Ghe ghe ideaal truukjequote:
NU BEN IK BANGquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:53 schreef Solidberg het volgende:
Jij gebruikt ABP op FOK! TR gemacht!
Geef nou gewoon toe dat je jezelf een God voelt in zo'n wagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:44 schreef PogoSticK het volgende:
Mooi, vandaag aangenomen bij edrivers als privéchauffeur.Proefritje was in 'n strakke Jag (amoeba, anyone?) XJ. Diesel, dat dan weer wel.
Ben benieuwd naar beschikbare hoeveelheid werk, als ik EW'ers zo hoor is er genoeg.
Is dit ook bij privéchauffeurs zo? In het contract wordt er wel over concurrentiebeding etc. gesproken, dus ik mag ook niet bij 2 bedrijven privéchauffeuren
Heb ik nog wat gemist? Zit in tentamens dus weinig tijd.
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef KabouterKwebbel het volgende:
Vandaag solli gehad bij EW, en zoals wel verwacht eigenlijk aangenomen:) Zet me er dus maar bij in het rijtje want je gaat me hier komende tijd vaker tegen komen.
Verder wil ik Amoeba nog even specifiek bedanken voor de gegeven tip van gister via DM (kan helaas nog niet terug dm'en, omdat ik nog geen week actief ben hier). Heb niet op het daadwerkelijke struikelpunt hoeven rijden, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. Nogmaals mijn dank!
Sowieso al die Murp avatars.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef MG_13 het volgende:
Die stroboscoop van PogoStick is irritant.
Met Dolphin Browser HD (Androidquote:
Sterkte bij Nieuwegein in dat wagenparkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Drilboor het volgende:
Morgen eerste keer 3 ritjes, eerst van Breda naar Zwijndrecht reizen (lekker vroeg opstaan). Vanaf daar naar Nieuwegein met een VW Golf met 140 pk en die dan brengen naar Nieuwegein (BL).Vanaf daar naar De Meern, Renault Megane ophalen en die naar A in Almere brengen. Ov naar Amsterdam en daar een Fiesta brengen naar de grote in Breda.
Hmm, paar maanden terug wel een busje afgeleverd bij een kazerne van defensie. Een medewerker (?) daar kwam me ophalen in zijn privé auto, moesten we dat terrein op en ben ik in dat busje achter hem aan gekart voordat het hek weer dicht ging. Geen ID of niks nodig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef Babananana het volgende:
[..]
Bij kazernes zijn ze al zo krampachtig met ID's registreren, zou je nu ook nog gefouilleerd worden iod?
Bij de kazerne in Oirschot doen ze ook compleet niet moeilijk. Even je rijbewijs laten zien, ze zetten je in het systeem, succes ermee. Wel leuk though.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Sterkte bij Nieuwegein in dat wagenparkHoop oprecht voor je dat er aan het begin plek is om te parkeren. Al is de Golf niet zo'n grote auto, toen ik mijn hagelnieuwe Megane daar aan het einde van het park moest parkeren had ik het écht niet breed
En pas op, als je nog moet tanken,. die kutpomp slaat niet af als je tank vol zitAls je niet uitkijkt zit je zelf onder de brandstof
[..]
Hmm, paar maanden terug wel een busje afgeleverd bij een kazerne van defensie. Een medewerker (?) daar kwam me ophalen in zijn privé auto, moesten we dat terrein op en ben ik in dat busje achter hem aan gekart voordat het hek weer dicht ging. Geen ID of niks nodig.
Die gast heeft me toen wel ff naar huis gebrachtWas wel erg mooi, want het was drie kwartier (!) lopen naar de eerste bushalte
En het stortregende als een malle.
Ik ben toen bij Soest geweest. Moest wel strak achter die kerel aan rijden, maar verder geen probleemquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Bij de kazerne in Oirschot doen ze ook compleet niet moeilijk. Even je rijbewijs laten zien, ze zetten je in het systeem, succes ermee. Wel leuk though.
Wow! En de bewaking doet dan niks? Mooie schijnveiligheid dan!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:04 schreef BlackLining het volgende:
Hmm, paar maanden terug wel een busje afgeleverd bij een kazerne van defensie. Een medewerker (?) daar kwam me ophalen in zijn privé auto, moesten we dat terrein op en ben ik in dat busje achter hem aan gekart voordat het hek weer dicht ging. Geen ID of niks nodig.
Vandaag ook in Soest geweest, maar ik moest op eigen houtje naar het goede gebouw rijden. Ze weten blijkbaar zelf niet wat hun protocol is danquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben toen bij Soest geweest. Moest wel strak achter die kerel aan rijden, maar verder geen probleem
Nou ja, bewaking doet niks... Ze wisten dat ik zou komen, en ik mocht er niet in tot er iemand van Defensie bij was om mee te rijden hequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef Babananana het volgende:
[..]
Wow! En de bewaking doet dan niks? Mooie schijnveiligheid dan!
[..]
Vandaag ook in Soest geweest, maar ik moest op eigen houtje naar het goede gebouw rijden. Ze weten blijkbaar zelf niet wat hun protocol is dan
I know right?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef MG_13 het volgende:
Die stroboscoop van PogoStick is irritant.
Hoho,niet zo snel. Het gaat hier om herkenbaarheidquote:
Twee. Tweetonig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Stijvol bedoel je? Die van pogo is zó eentonig
Heb niet goed gas kunnen geven, stoelen zaten wel erg chill. Motorgeluid is meer aanwezig dan ik zou verwachten. Stuurgevoel dan wel weer prettig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Geef nou gewoon toe dat je jezelf een God voelt in zo'n wagen.
Een XJquote:Op woensdag 22 januari 2014 05:56 schreef PogoSticK het volgende:
Heb niet goed gas kunnen geven, stoelen zaten wel erg chill. Motorgeluid is meer aanwezig dan ik zou verwachten. Stuurgevoel dan wel weer prettig.
Ehh.. ik zeg XJ maar ik bedoel XF. Strak zwart met aardig lichtmetaal eronder.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:06 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een XJ![]()
Ook zonder ook een XJ gereden te hebben weet ik dat die rijervaring prima moet wezen. Stoelen van een X-Type zitten al heerlijk (volgens mij zijn het dezelfde though). Dieselblok met turbo neem ik aan?
Audi
Mercedes![]()
Jaguar![]()
![]()
Welke trein had je? Want dat is in principe niet meer zo vanaf december 2012, alleen de eerste een laatste trein volgens mij nog.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:09 schreef Solidberg het volgende:
Sinds wanneer stopt een IC ook in dorpjes? Schijnbaar stopt IC richting Rotterdam ook in Hoogeveen
XF is ook een strakke bak, maar de eckte eckte rijdt een XJ. Och, kreeg ik er maar een mee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:14 schreef PogoSticK het volgende:
[..]
Ehh.. ik zeg XJ maar ik bedoel XF. Strak zwart met aardig lichtmetaal eronder.
Dieselblokken zonder turbo zijn van vroegâh dus sowieso. Denk niet dat ik de turbo echter heb aangesproken. Chauffeurstempo he.
Automaat vond ik trouwens niet superfijn, gasreactie ook niet. Bij rustig rijden voel je 'm wel schakelen en bij lage tempo's lijkt het motormanagement even te 'twijfelen'. Ook de motorrem die erin komt is een beetje apart. Wennen denk ik, niet mijn stijl.
De automatisch naar boven komende schakelknop bij starten is wel stijlvol trouwens, evenals de dichtdraaiende ventilatie bij stoppen. Jammer dat je die nog hoort nadat de motor uit is.
Meer heb ik er niet uit op kunnen maken gedurende die 20 minuutjes, so there.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
XF is ook een strakke bak, maar de eckte eckte rijdt een XJ. Och, kreeg ik er maar een mee.
Ik moet naar Nieuwegein. Iets in die mail zegt dat je daar eventueel moet aftanken en dan een tankpas meekrijgt. Is dit de plaats waar die pomp je kan nakken?
Thanks bro. Moet je per se naar dié pomp? Q8 is dat toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]gore kutpomp is dat, aan beide kanten trouwens dus omkeren en bij de andere proberen werkt niet.
Doet rustig een kwartier over een volle tank en slaat niet af als ie vol is.
Ja, tenzij je zelf de benzine wilt betalenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Thanks bro. Moet je per se naar dié pomp? Q8 is dat toch?
Is die ellende bij diesel en benzine? Dacht dat jij diesel moest tanken toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, tenzij je zelf de benzine wilt betalen
Beide.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is die ellende bij diesel en benzine? Dacht dat jij diesel moest tanken toch?
Ja ik moet naar een klant van ze, dus ik moet me wel netjes kleden (lees: pak). Kan je niet maken om met onze job dan in een spijkerbroek met polo te gaan. Zeker omdat mijn spijkerbroeken niet van het kaliber donkerblauw zijn wat nog een beetje representatief is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beide.
Ach joh, ben gewoon blij dat je voor de verandering ook eens een tankpas hebt![]()
![]()
Hoogeveen is een stadquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:09 schreef Solidberg het volgende:
Sinds wanneer stopt een IC ook in dorpjes? Schijnbaar stopt IC richting Rotterdam ook in Hoogeveen
Gewoon niet recht er achter gaan staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:10 schreef MG_13 het volgende:
Als ik zou weten dat een pomp niet afslaat, zou ik op internet opzoeken hoe groot de tank van de betreffende auto is en dan uitrekenen hoeveel liter er nog in past. Dan nog een veiligheidsmarge eraf, dan blijf je wel droog denk ik.
En je arm dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon niet recht er achter gaan staan.
Hah, ja Hoogeveen stelt niet veel voor. Maar ik ben zelf opgegroeid in een dorpje met 2.000 inwoners, waar je alle winkels op één hand kunt tellen. Voor mij is Hoogeveen dus gewoon een stad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als het stadsrechten heeft is het niet direct een stad
Doe ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Tankdop in de spuit klemmen en een paar meter afstand nemen
Heb je nou al rekening ingediend bij AR?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon niet recht er achter gaan staan.
Ik deel mijn levenswijsheid nou eenmaal graag met mijn medemensquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:58 schreef Kiprollade het volgende:
Schaafkaas, jouw ondertitel is echt inspirerend
Succes!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef Viezze het volgende:
Beter bellen ze mij ook voor mijn tentamen (2u)
Nice, ik verkeer momenteel in hetzelfde schuitje. Volgende week een her over projectmanagement waar ik een 2,8 voor haalde. Snap er nu nog steeds niks vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:37 schreef Schaafkaas het volgende:
7 gehaald op hertentamen dat ik dacht verneukt te hebben. Kan m'n P nu nog halen dit jaar!
Hoe kun je dan in godsnaam nog vragen van je werknemers om zich representatief op te stellenquote:AUTORESET / OUDSTANDING doet een spoedoproep voor het RTL-4 televisieprogramma All You Need is Love!
Wij zijn voor het RTL4-programma ‘All you need is love’ op zoek naar mannen vanaf 65 jaar die willen daten met Truus die vrijgezel is. Aanstaande donderdag (23-01-2014) is zij te bewonderen in de aflevering van All You Need is Love. Bent u die spontane matchende man, die het leuk vindt om met haar kennis te maken in onze show? Truus is een leuke, vlotte en actieve dame van 73 jaar. Zij kijkt uit naar jullie reactie! Als er gegadigden zijn horen wij dat graag! Het is een leuk dagje in Amsterdam in de studio met eten, drinken en vooral veel gezelligheid! Meer weten? Mail dan snel naar:
Ik zou zeggen , meld je aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:55 schreef BlackLining het volgende:
Autoreset doet nu ook even een oproepje aan zijn senior chauffeurs om mee te doen met een RTL4 programma. Wie wil er daten met Truus, een vlotte dame van 73?
[..]
Hoe kun je dan in godsnaam nog vragen van je werknemers om zich representatief op te stellen
Ik had de vorige keer een 3, terwijl het hertentamen voor mijn gevoel niet of nauwelijks beter ging. Dacht dus dat ik mijn P niet zou halen dit jaar, maar dat valt alles mee. De opluchting is groot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nice, ik verkeer momenteel in hetzelfde schuitje. Volgende week een her over projectmanagement waar ik een 2,8 voor haalde. Snap er nu nog steeds niks van
Er is dus hoop, bedankt hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer een 3, terwijl het hertentamen voor mijn gevoel niet of nauwelijks beter ging. Dacht dus dat ik mijn P niet zou halen dit jaar, maar dat valt alles mee. De opluchting is groot.
Jij alvast succes!
Net gebeld voor morgen: wisseltje vanaf de wismarweg naar Gouda in een Up en een Aygo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |