Ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:21 schreef Pino112 het volgende:
@Panda:
Omdat dit al een poos online staat?
http://nos.nl/os2014/arti(...)ympische-dag-af.html
Nu moeten we vragen waarom? Toch?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nu moeten we vragen waarom? Toch?
Normaal wel ja.quote:
Altijd even wennen he, de eerste keer samen slapenquote:
Ja. Jij woelt veel te veel!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Altijd even wennen he, de eerste keer samen slapen
Mijn punt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:34 schreef Bronson het volgende:
[..]
Deze is wel redelijk gay.
Desondanks Muse.![]()
Ga je mee naar m'n kotke?quote:
Ik knijp mijn partner altijd fijn als ware een knuffelbeestquote:
Mijn (vreemdgaande) exquote:
Nee, het was nl wel lekker warmquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik knijp mijn partner altijd fijn als ware een knuffelbeest
Maar volgende keer zal ik m'n rug wel naar je toekeren hoor
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, het was nl wel lekker warm
'Pintjes'quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
Zomer! Pintjes drinken. Dansen, dansen!
Dansen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:50 schreef Pandaplint het volgende:
![]()
![]()
Zomer! Pintjes drinken. Dansen, dansen!
Beetje hetzelfde als die mensen die zeggen "pils" ipv bierquote:
Pilsenerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als die mensen die zeggen "pils" ipv bier
goeie postquote:
quote:
Ik ga aan de bar staan met een pintje pils en check je gewoon uit vanaf daarquote:
BaCo in je handje. Lekker hard gaan. WAT EEN NACHT, WAT EEN NACHT!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga aan de bar staan met een pintje pils en check je gewoon uit vanaf daarUiteraard in mijn favoriete club, op m'n favoriete tracks
Kende ik alquote:
Dan wordt het look, but don't touch. Tenzij je mee danst.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ga aan de bar staan met een pintje pils en check je gewoon uit vanaf daarUiteraard in mijn favoriete club, op m'n favoriete tracks
Ik kijk wel... Fysiek contactquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan wordt het look, but don't touch. Tenzij je mee danst.
Your loss, not mine.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kijk wel... Fysiek contact
Ik heb niet voor niks een lul van 30cm (fokker he) om iemand op afstand mee te kunnen porren
Dat sowiesoquote:
Tof dittwitter:giel3fm twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 12:11:35Echt nooit gedacht dat ik een brok in mn keel kon krijgen van @jasonderulo Thanx @marblesounds! Gave cover http://t.co/EpJEw4bsiE reageer retweet
Ze houdt zich hier nog aardig inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:27 schreef Pandaplint het volgende:
Zonder dat Katy Perry gegil was dit een geweldige plaat geweest
Fixedquote:
Was te verwachtenquote:
Voorspelbaar is m'n middle namequote:
Nou.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo afentoe maakt KoL een goede plaat.
overbodigquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo afentoe maakt KoL een goede plaat.
Ja echt ongelooflijk met de eisen die ze tegenwoordig stellen aan klantenservicemedewerkersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Pfff lezen schijnt heel moeilijk te zijn voor de afdeling klantenservice.
Ik wilde iets declareren bij mijn zorgverzekering, maar hun website werkt niet goed. Ik mail dus met de vraag of er een andere mogelijkheid is om een declaratie in te dienen. Krijg ik als antwoord: via de website. Echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk met de eisen die ze tegenwoordig stellen aan klantenservicemedewerkers
#lekker #rebels. #YOLO #swagquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde iets declareren bij mijn zorgverzekering, maar hun website werkt niet goed. Ik mail dus met de vraag of er een andere mogelijkheid is om een declaratie in te dienen. Krijg ik als antwoord: via de website. Echt![]()
En ik weiger te bellen naar een duur nummer.
LTS zwakstroom?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt ongelooflijk met de eisen die ze tegenwoordig stellen aan klantenservicemedewerkers
decareer dan ook gewoon niets.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde iets declareren bij mijn zorgverzekering, maar hun website werkt niet goed. Ik mail dus met de vraag of er een andere mogelijkheid is om een declaratie in te dienen. Krijg ik als antwoord: via de website. Echt![]()
Er moet meer gelotst worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
decareer dan ook gewoon niets.
Opgelotst
zelf een kopietje maken, origineel opsturen met je zorgverzekeringsnr, naam, adres e.d. naar een adres OVM declaratiesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan volgens hen niet meer, omdat ik geen klant meer bij hen ben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zelf een kopietje maken, origineel opsturen met je zorgverzekeringsnr, naam, adres e.d. naar een adres OVM declaraties
postzegel erop plakken..
opgelotst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |