Ze gaan allemaal in het zwart Don. Dat zou je moeten aanspreken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien kunnen de boys van 410 stiekem afspreken een bepaald teken te dragen, een ster ofzo?
Dat is dit al, ze zullen het wel met 5 jaar verlengenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, daar ga ik ook niet vanuit.
Maar iedere kleinigheid zal met beide handen worden aangegrepen om het uit-verbod langer te handhaven of om verdere restricties te bepleiten.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Misschien kunnen de boys van 410 stiekem afspreken een bepaald teken te dragen, een ster ofzo?
Jaja, grootste bek van allemaal, maar gewoon op 't bankje morgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, het heeft als Feyenoorder geen zin om te proberen om naar binnen te gaan heb ik gelezen in de krant. Daarbij heb ik er geen trek in om geld te betalen aan Ajax.
Aah ze kleden zich alvast gepast voor de uitslag.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal in het zwart Don. Dat zou je moeten aanspreken.
Juist hier zitten veel Feyenoord supporters die veel gaan. Kan er zo tien uit dit topic op noemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:31 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Joh er komen hooguit 1500 Feyenoorders (en dat is al een hoge schatting denk ik). Meer kans dat er in dit topic niemand afreist naar Amsterdam dan wel.
Wat dat betreft net als de Ajacieden op dit forum, daarvan gaat ook vrijwel niemand.
Dan spreken wij ook af om allemaal in het zwart te gaan, dan weten ze niet meer waar ze het zoeken moeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Ze gaan allemaal in het zwart Don. Dat zou je moeten aanspreken.
Ik ga alleen naar thuiswedstrijden, en uit alleen naar NAC en RKC (in het thuisvak uiteraard).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Juist hier zitten veel Feyenoord supporters die veel gaan. Kan er zo tien uit dit topic op noemen.
Ik dacht dat alleen snavels uit het hele land kwamen...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar thuiswedstrijden, en uit alleen naar NAC en RKC (in het thuisvak uiteraard).
Tuurlijk niet, dat weet jij ook wel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen snavels uit het hele land kwamen...
Ajax is dan ook de enige club in Nederland waar een zwart met roze uitshirt gewoon geaccepteerd wordt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:34 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wel gay dat die 410boys een dresscode afspreken btw
maar dat was te verwachten in de Gay Capital of the World
Benieuwd waar Adidas bij ons mee op de proppen komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ajax is dan ook de enige club in Nederland waar een zwart met roze uitshirt gewoon geaccepteerd wordt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat weet jij ook wel.
Feyenoord en Ajax zijn de enige 2 clubs met een landelijke aanhang.
Echte mannen zijn zeker over hun geaardheid en dragen alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ajax is dan ook de enige club in Nederland waar een zwart met roze uitshirt gewoon geaccepteerd wordt.
bekerinkomsten worden keurig verdeeld toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Nee, het heeft als Feyenoorder geen zin om te proberen om naar binnen te gaan heb ik gelezen in de krant. Daarbij heb ik er geen trek in om geld te betalen aan Ajax.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Keeper shirt.quote:
Oh ja, ik was al vergeten dat Utrecht ook zo'n shirt met die afgrijselijke kleurencombinatie had.quote:
Wat RonDanja zegt, dat shirt heeft hij één keer aangehad of zo.quote:
Als ze maar niet met het feyenoord-embleem gaan kutten zoals ze dat ook met het Ajax-logo doen. Dus een roze F bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:38 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Benieuwd waar Adidas bij ons mee op de proppen komt.
ik vertrouw die joden nietquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
bekerinkomsten worden keurig verdeeld toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |