Een Camerasysteem is in z'n geheel ook te vernielen. Dus ja.. Het gaat meer om de afschrikwerkende functie. Als een paar kwajongens kattenkwaad uit willen halen dan is een hek alweer teveel moeite om 'even' te kloten. Ik ken weinig jongeren die met een kniptang op zak rondlopenquote:
Inderdaadquote:
bewegingsdetectie zit eropquote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef superworm het volgende:
[..]![]()
GE-NI-AAL
![]()
Loopt het op 12 volt? Zo ja, dan kunnen we het makkelijk van elektriciteit onafhankelijk maken met 100 euro voor een accuOok bewegingsdetectie/HDD? Of in elk geval uitbreidingsmogelijkheden daartoe?
1963 ook goedquote:
Oh kutquote:
Baasquote:Op maandag 20 januari 2014 20:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bewegingsdetectie zit erop
de rest moet ik nog even kijken
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
OPROEP!
Het camerasysteem van goldfinger1963 bevindt zich in België omdat hij daar woont (40 minuten van Eindhoven vandaan). Hij is echter vrachtwagenchauffeur en kan in de grensregio/in heel België afspreken om het af te geven.
WIE O WIE komt er de komende dagen ergens in of vlakbij België, en kan daarna eventueel een of enkele dagen later het systeem aan mij overhandigen (straal 25-40 km rond Amersfoort).
In dat geval scheelt het een fortúin aan verzendkosten, mede door de zware monitor bij het systeem.
En natuurlijk opnieuw:
Goldfinger, je bent je gewicht in goud waard.![]()
wat is de prijs voor 80 kilo goudquote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
OPROEP!
Het camerasysteem van goldfinger1963 bevindt zich in België omdat hij daar woont (40 minuten van Eindhoven vandaan). Hij is echter vrachtwagenchauffeur en kan in de grensregio/in heel België afspreken om het af te geven.
WIE O WIE komt er de komende dagen ergens in of vlakbij België, en kan daarna eventueel een of enkele dagen later het systeem aan mij overhandigen (straal 25-40 km rond Amersfoort).
In dat geval scheelt het een fortúin aan verzendkosten, mede door de zware monitor bij het systeem.
En natuurlijk opnieuw:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
OPROEP!
En natuurlijk opnieuw:
Voer voor de bijen, kasten, hekwerkquote:
Alleen accu's en kablage/bescherming en kosten van een hufterproof-stalen box en sloten, gaat in de honderden euro's lopen. Dat komt sowieso goedquote:
Misschien wel naar een hekquote:
Geloof ik ook wel hoor, vroeg me alleen af.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien wel naar een hek![]()
Maar dat geld gaat écht wel goed terecht komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop