Nachtzuster.quote:
Mr. Speedballllll, quelle coïncidence.quote:
poubellequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mr. Speedballllll, quelle coïncidence.
Voor mij is het ook al weekend, tevens volgend weekend, want ik ben 12 dagen vrij.
Ik had het bovenstaande natuurlijk eerst in het Frans getypt, maar voor dat leek me niet zo leuk voor de andere sc-ers
Nee dit gaat me minpunten opleverenquote:
Sinds wanneer maak jij je druk om minpunten?quote:
Ik wil mijn elite status niet kwijtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sinds wanneer maak jij je druk om minpunten?
Ik ben ook zo zuinig op mijn jonge hond statusquote:
Mja, beetje raar dat ze nu optploftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook zo zuinig op mijn jonge hond status![]()
Wat een verhaal van die dochtervan Andrea trouwens
Poen poen poenquote:
Dat is wel erg close.quote:
Niet in mijn ogen graagquote:
Totdat je geen handdoek op je kop hebtquote:
Of een muis bentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Totdat je geen handdoek op je kop hebt
Dat wentquote:
Kheb hier eens een muis gehad (niet vrijwillig). Het viel nog niet mee om dat beest te pakken te krijgenquote:
Ik ben daar serieus blij omquote:
Gelukkigquote:
Ja dat is best lastigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:27 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kheb hier eens een muis gehad (niet vrijwillig). Het viel nog niet mee om dat beest te pakken te krijgen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is best lastig. Ze liepen over mijn hond heen.
Ik hou de hoop opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Gelukkig
Moet ook niet gekker worden met die SC normaal zakt hij behoorlijk snel weg in de actieve topiclijst
mja in COS gaat het iig wel snelquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou de hoop opEn dat is mijn ervaring niet. Meestal ging de sc sneller. Ik kan me vergissen
Klopt wel geloof ik en het zal hier nog wel aantrekken ook lijkt me.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou de hoop opEn dat is mijn ervaring niet. Meestal ging de sc sneller. Ik kan me vergissen
Ik heb geen huisdieren meer. Ik woon 4 hoog en die muizen komen gezellig binnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ze rennen ook gewoon over je computerkabels je bureau op
Cos is een beetje een van alles nu.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt wel geloof ik en het zal hier nog wel aantrekken ook lijkt me.
Kutmuizenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen huisdieren meer. Ik woon 4 hoog en die muizen komen gezellig binnen.
Daar kan geen Mootie tegenop inderdaad.quote:
Ze lopen tegen de muren op. Nu ik mijn balkondeur dicht heb zie ik ze niet meerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kutmuizen
Bij mij was er eentje blijkbaar door zo'n openings langs een pijpje van de cv-installatie naar boven gesneakt
Haar autisme speelt dan opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar kan geen Mootie tegenop inderdaad.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar kan geen Mootie tegenop inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |