abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135759833
Wat een baas. :)

Wat ik mij afvraag is het nu bij AH mogelijk om met je boodschappen naar de service balie te lopen als het druk is bij de andere kassa?

Ik liep laatst in de AH en liep door naar de service balie om mijn 3 boodschappen daar te betalen.

Tot mijn grote verbazing gaf de bedrijfsleider die daar achter de kassa stond de volgende opmerking "wie dacht ik niet wie ik was om daar zo naar toe te lopen!Iedereen bij de AH word gelijk behandeld en als ik dat niet wenste moest ik maar naar de Jumbo toe gaan"

Ik betaalde mijn boodschappen maar dacht wel gelijk hier kom ik niet weer terug!!
pi_135759942
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef exelletor het volgende:

Wat ik mij afvraag is het nu bij AH mogelijk om met je boodschappen naar de service balie te lopen als het druk is bij de andere kassa?

Ik liep laatst in de AH en liep door naar de service balie om mijn 3 boodschappen daar te betalen.

Tot mijn grote verbazing gaf de bedrijfsleider die daar achter de kassa stond de volgende opmerking "wie dacht ik niet wie ik was om daar zo naar toe te lopen!Iedereen bij de AH word gelijk behandeld en als ik dat niet wenste moest ik maar naar de Jumbo toe gaan"

Ik betaalde mijn boodschappen maar dacht wel gelijk hier kom ik niet weer terug!!
Ik snap geen fuck van die zin :')
pi_135760163
Ja als iedereen zomaar gaat doorlopen naar de balie dan is er toch geen houden meer aan.
pi_135760221
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:03 schreef UncleSam het volgende:
Ja als iedereen zomaar gaat doorlopen naar de balie dan is er toch geen houden meer aan.
In kleinere stadswinkels zie ik het probleem niet echt...
pi_135762451
Zou het ook niet heel chill vinden als iedereen naar servicebalie gaat lopen :P Verplaats je de rij alleen maar want dan wilt iedereen die ook nog sigaretten moet halen daar afrekenen.
pi_135764702
Zijn er nog meer filialen die een Stegeman worst hebben gekregen voor een demo?
pi_135764950
Die guarana energy is nog best lekker
pi_135765044
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2014 11:38 schreef UncleSam het volgende:
Iemand al het nieuwe AH Guarana energy drink al gespot?
Ik vind m net als de Basic smaken.
Dit idd
pi_135765050
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef Wupgup het volgende:
Zijn er nog meer filialen die een Stegeman worst hebben gekregen voor een demo?
Komt die worst sws niet altijd met vers?
pi_135765503
Ik vind het ook altijd vrij gênant staan als er medewerkers in de rij staan met hun broodjes en drinken en er wordt gezegd: kom maar naar de balie hoor!
Terwijl er flinke rijen bij de kassa staan :')
pi_135765705
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind het ook altijd vrij gênant staan als er medewerkers in de rij staan met hun broodjes en drinken en er wordt gezegd: kom maar naar de balie hoor!
Terwijl er flinke rijen bij de kassa staan :')
Bij ons gaan ze standaard naar de servicebalie, de normale kassa's hebben niet van die betaald stickers liggen meestal :P
pi_135766515
quote:
Jumbo gooit mandjes naar overvaller
NIJMEGEN - Het personeel van een Jumbo-supermarkt in Nijmegen heeft zaterdagavond een overvaller weggejaagd door hem te bekogelen met winkelmandjes.
Jumbo gooit mandjes naar overvaller
Dat meldt dagblad De Gelderlander. Het gaat om de vestiging van Jumbo in de Nijmeegse wijk Malvert. Rond tien over half acht in de ochtend drong een man met een sjaal deels over zijn gezicht de winkel binnen en bedreigde een caissière met een mes om haar te dwingen de kassalade te openen en hem geld te geven.

Mandjes gooien
De caissière had, wellicht vanwege de schrik, moeite om de kassa te openen. Toen andere medewerkers mandjes begonnen te gooien naar de overvaller rende deze weg. In de krant zegt de bedrijfsleider dat iedereen erg geschrokken is van de poging tot een overval, maar er zondagmiddag gewoon gewerkt werd. 'Onze mensen hebben het een plekje kunnen geven.'
door JOEP MEIJSEN 20 jan 2014
Wat :') _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2014 17:33:03 ]
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:35:27 #63
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_135766611
Bril-jant.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_135766637
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hahahha _O-

Daar ga ik altijd met m'n oma boodschappen halen :P Als ik weer een keer thuis in Nijmegen ben tenminste :')
pi_135766746
De klant een mandje aanreiken is toch 1 van de 7 zekerheden bij Jumbo?
pi_135766788
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
_O-
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:41:01 #67
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_135766835
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:38 schreef mujentas het volgende:
En een kopje koffie c_/
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_135767455
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:56 schreef exelletor het volgende:

[..]

Komt die worst sws niet altijd met vers?
Nee, normaal is Stegeman altijd houdbaar. In dit geval was het alleen op een pallet, want hij weegt inclusief standaard 95,5 kilo :P.
pi_135767737
Bellen naar VKK dat er geen karretjes meer zijn, vragen of ze nu worden gehaald en dan lichtelijk geirriteerd worden dat er wordt gezegd dat ze zo snel mogelijk gehaald worden en dat ze dan maar eerder had moeten bellen. :')

Is het echt zo lastig om ieder half uur, of weet ik het, even naar de karretjes te kijken? ;(
pi_135767917
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 14:54 schreef exelletor het volgende:

Ik heb dat wel eens achter de schermen gezegd, dat de klant dan maar naar de Jumbo moest gaan. Maar om het nou écht tegen de klant te zeggen.. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 15:05 schreef exelletor het volgende:

[..]

In kleinere stadswinkels zie ik het probleem niet echt...
Ik wel. Als klant hoor je in de rij bij de kassa te gaan staan en niet bij de servicebalie tenzij de medewerker het zelf zegt.

In de kleinere stadswinkels zijn er sowieso meer mensen die 'een paar boodschapjes' doen. Dus dan blijft het doorstromen naar de servicebalie.

Wij hebben een snelkassa geplaatst aan de zijkant van de servicebalie. Max 10 artikelen, zo kunnen de klanten met een paar boodschappen daar heen gaan.
pi_135767934
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef d4v1d het volgende:

[..]

'onze mensen hebben het een plekje kunnen geven'. :D Ja, een nieuwe plek voor de mandjes zeker? In het gezicht van de overvaller. :P
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:19:39 #72
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135768256
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 12:10 schreef donald500 het volgende:

[..]

Je zou deze week toch maar 2 uurtjes werken :?
In eerste instantie wel. Gisteren een dienst overgenomen, vandaag bijgenomen, morgen uurtje eerder beginnen en donderdag 16-21, 2 uurtjes werken en 3 uurtjes iemand opleiden.
Volgende week ook weer 11:45 uur, dus ik ben blij, haha.

In wk7 dan beginnen aan 'opleidinkje' voor balie en dan hopelijk in ene door :).

Overigens heb je niks te zoeken bij de servicebalie met gewone boodschappen, tenzij je daarheen geroepen wordt door de medewerker, die daar staat. Als medewerker doorlopen in je pauze is normaal, want het gaat van je pauzetijd af. Buiten je pauze hoor je 't EIGENLIJK niet te doen. Dat velen 't wel doen, is een ander verhaal.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:51:34 #74
386498 Watdoeteenvulploegleider
Watdoeteenvulploegleider
pi_135769513
quote:
ziet er vet uit!

leuk gemaakt.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 18:53:35 #75
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_135769593
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')