Mijn bankrekening niet. De Jumbo zit over 4 weken veel te dichtbijquote:Op maandag 20 januari 2014 18:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit aan een glas mangococos again![]()
Ik bid dat de Jumbo het verkoopt!
Bananenbrood!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:41 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog een recept voor een lekkere bananencake?![]()
oh-oh, ik zit te twijfelen of je er laatst eentje gegeven hebt, ik heb wel van alles op de laptop (tzaziki, sweet potato pie), maar dat niet.
Hadden ze maar een vak moeten leren..quote:
Dat is nog mogelijk ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef oh-oh het volgende:
Jawel, hij groeit, ik ben er van gaan houden!
Wooooow. Dit is echt wonderschoon.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:19 schreef oh-oh het volgende:
Luister die link nou ff, ik zweefde net weer weg.
Ik ben echt zo verliefd op die Sameer ook![]()
![]()
![]()
Altijd. Genre?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Miniem het volgende:
Vanmiddag ook eens gezwemmelt![]()
Nog filmptips anyone?
Ja toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wooooow. Dit is echt wonderschoon.
Absoluut. Ik was even 5 minuten helemaal weg. Eerlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja toch?
Ook als je niet verliefd bent op die zanger toch wel he?
Hou wel van films zoals Pirates, Transformers, Fast.quote:
Now You See Me al gezien?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Hou wel van films zoals Pirates, Transformers, Fast.
Maar het maakt echt niet uit, gisteren The Butler gekeken, ook mooi.
Die Open Sessions van hun zijn sowieso echt echt de moeite op Youtube, daardoor was ik nadat ik Apartment op de radio gehoord hebt en die versies vond echt meteen helemaal verkocht..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Absoluut. Ik was even 5 minuten helemaal weg. Eerlijk.
Ik zal ze eens op mijn gemakje langsgaan. Ik vind hun rustige nummers mooi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die Open Sessions van hun zijn sowieso echt echt de moeite op Youtube, daardoor was ik nadat ik Apartment op de radio gehoord hebt en die versies vond echt meteen helemaal verkocht..
Goed, ik heb geluisterd, en wat denk je...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef oh-oh het volgende:
Van dat nieuwe album luisterde ik vanmorgen deze:
Heel hard zetten.
![]()
Pfoe, zo mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pacific Rimquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Miniem het volgende:
Vanmiddag ook eens gezwemmelt![]()
Nog filmtips anyone?
Elysium
Gravityquote:
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Whehe. Erin smijten en press play!quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:36 schreef oh-oh het volgende:
Of hij ligt op de stapel bij de nieuwe cd's die nog niet gedraaid zijn, met Madonna en de Peppers
Ik heb hem in bestelling. Ben benieuwdquote:
Dat is alweer de voorganger, Come around Sunshinequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die andere albums ook, maar ik geloof dat ik deze ook heb, wit met oranje voorkant toch?
Ik hoor graag van je zodra je hem (geluisterd) hebt!quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem in bestelling. Ben benieuwd![]()
Jaquote:
Ik hoorde laatst op Arrow een van de nieuwste nummers. Die klonk erg goed..quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor graag van je zodra je hem (geluisterd) hebt!
Gister je clipje zelfs twee keer geluisterd, maar neequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Anyways, als je KoL zo goed vindt vind je Young the Giant zeker ook goed
Ik heb alleen de eerste (nog) nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:42 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit net ff te kijken, volgens mij heb ik ze allemaal behalve die laatste, dus die zal ik dan ook maar kopen, zodra ik een nieuwe cd spelert heb
quote:
Blijft toch lekker als je mooie spullen voor wêhnag op de kop kunt tikken!quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Staan ook op MP.
Ik heb net geboden op een fijne cdspeler in de buurt.
ik heb eergisteren n dolce gusto circolo met cupjes voor 25 euro gehaaldquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijft toch lekker als je mooie spullen voor wêhnag op de kop kunt tikken!
Haha ja ik zag m, die ziet er zo geil uit, die zou ik ook wel willen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb eergisteren n dolce gusto circolo met cupjes voor 25 euro gehaald
Die kende ik nog niet, wat een kek ding!quote:
Ben je er te scheutig mee?quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:57 schreef Pisces29 het volgende:
Fok! gaat weer mijn quotes minimaliseren
Zou dat het zijn?quote:
en komt nog kei lekker spul uit ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet, wat een kek ding!
Sararel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |