Wij zijn ook nog een BaarnII hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:05 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Zou kunnen dat het een verouderd iets is. We lopen nogal achter bij onze Ap
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:06 schreef einschtein het volgende:
Fuck David, wat is deze. Ik probeer je te helpen en op Plaza een PAD-image op te zoeken. Over 900000 pop-ups die zichzelf openen.
Kaola plaza.
Maar ik vraag me af, wat is er zo positief aan i.t.t 23?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Heel leuke reactie, vooral omdat ik dat ook riep voordat we het invoerde in één van de winkels waar ik toen stond. Echt ik ben helemaal om en vind het ideaal werken.
Beter voor je rug, en met restanten is het een mindere rotzooi is mijn ervaringquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af, wat is er zo positief aan i.t.t 23?
Beter voor je rug? Zo'n 23 weegt bijna niets, zet je hem even op vuldolly en klaar. En ze ruimen bij ons de fusten ansich redelijk op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beter voor je rug, en met restanten is het een mindere rotzooi is mijn ervaring
Bijvoorbeeld met drogmetica, normaal was het hier een grabbelton met allemaal verschillende producten, nu is het best netjes
een 23 fust met drogmetica niet nee, maar als je dan weer naar zuivel gaat kijken. Til jij maar eens, boven je hoofd, een 23-fust vol met pakken melk van je restantenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Beter voor je rug? Zo'n 23 weegt bijna niets, zet je hem even op vuldolly en klaar. En ze ruimen bij ons de fusten ansich redelijk op.
Drogmetica restanten?1 fust bij ons. Bam.
Ben jij zo klein of hebben jullie zoveel fusten met restanten bij zuivel dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
een 23 fust met drogmetica niet nee, maar als je dan weer naar zuivel gaat kijken. Til jij maar eens, boven je hoofd, een 23-fust vol met pakken melk van je restanten
Ik ook alleen plaza werkt niet meequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:06 schreef einschtein het volgende:
Fuck David, wat is deze. Ik probeer je te helpen en op Plaza een PAD-image op te zoeken. Over 900000 pop-ups die zichzelf openen.
Kaola plaza.
Melk, yoghurt, vla e.d. in dozen op een kar, toetjes in fustjes: probleem opgelostquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
een 23 fust met drogmetica niet nee, maar als je dan weer naar zuivel gaat kijken. Til jij maar eens, boven je hoofd, een 23-fust vol met pakken melk van je restanten
Ja, zeg je dat even tegen de rest van mijn collega's?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Melk, yoghurt, vla e.d. in dozen op een kar, toetjes in fustjes: probleem opgelost
Hang een briefje bij de restantenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, zeg je dat even tegen de rest van mijn collega's?![]()
Er hangen hier wel meer briefjes die niet altijd gevolgd wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Hang een briefje bij de restanten
David geeft eigelijk het antwoord al. Er is veel meer overzicht in zo'n krat. Daarnaast is het beter voor je rug. Het enige waarbij het dus niet ideaal werkt is cereals, eieren, nutrilon. Maar ja Nutrilon is dan ook altijd dagrestant bij ons of counter vulling.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:07 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar ik vraag me af, wat is er zo positief aan i.t.t 23?
Ik drukte op een link wat in een pop-up zou openen (handboeken), blijft ie alsmaar pop-ups openen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik ook alleen plaza werkt niet mee
Bij ons worden ze altijd wel gevolgd, hangen ze wel op de logische plekken? Ik heb A4-tjes op de zuivelcel gehangen (actie gescheiden houden van reguliere restant) en op de vleescel (vulregels, o.a. niet verticaal vullen en niet voor de/over de blower van de banca)quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er hangen hier wel meer briefjes die niet altijd gevolgd worden
Hm, ja. Maar overzicht is het enige, of?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
David geeft eigelijk het antwoord al. Er is veel meer overzicht in zo'n krat. Daarnaast is het beter voor je rug. Het enige waarbij het dus niet ideaal werkt is cereals, eieren, nutrilon. Maar ja Nutrilon is dan ook altijd dagrestant bij ons of counter vulling.
Doe maar eens een krat met bakproducten, groenteconserven e.d. Doordat er minder druk op producten is (sommige sukkels gooien anders een fles olijfolie op kroepoek) neemt breuk ook af.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ben jij zo klein of hebben jullie zoveel fusten met restanten bij zuivel dan?
Wij gebruiken sowieso geen 23-fusten bij zuivel. En de fusten die wij wel gebruiken die worden nooit hoger dan 4/5 neer gezet.
Bij het uitsorteren van de fusten hangen duidelijk briefjes dat ze op de zijkant van de fust moeten kijken welk type het is en ze hem dan op de juiste stapel moeten zetten,quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons worden ze altijd wel gevolgd, hangen ze wel op de logische plekken? Ik heb A4-tjes op de zuivelcel gehangen (actie gescheiden houden van reguliere restant) en op de vleescel (vulregels, o.a. niet verticaal vullen en niet voor de/over de blower van de banca)
[..]
Hm, ja. Maar overzicht is het enige, of?
Zou niet logisch zijn als ze BaarnII blijven toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef Partypoeper het volgende:
Winkels die nu verbouwd worden, worden toch naar de DNAH-formule omgebouwd?
* Overzichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons worden ze altijd wel gevolgd, hangen ze wel op de logische plekken? Ik heb A4-tjes op de zuivelcel gehangen (actie gescheiden houden van reguliere restant) en op de vleescel (vulregels, o.a. niet verticaal vullen en niet voor de/over de blower van de banca)
[..]
Hm, ja. Maar overzicht is het enige, of?
AH hier is in 2012 nog mooi Baarn II gebleven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
Zou niet logisch zijn als ze BaarnII blijven toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |