Neh dan is Nadal veel sterker daarin. Djoko verliest behoorlijk vaak z'n concentratie waardoor die veel moet gaan repareren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Norrage het volgende:
Opvallend, als er iemand altijd mentaal sterk is in dit soort potten, is het Djoko
Gaat gewoon verliezen van Federer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Norrage het volgende:
Rafa wint de AO, dat is nu wel duidelijk.
Djoko heeft een beter 5-set record dan Rafa.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Neh dan is Nadal veel sterker daarin. Djoko verliest behoorlijk vaak z'n concentratie waardoor die veel moet gaan repareren.
Die tijd is nu geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vind Berdych toch een prutser hoor
Vind je? Ik vond dat hij het de vorige twee keer veel meer verdiend had. De betere speler heeft nog geen één keer gewonnen tussen deze twee, deze keer won hij zonder meer punten gewonnen te hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:29 schreef Norrage het volgende:
Zijn streak van 17?? halve finales op rij gebroken?
Djoko
Maar Wawa heeft het verdiend
Echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko heeft een beter 5-set record dan Rafa.
Sterker nog 9/10 van de stats ofzo waren in het voordeel van Nolequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond dat hij het de vorige twee keer veel meer verdiend had. De betere speler heeft nog geen één keer gewonnen tussen deze twee, deze keer won hij zonder meer punten gewonnen te hebben.![]()
Leuk voor Wawrinka, jammer voor de finale.
Ik vind dat Wawa het verdiend heeft, omdat hij de vorige 2 heeft verloren. Niet omdat ie nu beter was idd. Maar ja, hier heeft Djoko het weggegeven ja...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond dat hij het de vorige twee keer veel meer verdiend had. De betere speler heeft nog geen één keer gewonnen tussen deze twee, deze keer won hij zonder meer punten gewonnen te hebben.![]()
Leuk voor Wawrinka, jammer voor de finale.
xDquote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Djoko-Ferrer dus.
Nadal-Djoko dus.
Djoko dus.
Zo voorspelbaar.
Ik weet het niet zeker hoor. Nadal laat het wel wat minder vaak tot 5 sets komenquote:
Djoko oerkreet niet waarderenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef Gruisman het volgende:
Toch fantastisch hoe die dit viert zegGewoon toegeven dat je wat geluk hebt gehad, geen overdreven oerkreet, shirtje ongescheurd en gewoon beleefd het publiek bedanken.
Ja, daar wil ik het dit toernooi niet over hebben. Zijn er maar 30 die het slechter hebben gedaan dan ikquote:
Chokovic leest gelukkig mee. xDquote:
Fed gaat never nooit meer van Rafa winnen op een GS. Als ie dat doet, eet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef Gruisman het volgende:
Het toernooi is iig een stuk interessanter geworden. Rafa is echt nog niet zeker van de winst. Fed heeft echt indruk op me gemaakt
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed gaat never nooit meer van Rafa winnen op een GS. Als ie dat doet, eet ik mijn schoen op.
Live stream?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed gaat never nooit meer van Rafa winnen op een GS. Als ie dat doet, eet ik mijn schoen op.
100% toeval. Kans dat dit nog één keer gebeurd is klein. Hetzelfde geldt voor België. Met Clijsters en Henin hadden ze twee topspeelster. Nadat zij zijn gestopt, stelt het Belgische tennis op mondiaal niveau weinig meer voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef Sunshineboy het volgende:
Hoe kan het dat die Zwitsers twee toppers hebben en wij alleen maar natte vaatdoeken?
quote:
Schrijf jullie even in voor de FOK! poule!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik het dit toernooi niet over hebben. Zijn er maar 30 die het slechter hebben gedaan dan ik
Word vast niet zo'n emotionele ceremonie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Met de Australian Open kan ik niet meer mee doen met de subpoule, maar heb me wel aangemeld voor de komende poolsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Schrijf jullie even in voor de FOK! poule!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
Chriz2k en ik zijn de enige deelnemers.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef Szura het volgende:
Gewoon Fedje aub, om al die mensen die hem hebben afgeschreven gewoon nogmaals de mond te snoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |