zelfgeilerij topic dusquote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoerenkinderen (wss mocro's) hebben bijenkasten vol vuurwerk gestopt en bijen zijn hastikke belangrijk voor ons ecosysteem. en die imker doet dat al 35 jaar en is z'n lust en leven en hij heeft geen geld voor dure camerasystemen e.d. dus nu donaties
waarom heeft hij camera's nodig als er 1 keer vuurwerk isquote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoerenkinderen (wss mocro's) hebben bijenkasten vol vuurwerk gestopt en bijen zijn hastikke belangrijk voor ons ecosysteem. en die imker doet dat al 35 jaar en is z'n lust en leven en hij heeft geen geld voor dure camerasystemen e.d. dus nu donaties
omdat ze wel vaker vandalisme plegenquote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom heeft hij camera's nodig als er 1 keer vuurwerk is
jeetjequote:Op maandag 20 januari 2014 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
beter bouwt hij een hek erom heen ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omdat ze wel vaker vandalisme plegen
quote:
klbquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
mijn kratje bier is op
bier kopen is goed voor de economie
waar kan ik een topic openen?
daarvoor donaties dusquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
[..]
beter bouwt hij een hek erom heen ofzo
niks moetquote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
ik vind het wel goed dat mensen doneren enzo, maar niet gaan zeiken in elk topic dat mensen 'ff vijf euro' moeten storten.
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:35 schreef supersof het volgende:
ik vind het wel goed dat mensen doneren enzo, maar niet gaan zeiken in elk topic dat mensen 'ff vijf euro' moeten storten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |