Met de komst ook Zulu-tijd (niet vanwege zijn kleur maar vanwege universele legertijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Talpa-tijd? Regie-tijd? of Utopia-tijd?
Sorry, ik dacht dat het een Televaag artikel was.quote:
Voorlopig weet hij daar dus helemaal niks van want volgens mij gaan ze gewoon niet doorgeven dat die mogelijkheid er is.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oja? Ben benieuwd wat Emiel daar van vindt.
harold moest wachten 2 in 2 weken was teveelquote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Op TV gaat Lindy er uit en op de stream Harold
Dat betekent dat na het centraal Hakim's lobby overnieuw kan beginnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
er komt een centraal want harold zegt net tegen isa dat ie het dan in de groep gooit. wat hij op zijn lever heeft
Dat wordt dan twentiehonderdouwersquote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met de komst ook Zulu-tijd (niet vanwege zijn kleur maar vanwege universele legertijd.)
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef pullup het volgende:
Harold over wat er gaat gebeuren aan tafel als hij zijn mededeling heeft gedaan " En dan gaan we krokodillentranen tellen hè "
denk ik ook, maar dan weer de vraag, gaat hij vervangen worden of nietquote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
harold moest wachten 2 in 2 weken was teveel
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef pullup het volgende:
Harold over wat er gaat gebeuren aan tafel als hij zijn mededeling heeft gedaan " En dan gaan we krokodillentranen tellen hè "
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat betekent dat na het centraal Hakim's lobby overnieuw kan beginnen.
dat moeten er dan minimaal twee zijn...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk ik ook, maar dan weer de vraag, gaat hij vervangen worden of niet
Hij had als eerste moeten gaan, dan had ie tenminste nog wat media-aandacht gehad en dat is toch de reden dat ie er zit.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
Peter zijn holmaat weg.. Hij zal we de volgende worden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef mamakarina het volgende:
[..]
dat moeten er dan minimaal twee zijn...
Daar kijken we het toch voor.. Smerige spelletjes, ruzie etc. Als ze allemaal braaf de hele dag werken en nooit ruzie hebben is het niks aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
harold moest wachten 2 in 2 weken was teveel
misschien gaan ze er alle drie in en moet er 1 weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk ik ook, maar dan weer de vraag, gaat hij vervangen worden of niet
Ach, Peter zit aan de grond, die zal niet veel borg hoeven te missen dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
misschien gaan ze er alle drie in en moet er 1 weg.
mijn idee is dat peter ook weg wil en dan hoopt dat het via stemming gaat.
dan heeft hij zijn borg terug
zou zo maar kunnen en ergens hoop ik het voor peter wel dat het dan zo gaatquote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
misschien gaan ze er alle drie in en moet er 1 weg.
mijn idee is dat peter ook weg wil en dan hoopt dat het via stemming gaat.
dan heeft hij zijn borg terug
ja ruzie heerlijk.daarom haat ik ze ook allemaalquote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daar kijken we het toch voor.. Smerige spelletjes, ruzie etc. Als ze allemaal braaf de hele dag werken en nooit ruzie hebben is het niks aan.
De gouden kooi was ook leuk om de smerige spelletjes.
Dat deed hij thuis ookquote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef community het volgende:
Peter komt ook over als een verwaarloosd kind. Die loopt maar een beetje te klooien.
Ik denk dat ie heul veul 'AlienT-shirts gaat' verkopen om dat gat te dichtenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
Wanneer komen die nieuwe er in dan? En waarom zou Harold niet nog een paar dagen wachten zodat hij zijn (waarschijnlijk hoge) borg terug krijgt. Het is toch maar 1 a 2 weken nog?
Hoor wie het zegt!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef pullup het volgende:
Peter moet wat meer knallen aldus Harold
nee, dat doet zijn vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Maar medefokkers... De grote vraag is: Wast Harold zijn trui als hij thuis komt??
Zal wel Hakim zijn proximity reality warp zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef pullup het volgende:
Wonderbaarlijk dat zelfs Isa en Harold vinden dat Peter volkomen fout bezig was de laatste tijd.
Heerlijk om te zien.. Roddel en achterklap.. Spelletjes om elkaar een hak te zetten.. Kan me niet vaak genoeg gebeurenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja ruzie heerlijk.daarom haat ik ze ook allemaal
misschien laat hij hem wel achter in Utopiaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Maar medefokkers... De grote vraag is: Wast Harold zijn trui als hij thuis komt??
Joh!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef community het volgende:
[..]
Zal wel Hakim zijn proximity reality warp zijn.
Ergens denk ik toch dat de regie bepaalde sturing aan dit proces heeft gegeven.
Dan moet ze die trui eerst uit zien te krijgenquote:
Steukers united.quote:
Ik hoop dat-ie dan tenminste bij z'n exit nog even flink gaat knallen. Geen zoetsappig gedoe maar een aantal mensen flink in de bek spugen, wat wandjes met de bijl kapot hakken, de wc-pot aan diggelen meppen en over wat bedden pissen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef pullup het volgende:
Peter moet wat meer knallen aldus Harold
Bij mij spookt vooral de vraag of hij boven of onder ligt bij het neuken...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:44 schreef waxmask het volgende:
[ afbeelding ] Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
ff stemmenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:44 schreef blanket het volgende:
Ok ik heb het Isa vergeven. Ze is vanaf nu mijn favoriet![]()
in ruil voor shoarmaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Dan moet ze die trui eerst uit zien te krijgen
Ja lachuh hequote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef JenHermes het volgende:
Wat een triest programma. Internet, ze kunnen alles kopen wat los en vast zit, vreten voor het leven, lekker een jaar lang chillen in een bunker en wij maar belasting betalen voor 14 van deze aandachtgeile zielloze
Ik geef toe...ik ben om...maar heb je niet uitgelachen...had wel mijn bedenkingen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
twee weken geleden werd ik nog uitgelachen toen ik dat zei
Ik denk dat het al klaar staat als hij thuis komtquote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Dat zal het eerste wat hij gaat doen een shoarma bestellen
haha ik ook, vond ze vanaf het begin al tofquote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
twee weken geleden werd ik nog uitgelachen toen ik dat zei
Hoe groot acht je die kans zelf?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat-ie dan tenminste bij z'n exit nog even flink gaat knallen. Geen zoetsappig gedoe maar een aantal mensen flink in de bek spugen, wat wandjes met de bijl kapot hakken, de wc-pot aan diggelen meppen en over wat bedden pissen.
"Nou doei he?"
Dat kun je shaken.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoop dat-ie dan tenminste bij z'n exit nog even flink gaat knallen. Geen zoetsappig gedoe maar een aantal mensen flink in de bek spugen, wat wandjes met de bijl kapot hakken, de wc-pot aan diggelen meppen en over wat bedden pissen.
"Nou doei he?"
Zoek de dichtstbijzijnde van de Amersfoortseweg in Laren en 100% zeker dat je hem kunt verwelkomen bij buitenkomst.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef tipiewan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik denk dat het al klaar staat als hij thuis komt
Shoarma winkels in Hilversum wrijven in hun handjes. Als je nog shoarma wil eten en in het gooi woont moet je NU bestellen want morgen is het op. En JustEat heeft 25% korting, das ook een goeie redenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef tipiewan het volgende:
[..]
Kan hij eindelijk zijn trui wassen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
Peter zijn holmaat weg.. Hij zal we de volgende worden.
En die was de hele dag in de broek gebleven verders.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Urb het volgende:
Gatver, ik doe stream aan en eerste wat ik zie is Hakim met zn nazi stem-lijstje
zou ik ook zeggen met zoveel camera's om me heenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Toverheks het volgende:
Harold zal zijn best doen om te blijven afvallen, heeft hij aan Isabella beloofd...en Harold is een man van zijn woord....eet smakelijk Harold
Nee hoor Hakim wil een Utopia voor Iedereenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |