Beide.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Is die ellende bij diesel en benzine? Dacht dat jij diesel moest tanken toch?
Ja ik moet naar een klant van ze, dus ik moet me wel netjes kleden (lees: pak). Kan je niet maken om met onze job dan in een spijkerbroek met polo te gaan. Zeker omdat mijn spijkerbroeken niet van het kaliber donkerblauw zijn wat nog een beetje representatief is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Beide.
Ach joh, ben gewoon blij dat je voor de verandering ook eens een tankpas hebt![]()
![]()
Hoogeveen is een stadquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:09 schreef Solidberg het volgende:
Sinds wanneer stopt een IC ook in dorpjes? Schijnbaar stopt IC richting Rotterdam ook in Hoogeveen
Gewoon niet recht er achter gaan staan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:10 schreef MG_13 het volgende:
Als ik zou weten dat een pomp niet afslaat, zou ik op internet opzoeken hoe groot de tank van de betreffende auto is en dan uitrekenen hoeveel liter er nog in past. Dan nog een veiligheidsmarge eraf, dan blijf je wel droog denk ik.
En je arm dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon niet recht er achter gaan staan.
Hah, ja Hoogeveen stelt niet veel voor. Maar ik ben zelf opgegroeid in een dorpje met 2.000 inwoners, waar je alle winkels op één hand kunt tellen. Voor mij is Hoogeveen dus gewoon een stad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:13 schreef Viezze het volgende:
[..]
Als het stadsrechten heeft is het niet direct een stad
Doe ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:04 schreef Viezze het volgende:
[..]
Tankdop in de spuit klemmen en een paar meter afstand nemen
Heb je nou al rekening ingediend bij AR?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon niet recht er achter gaan staan.
Ik deel mijn levenswijsheid nou eenmaal graag met mijn medemensquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:58 schreef Kiprollade het volgende:
Schaafkaas, jouw ondertitel is echt inspirerend
Succes!quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef Viezze het volgende:
Beter bellen ze mij ook voor mijn tentamen (2u)
Nice, ik verkeer momenteel in hetzelfde schuitje. Volgende week een her over projectmanagement waar ik een 2,8 voor haalde. Snap er nu nog steeds niks vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:37 schreef Schaafkaas het volgende:
7 gehaald op hertentamen dat ik dacht verneukt te hebben. Kan m'n P nu nog halen dit jaar!
Hoe kun je dan in godsnaam nog vragen van je werknemers om zich representatief op te stellenquote:AUTORESET / OUDSTANDING doet een spoedoproep voor het RTL-4 televisieprogramma All You Need is Love!
Wij zijn voor het RTL4-programma ‘All you need is love’ op zoek naar mannen vanaf 65 jaar die willen daten met Truus die vrijgezel is. Aanstaande donderdag (23-01-2014) is zij te bewonderen in de aflevering van All You Need is Love. Bent u die spontane matchende man, die het leuk vindt om met haar kennis te maken in onze show? Truus is een leuke, vlotte en actieve dame van 73 jaar. Zij kijkt uit naar jullie reactie! Als er gegadigden zijn horen wij dat graag! Het is een leuk dagje in Amsterdam in de studio met eten, drinken en vooral veel gezelligheid! Meer weten? Mail dan snel naar:
Ik zou zeggen , meld je aanquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:55 schreef BlackLining het volgende:
Autoreset doet nu ook even een oproepje aan zijn senior chauffeurs om mee te doen met een RTL4 programma. Wie wil er daten met Truus, een vlotte dame van 73?
[..]
Hoe kun je dan in godsnaam nog vragen van je werknemers om zich representatief op te stellen
Ik had de vorige keer een 3, terwijl het hertentamen voor mijn gevoel niet of nauwelijks beter ging. Dacht dus dat ik mijn P niet zou halen dit jaar, maar dat valt alles mee. De opluchting is groot.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:51 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nice, ik verkeer momenteel in hetzelfde schuitje. Volgende week een her over projectmanagement waar ik een 2,8 voor haalde. Snap er nu nog steeds niks van
Er is dus hoop, bedankt hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer een 3, terwijl het hertentamen voor mijn gevoel niet of nauwelijks beter ging. Dacht dus dat ik mijn P niet zou halen dit jaar, maar dat valt alles mee. De opluchting is groot.
Jij alvast succes!
Net gebeld voor morgen: wisseltje vanaf de wismarweg naar Gouda in een Up en een Aygo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |