quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
echt te bizar voor woorden idd
een vorige aanvraag ging juist uitstekend, werd ik een dag van tevoren nog gebeld of het een bezwaar was als ze 120MB aan bestanden naar mij door zouden mailen.
ik was ook niet van plan dat op het forum te zetten.....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou... daar zitten wij echt op te wachten.
kan niet, tong is nooit verwarrendquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:36 schreef rubbereend het volgende:
tong gebruikt gewoon een verwarrende afkorting
Tong begrijpt zichzelf niet eens.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
kan niet, tong is nooit verwarrend
geen topic in K&W?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik was ook niet van plan dat op het forum te zetten.....
misschien als alles rond is...quote:
moet er veel gedaan worden?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien als alles rond is...
laten we maar eens beginnen het koopcontract te tekenen, dat gebeurt volgende week vrijdag. In Amsterdam moet dat bij een notaris namelijk. Vanaf dat moment 5 weken om financiering rond te krijgen. Huidige huis te koop zetten, en lastiger: in verkoopbare staat te krijgen (het is nu een puinhoop in huis).quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
laten we maar eens beginnen het koopcontract te tekenen, dat gebeurt volgende week vrijdag. In Amsterdam moet dat bij een notaris namelijk. Vanaf dat moment 5 weken om financiering rond te krijgen. Huidige huis te koop zetten, en lastiger: in verkoopbare staat te krijgen (het is nu een puinhoop in huis).
Waaah, stress!!!
nee, dat is de grap. Wij hadden een ander huis daar op het oog, maar dat zouden we dan nog moeten uitbouwen. De vriend van een tante heeft z'n leven lang als bouwkundige gewerkt bij een architectenbureau en wilde wel even een kostenschatting maken. Die kosten waren fors, maar niet schikbarend voor ons (wij zijn ook niet gek), maar de hele doorlooptijd ervan, daar schrokken wel wel van! En dan steeds het voorbehoud dat de gemeente de bouwvergunning afgeeft, want je gaat bouwen in strijd met het bestemmingsplan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar ik bedoel eigenlijk of er veel geklust moet worden aan het nieuwe huis
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:11 schreef Againzender het volgende:
Ah, krijg net een dump van het bouwarchief in mijn mailbox, mooi voor het weekeinde
Mooie ouderwetse tekeningen van architecten en onleesbaar handschrift van ambtenaren
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, dat is de grap. Wij hadden een ander huis daar op het oog, maar dat zouden we dan nog moeten uitbouwen. De vriend van een tante heeft z'n leven lang als bouwkundige gewerkt bij een architectenbureau en wilde wel even een kostenschatting maken. Die kosten waren fors, maar niet schikbarend voor ons (wij zijn ook niet gek), maar de hele doorlooptijd ervan, daar schrokken wel wel van! En dan steeds het voorbehoud dat de gemeente de bouwvergunning afgeeft, want je gaat bouwen in strijd met het bestemmingsplan.
Dus gingen we toen eens kijken naar dit huis, deze is in 2006 uitgebouwd en gerenoveerd, je kan er zo in want het grote werk is al gebeurdVloer schuren en lakken, muren schilderen, en je kan erin.
fles wijn erbij en je kan vooruitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:11 schreef Againzender het volgende:
Ah, krijg net een dump van het bouwarchief in mijn mailbox, mooi voor het weekeinde
Mooie ouderwetse tekeningen van architecten en onleesbaar handschrift van ambtenaren
zoals een oud collega eens uitriep toen hij mijn handgeschreven notulen zag: "jezus, je lijkt wel een arts!"quote:
Dat ie je Jezus noemde.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
zoals een oud collega eens uitriep toen hij mijn handgeschreven notulen zag: "jezus, je lijkt wel een arts!"
Ik heb mijn portie dagelijks beweging al gehad. Heb moeten werkenquote:
Goed zo!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie dagelijks beweging al gehad. Heb moeten werken![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:48 schreef rubbereend het volgende:
Even Spammen, weer een special geschreven: [OS 2014] Winterspelen in Nederland, het kon zomaar
Kom net terug van de HEMA.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn portie dagelijks beweging al gehad. Heb moeten werken![]()
komt zelden voor dat ik over wat schrijf waar ik van te voren ook maar heel weinig over wistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |