Daar kijken we het toch voor.. Smerige spelletjes, ruzie etc. Als ze allemaal braaf de hele dag werken en nooit ruzie hebben is het niks aan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
harold moest wachten 2 in 2 weken was teveel
misschien gaan ze er alle drie in en moet er 1 weg.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
denk ik ook, maar dan weer de vraag, gaat hij vervangen worden of niet
Ach, Peter zit aan de grond, die zal niet veel borg hoeven te missen dan.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
misschien gaan ze er alle drie in en moet er 1 weg.
mijn idee is dat peter ook weg wil en dan hoopt dat het via stemming gaat.
dan heeft hij zijn borg terug
zou zo maar kunnen en ergens hoop ik het voor peter wel dat het dan zo gaatquote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
misschien gaan ze er alle drie in en moet er 1 weg.
mijn idee is dat peter ook weg wil en dan hoopt dat het via stemming gaat.
dan heeft hij zijn borg terug
ja ruzie heerlijk.daarom haat ik ze ook allemaalquote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Daar kijken we het toch voor.. Smerige spelletjes, ruzie etc. Als ze allemaal braaf de hele dag werken en nooit ruzie hebben is het niks aan.
De gouden kooi was ook leuk om de smerige spelletjes.
Dat deed hij thuis ookquote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef community het volgende:
Peter komt ook over als een verwaarloosd kind. Die loopt maar een beetje te klooien.
Ik denk dat ie heul veul 'AlienT-shirts gaat' verkopen om dat gat te dichtenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef Hendrikdevijfde het volgende:
Wanneer komen die nieuwe er in dan? En waarom zou Harold niet nog een paar dagen wachten zodat hij zijn (waarschijnlijk hoge) borg terug krijgt. Het is toch maar 1 a 2 weken nog?
Hoor wie het zegt!quote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef pullup het volgende:
Peter moet wat meer knallen aldus Harold
nee, dat doet zijn vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Maar medefokkers... De grote vraag is: Wast Harold zijn trui als hij thuis komt??
Zal wel Hakim zijn proximity reality warp zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef pullup het volgende:
Wonderbaarlijk dat zelfs Isa en Harold vinden dat Peter volkomen fout bezig was de laatste tijd.
Heerlijk om te zien.. Roddel en achterklap.. Spelletjes om elkaar een hak te zetten.. Kan me niet vaak genoeg gebeurenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:42 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ja ruzie heerlijk.daarom haat ik ze ook allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |