Bij kazernes zijn ze al zo krampachtig met ID's registreren, zou je nu ook nog gefouilleerd worden iod?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:20 schreef Ordinateur het volgende:
Ik zie nu dat het ophaaladres in Grave een Penitentiaire Inrichting is (juist, een gevangenis). Dat is ook weer is iets anders!
Moest je een keer een auto ophalen bij een kazerne? Iets van in de trent van : "Leopard in Nederland ophalen en in Indië bij de zaak afleveren"?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef Babananana het volgende:
[..]
Bij kazernes zijn ze al zo krampachtig met ID's registreren, zou je nu ook nog gefouilleerd worden iod?
Waarschijnlijk niet, tenzij hij de gevangenis echt in moet. Mijn moeder (zit in een koor) is een keer wezen optreden in een gevangenis en moest dus daadwerkelijk de gevangenis in, iedereen van het koor werd toen gefouilleerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:22 schreef Babananana het volgende:
[..]
Bij kazernes zijn ze al zo krampachtig met ID's registreren, zou je nu ook nog gefouilleerd worden iod?
Oh, zo vaak. Maar dan wel in Nederland hè. Ben al bij meer dan 5 verschillende kazernes geweest om huurbusjes te brengen/halen. Ze hebben een contract met een van de klanten van AR, waar ik ook wel eens locatiewerk bij doe. Sommige dagen zijn ze alleen maar busjes heen en weer aan het rijden naar kazernes.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Moest je een keer een auto ophalen bij een kazerne? Iets van in de trent van : "Leopard in Nederland ophalen en in Indië bij de zaak afleveren"?
-nevermind-quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Solidberg het volgende:
Moet morgen overigens een Crafter van onze geliefde postbedrijf ophalen en naar een schadebedrijf brengen, zal denk ik erg leuk worden
Dat is vet lachen ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:28 schreef Babananana het volgende:
[..]
Oh, zo vaak. Maar dan wel in Nederland hè. Ben al bij meer dan 5 verschillende kazernes geweest om huurbusjes te brengen/halen. Ze hebben een contract met een van de klanten van AR, waar ik ook wel eens locatiewerk bij doe. Sommige dagen zijn ze alleen maar busjes heen en weer aan het rijden naar kazernes.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:44 schreef PogoSticK het volgende:
Mooi, vandaag aangenomen bij edrivers als privéchauffeur.Proefritje was in 'n strakke Jag (amoeba, anyone?) XJ. Diesel, dat dan weer wel.
Gefeliciteerd, collega's!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef KabouterKwebbel het volgende:
Vandaag solli gehad bij EW, en zoals wel verwacht eigenlijk aangenomen:) Zet me er dus maar bij in het rijtje want je gaat me hier komende tijd vaker tegen komen.
Nogal jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef MG_13 het volgende:
Die stroboscoop van PogoStick is irritant.
Inderdaad, aanpassen die handel!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef MG_13 het volgende:
En ik maar denken dat ik de enige was, ik zit hier steeds als een retard met m'n hand voor z'n avaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef MG_13 het volgende:
Nee die van jouw is nu echt geweldig zegquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:02 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was, ik zit hier steeds als een retard met m'n hand voor z'n ava
Stijvol bedoel je? Die van pogo is zó eentonigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:16 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nee die van jouw is nu echt geweldig zeg
Obvious trolley is obviousquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:02 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik de enige was, ik zit hier steeds als een retard met m'n hand voor z'n ava
Bizarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:18 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Stijvol bedoel je? Die van pogo is zó eentonig
Daarom fokken op mobielquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:00 schreef MG_13 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |