Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:21 schreef Pino112 het volgende:
@Panda:
Omdat dit al een poos online staat?
http://nos.nl/os2014/arti(...)ympische-dag-af.html
Nu moeten we vragen waarom? Toch?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu moeten we vragen waarom? Toch?
Normaal wel ja.quote:
Altijd even wennen he, de eerste keer samen slapenquote:
Ja. Jij woelt veel te veel!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd even wennen he, de eerste keer samen slapen
Mijn punt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Deze is wel redelijk gay.
Desondanks Muse.![]()
Ga je mee naar m'n kotke?quote:
Ik knijp mijn partner altijd fijn als ware een knuffelbeestquote:
Mijn (vreemdgaande) exquote:
Nee, het was nl wel lekker warmquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik knijp mijn partner altijd fijn als ware een knuffelbeest
Maar volgende keer zal ik m'n rug wel naar je toekeren hoor
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, het was nl wel lekker warm
'Pintjes'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
Zomer! Pintjes drinken. Dansen, dansen!
Dansen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
Zomer! Pintjes drinken. Dansen, dansen!
Beetje hetzelfde als die mensen die zeggen "pils" ipv bierquote:
Pilsenerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als die mensen die zeggen "pils" ipv bier
goeie postquote:
quote:
Ik ga aan de bar staan met een pintje pils en check je gewoon uit vanaf daarquote:
BaCo in je handje. Lekker hard gaan. WAT EEN NACHT, WAT EEN NACHT!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga aan de bar staan met een pintje pils en check je gewoon uit vanaf daarUiteraard in mijn favoriete club, op m'n favoriete tracks
Kende ik alquote:
Dan wordt het look, but don't touch. Tenzij je mee danst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga aan de bar staan met een pintje pils en check je gewoon uit vanaf daarUiteraard in mijn favoriete club, op m'n favoriete tracks
Ik kijk wel... Fysiek contactquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan wordt het look, but don't touch. Tenzij je mee danst.
Your loss, not mine.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kijk wel... Fysiek contact
Ik heb niet voor niks een lul van 30cm (fokker he) om iemand op afstand mee te kunnen porren
Dat sowiesoquote:
Tof dittwitter:giel3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:11:35Echt nooit gedacht dat ik een brok in mn keel kon krijgen van @jasonderulo Thanx @marblesounds! Gave cover http://t.co/EpJEw4bsiE reageer retweet
Ze houdt zich hier nog aardig inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
Zonder dat Katy Perry gegil was dit een geweldige plaat geweest
Fixedquote:
Was te verwachtenquote:
Voorspelbaar is m'n middle namequote:
Nou.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo afentoe maakt KoL een goede plaat.
overbodigquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo afentoe maakt KoL een goede plaat.
Ja echt ongelooflijk met de eisen die ze tegenwoordig stellen aan klantenservicemedewerkersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff lezen schijnt heel moeilijk te zijn voor de afdeling klantenservice.
Ik wilde iets declareren bij mijn zorgverzekering, maar hun website werkt niet goed. Ik mail dus met de vraag of er een andere mogelijkheid is om een declaratie in te dienen. Krijg ik als antwoord: via de website. Echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk met de eisen die ze tegenwoordig stellen aan klantenservicemedewerkers
#lekker #rebels. #YOLO #swagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde iets declareren bij mijn zorgverzekering, maar hun website werkt niet goed. Ik mail dus met de vraag of er een andere mogelijkheid is om een declaratie in te dienen. Krijg ik als antwoord: via de website. Echt![]()
En ik weiger te bellen naar een duur nummer.
LTS zwakstroom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk met de eisen die ze tegenwoordig stellen aan klantenservicemedewerkers
decareer dan ook gewoon niets.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde iets declareren bij mijn zorgverzekering, maar hun website werkt niet goed. Ik mail dus met de vraag of er een andere mogelijkheid is om een declaratie in te dienen. Krijg ik als antwoord: via de website. Echt![]()
Er moet meer gelotst worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
decareer dan ook gewoon niets.
Opgelotst
zelf een kopietje maken, origineel opsturen met je zorgverzekeringsnr, naam, adres e.d. naar een adres OVM declaratiesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan volgens hen niet meer, omdat ik geen klant meer bij hen ben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zelf een kopietje maken, origineel opsturen met je zorgverzekeringsnr, naam, adres e.d. naar een adres OVM declaraties
postzegel erop plakken..
opgelotst
Zowel voor mannen als vrouwen is een legging dragen als broek een no-go. Je ziet alles zitten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Pandaplint het volgende:
LIF / Megging: de legging voor mannen!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Pandaplint het volgende:
Ik heb niks te verbergenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zowel voor mannen als vrouwen is een legging dragen als broek een no-go. Je ziet alles zitten.
En jij laat je dat wijs maken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan volgens hen niet meer, omdat ik geen klant meer bij hen ben.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zowel voor mannen als vrouwen is een legging dragen als broek een no-go. Je ziet alles zitten.
Of bijna alles iig. Ik heb dat bij m'n hardloopbroekquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is slankquote:
Als ik dat óóit zou aantrekken, mag je m'n kist de oven inschuiven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:53 schreef Pandaplint het volgende:
Je was me voorquote:
Had je niet van die running tightsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ik dat óóit zou aantrekken, mag je m'n kist de oven inschuiven.
Prima lichaam hoor, maar ik snap de outfit niet echt, van onderen gaat ze hardlopen en van boven gewoon winkelen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:04 schreef Bronson het volgende:
Ik wacht op een reactie van alors, met dat het ordinair, nep, aandachtshoer en meer van dat is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Prima lichaam hoor, maar ik snap de outfit niet echt, van onderen gaat ze hardlopen en van boven gewoon winkelen?
Rennen tijdens het winkelen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
Prima lichaam hoor, maar ik snap de outfit niet echt, van onderen gaat ze hardlopen en van boven gewoon winkelen?
quote:
Winkelenquote:
1x in de zoveel maanden doe ik dat een keertje als ik echt iets nodig heb dat ik niet zelf kan naaien. Anders niet meer. Wat een hel is het tegenwoordig.quote:
Skinny jeans bij vrouwenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde binnenkort een skinny jeans kopen, maar ik denk dat ik toch maar niet doe. Iets te veel legging idee.
Zo doe ik het ook. 2x per jaar een shopdag en dan vind ik het wel prima voor de rest van het jaar. Tenzij ik iets speciaals nodig heb ofzo. Maar voor de lol de stad in, nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
1x in de zoveel maanden doe ik dat een keertje als ik echt iets nodig heb dat ik niet zelf kan naaien. Anders niet meer. Wat een hel is het tegenwoordig.
Daarentegen lapjesmarkten bezoeken is
Aha.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:10 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Had je niet van die running tights
Vrouwen met jurkjesquote:
Een luisterend oorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Wrm vertellen mensen dit toch allemaal op de radio?
Open dan een R&P topic. Of ga naar een praatgroep.quote:
Doe normaal johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Open dan een R&P topic. Of ga naar een praatgroep.
Was het weer fijn?quote:
Brrquote:
Nog 3 dagen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:45 schreef SilentChaos het volgende:
"Sinking my fingertips into every inch of you"![]()
![]()
Is het al weekend?
Okequote:
Jij houdt er een lapje voorquote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Doet me denken aan het boekje van m'n neefje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:58 schreef Pandaplint het volgende:
Basloopje doet me wat denken aan een Madonna plaat
Zeg dat maar niet tegen Miss Montrealquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom moeten al die zangers tegenwoordig zo dramatisch gillen
Datquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom moeten al die zangers tegenwoordig zo dramatisch gillen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Pino112 het volgende:
EEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOoEEEEOOOOOOOEEJOOOOOOOOOEOOOOOOOOOOOo
xDtwitter:bartjancune twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 16:45:31Woord van de dag. #Synchroonpoepen. http://t.co/3M6X0qISZo #nosop3 reageer retweet
schijtlol xdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Pino112 het volgende:
xDtwitter:bartjancune twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 16:45:31Woord van de dag. #Synchroonpoepen. http://t.co/3M6X0qISZo #nosop3 reageer retweet
Kunnen SC en Wolf synchroonfaxenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:47 schreef Pino112 het volgende:
Geen uitdaging meerquote:
quote:
BBC LAUNCHES ‘INSTAFAX’ NEWS SERVICE ON INSTAGRAMquote:
iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef alors het volgende:
Paupers uit Delluft die elk weekend ontbijten bij de IKEA
Alleen Nederlanders klagen daar overquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef ChatGirl het volgende:
Geen korting op een ontbijt van 1 euro
Wil jij heel snel stoppen met haten op mensen die in Delft wonen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:36 schreef alors het volgende:
Paupers uit Delluft die elk weekend ontbijten bij de IKEA
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wil jij heel snel stoppen met haten op mensen die in Delft wonen?
Dat zijn die bijlmerflats die in delft staanquote:
Ik woon daar 3km vandaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zijn die bijlmerflats die in delft staan
Nooitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik woon daar 3km vandaan
Haat je me nu?
Duidelijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:03 schreef wolfrolf het volgende:
Althans ik ben druk bezog daar te gaan wonen
Koop maar een extra slot voor je fietsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik woon daar 3km vandaan
Haat je me nu?
niet als je op de fiets gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:37 schreef alwaysonhold het volgende:
Sander Lantinga heeft gelijk, je bent in totaal 10 euro kwijt met benzine kosten enz![]()
Inderdaad. En als je toch nog wat nodig hebtquote:
Ik vrees met grote vrezen...quote:
Het wordt Budapestquote:
ik heb het liedje niet gehoordquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Rolf![]()
"Ik hang juichend in de vangrail"
Heeft SC weer ge smst?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:25 schreef Pino112 het volgende:
Rolf![]()
"Ik hang juichend in de vangrail"
Alsof ik alles lees manquote:
Lees je niet eens een post die je quotet? Dat is wel raar.quote:
quote:
Ja? Ga je naar Hongarije? Of ga je met het vliegtuig?quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zowaar een andere dan Good people van Jack Johnson. Hoe is het mogelijk.
twitter:ramon3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 21:41:09@JOR_ID Houten achtbaan in de Efteling waar je van moet kotsen? Joris & de Braak. reageer retweet
Upside down en Sitting Wishing Waiting w /e draaien ze nooit natuurlijk..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Zowaar een andere dan Good people van Jack Johnson. Hoe is het mogelijk.
Ze moeten gewoon nieuw werk draaien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Upside down en Sitting Wishing Waiting w /e draaien ze nooit natuurlijk..
Fijne thuiskomer, bedanktquote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:28 schreef ddx het volgende:
Maar dat was het toch al ? (op mijn dab radio staat er iig al npo 3fm)
daar heeft weer een stelletje wereldvreemde faalhazen over zitten vergaderen. als ze dat nou eens niet deden, maar meer geld uitgaven aan programma's.....waarom moet NPO zo bekend worden? iedereen noemt het De Publieke Omroep of Ned1+2+3 en dat is toch prima? net als dat ze toen zo nodig geld moesten uitgeven om npo.nl van de nederlandse postduivenorganisatie over te nemen. stelletje malloten zijn het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Pino112 het volgende:
NPO 3FM.
http://www.radiofreak.nl/(...)am-publieke-zenders/
Live gezienquote:
Tof!quote:
Jammer van die stijlbreuk. Noem het dan gewoon NPO3.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Pino112 het volgende:
NPO 3FM.
ow, wat goed! meestal werkt dat alleen maar in Chrome. ga ik het ook ff in Opera testenquote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:24 schreef Pino112 het volgende:
NPO 3FM.
Fout.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar heeft weer een stelletje wereldvreemde faalhazen over zitten vergaderen. als ze dat nou eens niet deden, maar meer geld uitgaven aan programma's.....waarom moet NPO zo bekend worden? iedereen noemt het De Publieke Omroep of Ned1+2+3 en dat is toch prima? net als dat ze toen zo nodig geld moesten uitgeven om npo.nl van de nederlandse postduivenorganisatie over te nemen. stelletje malloten zijn het.
Iedereen noemt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Fout.
De Nederlandse Publieke Omroep en niet Publieke Omroep
Dat wordt weer een miljoen voor een volgende actie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |