https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
Annabel, mijn allerliefste vriendinquote:
Oh Angelique en Annabel, de greppelslettenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel, mijn allerliefste vriendin
Hoi,quote:Op maandag 20 januari 2014 18:25 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Annabel, mijn allerliefste vriendin
Miranda heeft een bril en is jaloersquote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef Stryder het volgende:
[..]
Oh Angelique en Annabel, de greppelsletten
Daar issie al bijna. Ik op 24.35quote:Op maandag 20 januari 2014 18:30 schreef Stryder het volgende:
Oh nee, valt nog mee. Dacht dat ik op 840 had ingekocht, maar heb dat op 834 gedaan.
Hahaha, dat is nog iets dichter naar de topquote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Daar issie al bijna. Ik op 24.35
Dat kan nog wel even duren.
Hahaha gezellig, iig beter dan Roisquote:
lurkers ftw, er gebeurt niet veel boeiends, dus waarom topics volspammen?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Stryder het volgende:
Goh wel weer dezelfde drie mensen hier.... en vannacht Maxbet als hij weer moet werken
Ik heb iemand een tip gegeven voor LTC toen hij op $5 stond. Ik heb niet goed genoeg naar mezelf geluisterd, hij $3k winst, ik minder.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
Ik had 3 dagen geleden nog een tip gekregen over Doge, maar dat geloofde ik natuurlijk niet
Ach de inhoud is natuurlijk altijd zeer marktgerelateerdquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
lurkers ftw, er gebeurt niet veel boeiends, dus waarom topics volspammen?
Dat doen anderen wel voor me
Zal t onthouden.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:41 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha gezellig, iig beter dan Rois
Ik kreeg ook een tip erover wegens het Jamaicaanse bobslee-team.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:42 schreef Stryder het volgende:
Ik had 3 dagen geleden nog een tip gekregen over Doge, maar dat geloofde ik natuurlijk niet
And it's gonequote:Op maandag 20 januari 2014 18:57 schreef Stryder het volgende:
Half miljoen buysupport nu op 24.04 LTC
Die zullen vast heel succesvol zijnquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een tip erover wegens het Jamaicaanse bobslee-team.
Cool Runningsquote:Op maandag 20 januari 2014 19:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik kreeg ook een tip erover wegens het Jamaicaanse bobslee-team.
Ehm, ja dat kan nog wel even duren op dit tempoquote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef roislecxe het volgende:
En nu wacht ik al de heeeele midddag want ik kocht ook weer te hoog bij
Sells nu op 24.05 en 24.47
Chrome en Blood? Die heb ik eergisteren gekeken, ging op zich wel. Alleen ontzettend veel lensflare beelden waar ik niet echt een liefhebber van ben.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben aan Battlestar Galactica begonnen. Geen idee of het de moeite waard is.
Ga Orphan Black kijkenquote:Op maandag 20 januari 2014 19:20 schreef Stryder het volgende:
Iemand al Catching Fire gezien? Is dat wat om de tijd door te brengen?
Ik hou wel van series, maar kijk het liefst na afloop van alle seizoenen. Want wrs weet je na seizoen nog steeds niet alles wat je wilt weten.quote:
Schijnt goed te zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:21 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben aan Battlestar Galactica begonnen. Geen idee of het de moeite waard is.
Maxbet is om 10 uur klaar met werkenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Stryder het volgende:
Goh wel weer dezelfde drie mensen hier.... en vannacht Maxbet als hij weer moet werken
Die op netflix staat. Geen idee wat het is.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Chrome en Blood? Die heb ik eergisteren gekeken, ging op zich wel. Alleen ontzettend veel lensflare beelden waar ik niet echt een liefhebber van ben.
Doge zou al lang dood en begraven moeten zijn.quote:
Er zit op dit moment 9022 BTC aan volume in doge op Cryptsy, WDC is in dat opzicht niks vergeleken doge.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:51 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Doge zou al lang dood en begraven moeten zijn.
Gewoon zo'n trc pumpje wellicht.
Worden er ook bitcoins geaccepteerd dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:26 schreef Toto69 het volgende:
F&F / Imker Bos' vuurwerkvrije bijen: BIJNA DUIZEND EURO!!!
Mensen?
Dat weet ik nietquote:Op maandag 20 januari 2014 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Worden er ook bitcoins geaccepteerd dan?
(Jammer dat ik er niet zo veel van heb)
GTST?quote:
Gezellig met mijn hubbie.quote:
Heb de tijd. Laat mn sellorder staan voor vanavond, ben toch niet thuis meer komende uren.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ehm, ja dat kan nog wel even duren op dit tempo
Mijn God, mannen worden ook steeds verwijfderquote:
Sletje, hoertje, teefje, Angelique, etc.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef roislecxe het volgende:
Hoeveel meisjesnamen hebben we inmiddels rondhuppelen?
Ja nou noem je er pas 1.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Sletje, hoertje, teefje, Angelique, etc.
Neequote:Op maandag 20 januari 2014 20:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mijn God, mannen worden ook steeds verwijfder. Neemt ze je ook met een voorbinddildo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Wat?!???!quote:Op maandag 20 januari 2014 20:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben wegggggg. Tot vanavond vriendinnetjes en Angelique.
Staat bij sellquote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef smiths het volgende:
Beste buyorder op de WDC markt.
Buy:
Price (BTC) WDC Total (BTC)
0.00036900 39296.22447770 14.50030683
quote:Op maandag 20 januari 2014 20:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Hoi Herman.quote:
Alejandroquote:
Hoi knapperdquote:
Neuken?quote:
Graag, maar dan wel scharen hoor.quote:
Ja jungquote:
Hé robin, hoe groot ben jijquote:
Ik zal jou eens een flikker gevenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef Geralt het volgende:
Dat de koers maar eens wat doet; dan is dat geflikker hier ook weer afgelopen
Kleine mannenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:06 schreef robin007bond het volgende:
Maar ik heb de genetische aanleg om pas op latere leeftijd flink te groeien. Dus hopen dan maar..
Awquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:07 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Aw![]()
Al eens een penisvergrotende operatie overwogen?
quote:
Laten we het eens over jouw kleine zusje hebbenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:21 schreef robin007bond het volgende:
Wat een niveau mensen. Laten we het over FoxCoin hebben.
De modjes zijn terug, zoek dekking!quote:
Dat zal inderdaad erg veel nut hebben voor de mensen die het gaan gebruiken.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, ze proberen het te gaan maken met een gebruikersvriendelijke wallet met tutorials etc.
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De modjes zijn terug, zoek dekking!
quote:Op maandag 20 januari 2014 22:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad erg veel nut hebben voor de mensen die het gaan gebruiken.
Ik dacht dat ik jullie wel even alleen kon laten als ik moet werkenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:27 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De modjes zijn terug, zoek dekking!
Waar zijn de andere modjes dan?quote:Op maandag 20 januari 2014 22:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie wel even alleen kon laten als ik moet werken
Doodquote:Op maandag 20 januari 2014 22:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waar zijn de andere modjes dan?
Als de kat van huis isquote:Op maandag 20 januari 2014 22:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jullie wel even alleen kon laten als ik moet werken
Dansen de knalpoezen op tafelquote:
Dogequote:Op maandag 20 januari 2014 22:42 schreef GTAnoob het volgende:
waarom gaat dit niet meer over cryptocurrencies
Buzzfeedquote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Maxbet het volgende:
http://www.buzzfeed.com/t(...)in-dogecoins-to-send
[ afbeelding ]
En dat is waarom Doge succesvoller kan zijn dan alle andere altcoins
Mocht Doge ooit 0.1 dollar of meer waard worden...dan ga ik huilenquote:Op maandag 20 januari 2014 22:45 schreef Maxbet het volgende:
http://www.buzzfeed.com/t(...)in-dogecoins-to-send
[ afbeelding ]
En dat is waarom Doge succesvoller kan zijn dan alle andere altcoins
Ik had er ooit meer dan 12 miljoen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik huil nu al. Heb er 100.000 met verlies verkocht![]()
Gelukkig heb ik er nog een paar op coined up en cryptsy met hele hoge sell orders omdat ik dacht van : Je weet maar nooit..
quote:
Valt wel mee, maar ik ken de blockspeed niet zo uit mijn hoofd. Heb je gekocht?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:07 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe lang duurt zo'n transactie met doge?
loklokquote:
Nee, uit een 1 coin van een faucet.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt wel mee, maar ik ken de blockspeed niet zo uit mijn hoofd. Heb je gekocht?
Faucets doen meestal in batches, kan wel even duren.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee, uit een 1 coin van een faucet.
Welkom in onze gezellige SCquote:Op maandag 20 januari 2014 23:01 schreef -Datdus- het volgende:
Zo! Ik ben voor doge! Nu nog het nog zien te krijgen.
quote:
Thanks.quote:
Ok.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Faucets doen meestal in batches, kan wel even duren.
Annabelquote:
Trolletje houdt niet van vrouwenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het wordt echt hoog tijd voor een meisjesnaam hoor max.
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze Hij heet Alejandro hoor.quote:
quote:
Alejandroquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen meisjesnaam voor Max dusquote:
Nu al geen eigen inbreng meer...quote:
Maxquote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu al geen eigen inbreng meer...![]()
Misschien moet trolletje maar de blauwe naam krijgen
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu al geen eigen inbreng meer...![]()
Misschien moet trolletje maar de blauwe naam krijgen
quote:
quote:
quote:
Ik heb niet eens bier in huisquote:Op maandag 20 januari 2014 23:29 schreef roislecxe het volgende:
Annabel heeft een Grolschje.
Liever had ze een Jupiler, maar die stond niet koud.
Mag niet van trolletje zekerquote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb niet eens bier in huisOf er moet nog een verdwaald speciaalbiertje in de koelkast liggen, maar ik verwacht van niet.
Alweer niet?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb niet eens bier in huisOf er moet nog een verdwaald speciaalbiertje in de koelkast liggen, maar ik verwacht van niet.
quote:
Ik drink uit mezelf bijna nooit, al jaren. Ben eigenlijk van het een op het andere moment vrijwel gestopt met drinken vlak voordat ik stopte met in de horeca werken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Alweer niet?
Je moet je vriendin echt eens beter africhten.
Dat moet ieder voor zichzelf wetenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik drink uit mezelf bijna nooit, al jaren. Ben eigenlijk van het een op het andere moment vrijwel gestopt met drinken vlak voordat ik stopte met in de horeca werken.
Moet zeggen dat ik de afgelopen maand ofzo juist voor mijn doen vrij veel drink, eens in de week een paar biertjes oid.
Ik heb niet bewust niks in huis hoor, had meestal ook wel wat staan voor als er bezoek kwam of als ik zelf trek had in een biertje. Maar dat is nu op en ik heb simpelweg geen nieuw bier gekocht. Zal ik binnenkort vast wel weer een keer aan denken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat moet ieder voor zichzelf weten
Maar niet in huis hebben zelfs?
Hier komt nog wel eens 'onverwacht' visite. Lees: even whatsappje en een uur later op de stoep. Dan is het wel handig om wat in huis te hebben.
Komende vrijdag pokeravondje hier, zal ook wel weer het nodige doorheen gaan heb ik zon vermoeden...
Check doge danquote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Er gebeurt dus echt geen reet hè, ik verveel me de tering.
Denk maar aan mij als je het kooptquote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb niet bewust niks in huis hoor, had meestal ook wel wat staan voor als er bezoek kwam of als ik zelf trek had in een biertje. Maar dat is nu op en ik heb simpelweg geen nieuw bier gekocht. Zal ik binnenkort vast wel weer een keer aan denken.
Zat NET hetzelfde te denken. Sinds ik thuiskwam de koers opengedaan, volgens mij niks veranderd sindsdien. Doe maar even fijn 24.47 aantikken. Dan ben ik weer blij.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:42 schreef Leafeon672 het volgende:
Er gebeurt dus echt geen reet hè, ik verveel me de tering.
Wat denk je nu van mij, Heinekenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk maar aan mij als je het koopt
Enne... geen Heineken he.
Hertog Jan is wel een beetje m'n favoriet wat betreft 'gewoon kratje bier'. Jupiler 2, Grolsch 3.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat denk je nu van mij, Heineken
Als ik dan een keer wat drink wil ook ook wel lekker bier
lolquote:Op maandag 20 januari 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hertog Jan is wel een beetje m'n favoriet wat betreft 'gewoon kratje bier'. Jupiler 2, Grolsch 3.
Amstel, Bavaria, Dommelsch en vooral Heineken kun je me iets minder blij mee maken.
Je bent het met mee eens!quote:Op maandag 20 januari 2014 23:47 schreef Stryder het volgende:
Na die eerste twee is de rest niet eens relevant
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je bent het met mee eens!
Maar ach, ik ben toch niet leuk genoeg, dus boeiend.
Das de zwaardere variant toch, in 6pack?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:49 schreef Stryder het volgende:
[..]![]()
Dronk ook nog vaak Hertog Jan Primator, maar dat zie ik eigenlijk nooit meer staan.
quote:
Ik drink juist wel Roisquote:Op maandag 20 januari 2014 23:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik drink uit mezelf bijna nooit, al jaren. Ben eigenlijk van het een op het andere moment vrijwel gestopt met drinken vlak voordat ik stopte met in de horeca werken.
Moet zeggen dat ik de afgelopen maand ofzo juist voor mijn doen vrij veel drink, eens in de week een paar biertjes oid.
Dacht dat Primator een van de tijdelijke bieren was toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:49 schreef Stryder het volgende:
[..]![]()
Dronk ook nog vaak Hertog Jan Primator, maar dat zie ik eigenlijk nooit meer staan.
Pluspunt voor jouquote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Ik drink juist wel Rois
Oh ja, dat ook nog ja. Jij bent juist degene die drinktquote:Op maandag 20 januari 2014 23:50 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
Ik drink juist wel Rois
quote:Op maandag 20 januari 2014 23:52 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Oh ja, dat ook nog ja. Jij bent juist degene die drinkt
Voor trolletje was ik nu terplekke nog drank gaan fixenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks voor je heeft
Dat dacht de kassiere dus ookquote:Op maandag 20 januari 2014 23:49 schreef roislecxe het volgende:
Daaruit maak ik trouwens wel op dat je uit het zuiden des lands komt
Sorry maar dan moet je toch echt aan de heineken.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat dacht de kassiere dus ook, maar het midden des lands
Hmm wikipedia zegt idd dat het verleden tijd isquote:Op maandag 20 januari 2014 23:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dacht dat Primator een van de tijdelijke bieren was toch?
Toen eens een hele presentatie over gehad, maar ben het allemaal weer vergeten
Heineken en dan het liefst op een evenement, even echt genieten.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sorry maar dan moet je toch echt aan de heineken.
Lucky youquote:Op maandag 20 januari 2014 23:59 schreef Stryder het volgende:
[..]
Heineken en dan het liefst op een evenement, even echt genieten.
Moest laatst wel 3 pond betalen voor een flesje Heineken, omdat het t waard is
Moonquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
Ik ben verveeld, wie maakt er even een grap?
groetjes Annabel.
Voor hem zou ik stoppen met drinkenquote:Op maandag 20 januari 2014 23:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jammer dat hij niks voor je heeft
Nope, niet als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:04 schreef roislecxe het volgende:
Die wall op 24.5 staat nog steeds he. Heb het idee dat die niet weggaat zomaar.
M'n laptop begint te druppelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Voor hem zou ik stoppen met drinken
Wel gestolen van een ander forum, maar hij is te mooiquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Voor hem zou ik stoppen met drinken
Klopt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Leuk!
En naar de koers van LTC uiteraard
Heb nog nooit doge gehadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Koers van Doge is stukken interessanter op het moment
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef roislecxe het volgende:
LTC gaat zometeen ook wel iets doen.
Ik hoop het voor je, de LTC die ik nu nog heb hou ik sowieso nog wel even vast.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop het voor je, de LTC die ik nu nog heb hou ik sowieso nog wel even vast.
Ja, het zakte toen in naar 24 ofzo... toen heb ik anderhalve week gehold (was toen erg erg erg lang) en bij 36 eruitgegaan toen het dreigde in te zakken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar je was er wel uitgestapt toch?
Toch nog een stevige daling gehad dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja, het zakte toen in naar 24 ofzo... toen heb ik anderhalve week gehold (was toen erg erg erg lang) en bij 36 eruitgegaan toen het dreigde in te zakken.
Ja wel wat verlies op geleden, maar in de tijd ervoor wel ruime winsten gepakt. was m'n eerste verlies, maar gelijk een harde les.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toch nog een stevige daling gehad dus
Wat dat betreft ben ik erg blij dat traden niks voor mij is
Beter zo leren dan zoals Toto met TIPSquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja wel wat verlies op geleden, maar in de tijd ervoor wel ruime winsten gepakt. was m'n eerste verlies, maar gelijk een harde les.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]Maar voor jou heb ik binnen no-time een drankje klaar staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Ik heb ook een keer op Bter een account gemaakt, 40 dollar van m'n 100 ofzo overgemaakt omdat er op BTCe niks te doen was. Had ik het geluk dat dat 1 dag voor de Chinacrash was. Na anderhalve dag was m'n 40 euro, nog 9 waard. Uiteindelijk 28 terug kunnen overzetten naar BTCe met het voornemen geen altcoins meer te doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beter zo leren dan zoals Toto met TIPS
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:22 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog steeds beter dan all-in op TIPSquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer op Bter een account gemaakt, 40 dollar van m'n 100 ofzo overgemaakt omdat er op BTCe niks te doen was. Had ik het geluk dat dat 1 dag voor de Chinacrash was. Na anderhalve dag was m'n 40 euro, nog 9 waard. Uiteindelijk 28 terug kunnen overzetten naar BTCe met het voornemen geen altcoins meer te doen.
Das was les 2
Zeker, maar het all-in had ik met les 1 al afgeleerd. Op die 43 zat ik er ook volle bak in.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nog steeds beter dan all-in op TIPS
True dat, maar zit je uiteindelijk nu wel nog in de plus na alles?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zeker, maar het all-in had ik met les 1 al afgeleerd. Op die 43 zat ik er ook volle bak in.
All-in bij een vage altcoin is les 1 tegelijk met les 2 verknallen
Ja, omdat ik ook op een of andere pokersite had gestort, en dat ging me wel goed af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
True dat, maar zit je uiteindelijk nu wel nog in de plus na alles?
Mooiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja, omdat ik ook op een of andere pokersite had gestort, en dat ging me wel goed af.
Dat maakte het verlies van Bter meer dan goed, en ik daarvoor stond ik toen al in de plus.
Toevallig een week of anderhalf terug bijgestort via bitonic.
De eerste inleg was gewoon om alles onder de knie te krijgen, te oefenen, mee te spelen, en van te leren. Dat mocht her en der fout gaan, was juist goed voor me, daar heb ik van geleerd.
Hoelang doe ik nu mee? Een week of 10?
Beschouw mezelf nog steeds als beginneling, maar wel 1tje die inmiddels weet waar alle termen voor staan, waar alle cijfers op alle sites voor staan, en wanneer het wel en niet handig is in te stappen enzo.
Nu heb ik m'n startbedrag gedrievoudigd, en hopelijk gaat het goed
Ik klaag wel veel hier, maar over het algemeen gaat het niet slecht
Nee niet eens, ik hield het in het begin niet supergoed bij allemaal, maar ik begon met 60 euro ofzo. 80 dollar zoiets?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
MooiMaar eigenlijk komt het grootste deel dus van pokeren?
Niet slecht dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee niet eens, ik hield het in het begin niet supergoed bij allemaal, maar ik begon met 60 euro ofzo. 80 dollar zoiets?
Die heb ik opgekrikt tot 120 dollar, toen ging ik lopen kloten op andere sites enzo.
Toen ik bijkocht had ik 117 geloof ik.
Altijd nog meer dan waar ik mee begon, en een deel ervan is van het pokeren, maar niet veel.
Preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:41 schreef roislecxe het volgende:
Ach, en al is het allemaal lucht en over een jaar kapot, dan was het heel gezellig
Ik ook wel, maar als het nou toch kapot gaat heeft het me een paar 100 dollar gekost, jammer maar helaas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet slecht dus
[..]
PreciesAl heb ik wel hoop/vertrouwen voor Bitcoin in de toekomst
Hier ook hoor, daarom zeg ik ook altijd dat je er nooit meer in zou moeten stoppen dan je aankan om te verliezen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar als het nou toch kapot gaat heeft het me een paar 100 dollar gekost, jammer maar helaas.
2014 maakt em, of kraakt em.
Als mensen dat niet zelf kunnen bedenken verdienen ze niet beterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hier ook hoor, daarom zeg ik ook altijd dat je er nooit meer in zou moeten stoppen dan je aankan om te verliezen.
Waarschuwen is niks mis meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als mensen dat niet zelf kunnen bedenken verdienen ze niet beter
Nee, das waar.quote:
Ach ja, die berichten had je in april ook alquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, das waar.
Maar als je rond afgelopen kerst ofzo leest over die zelfmoordtelefoonlijnen in de VS ofzoKom op zeg... Ach, de Amerikanen, altijd ietsje stommer dan de rest vd (westerse) wereld.
Kampvuur ook niet vergeten mee te nemenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:09 schreef roislecxe het volgende:
Pas trouwens op, mensen uit het oosten/noordoosten. De winter slaat kéihard toe, en het kan er zelfs een graad vriezen in de nacht.
Vergeet niet voor het vertrekken vanuit huis extra dekens, jassen, water, en warme kruiken mee te nemen.
Graag gedaan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kampvuur ook niet vergeten mee te nemen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:16 schreef roislecxe het volgende:
Laat me maar eens opnieuw met cookieclicker beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Elke winst is winst, zo denk ik ook altijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:18 schreef TimKuik het volgende:
Een aantal kleine winsten gepakt vandaag.
Zojuist verkocht op 24.3 en terug gekocht op 24, slow but steady en toch 0.5 LTC winst vandaag.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:18 schreef TimKuik het volgende:
Een aantal kleine winsten gepakt vandaag.
Zojuist verkocht op 24.3 en terug gekocht op 24, slow but steady en toch 0.5 LTC winst vandaag.Heul niet slecht, beter dan verliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup. beter bezig dan mij op het momentquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heul niet slecht, beter dan verlies
Als mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup. beter bezig dan mij op het moment![]()
Ja was te laat voor mn edit....quote:
Lol, lees die zin dan terug. Leest niet echt lekker zeg maarquote:
Niet echt lekker leest die zin inderdaad kun je wel zeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:34 schreef Stryder het volgende:
[..]
Lol, lees die zin dan terug. Leest niet echt lekker zeg maar
Hahaha, nee joh. Niet zo gekquote:
Beetje laat imo, maar Dogequote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:42 schreef Stryder het volgende:
Ik krijg het haast niet uit mn strot, maar ik ga doge kopen.
Och jongen toch... laat die vieze Bter account nou gewoon voor wat het is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:42 schreef Stryder het volgende:
Ik krijg het haast niet uit mn strot, maar ik ga doge kopen.
Niet tegen mij komen huilen als het over een week nog 10% is van wat je erin gedouwd hebt he.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:45 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, zei het toch... iets heel geks.
Stop niet alles erin, maar denk dat dit nog weleens bijzonder kan gaan uitpakken.
Natuurlijk welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Niet tegen mij komen huilen als het over een week nog 10% is van wat je erin gedouwd hebt he.
Hahaha, hopelijk met een betere afloopquote:
Hoezo zou het geniaal zijn in hemelsnaam. Die coin is al 10x over de kop gegaan volgens mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha, hopelijk met een betere afloop
Het is of een geniale zet, of de stomste die ik ooit heb gemaakt mbt cryptocurrency.
Het heeft potentie om de nieuwe LTC te worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoezo zou het geniaal zijn in hemelsnaam. Die coin is al 10x over de kop gegaan volgens mij.
Er is nog momentum, dat fundraising voor het Jamaicaanse bobslee team is een van de beste dingen die ze hadden kunnen doen als community. Vraag me alleen af of er in de komende paar dagen genoeg media-aandacht doorsijpelt naar Doge om nog verder te stijgen. Maar onmogelijk is het zeker niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoezo zou het geniaal zijn in hemelsnaam. Die coin is al 10x over de kop gegaan volgens mij.
Precies er is een hoop publiciteit momenteel en als de reguliere koper dit oppakt, dan kan het nog weleens meer momentum gaan krijgen en een gedeelte van de LTC groep laten overlopen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er is nog momentum, dat fundraising voor het Jamaicaanse bobslee team is een van de beste dingen die ze hadden kunnen doen als community. Vraag me alleen af of er in de komende paar dagen genoeg media-aandacht doorsijpelt naar Doge om nog verder te stijgen. Maar onmogelijk is het zeker niet.
151 satoshiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:56 schreef roislecxe het volgende:
Wat kost een doge nu?
Niet dat erin stap, ik kijk wel uit
0.00000151quote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
0.000151?
Dat gaat toch nooit de nieuwe LTC worden
Dat was TIPS ook niet toen Toto een toto deedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 01:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
0.00000151
Hoeft ook niet de nieuwe LTC te worden. Maar kijk eens naar het transactievolume in 24h van Doge.
Doge is alles behalve dood
Ik zeg niet dat de prijs van Doge niet omlaag kan, maar ik verwacht niet dat ze zo sterven als TIPSquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat was TIPS ook niet toen Toto een toto deed
Hahaha, ja dat is vaak ook een goede oplossingquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
Hoop voor jullie dat het aanslaat
Ik ga er niet in mee voorlopig. Staat nog te laag.
Buy high sell low he.
Buy high, sell lowquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:03 schreef roislecxe het volgende:
Hoop voor jullie dat het aanslaat
Ik ga er niet in mee voorlopig. Staat nog te laag.
Buy high sell low he.
Jeweettochquote:
Wat is er? Heb je soms een spook gezien?quote:
JA!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat is er? Heb je soms een spook gezien?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:10 schreef roislecxe het volgende:
Maxieeee, wil je nog een keer cijfers posten van dit topic? (a)
Ik hou van cijfers.
kusjes, Annabel.
Van de hele periode van dit topicquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Top 500 subforum Cryptocurrencies van 20-01-2014
nr / aantal posts / gebruiker
01 135 roislecxe
02 083 Leafeon672
03 065 Stryder
04 051 Maxbet
05 036 robin007bond
06 030 ikwiltrolletje
07 016 Sands
07 016 Spatieloos
09 015 dimmak
10 014 peterselieplukkker
10 014 Nattekat
10 014 MichaelScott
Had al zo'n vermoeden na vorige weekquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:13 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben niet meer zolderkamerautist nummer 1
Rois heeft bijna 3x zoveel posts als ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:13 schreef Maxbet het volgende:
Ik ben niet meer zolderkamerautist nummer 1
http://www.thuisserver.ne(...)orum=215&tab=tab_bbcquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Van de hele periode van dit topic![]()
Maar hoezo kun jij ze wel vinden
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Rois heeft bijna 3x zoveel posts als ik
Jij zou wel een baan kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden na vorige week
Dank! Linkje opgeslagen voor volgende keer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)orum=215&tab=tab_bbc
Beter dan een ban.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij zou wel een baan kunnen gebruiken
Hahahaha verslaafdequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dank! Linkje opgeslagen voor volgende keer.
Heel de top 10 voldoet daaraan. Jij dus ookquote:
Angeliquequote:
Hahaha daar zit ook wel wat in. Ondertussen is het ook alweer bijna half driequote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heel de top 10 voldoet daaraan. Jij dus ook
Bovenal, het is voornamelijk jouw schuld dat ik ben gestegen, door onze nachtelijke spannende sessies.
Time flies when you're out of a job.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 02:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha daar zit ook wel wat in. Ondertussen is het ook alweer bijna half drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |