de bal idd zoals tong meldtquote:
Hij houdt de eer aan zichzelf. Verstandig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan is het wachten tot Klijnsma daarna geslacht wordt
Tja hij was blauw aan alle kanten zo beschadigd was hij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:04 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij houdt de eer aan zichzelf. Verstandig.
Sterkte aan de opvolger. Belastingen is sowieso één van de meest vervelende portefeuilles op het moment en dan bedoel ik de interne puinhopen binnen die afdeling.
quote:
Kijk je Phil tong?quote:
Vandaag niet. Ard Schenk op 2.quote:
tofquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:52 schreef borisz het volgende:
Ik zag op Twitter die naam voorbij komen en dacht daar mag best wat aandacht voor zijn. In de internationale media is die wedstrijd van twee dagen geleden wel genoemd, maar hier in NL totaal niet.
Om dan een bericht van twee dagen geleden na te kouwen.... uiteindelijk wel gedaan, maar ook de actuele sport meegenomen. Zo kon ik deze gebeurtenis toch nog meenemen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Againzender het volgende:
Vanmiddag met de bank gesproken, die vent was helemaal blij dat wij al zoveel berekend hadden, en we hadden het goed gezien. Hij kwam zelfs nog met een oplossing die misschien nog wel beter bij ons past. Kortom, de financiering van het huis lukt wel
Hij moest wel even lachen toen hij een ING en een AFM loonstrook onder z'n neus kreeg. 'Leuke combinatie!'
vertelquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:14 schreef borisz het volgende:
Terug van de Fractie. Zijn er verkiezingen in aantocht? Mijn hemel waar komen andere partijen mee aankakken in de komende raad
verschrikkelijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef borisz het volgende:
Debatverzoeken over onnozele zaken. Raadsvragen over een veldje waar jaarlijks een koninginnedagfeest was en nu plots niet meer zou mogen. Totale onzin, maar wel even stennis schoppen. En nog meer wat van dat soort geneuzel.
het is ook Koningsdagquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef borisz het volgende:
Debatverzoeken over onnozele zaken. Raadsvragen over een veldje waar jaarlijks een koninginnedagfeest was en nu plots niet meer zou mogen. Totale onzin, maar wel even stennis schoppen. En nog meer wat van dat soort geneuzel.
ja jullie hebben er een hoop gereformeerde prut bijgekregenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:07 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hier is het na de herindeling alleen maar slechter geworden met die gereformeerde kutdorpen.
Was altijd leuk op het terras tijdens de markt op zaterdag te raden uit welkl dorp de mensen kwamen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja jullie hebben er een hoop gereformeerde prut bijgekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |