Volgende Week Open. een verbouwing waar de winkel dus ongeveer 12 dagen dicht is.quote:
Ik heb, denk ik, een idee wat je bedoelt, maar niet zeker. Heeeeel toevallig een afbeelding?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:28 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Klopt in DNAH is er een drog kop voor ingericht met mandjes aan de onderkant (wat in baarn2 in het pad staat)
Onze verbouwing duurt 12 dagen inderdaad (althans, houdbaar gaat er na 9 dagen weer in, maar oké)quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Volgende Week Open. een verbouwing waar de winkel dus ongeveer 12 dagen dicht is.
Je hebt ook DWO's (Deze week open) Dit zijn kleine verbouwingen waarbij bijvoorbeeld wat schappen bijgeplaatst worden en kleine dingen worden veranderd. Daarbij word de formule dan niet aangepast.
En toen de winkel werd opgeleverd had niemand even bedacht om te kijken of de vloer waterpas was?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Klinkt leuk, totdat kinderen omver worden gereden door winkelwagentjes
Die verbouwing was wel gewoon VWO, maar ze moesten hele muren slopen enzo...quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef ikbenschipper het volgende:
Volgende Week Open. een verbouwing waar de winkel dus ongeveer 12 dagen dicht is.
Je hebt ook DWO's (Deze week open) Dit zijn kleine verbouwingen waarbij bijvoorbeeld wat schappen bijgeplaatst worden en kleine dingen worden veranderd. Daarbij word de formule dan niet aangepast.
Inclusief vullen. Je moet eens merken hoeveel dingen nog gedaan worden terwijl jullie alweer aan het vullen zijn (als ik er zo over praat wil ik weer een verbouwing doenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Onze verbouwing duurt 12 dagen inderdaad (althans, houdbaar gaat er na 9 dagen weer in, maar oké)
30-40 jaar geleden was de vloer nog waterpas. Is verzaktquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En toen de winkel werd opgeleverd had niemand even bedacht om te kijken of de vloer waterpas was?
Groningen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
30-40 jaar geleden was de vloer nog waterpas. Is verzakt![]()
Overigens wordt onze losplaats misschien ook weer recht, dat zou erg schelen, dan kunnen we weer lossen zonder dat karren een val van 5 centimeter moeten maken
Maar zeker geen stellingen e.d. verplaatst dan. Verbouwing daarvoor toevallig rond 2007 geweest? En nu alleen een stuk erbij gekregen van een winkel die weg is gegaan. Anders zou ik het niet begrijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die verbouwing was wel gewoon VWO, maar ze moesten hele muren slopen enzo...
Hm, wij gaan weekje dicht. Dus ben benieuwd, maar even navragen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:30 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Klinkt leuk, totdat kinderen omver worden gereden door winkelwagentjes
#groningenbeeftquote:
Is wel een nieuwe Baarn-II ja, kan daar ook aan hebben gelegen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:34 schreef ikbenschipper het volgende:
Maar zeker geen stellingen e.d. verplaatst dan. Verbouwing daarvoor toevallig rond 2007 geweest? En nu alleen een stuk erbij gekregen van een winkel die weg is gegaan. Anders zou ik het niet begrijpen.
De standaard is i.i.g. om alles te verbouwen naar DNAH of XL
Draaiwieltjes overdwars zetten, karton onder de wieltjes etcquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:34 schreef d4v1d het volgende:
Hoe loste jullie dat op trouwens? Kar een kwartslag draaien of blokjes tegen de wielen aan?Lijkt me vooral irritant met winkelwagens
Zaterdagavond leeghalen, Zaterdagavond week later HB vullen en dan Woensdags weer open gok ik?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hm, wij gaan weekje dicht. Dus ben benieuwd, maar even navragen.
De exacte planning is nog niet helemaal zeker. Maar zoiets zal het zijn.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Zaterdagavond leeghalen, Zaterdagavond week later HB vullen en dan Woensdags weer open gok ik?
Apart bericht. Misschien hoorden de man en 'de jongen achter hem' bij elkaar? Het is maar net hoe het overkomt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:46 schreef d4v1d het volgende:
http://www.nieuws.nl/alge(...)ert-Heijn-Maastricht
Nu slaan we wel een beetje door...
Oh wutquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:53 schreef einschtein het volgende:
Overigens is dat hele bericht geschreven overgenomen van http://www.dichtbij.nl/ma(...)en-huiswijn-mee.aspx. Het slachtoffer is Nick Rompelberg die, je raadt het al, werkzaam is bij Dichtbij.
En meneer Rompelberg ziet er uit als 15-jarige. (http://www.twitter.com/NickRompelberg) En gezien hij het verhaal over zichzelf schrijft, heb ik mijn twijfels of het allemaal wel klopt.
Welkom in het land waar men houdt van klagen, geen zin heeft om het aan een leidinggevende door te geven maar het wel opgelost wilt zien worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:05 schreef OudeBok het volgende:
Als ik kijk naar de kennis, die vele caissières omtrent de nieuwe regels lijken te hebben, verbaast 't me niks, als dit echt gebeurd is op de manier zoals omschreven.
Ik vraag me af, waar de leidinggevende in dit stuk was? Die had dit toch moeten kunnen oplossen?
Caissière had in dit geval de leidinggevende moeten bellen/erbij roepen. Bij ID vragen is het heel simpel. Weiger je me twee keer (eerste keer gewoon, tweede keer met uitleg waarom) je ID te laten zien, dan roep ik m'n leidinggevende, want dat wordt een gevalletje moeilijkdoenerij. Is in ieder geval wat mij het meest praktisch lijkt, en hoe ik het aanpak bij gezeik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Welkom in het land waar men houdt van klagen, geen zin heeft om het aan een leidinggevende door te geven maar het wel opgelost wilt zien worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |