Met de komst ook Zulu-tijd (niet vanwege zijn kleur maar vanwege universele legertijd.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Talpa-tijd? Regie-tijd? of Utopia-tijd?
Sorry, ik dacht dat het een Televaag artikel was.quote:
Voorlopig weet hij daar dus helemaal niks van want volgens mij gaan ze gewoon niet doorgeven dat die mogelijkheid er is.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oja? Ben benieuwd wat Emiel daar van vindt.
harold moest wachten 2 in 2 weken was teveelquote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Op TV gaat Lindy er uit en op de stream Harold
Dat betekent dat na het centraal Hakim's lobby overnieuw kan beginnen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef ChocoFan het volgende:
er komt een centraal want harold zegt net tegen isa dat ie het dan in de groep gooit. wat hij op zijn lever heeft
Dat wordt dan twentiehonderdouwersquote:Op maandag 20 januari 2014 17:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Met de komst ook Zulu-tijd (niet vanwege zijn kleur maar vanwege universele legertijd.)
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef pullup het volgende:
Harold over wat er gaat gebeuren aan tafel als hij zijn mededeling heeft gedaan " En dan gaan we krokodillentranen tellen hè "
denk ik ook, maar dan weer de vraag, gaat hij vervangen worden of nietquote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
harold moest wachten 2 in 2 weken was teveel
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef pullup het volgende:
Harold over wat er gaat gebeuren aan tafel als hij zijn mededeling heeft gedaan " En dan gaan we krokodillentranen tellen hè "
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat betekent dat na het centraal Hakim's lobby overnieuw kan beginnen.
dat moeten er dan minimaal twee zijn...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk ik ook, maar dan weer de vraag, gaat hij vervangen worden of niet
Hij had als eerste moeten gaan, dan had ie tenminste nog wat media-aandacht gehad en dat is toch de reden dat ie er zit.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
Peter zijn holmaat weg.. Hij zal we de volgende worden.
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef mamakarina het volgende:
[..]
dat moeten er dan minimaal twee zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |