abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:15:35 #251
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135763220
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij vond zelf dat hij 'wat mondjes had gesnoerd'... :{
_O-

Door die twee intikkers die mijn moeder nog had gemaakt zeker. Die tweede raakt hij ook nog eens verkeerd :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135763235
Het lijkt me eigenlijk toch wel prachtig om bij die wedstrijd aanwezig te zijn. Ik denk dat menig snavel morgen anderhalf uur lang para op zijn stoeltje zit te wippen en schichtig om zich heen zit te gluren.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_135763240
Daarom is het ook gewoon dweilen met de kraan open. Kun je nog beter gewoon uit-supporters toelaten. Ik zou alleen pleiten voor nog zwaardere straffen als mensen zich niet gedragen. Wat is nu het gangbare bij geweld tijdens uitpot? Verdubbel dat maar gewoon.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:16:32 #254
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_135763262
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:10 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij vond zelf dat hij 'wat mondjes had gesnoerd'... :{
Terwijl hij alleen maar scoorde omdat Bulthuis twee keer stond te slapen en hij verder geen bal goed heeft geraakt. _O-

Morgen zal hij wel weer geen knikker raken.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_135763348
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het lijkt me eigenlijk toch wel prachtig om bij die wedstrijd aanwezig te zijn. Ik denk dat menig snavel morgen anderhalf uur lang para op zijn stoeltje zit te wippen en schichtig om zich heen zit te gluren.
Inderdaad, en ook schitterend als Ajax-supporters elkaar te lijf gaan, als men elkaar begint te verdenken. :D
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_135763383
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Alle heisa die er nu ontstaat zorgt voor meer gedoe dan dat je gewoon twee treintjes laat afreizen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:13 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Als ze gewoon een uitvak hadden gefaciliteerd dan hadden ze in Amsterdam niet zo'n hele operatie op touw hoeven zetten als nu.
Door deze onzin zullen er wel eerder uitsupporters naar de klassieker mogen ja.
pi_135763425
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:18 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, en ook schitterend als Ajax-supporters elkaar te lijf gaan, als men elkaar begint te verdenken. :D
Soort van Weerwolven van Wakkerdam. Halve stadion heeft elkaar doodgeslagen, blijken het allemaal gewoon Ajax-fans te zijn. _O-
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_135763427
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[..]

Wel als morgen alles verloopt zonder ongeregeldheden lijkt mij.

Al ben ik bang dat dat wishfull thinking is.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:21:49 #259
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135763465
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zal wel los lopen joh.

Als je daar als Feyenoorder tof gaat lopen doen ben je gewoon levensmoe. Niets meer en niets minder.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135763576
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-

Door die twee intikkers die mijn moeder nog had gemaakt zeker. Die tweede raakt hij ook nog eens verkeerd :')
I kid you not...

quote:
Schaken: 'Heb wel wat mondjes gesnoerd"

Ruben Schaken had zondag met twee treffers een belangrijk aandeel in de 5-2 zege van Feyenoord bij FC Utrecht. Voor de winterstop was de 31-jarige aanvaller niet zo goed in vorm.

"Ik denk wel dat ik in deze wedstrijd tegen FC Utrecht wat mondjes heb gesnoerd'', liet Schaken weten.

"Ik heb best wel een moeilijke periode achter de rug. Ik kreeg veel kritiek, maar ik ben altijd in mezelf blijven geloven. De afgelopen weken voelde ik al dat de juiste vorm eraan zat te komen. Als je dan in de eerste wedstrijd in het nieuwe jaar meteen twee keer scoort, is dat natuurlijk prima.''

Ondanks vijf overwinningen op rij met Feyenoord in december, inclusief de bekerzege bij Heracles Almelo (via strafschoppen), ging Schaken met een onbehaaglijk gevoel de winterstop in. Hij was niet helemaal fit (knie), miste mede daardoor een paar duels en vertoonde in de laatste maand van 2013 geen blakende vorm.

Titel
Schaken stelt dat Feyenoord dit seizoen voor de titel moet gaan. "Het besef dat we dit seizoen kampioen kunnen worden, leeft bij iedereen. We kunnen en we willen meedoen. Maar we kunnen roepen wat we willen, we moeten het dan wel laten zien op het veld. Wat dat betreft, hebben we tegen FC Utrecht een goed begin gemaakt.''

Woensdag wacht Ajax in de kwartfinale van de beker in Amsterdam. "Iedereen bij ons is heel gedreven om ook daar eens een keer te winnen. Het vertrouwen dat we hier in Utrecht hebben uitgebouwd, kunnen we in de Arena heel goed gebruiken.''
BFF met GGMM
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:25:33 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_135763618
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:19 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

[..]

Dat gaat sowieso nooit meer gebeuren.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_135763620
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Zal wel los lopen joh.

Als je daar als Feyenoorder tof gaat lopen doen ben je gewoon levensmoe. Niets meer en niets minder.
Uiteraard, maar er blijft altijd een kans bestaan dat je 'herkend' wordt als Feyenoorder, en sowieso zal er morgen wel de nodige ophef ontstaan buiten de poorten door dat kansloze 410-volk dat denkt heel wat te zijn en denkt de Feyenoorders er wel even eigenhandig uit te pikken.
pi_135763625
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hooguit pakken ze er een paar van Feyenoord en slaan ze total loss. Of inderdaad een van hun eigen broertjes die zich verdacht gedragen :P .
Rellen die uitgemeten gaan worden in de nationale media hoef je echt niet te verwachten.
blablablabla
pi_135763684
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:25 schreef Elan het volgende:

[..]

Hooguit pakken ze er een paar van Feyenoord en slaan ze total loss. Of inderdaad een van hun eigen broertjes die zich verdacht gedragen :P .
Rellen die uitgemeten gaan worden in de nationale media hoef je echt niet te verwachten.
Nee, daar ga ik ook niet vanuit.

Maar iedere kleinigheid zal met beide handen worden aangegrepen om het uit-verbod langer te handhaven of om verdere restricties te bepleiten.
pi_135763699
quote:

[..]

Misschien kunnen de boys van 410 stiekem afspreken een bepaald teken te dragen, een ster ofzo?
BFF met GGMM
pi_135763724
quote:

[..]

ja joh die gassies zijn zo para als wat omdat ze steeds doormiddel van ludieke acties in hun hemd gezet worden in hun eigen stadion. Dat is natuurlijk even van een andere orde dan in het holst van de nacht een standbeeld bekladden.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:28:16 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135763729
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:24 schreef DonRaja het volgende:

[..]

I kid you not...

[..]

Ga je toch niet menen dit :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135763807
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Oh je gaat niet eens met je grote snavel?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_135763812
quote:
15s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Misschien kunnen de boys van 410 stiekem afspreken een bepaald teken te dragen, een ster ofzo?
Idd en dan graag opspelden aan hun tepels aangezien ze nogal eens topless lopen daar.
blablablabla
pi_135763819
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ga je toch niet menen dit :')
Ik krijg toch altijd een beetje het idee dat jij geen fan van de Schaakbaas bent.
pi_135763827
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Haha, je zei snavel.
pi_135763848
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:30 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Haha, je zei snavel.
:7.
In Southern Sun
pi_135763877
quote:

[..]

Joh er komen hooguit 1500 Feyenoorders (en dat is al een hoge schatting denk ik). Meer kans dat er in dit topic niemand afreist naar Amsterdam dan wel.

Wat dat betreft net als de Ajacieden op dit forum, daarvan gaat ook vrijwel niemand.
pi_135763880
quote:

Euh... Ik denk je begrijpt het niet helemaal.
In Southern Sun
pi_135763885
quote:

[..]

Nee, het heeft als Feyenoorder geen zin om te proberen om naar binnen te gaan heb ik gelezen in de krant. Daarbij heb ik er geen trek in om geld te betalen aan Ajax.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')