Dit idd.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit dan, dat je bij zo'n incident gelijk de link legt met jaloezie. Ik snap dat echt niet.
Misschien vind je jezelf te belangrijk? Als je mensen de hele tijd ziet kijken, kijk je dus zelf ook.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik zie het toch vaker gebeuren en dan heb ik het niet alleen over mezelf.
Jij linkt 2 meiden die naar jouw "ongelofelijk knappe en sexy uiterlijk" kijken en vervolgens "huh" zeggen gelijk aan jaloezie. Ja tuurlijk en ik ben de koning van Spanje.quote:
Ja, dat mag ook wel met mijn uiterlijk.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef aijumu het volgende:
mevrouw zal zelf wel een arrogante kut zijn.
Typische reactie van een arrogant persoon.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook wel met mijn uiterlijk.![]()
Grapje grapje, voordat ik hier weer de volle laag krijg van de gefrustreerde vrouwen.
Dus omdat jij een dom voorbeeld geeft en daar raar op gereageerd wordt, zijn de vrouwen hier maar gelijk gefrustreerd?quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Grapje grapje, voordat ik hier weer de volle laag krijg van de gefrustreerde vrouwen.
Ik zeg toch dat het een grap was.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef aijumu het volgende:
[..]
Typische reactie van een arrogant persoon.
Natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het een grap was.
Maar dat komt omdat wij jaloers op jou zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat echt alleen in filmsquote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef ElPollo het volgende:
Jaloezie bij vrouwen, net zoiets wazigs als dat vrouwen kwaad worden als ze toevallig dezelfde kleren naar een feestje aanhebben.
Kun je nagaan hoe erg ik me ermee bezig houd.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat echt alleen in films
Gebeurt alleen in films.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef ElPollo het volgende:
Jaloezie bij vrouwen, net zoiets wazigs als dat vrouwen kwaad worden als ze toevallig dezelfde kleren naar een feestje aanhebben.
Omg, hahaquote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat echt alleen in films
Ohja want wij zijn allemaal jaloers op jou natuurlijkquote:Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Ja maar wel in een heel andere mate... en toch denk ik echt veel minder.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zullen er vast zijn ja, maar dan nog zijn mannen net zo goed jaloers, niet alleen vrouwen.
Daar is tot op heden nog geen bewijs voor gevonden.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja maar wel in een heel andere mate... en toch denk ik echt veel minder.
http://www.jaloers.com/manofvrouw.htmquote:Nergens blijkt dat mannen meer of minder jaloers zijn dan vrouwen, wel is er wellicht verschil in beleving en uitingen.
Valt wel mee denk ik. Alleen mannen weten het beter tussen 4 muren te houden (dus alleen jegens zijn vriendin, veel jaloerse vrouwen lopen gewoon met hun jaloezie te koop, hoewel ik daar sowieso altijd een tokkie idee bij krijg, kom ze zelf gelukkig nauwelijks tegen).quote:Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ja maar wel in een heel andere mate... en toch denk ik echt veel minder.
Als je jaloers bent moet je wel tokkie zijn ja idd kloptquote:Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik. Alleen mannen weten het beter tussen 4 muren te houden (dus alleen jegens zijn vriendin, veel jaloerse vrouwen lopen gewoon met hun jaloezie te koop, hoewel ik daar sowieso altijd een tokkie idee bij krijg, kom ze zelf gelukkig nauwelijks tegen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |