Nee joh, volgens Lokale_Notabele heeft Feyenoord op elke positie een betere speler.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Ajax lijkt me wel favoriet
Makkelijk kijken door die gekleurde bril, niet soms?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat stukje van LN. Dan vielen die stukjes van AFCA.nl soms nog mee...
Mwah, die stukkies van AFCA vond ik ook altijd om te janken, deze doet daar minstens niet veel voor onder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Makkelijk kijken door die gekleurde bril, niet soms?
Nu Cillessen niet meespeelt zeker.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh, volgens Lokale_Notabele heeft Feyenoord op elke positie een betere speler.
Niemand is favoriet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volg je überhaupt voetbal?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:02 schreef Vasion het volgende:
MvG die een speler verkoopt?
Dat wil ik nog eens zien.
onderbouw eensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:06 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Volg je überhaupt voetbal?
Dat is hem in het verleden toch wel vaker gelukt hoor. En met succes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:02 schreef Vasion het volgende:
MvG die een speler verkoopt?
Dat wil ik nog eens zien.
Wijnaldum, Fer (samen al 11 miljoen), El Ahmadi, Vlaar. En in een verder verleden o.a Babel voor 17 miljoen en Tom de Mul voor 8 miljoen weten te slijten.quote:
I know..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:11 schreef Ultimate_Original het volgende:
http://levenmetfeyenoord.(...)yenoord-een-analyse/
In 2,5 jaar tijd voor zo'n 20 miljoen euro verkocht.
Wie dan? Welke spelers stonden onder concrete interesse van andere clubs én konden worden opgevangen door de selectie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef Vasion het volgende:
[..]
I know..
Ik doel dan op de spelers die we nu hebben. MvG had in de voorgaande transfer periodes best wel een aantal spelers mogen verkopen.
De verdediging misschien?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:14 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Wie dan? Welke spelers stonden onder concrete interesse van andere clubs én konden worden opgevangen door de selectie?
Tja, ze hebben wel een groot inlevingsvermogen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mwah, die stukkies van AFCA vond ik ook altijd om te janken, deze doet daar minstens niet veel voor onder.
Misschien wilden ze zelf niet weg met het oog op het WK?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
De verdediging misschien?
Er was echt wel interesse voor BMI en De Vrij hoor. Die kun je zo opvangen.
klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Ultimate_Original het volgende:
[..]
Misschien wilden ze zelf niet weg met het oog op het WK?
Lees even terug naar boven. Staat er pas 40-45 keer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef Gramulanion het volgende:
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/rotterdam-nergens-bang
Jezus
Ja daarom dus, omdat Ajax favoriet is. Heb ik het gevoel: als Ajax verliest alle Feyenoorders nog maandenlang erover praten...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zag het net ja. Tot mijn grote verbazing vinden mensen het hier nog wel een goed stukje ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Lees even terug naar boven. Staat er pas 40-45 keer.
Informatie komt trouwens vanuit ajax kringen, dus is wel enigszins serieus te nemen.
Hihahoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Lees even terug naar boven. Staat er pas 40-45 keer.
Informatie komt trouwens vanuit ajax kringen, dus is wel enigszins serieus te nemen.
Mwa, Ajax is thuis wel 'favoriet' hoor.quote:
Prima stukje, zie niet wat er mis mee zou zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zag het net ja. Tot mijn grote verbazing vinden mensen het hier nog wel een goed stukje ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |