Dat heeft onze nieuwe SM zaterdag ook bedacht, alle weekrestanten staan nu direct in zicht in plaats van in een hoekje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bij ons hadden ze het magazijn een jaar terug helemaal omgegooid. Ze vonden dat doordat we ruimte overhielden, dingen eerder (afgeraffeld) lieten staan en dat er geen overzicht was.
Gewoon even een van de koelcellen/toiletten inkruipen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:05 schreef Wupgup het volgende:
Dat heeft onze nieuwe SM zaterdag ook bedacht, alle weekrestanten staan nu direct in zicht in plaats van in een hoekje.
Vandaag was er een (kwaliteits)collega die zei:"Nu kan ik niet meer in het hoekje op mijn telefoon kijken als ik restanten moet doen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de Stegeman worsten komen sinds een jaar ongeveer binnen met vers vanwege de beschikbare dc ruimtequote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Wupgup het volgende:
[..]
Nee, normaal is Stegeman altijd houdbaar. In dit geval was het alleen op een pallet, want hij weegt inclusief standaard 95,5 kilo.
Vet! Heb je daar een foto van..?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Wupgup het volgende:
Nee, normaal is Stegeman altijd houdbaar. In dit geval was het alleen op een pallet, want hij weegt inclusief standaard 95,5 kilo.
Dat werkt toch helemaal niet met 11? Wij doen altijd alles in de grootste, weet de maat niet meer, dacht 24. Verder alleen wijnflessen in de op een na grootste maat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef d4v1d het volgende:
In wat voor fusten doen jullie de restanten trouwens? Hier moet nu ALLES in 11. En anders verzin je er maar iets opLeuk met grote bakken yoghurt.
Theorie:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef d4v1d het volgende:
In wat voor fusten doen jullie de restanten trouwens? Hier moet nu ALLES in 11. En anders verzin je er maar iets opLeuk met grote bakken yoghurt.
Werkt opzich redelijk, het meeste past wel, maar niet alles natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat werkt toch helemaal niet met 11? Wij doen altijd alles in de grootste, weet de maat niet meer, dacht 24. Verder alleen wijnflessen in de op een na grootste maat.
Vooral op donderdag is het standaard een drama bij ons.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:09 schreef Schuimpjes het volgende:
Alles in 11. Tenzij het bijvoorbeeld een hele partij van een en hetzelfde product is.
Quote alertquote:Op maandag 20 januari 2014 22:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
haha, ik zal ze morgen beantwoorden.
To be continued....
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Denken dat hij nog van zich laat horen
Restanten houdbaar in 11 uitgezonderd Cereals of iets waar heeeeel veel van is. Want bij cereals gaan in een 23 fust gewoon meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:39 schreef d4v1d het volgende:
Werkt heel goed. Deze rreactie gaf ik ook toen ik het voor het eerst zag. Als je er wel mee speelt bij bijvoorbeeld cereals is het echt super, veel beter voor je rug en veel overzichtelijker na te lopen dan graaien in een grote bak.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat werkt toch helemaal niet met 11? Wij doen altijd alles in de grootste, weet de maat niet meer, dacht 24. Verder alleen wijnflessen in de op een na grootste maat.
Kom jij maar bij ons op donderdag avond alles in 11 doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef ikbenschipper het volgende:
Werkt heel goed. Deze rreactie gaf ik ook toen ik het voor het eerst zag. Als je er wel mee speelt bij bijvoorbeeld cereals is het echt super, veel beter voor je rug en veel overzichtelijker na te lopen dan graaien in een grote bak.
Dat zijn dagrestanten als ik het zo lees en misschien wel navulling. Die gaan in de vuldolly (23 krat)quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Kom jij maar bij ons op donderdag avond alles in 11 doen.![]()
Pad 1:
Een colli of twee van tomatenblokjes, tomatenpasta(AH Basic+Huismerk) + een colli van augurken oid
Pad 2:
Een colli of twee van tortilla wraps + heel wat kroepoek
Pad 3:
Een colli van een van de andere soep + iets anders(appelmoes of andere groenteconserven)
Pad 4:
Een colli of twee van Knakworst 3-pack, een colli gewoon knakworst en een colli ES Knaks.
En zo kan ik bij elke pad nog wat bedenken wat er standaard in het restanten kratje komt, naast "normale" restanten.
Ah oke, voor weekrestanten is het misschien wel handig ja. Denk trouwens dat een 900m2 met zo'n omzet winkel elke dag standaard twee leveringen krijgt, dus dan is het ook makkelijker te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:44 schreef ikbenschipper het volgende:
Dat zijn dagrestanten als ik het zo lees en misschien wel navulling. Die gaan in de vuldolly (23 krat)
edit: heb in een winkel gestaan van 900 m2 met een omzet van 400-410 en daar hadden we het zelfs in 11 zitten.
helaas kregen wij alleen op zaterdag een tweede levering houdbaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ah oke, voor weekrestanten is het misschien wel handig ja. Denk trouwens dat een 900m2 winkel elke dag standaard twee leveringen krijgt, dus dan is het ook makkelijker te doen.
Oh, dan ben ik echt benieuwd hoe jullie het deden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef ikbenschipper het volgende:
helaas kregen wij alleen op zaterdag een tweede levering houdbaar.
en op vrijdag en zaterdag 2 leveringen vers.
Gewoon hetzelfde als in een andere winkel. Je loopt dan dus ook bijna dagelijks je restanten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik echt benieuwd hoe jullie het deden.
Heel leuke reactie, vooral omdat ik dat ook riep voordat we het invoerde in één van de winkels waar ik toen stond. Echt ik ben helemaal om en vind het ideaal werken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:54 schreef einschtein het volgende:
Ik zie geen toekomst in de 11-grootte fusten eigenlijk. Veel te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |