Ik ben ook benieuwd.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij is heel stoer enzo hier
maar jij zegt dat het een autist is
nu ben ik benieuwd

nee joh raampje openquote:

Ik vind dat geen grappenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij wenste mij een hersentumor toe. Was echt een goede grap van je.

zul je het wel verdient hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]

ik stond niet op knuts kaart uit japan hij staat nu op mijn shitlistquote:

Klopt.quote:

Hoe kan hij jou nou vergetenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik stond niet op knuts kaart uit japan hij staat nu op mijn shitlist
 Jezus
 Jezus

WHAT IS LOVEquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef LETMEIN het volgende:
[..]

bij mij ookquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

F&F / Imker Bos' vuurwerkvrije bijen: BIJNA DUIZEND EURO!!!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
toto vat dat verhaal van die bijen eens samen

mij ookquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]

quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
WHAT IS LOVE
BABY DON'T HURT MEEEHHH

Krijgen ze dat ook 's nachts te horen?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:
wtf elke vijf minuten hoort iemand dat ie kanker heeft

hoerenkinderen (wss mocro's) hebben bijenkasten vol vuurwerk gestopt en bijen zijn hastikke belangrijk voor ons ecosysteem. en die imker doet dat al 35 jaar en is z'n lust en leven en hij heeft geen geld voor dure camerasystemen e.d. dus nu donatiesquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef supersof het volgende:
toto vat dat verhaal van die bijen eens samen

in probleemwijken wel vakerquote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:

heb t gehoord idd, 12 per uurquote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef supersof het volgende:

Het is een gemiddelde.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Krijgen ze dat ook 's nachts te horen?

zelfgeilerij topic dusquote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoerenkinderen (wss mocro's) hebben bijenkasten vol vuurwerk gestopt en bijen zijn hastikke belangrijk voor ons ecosysteem. en die imker doet dat al 35 jaar en is z'n lust en leven en hij heeft geen geld voor dure camerasystemen e.d. dus nu donaties

waarom heeft hij camera's nodig als er 1 keer vuurwerk isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoerenkinderen (wss mocro's) hebben bijenkasten vol vuurwerk gestopt en bijen zijn hastikke belangrijk voor ons ecosysteem. en die imker doet dat al 35 jaar en is z'n lust en leven en hij heeft geen geld voor dure camerasystemen e.d. dus nu donaties

omdat ze wel vaker vandalisme plegenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heeft hij camera's nodig als er 1 keer vuurwerk is

jeetjequote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]

beter bouwt hij een hek erom heen ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omdat ze wel vaker vandalisme plegen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |