Doorgeëvolueerd ja?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat je toen nog jonger was en je humor nog niet te ver doorgeëvolueerd was.
Dacht ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat anders deed dan vmbo?
Ga jij nou maar lekker papieren vliegtuigjes vouwen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:19 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Krijg je met een opleiding als LST
Papieren vliegtuigjesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker papieren vliegtuigjes vouwen.
Zijn ze ook, maar dat zijn varkens ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef Rezania het volgende:
NWS / Dolfijnen worden wreed gedood
Zie al die mensen dan klagen dat je geen dolfijnen mag doden omdat ze intelligent zouden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom, al dat gejank altijd. En als ik zeggen dat we boven ze staan moet ik ook eens achter het doden van mentaal gehandicapten staan volgens sommige.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar dat zijn varkens ook.Daar hoor je ook niemand over klagen.
Stel je voor dat er geen bacon meer is. Dan kan 'murica niet meer bestaan!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zijn ze ook, maar dat zijn varkens ook.Daar hoor je ook niemand over klagen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is zo, de wetenschap is er om de mensheid dom te houden.
Eigenlijk zouden wij weer terug moeten naar de tijd dat wij nog in een berenvacht rondliepen en in grotten woonden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom, al dat gejank altijd. En als ik zeggen dat we boven ze staan moet ik ook eens achter het doden van mentaal gehandicapten staan volgens sommige.
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Maringo het volgende:
[..]
Da. Fuq.. Dit kan toch niet anders dan een troll zijn?
En ik heb nog wel vrij morgen, gewoon het perfecte excuus.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik heb nog wel vrij morgen, gewoon het perfecte excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |