in mijn games faalt hij ook steevast bij de Spurs.quote:
in mijn everton game werd hij bij spurs voetballer van het jaar in seizoen 5..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
in mijn games faalt hij ook steevast bij de Spurs.
Bij mij in het tweede en vijfde seizoen Engels speler van het jaarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:56 schreef Baarsnoek het volgende:
[..]
in mijn everton game werd hij bij spurs voetballer van het jaar in seizoen 5..
Was het irl ook maar zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:28 schreef Tim86 het volgende:
Hier deed hij het ook gewoon prima bij Spurs hoor. Maar wilde hem graag terughalen en hij wilde nog komen ook
Depay doet het hier ook erg goed trouwens..vrije trappen van die kerel zijn echt geniaal
Rouleren tussen de 3?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:14 schreef Akilla het volgende:
Dillema's
Aan het begin van het seizoen had ik voor excelsior begrippen 2 top verdedigers(etienne reijnen en ted van der pavert)
maar door de blessure van ted en de bekerwedstrijden, is er een talent van 18 naar boven gekomen die even goed is als de bovenste 2, maar wie ga ik laten spelen?.... zucht
Bijna winsterstop 2017 en nogsteeds 2de met excelsior
Dat doe ik nu inderdaad, alleen dacht ik altijd dat vastigheid in het team ook de resultaten ten goede kwam.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef ambiance het volgende:
[..]
Rouleren tussen de 3?
Talentje word in principe alleen maar beter, dus als ie evengoed is, zou ik die sowieso laten spelen.
Is natuirlijk ook zo maar kwaliteit is kwaliteitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
Dat doe ik nu inderdaad, alleen dacht ik altijd dat vastigheid in het team ook de resultaten ten goede kwam.
schalke! veel talent in de selectiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:39 schreef Karaeski het volgende:
Hoi wie kan me een leuke team aanraden om mee te beginnen.
Competitie maakt mij niet zo zeer uit.
Escalona klinkt Nederlandsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
lekkerlekkerlekker
[ afbeelding ]
Met 1 been in de CL finale
Moet kunnenquote:
Ik zag hem ook al jaquote:
Ik zal even kijken is een keuze dacht zelf aan milan. dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Baarsnoek het volgende:
[..]
schalke! veel talent in de selectie
Nice! heb je een screen van je squad ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:18 schreef Tim86 het volgende:
CL is binnen met Ajax (in 2018)![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 02:37 schreef Karaeski het volgende:
[..]
Nice! heb je een screen van je squad ?
Ziet er leuk uit ik zie dat je vast houd aan de filosofie van Johan Cruyff / de Boerquote:Op woensdag 22 januari 2014 02:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fischer misschien maar eens verkopen. Vorig seizoen was hij wel heel goed, maar nu veel geblesseerd en Depay deed het beter als zijn vervanger. Komt ook wat jeugd aan op linksbuiten
Heb wel echt veel gelijkwaardige spelers..wel handig. Kan moeiteloos rouleren eigenlijk.
Hij lijkt mij juist een typische target man?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:21 schreef Happel het volgende:
Mensen die hier met Feyenoord spelen. Hoe zetten jullie Pellè in?
Ik zat te denken om hem in een aanvallende tactiek als poacher te laten spelen en in een verdedigende als false nine, zodat hij het spel vanuit de aanval kan verdelen naar de flanken. Ideeën?
Kan ook inderdaad. Zit nog even kijken wat ik het liefst doe. Hij heeft ook de stats voor de andere rollen waarvoor ik hem wilde gebruiken. Het is even tweaken en de oefenwedstrijden goed analyseren. Komt vanzelf wel wat goeds uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij lijkt mij juist een typische target man?
Hier staan de rollen wel aardig uitgelegd: http://www.footballmanage(...)yer-role-and-duty/9/
Role: Target Man | Duty: Support
Technical: First Touch, Heading, Long Shots
Mental: Aggression, Bravery, Determination, Teamwork, Work Rate
Physical: Jumping, Strength
Role: Target Man | Duty: Attack
Technical: Finishing, First Touch, Heading
Mental: Anticipation, Bravery, Determination, Teamwork, Work Rate
Physical: Jumping, Strength
Attack lijkt me wel goed voor hem? Zo heb ik ook weleens gespeeld. Als je hem dan met individuele opdrachten bijv. hold up ball laat doen en je vleugelspelers laat crossen op de target man dan moet het goed komen.
Standaard. Ik doe ook altijd tackling hard op Messi*. Heb hem zo door de jaren heen een paar keer uit de wedstrijd geschopt en dan zit ik altijd zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef Happel het volgende:
Gaan jullie ook altijd feller tackelen op een speler van de tegenstander die licht geblesseerd is?![]()
[ afbeelding ]
Of spelers die vlak na de transferperiode gaan klagen aan een gebrek aan speeltijd....quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Kper_Norci het volgende:
Zo'n Bulgaarse kutkeeper die ik puur en alleen als opvulling van het reserveteam heb gehaald, voor 1 jaartje ook nog eens, gaat net na de laatste wedstrijd van het seizoen lopen zeiken over te weinig speeltijd, ja lul, ten eerste hoef ik geen wedstrijden meer te spelen, ten tweede loopt je contract over anderhalve maand af, wat zeik je nou
Dat is een ideequote:Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef Happel het volgende:
Gaan jullie ook altijd feller tackelen op een speler van de tegenstander die licht geblesseerd is?![]()
[ afbeelding ]
En prompt een 6-0 galavoorstelling tegen Villarreal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:59 schreef opperkleurder het volgende:
Al weer 216 duels (waarvan 134 competitieduels) op rij ongeslagen. Speel wel te veel gelijk naar mijn smaak en zijn maar weinig echt grote uitslagen. Weleens 3-4 goals verschil maar veel meer maar zelden.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ga zo slapen, dan mag je weer.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er iets niet helemaal goed gegaan in m'n editor![]()
Man Utd wordt vaak t eerste jaar kampioen en heeft goede basis elf, daarna wordt t minder. Chelsea heeft bredere selectie maar ook veel spelers om te verkopen voor transferbudget. Als je in t eerste jaar zit tenminste. En je hebt Lukaku en Courtois bij Chelsea, wat echt grote talenten zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef dion_v_k het volgende:
Ik twijfel tussen Chelsea en Man Utd
Ja ik heb er net een game opzitten met Ajax (tot 2023). Nu wil ik met Engelse topclub alle NLse talenten naar de BPL halen. Misschien is Arsenal toch een mooiere club dan. Want Bergkamp, Overmars, v. Persie etc.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Man Utd wordt vaak t eerste jaar kampioen en heeft goede basis elf, daarna wordt t minder. Chelsea heeft bredere selectie maar ook veel spelers om te verkopen voor transferbudget. Als je in t eerste jaar zit tenminste. En je hebt Lukaku en Courtois bij Chelsea, wat echt grote talenten zijn.
Tijdje geleden met Chelsea een game gedaan, maar daar kon je gemakkelijk jonge talenten kopen en weer verhuren omdat je een goede elf hebt. Arsenal heeft dit toch wat minder. Maar ook wel leuk om al deze talenten gewoon te gebruiken en dan kijken wat er gebeurd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik heb er net een game opzitten met Ajax (tot 2023). Nu wil ik met Engelse topclub alle NLse talenten naar de BPL halen. Misschien is Arsenal toch een mooiere club dan. Want Bergkamp, Overmars, v. Persie etc.
Indi is toch zeker wel je beste speler achterin? Of heb je vervanging gevonden voor hem?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hehe, eindelijk verliest Ajax een keer. Na 21 wedstrijden 5 punten voorsprong.In de winterstop van Ginkel gehuurd van Chelsea en Martens Indi voor 10 miljoen verkocht aan Newcastle.
Newcastle ja? In mijn games gaat hij meestal naar Bayern of Real Madrid. In mijn langste game is hij aanvoerder van Oranje en is hij via Bayern naar Barca gegaan en is daar sinds 2016/2017 basisspeler oid.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Hehe, eindelijk verliest Ajax een keer. Na 21 wedstrijden 5 punten voorsprong.In de winterstop van Ginkel gehuurd van Chelsea en Martens Indi voor 10 miljoen verkocht aan Newcastle.
Dit is het eerste seizoen hé, hij wilde in de zomer al weg, maar na bijna de hele eerste helft van de competitie geblesseerd te zijn besloot ik m te verkopen, haha.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Newcastle ja? In mijn games gaat hij meestal naar Bayern of Real Madrid. In mijn langste game is hij aanvoerder van Oranje en is hij via Bayern naar Barca gegaan en is daar sinds 2016/2017 basisspeler oid.
Wat heb je bij instructies staan dan? Geduld opbrengen of elke schietkans benutten?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:52 schreef dennis3d het volgende:
Snap er niks meer van hoor...
Waarom lukt het me nou niet om te winnen...
Elke keer weer in de blessuretijd krijg ik een tegengoal..
En mijn spelers vinden het leuk om vanaf 40 meter steeds te schieten terwijl er alle kans is voor een goede assist..
Balanta is toch wel een heldje. Staat al weer een paar jaar bij mij (Atletico Madrid) in de basis.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 05:26 schreef Karaeski het volgende:
Ben zojuist een carrière begonnen met AC Milan en heb net mijn transfers afgerond.
Tips Comments ?
Selectie:
[ afbeelding ]
Transfers:
[ afbeelding ]
Bij bijna iedereen welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Balanta is toch wel een heldje. Staat al weer een paar jaar bij mij (Atletico Madrid) in de basis.
Napoleon Dynamitequote:
Ik speel met Janmaat - de Vrij - Kongolo - Nelom. Als reserves heb ik nu Mathijsen, Kalas (gehuurd van Chelsea), Van Deelen. Ook kan ik Kieftenbeld nog op rechtsback zetten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Indi is toch zeker wel je beste speler achterin? Of heb je vervanging gevonden voor hem?
Kort erop heb ik aanstaan met meer druk naar voren en korter passen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:06 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Wat heb je bij instructies staan dan? Geduld opbrengen of elke schietkans benutten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |