10sec regel ivm posten. Irritantquote:
Ja precies. Niet eens lekkere wijven erbijquote:Op maandag 20 januari 2014 20:03 schreef Copycat het volgende:
Mijn Utopia lol, plezier en een kroeg. De leegte.
quote:
Dat het allemaal idioten zijnquote:
Andrea spoort ook niet helemaalquote:
Oftewel: Peter graaft morgen zijn graf nog een metertje dieper.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef MichaelScott het volgende:
Peter gaat morgen in de tegenaanval.
Ah joh, die topics zakken wel wegquote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef pullup het volgende:
Wie van de modjes voegt ze allemaal samen
O a ha dan zijn ze mooi op tijd ha haquote:Op maandag 20 januari 2014 20:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Ik zag dr zelfs al een voor 20 maart
QFTquote:
Maar hij maakt wel tv. Daarna kan hij zeggen:"het waren twee mooie dagen."quote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oftewel: Peter graaft morgen zijn graf nog een metertje dieper.
iBenny heeft slaan een ander de voorkeur gegeven.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef ato het volgende:
Ja volgens mij ging het openen bij mij ook fout sorry, ik ben een groentje. Die van mij mag weg.
laten we haar in elkaar slaan met de FOK! knokploegquote:
Ik stond er toevallig wel!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar hij maakt wel tv. Daarna kan hij zeggen:"het waren twee mooie dagen."
De eerste 25 minuten gebeurt er toch niets.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:12 schreef Sanshine het volgende:
Wat lopen ze weer lekker uit vanavond!
Arme GTST-kijkertjes.
Van jezelf zeker?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:14 schreef Razor21 het volgende:
OMG
https://twitter.com/GehuildInUtopia
Lang niet iedereen.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef NoNickOne het volgende:
Op Twitter zijn ze het met Peter eens
https://twitter.com/search?q=peter%20utopia&src=typd
Nee dit keer niet. Volgde mij plots.quote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee dit keer niet. Volgde mij plots.
Ik hoop dat het zo wordt gezienquote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
juist wel.respect voor hem dat hij durft te zeggen wat de meeste ook denken.
Je kunt toch alleen maar elite worden als je streamt en op de site reageert?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Sanshine het volgende:
Gelukkig weten de stemmende elite Utopianen wel wat er inmiddels nog meer gebeurd is dan Peter. Het zal toch niet zo zijn dat daar alleen tv-kijkers tussen zitten he?
Lijkt me dat dat alleen streamers zijn, tenzij ze alleen de streams 24/7 aanzetten zonder te kijken alleen omdat Elite. Daar zullen er ook wel wat van zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef Sanshine het volgende:
Gelukkig weten de stemmende elite Utopianen wel wat er inmiddels nog meer gebeurd is dan Peter. Het zal toch niet zo zijn dat daar alleen tv-kijkers tussen zitten he?
Inderdaad. Laf van de anderen. Maar ja, groep he.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
juist wel.respect voor hem dat hij durft te zeggen wat de meeste ook denken.
Was natuurlijk wel te verwachten. De gemiddelde SBS-kijker heeft niet zo veel met zweefteverijquote:Op maandag 20 januari 2014 20:13 schreef NoNickOne het volgende:
Op Twitter zijn ze het met Peter eens
https://twitter.com/search?q=peter%20utopia&src=typd
Voor alleen tv-kijkers leek dit de meest nutteloze uitzending tot nu toe, maar als het een opmaat is wil ik het nog net accepteren..quote:Op maandag 20 januari 2014 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Belangrijke verhaallijn vanavond de hele Peter/Andrea clash in de uitzending. Liep weer eens lekker uit. Ze blijven wel lang hangen bij zaken, terwijl Lindy er nog steeds in zit. Ze zitten nu pas op vorige week vrijdag(!!).
De uitzending was kennelijk ook ruim voor vandaag al afgemonteerd want het programma er na was lekker kortgesneden en zodoende waren ze om half 9 al weer keurig op schema.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:28 schreef freaky40 het volgende:
Belangrijke verhaallijn vanavond de hele Peter/Andrea clash in de uitzending. Liep weer eens lekker uit. Ze blijven wel lang hangen bij zaken, terwijl Lindy er nog steeds in zit. Ze zitten nu pas op vorige week vrijdag(!!).
En daarna dat "excuus". Ook weer zo lomp.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Paul het volgende:
Peter heeft wel gelijk, maar hoe kan je zo bot en dom zijn om het zo te zeggen tegen haar.
Vind het ook wel extreem zover achterlopen. Dat was nooit zo bij Big Brother en DGK bijv.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:28 schreef Arcee het volgende:
Harold verlaat Utopia werd vandaag bekend, maar op tv zien we zelfs Lindy er nog bij zitten.
Ik snap dat niet. Een dagje achterlopen is logisch, maar een hele week achterlopen bederft het programma voor mij.
Nee, 1 of hooguit een keer anderhalf of 2 dagen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:28 schreef Paul het volgende:
Vind het ook wel extreem zover achterlopen. Dat was nooit zo bij Big Brother en DGK bijv.
Maarja waarschijnlijk boeit het SBS6 niet zoveel. 90 procent kijkt alleen maar de uitzendingen op tv. Dus boeiuh.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, 1 of hooguit een keer anderhalf of 2 dagen.
Ja, de huidige kijkcijfers geven geen enkele aanleiding tot klagen of aanpassingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:32 schreef Paul het volgende:
Maarja waarschijnlijk boeit het SBS6 niet zoveel. 90 procent kijkt alleen maar de uitzendingen op tv. Dus boeiuh.
Geld/kijkcijfers is het enige belangrijke bij een com. omroepquote:Op maandag 20 januari 2014 23:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, de huidige kijkcijfers geven geen enkele aanleiding tot klagen of aanpassingen.
Precies, daarom.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:34 schreef Paul het volgende:
Geld/kijkcijfers is het enige belangrijke bij een com. omroep
Dan geef je toch zelf antwoord op iets wat je net daarvoor niet snapt?quote:
Als er over haar gesproken wordt, voegt ze (dus) iets toe.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:39 schreef glasshole het volgende:
Andrea, die zweefteef, voegt ze nog iets toe naast het masseren en zweven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |