Bij ons worden ze altijd wel gevolgd, hangen ze wel op de logische plekken? Ik heb A4-tjes op de zuivelcel gehangen (actie gescheiden houden van reguliere restant) en op de vleescel (vulregels, o.a. niet verticaal vullen en niet voor de/over de blower van de banca)quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er hangen hier wel meer briefjes die niet altijd gevolgd worden
Hm, ja. Maar overzicht is het enige, of?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
David geeft eigelijk het antwoord al. Er is veel meer overzicht in zo'n krat. Daarnaast is het beter voor je rug. Het enige waarbij het dus niet ideaal werkt is cereals, eieren, nutrilon. Maar ja Nutrilon is dan ook altijd dagrestant bij ons of counter vulling.
Doe maar eens een krat met bakproducten, groenteconserven e.d. Doordat er minder druk op producten is (sommige sukkels gooien anders een fles olijfolie op kroepoek) neemt breuk ook af.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ben jij zo klein of hebben jullie zoveel fusten met restanten bij zuivel dan?
Wij gebruiken sowieso geen 23-fusten bij zuivel. En de fusten die wij wel gebruiken die worden nooit hoger dan 4/5 neer gezet.
Bij het uitsorteren van de fusten hangen duidelijk briefjes dat ze op de zijkant van de fust moeten kijken welk type het is en ze hem dan op de juiste stapel moeten zetten,quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons worden ze altijd wel gevolgd, hangen ze wel op de logische plekken? Ik heb A4-tjes op de zuivelcel gehangen (actie gescheiden houden van reguliere restant) en op de vleescel (vulregels, o.a. niet verticaal vullen en niet voor de/over de blower van de banca)
[..]
Hm, ja. Maar overzicht is het enige, of?
Zou niet logisch zijn als ze BaarnII blijven toch?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef Partypoeper het volgende:
Winkels die nu verbouwd worden, worden toch naar de DNAH-formule omgebouwd?
* Overzichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Bij ons worden ze altijd wel gevolgd, hangen ze wel op de logische plekken? Ik heb A4-tjes op de zuivelcel gehangen (actie gescheiden houden van reguliere restant) en op de vleescel (vulregels, o.a. niet verticaal vullen en niet voor de/over de blower van de banca)
[..]
Hm, ja. Maar overzicht is het enige, of?
AH hier is in 2012 nog mooi Baarn II gebleven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
Zou niet logisch zijn als ze BaarnII blijven toch?
Maar, maar, olijfolie staat niet bij kroepoek bij ons.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:16 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Doe maar eens een krat met bakproducten, groenteconserven e.d. Doordat er minder druk op producten is (sommige sukkels gooien anders een fles olijfolie op kroepoek) neemt breuk ook af.
Wij gaan week29 verbouwen en volgens collega blijven wij BAARNII.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef Partypoeper het volgende:
Winkels die nu verbouwd worden, worden toch naar de DNAH-formule omgebouwd?
Josties.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij het uitsorteren van de fusten hangen duidelijk briefjes dat ze op de zijkant van de fust moeten kijken welk type het is en ze hem dan op de juiste stapel moeten zetten,
Wat is dan t nut van verbouwen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
AH hier is in 2012 nog mooi Baarn II gebleven.
Hm, zal het eens gaan overleggen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:18 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
* Overzicht
* Breuk
* Gewicht
* Makkelijker te tellen.
* Resultaat, werkt sneller.
Toen ik het bij ons de eerste keer zag vond ik het ook onhandig, maar nu is het na 'n week helemaal geweldigquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hm, zal het eens gaan overleggen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef Partypoeper het volgende:
Hmm. Beter gaan we wel een formule vooruit![]()
Ach, over een paar weekjes hebben we een vloer die waterpas ligt, dat is voor ons al heel watGeen karren meer die vanaf zuivel het middenpad in rollen en vuldolly's die vanaf deli de klanten tegemoet schuiven
Die hebben wij (DNAH-filiaal) iig niet staan, om even terug te komen op je vraag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:24 schreef exelletor het volgende:
Nou, dit is dus een PAD, David.
[ afbeelding ]
Je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Maar, maar, olijfolie staat niet bij kroepoek bij ons.
[..]
Lijkt me sterk. tenzij het geen VWO verbouwing is. Alles word tzt DNAH.quote:Wij gaan week29 verbouwen en volgens collega blijven wij BAARNII.
[..]
Waarschijnlijk geen VWO verbouwing.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:19 schreef exelletor het volgende:
[..]
AH hier is in 2012 nog mooi Baarn II gebleven.
VWO?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel
[..]
Lijkt me sterk. tenzij het geen VWO verbouwing is. Alles word tzt DNAH.
[..]
Waarschijnlijk geen VWO verbouwing.
Hehehehquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:26 schreef Partypoeper het volgende:
Hmm. Beter gaan we wel een formule vooruit![]()
Ach, over een paar weekjes hebben we een vloer die waterpas ligt, dat is voor ons al heel watGeen karren meer die vanaf zuivel het middenpad in rollen en vuldolly's die vanaf deli de klanten tegemoet schuiven
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Die hebben wij (DNAH-filiaal) iig niet staan, om even terug te komen op je vraag.
Klopt in DNAH is er een drog kop voor ingericht met mandjes aan de onderkant (wat in baarn2 in het pad staat)quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Die hebben wij (DNAH-filiaal) iig niet staan, om even terug te komen op je vraag.
Ik vind m lelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:24 schreef exelletor het volgende:
Nou, dit is dus een PAD, David.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |