zitten plassen.
Niet zo gek hoor:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:29 schreef spierbal het volgende:
Ik val altijd in slaap als ik zittend ga pissen.
Staand poepen deed ik vroeger ook, omdat ik bNg was dat er slangen uit het riool kwamen en die mij dan zouden bijten.
Ik ben ook best een gekkie
's Ochtends vroeg met een vieze kater, en een combinatie van plassen en peopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Enkele uitzonderingen zijn in dit specifieke geval?
Want als ik met mijn mooie strakke kont de privacy en comfort van een hokje op zoek heb jij daar geen last van toch?
Juist. Want als je geen kater hebt doe je eerst de bril omhoog, gaat pissen, doet de bril omlaag, draait je om, en gaat schijten? Enfin. Het zal ook allemaal wel. Heb niet van die katers dat ik echt nadenk over wat ik doe op het toilet. Ben al blij als het goed gaat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef Gezicht het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg met een vieze kater, en een combinatie van plassen en peopen.
Ik zeg toch dat een combinatie van plassen en peopen ook is toegestaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Juist. Want als je geen kater hebt doe je eerst de bril omhoog, gaat pissen, doet de bril omlaag, draait je om, en gaat schijten? Enfin. Het zal ook allemaal wel. Heb niet van die katers dat ik echt nadenk over wat ik doe op het toilet. Ben al blij als het goed gaat.
Ow, ik las over de komma heen ... Ik heb mijn bril niet op. Ga standaard zitten eigenlijk ...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat een combinatie van plassen en peopen ook is toegestaan.
Limburgersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:09 schreef Gezicht het volgende:
De teloorgang van de man en de acceptatie en overname van homosexuele levenswijzen is al lang en breed ingetreden zo te lezen. Erg jammer.
Nooit meer zittend kunnen poepenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor:
[ afbeelding ]
Hier in Limburg wonen tenminste nog mannen. In de Randstad zijn alle mannen ondertussen al zodoende verhomo'd dat het geen mannen te noemen meer zijn. Met hun boottochtjes met mannen in glitterpakken en ontblote bovenlijven erop.quote:
Nee, dan carnavalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier in Limburg wonen tenminste nog mannen. In de Randstad zijn alle mannen ondertussen al zodoende verhomo'd dat het geen mannen te noemen meer zijn. Met hun boottochtjes met mannen in glitterpakken en ontblote bovenlijven erop.
De aankomende 2 dagen voel je bij het schijten elke keer wat kriebelen.quote:
Ah dat taaltje van jullie wil je mannelijk noemen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier in Limburg wonen tenminste nog mannen. In de Randstad zijn alle mannen ondertussen al zodoende verhomo'd dat het geen mannen te noemen meer zijn. Met hun boottochtjes met mannen in glitterpakken en ontblote bovenlijven erop.
Ook altijd even onder de bril checken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor:
[ afbeelding ]
Heb je het nou over de gaypride?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maak voortaan een nieuw account aan als je van plan bent om van geslacht te veranderen en je voor te doen als vrouw.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef GobSmacked- het volgende:
Carnavalquote:
Ja. Afschuwelijk die homoverheerlijking. Dat ze homo zijn prima, maar dat hoef je echt niet wereldwijd rond te gaan schreeuwen.quote:
zeiken over zittend plassen is voor mannen met een kleine lul.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:21 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ja. Afschuwelijk die homoverheerlijking. Dat ze homo zijn prima, maar dat hoef je echt niet wereldwijd rond te gaan schreeuwen.
Gezien mijn penislengte zou dat inderdaad kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zeiken over zittend plassen is voor mannen met een kleine lul.
Je mannelijkheid ontlenen aan je taalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah dat taaltje van jullie wil je mannelijk noemen?
Tuurlijk wel. Spetters worden altijd meteen weggeveegd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
TS maakt duidelijk zijn wc nooit zelf schoon
Een urinoir is er juist voor bedoeld dat je je broek niet onderzeikt omdat de afstand pisbak - leuter verkleint word. Dit niet weten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Een urinoir gebruiken![]()
Jezelf onderspetteren met je eigen pis
Ok jij bent op en top vrouw!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:14 schreef GobSmacked- het volgende:
en iedereen mij maar uitlachen vroeger. Dafuqquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet zo gek hoor:
[ afbeelding ]
Eh nee, het spettert juist harder omdat je dichter bij bent.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een urinoir is er juist voor bedoeld dat je je broek niet onderzeikt omdat de afstand pisbak - leuter verkleint word. Dit niet weten.Tevens: Mannen die zittend zeiken.
Je bent toch geen wijf. Dan heb je als man bepaalde privileges.... maak je er geen gebruik van.
Je kunt toch gewoon in een normale plee mikkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:16 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Een urinoir is er juist voor bedoeld dat je je broek niet onderzeikt omdat de afstand pisbak - leuter verkleint word. Dit niet weten.Tevens: Mannen die zittend zeiken.
Je bent toch geen wijf. Dan heb je als man bepaalde privileges.... maak je er geen gebruik van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |