Ik zou me zonder morren keihard anaal laten uitwonen door deze god, man man man.
http://nos.nl/video/566246-cl-anderlecht--paris-stgermain.html (special attention voor het moment vanaf 1:36)
(special attention voor het moment vanaf 2:52 en 3:28)
Deze man is een echte baas en Ronaldo, Messi en God mogen in een rijtje met hem genoemd worden. Zijn goddelijkheid blijkt ook wel uit interviews met hem:
• Op de vraag wat het resultaat van de dubbele confrontatie met Portugal zou zijn:
"Only God knows ... You’re talking to him now.”• Op de vraag wat hij zijn vriendin voor haar verjaardag had gegeven:
"Nothing, she already has Zlatan."• Na uitschakeling tegen Portugal in de voorronde van de WK:
"One thing is for sure, a World Cup without me is nothing to watch so it is not worthwhile to wait for the World Cup.”• In zijn boek
I Am Zlatan:
"An injured Zlatan is a pretty serious thing for any team."• Op de vraag waarom hij weigerde op proef te komen bij Arsenal:
"No way, Zlatan doesn't do auditions."• Op een vraag van een vrouwelijke journalist over zijn geaardheid:
"Come to my house and you'll see if I'm gay. And bring your sister."• Toen hij naar PSG ging en nog geen huis had:
"We are looking for an apartment [in Paris]. If we don't find anything, then I'll probably just buy the hotel."• Na wat kritiek van de middelmatige Noor John Carew:
"What Carew does with a football, I can do with an orange."• Toen hij verkeerd gebruikt werd bij Barça:
"You bought a Ferrari, but you drive it like a Fiat."Nog wat meer goddelijkheid:

Zlatan