abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135770380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef einschtein het volgende:
Jezus. :') Tijdens kerst was de winkel bij ons prima gevuld, geen klachten over richting RE. :)
Foto's zijn niet afkomstig van mijn filiaal, maar wel vergelijkbaar, zeker de panklaar. :) Komt voor een deel ook doordat het de week voor kerst uitgestorven was en maandag een paar klanten toch nog even boodschappen kwamen doen.
pi_135770709
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef exelletor het volgende:

[..]

Onze time lapse van de dag voor kerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

:D
Pijnlijk
pi_135771078
quote:
Teringgroot magazijn gek.
Flesje bier
pi_135771185
quote:
11s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:25 schreef Gezicht het volgende:

[..]

idd _O_ Is ook wel nodig met zo'n XL

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2014 19:28:00 ]
pi_135771203
quote:
Vind het wel meevallen, zeker voor een XL-filiaal.
pi_135771218
quote:

[..]

Ze zijn XL en ze zijn tevens een pick-up point. :P
pi_135771369
Ja wij hebben echt een minimagazijn hier, klein dorpsfiliaal dat dan weer wel. Met kerst past het allemaal meestal net wel of net niet. Afgelopen jaar containers met vracht 's nachts buiten moeten laten staan.
Flesje bier
pi_135771603
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Gezicht het volgende:
Ja wij hebben echt een minimagazijn hier, klein dorpsfiliaal dat dan weer wel. Met kerst past het allemaal meestal net wel of net niet. Afgelopen jaar containers met vracht 's nachts buiten moeten laten staan.
Kon je die niet in de winkel zetten dan?
pi_135771696
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Kon je die niet in de winkel zetten dan?
Dan kun je alles op het pad van de magazijnpoort naar de winkeldeur weer gaan verschuiven. Makkelijker om gewoon een nachtje buiten te laten staan. In een afgesloten schuurtje, dat dan weer wel.
Flesje bier
pi_135771819
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:37 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dan kun je alles op het pad van de magazijnpoort naar de winkeldeur weer gaan verschuiven. Makkelijker om gewoon een nachtje buiten te laten staan. In een afgesloten schuurtje, dat dan weer wel.
Jullie filiaal zelf, zit in een boerderij?
pi_135771834
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:31 schreef Gezicht het volgende:
Dat probleem hebben we dan weer niet. :)

Een klein deel is niet te zien(zoals de bloemen, AGF, koecellen, bulk, emballage enzo); maar is ook niet echt klein voor onze wijkwinkeltje. :)
pi_135771844
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef einschtein het volgende:

[..]

Jullie filiaal zelf, zit in een boerderij?
Fietsenstalling dan.

Ik zou ook wel eens foto's willen maken, maar dat zier er zo raar uit als een collega binnen komt lopen en je staat daar foto's te maken van de restantenhoek. 8)7
Flesje bier
pi_135771936
"VULLEN IS EEN VAK" _O_
Flesje bier
pi_135771971
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef Gezicht het volgende:
Ik zou ook wel eens foto's willen maken, maar dat zier er zo raar uit als een collega binnen komt lopen en je staat daar foto's te maken van de restantenhoek. 8)7
Gewoon op tijden werken dat niemand anders werkt. :)

quote:
"VULLEN IS EEN VAK" _O_
Ja, daar komt de vorige TT van.
pi_135772214
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:39 schreef exelletor het volgende:

[..]

Dat probleem hebben we dan weer niet. :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Een klein deel is niet te zien(zoals de bloemen, AGF, koecellen, bulk, emballage enzo); maar is ook niet echt klein voor onze wijkwinkeltje. :)
Nice. :P

Onze (A)SM wil een stuk van het magazijn af en dat omtoveren tot winkelmetrage tijdens de verbouwing. :(
pi_135772261
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef einschtein het volgende:

[..]

Onze (A)SM wil een stuk van het magazijn af en dat omtoveren tot winkelmetrage tijdens de verbouwing. :(
Plak wat tape op de grond en probeer daar gedurende een week niks neer te zetten, als het prima gaat kan dat deel van t magazijn er wel af :P
pi_135772338
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:45 schreef einschtein het volgende:

Kunnen (A)SM's dat bepalen dan?

quote:
Plak wat tape op de grond en probeer daar gedurende een week niks neer te zetten, als het prima gaat kan dat deel van t magazijn er wel af :P
Te beginnen met de kantine en de SM-kantoor. :)
pi_135772372
Ohja, als het goed is wordt ons magazijn binnenkort wel vergroot. Daarnaast nog een aantal andere verbouwingen in en rondom het filiaal. Ben erg benieuwd.
Flesje bier
pi_135772424
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:46 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Nee, dat wil ik juist niet. Vind het ietwat ruimte magazijn wel fijn. :P Misschien als het anders wordt ingedeeld.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:48 schreef exelletor het volgende:

[..]

Kunnen (A)SM's dat bepalen dan?

[..]

Te beginnen met de kantine en de SM-kantoor. :)
Ze kunnen hun zegje doen en hopen op het beste lijkt mij.

SM kantoor mag ofcourse niet weg, want daar zit onze SM de godganse dag.
pi_135772593
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smalste deel van ons magazijn, de deur links komt uit bij het begin van de winkel (poortjes) dan naar rechts staan alle lege fusten en het schoonmaakstation en verder is een sluis met aan het eind de laad- en losdeur.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze foto is een beetje mislukt :') Maar links (buiten beeld) twee koelcellen, en rechts daarnaast de kartonpers. Dan recht vooruit een nooduitgang en een trap naar boven. Aan de rechterkant (buiten de foto) staan meestal hoadbaar karren als die net binnenkomen (na t vullen gaan die naar magazijn 2) of er staan vers karen om te splitsen.

Dan t hoekje om is de emballageband en aan beide kanten staan dan karren voor AGF. En dan aan t eind de magazijndeuren
pi_135772602
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:49 schreef einschtein het volgende:
Nee, dat wil ik juist niet. Vind het ietwat ruimte magazijn wel fijn. :P Misschien als het anders wordt ingedeeld.
Bij ons hadden ze het magazijn een jaar terug helemaal omgegooid. Ze vonden dat doordat we ruimte overhielden, dingen eerder (afgeraffeld) lieten staan en dat er geen overzicht was. :')
pi_135773215
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef d4v1d het volgende:
SPOILER
Smalste deel van ons magazijn, de deur links komt uit bij het begin van de winkel (poortjes) dan naar rechts staan alle lege fusten en het schoonmaakstation en verder is een sluis met aan het eind de laad- en losdeur.

SPOILER
En deze foto is een beetje mislukt :') Maar links (buiten beeld) twee koelcellen, en rechts daarnaast de kartonpers. Dan recht vooruit een nooduitgang en een trap naar boven. Aan de rechterkant (buiten de foto) staan meestal hoadbaar karren als die net binnenkomen (na t vullen gaan die naar magazijn 2) of er staan vers karen om te splitsen.

Dan t hoekje om is de emballageband en aan beide kanten staan dan karren voor AGF. En dan aan t eind de magazijndeuren
Undercover alles. :Y
pi_135773345
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef exelletor het volgende:

[..]

Bij ons hadden ze het magazijn een jaar terug helemaal omgegooid. Ze vonden dat doordat we ruimte overhielden, dingen eerder (afgeraffeld) lieten staan en dat er geen overzicht was. :')
Dat heeft onze nieuwe SM zaterdag ook bedacht, alle weekrestanten staan nu direct in zicht in plaats van in een hoekje.
Vandaag was er een (kwaliteits)collega die zei:"Nu kan ik niet meer in het hoekje op mijn telefoon kijken als ik restanten moet doen" :{ .
pi_135773509
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 20:05 schreef Wupgup het volgende:
Dat heeft onze nieuwe SM zaterdag ook bedacht, alle weekrestanten staan nu direct in zicht in plaats van in een hoekje.
Vandaag was er een (kwaliteits)collega die zei:"Nu kan ik niet meer in het hoekje op mijn telefoon kijken als ik restanten moet doen" :{ .
Gewoon even een van de koelcellen/toiletten inkruipen.

SPOILER
pi_135773832
Ga ik dus op zoek naar slordigste AH's, kom ik gewoon een foto van mijn filiaal op internet tegen. :') Ga je doorkijken, blijkt het een andere medewerker te zijn. _O_ Ach, hij is al een jaar weg bij ons. :o
pi_135774263
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:57 schreef Wupgup het volgende:

[..]

Nee, normaal is Stegeman altijd houdbaar. In dit geval was het alleen op een pallet, want hij weegt inclusief standaard 95,5 kilo :P.
de Stegeman worsten komen sinds een jaar ongeveer binnen met vers vanwege de beschikbare dc ruimte
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')