Er is niets Hollands aan Oost-Zeeuws-Vlaanderen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:02 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
De oosthoek van het zuidwesten. In naam zelfs half Vlaams, maar in het hart oh zo Hollands. Poëtisch hoor.
10cmquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:13 schreef Dven het volgende:
De pluum
[ afbeelding ]
Waar snil in zit!
[ afbeelding ]
tot 30quote:
Vandaar het poëtische ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:23 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Er is niets Hollands aan Oost-Zeeuws-Vlaanderen.
Meerderheid spreekt en werkt in Vlaanderen.
In heel Europa nuquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alleen in het oosten koud en het westen warm
Only in Holland
Dode snilquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:11 schreef alors het volgende:
[..]
1 dagje ja, om er vervolgen 5 dagen zo uit te zien.
[ afbeelding ]
Misschien omdat ze (ik iig) NIET in de randstad wonen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef dick_laurent het volgende:
Juist! Dat dus. Vieze bruine slush blubber waar je de helft vd tijd over uitglijdt en op je bek gaat. Je hebt werkelijk NIETS aan sneeuw als je in de randstad woont.
Op wintersport begrijp ik 't dat mensen zitten te hopen op sneeuw, maar waarom die kaaskoppen hier in NL zo graag sneeuw willen is mij een raadsel.
Exact!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nieuws voor jullie: Ook buiten de randstad wordt het smurrie na een paar dagen.
Alleen op de straten...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:29 schreef tralalala het volgende:
Ik heb nieuws voor jullie: Ook buiten de randstad wordt het smurrie na een paar dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |