Je zou deze week toch maar 2 uurtjes werkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:07 schreef OudeBok het volgende:
En we gaan er weer tegenaan. Vier uurtjes scannen voor 't leven, 't is bijzonder druk de laatste tijd.
Wordt dat zo netjes bij de om geregeld bij jullie? Ik heb het gevoel dat ze bij ons maar wat doen als en zieken zijn. Ik werk iig bijna structureel boven contract terwijl onze onzer bagger is en ik veel te duur ben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef SausDip het volgende:
Roosters kunnen veranderen toch? Ik zou deze week ook maar 9u werken, maar het wordt zeker 20 uur (kom maar op met die toeslagennnnnnnnnnnnnnnnnn). Wegens ziekte van een LPT TL toestemming gekregen van de OM om meer uren te maken dan contract
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef SausDip het volgende:
Roosters kunnen veranderen toch? Ik zou deze week ook maar 9u werken, maar het wordt zeker 20 uur (kom maar op met die toeslagennnnnnnnnnnnnnnnnn). Wegens ziekte van een LPT TL toestemming gekregen van de OM om meer uren te maken dan contract
Wij hebben over het algemeen voldoende mensen die extra kunnen werken. Maar het is de afgelopen 2 weken wel weer feest bij de kassa met ziekenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef exelletor het volgende:
Meneer de manager, kassa assistentie; wordt het dan bij ons.
Linkje?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:40 schreef d4v1d het volgende:
Inhoudelijke reactie gehad van die franchiser
Ze hebben de ah bsc energy uit het assortiment gehaald om te testen of ze zo hangjongeren kunnen weren.
Is die winkel op tot middernachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:46 schreef d4v1d het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/st(...)notif_t=feed_comment
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[..]
Is die winkel op tot middernacht?
Wij hebben nog een heel eiland met dekbedovertrekken staan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:25 schreef Halldor het volgende:
Volgende week weer paaseitjes
Daar gaat de ruimte in de winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |