abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 16:34:05 #51
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135723421
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Leg jij het eens uit dan, dat je bij zo'n incident gelijk de link legt met jaloezie. Ik snap dat echt niet.
Dit idd.
Komt zo meer over als iemand die vol van zichzelf is en bij het minste of geringste denkt dat iedereen jaloers op haar is, terwijl ze eigenlijk gewoon raar en lelijk is en niemand d'r mag en ze daarom raar aangekeken wordt :')
Fuck the EBU.
pi_135723496
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik zie het toch vaker gebeuren en dan heb ik het niet alleen over mezelf. :')
Misschien vind je jezelf te belangrijk? Als je mensen de hele tijd ziet kijken, kijk je dus zelf ook.
pi_135723505
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Wat een reacties. 8)7
Jij linkt 2 meiden die naar jouw "ongelofelijk knappe en sexy uiterlijk" kijken en vervolgens "huh" zeggen gelijk aan jaloezie. Ja tuurlijk en ik ben de koning van Spanje.
pi_135723612
mevrouw zal zelf wel een arrogante kut zijn.
pi_135723641
Ik ben helemaal niet jaloers ingesteld, heb het vaak ook te druk met mijn eigen projecten om door te hebben waar anderen zich mee bezig houden.
Heb wel gemerkt dat anderen soms wel heel zeikerig kunnen overkomen, mij best dan is daar gat van de deur en ga maar ergens anders verzuurd doen.
pi_135723797
quote:
4s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:38 schreef aijumu het volgende:
mevrouw zal zelf wel een arrogante kut zijn.
Ja, dat mag ook wel met mijn uiterlijk. :o

Grapje grapje, voordat ik hier weer de volle laag krijg van de gefrustreerde vrouwen. :')
pi_135723810
Wat ik ook zo achterlijk vind...dat (veel) vrouwen zich altijd zo extreem druk maken over wat anderen van hun vinden.

Altijd bang dat ze niet "populair" zijn tov anderen.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:43:15 #58
339795 ElPollo
Gaarne verwijderen.
pi_135723831
Jaloezie bij vrouwen, net zoiets wazigs als dat vrouwen kwaad worden als ze toevallig dezelfde kleren naar een feestje aanhebben.
Gaarne verwijderen.
pi_135723834
Ik ben nooit arrogant, vin ik nergens op slaan dat arrogante.
pi_135723836
Jaloezie is een zwakte. Houd je lekker bezig met jezelf in plaats van naar andere te kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solo14 op 20-01-2014 16:48:24 ]
pi_135723866
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ja, dat mag ook wel met mijn uiterlijk. :o

Grapje grapje, voordat ik hier weer de volle laag krijg van de gefrustreerde vrouwen. :')
Typische reactie van een arrogant persoon.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:44:19 #62
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_135723891
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ja, dat mag ook wel met mijn uiterlijk. :o

Grapje grapje, voordat ik hier weer de volle laag krijg van de gefrustreerde vrouwen. :')
Dus omdat jij een dom voorbeeld geeft en daar raar op gereageerd wordt, zijn de vrouwen hier maar gelijk gefrustreerd? :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_135723897
Vrouwen zijn grappige wezens.
If not now, then when.
pi_135723898
quote:
9s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef aijumu het volgende:

[..]

Typische reactie van een arrogant persoon.
Ik zeg toch dat het een grap was.
pi_135723934
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:44 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat het een grap was.
Natuurlijk :)
  maandag 20 januari 2014 @ 16:46:52 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135724012
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ja, dat mag ook wel met mijn uiterlijk. :o

Grapje grapje, voordat ik hier weer de volle laag krijg van de gefrustreerde vrouwen. :')
Maar dat komt omdat wij jaloers op jou zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 16:47:24 #67
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135724035
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef ElPollo het volgende:
Jaloezie bij vrouwen, net zoiets wazigs als dat vrouwen kwaad worden als ze toevallig dezelfde kleren naar een feestje aanhebben.
Volgens mij gebeurt dat echt alleen in films :')
Fuck the EBU.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:48:10 #68
339795 ElPollo
Gaarne verwijderen.
pi_135724067
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat echt alleen in films :')
Kun je nagaan hoe erg ik me ermee bezig houd. :D
Gaarne verwijderen.
pi_135724084
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:43 schreef ElPollo het volgende:
Jaloezie bij vrouwen, net zoiets wazigs als dat vrouwen kwaad worden als ze toevallig dezelfde kleren naar een feestje aanhebben.
Gebeurt alleen in films.
pi_135724114
quote:
11s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

Volgens mij gebeurt dat echt alleen in films :')
Omg, haha :D
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 16:49:09 #71
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135724119
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:42 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ja, dat mag ook wel met mijn uiterlijk. :o

Grapje grapje, voordat ik hier weer de volle laag krijg van de gefrustreerde vrouwen. :')
Ohja want wij zijn allemaal jaloers op jou natuurlijk :D
Fuck the EBU.
pi_135724300
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zullen er vast zijn ja, maar dan nog zijn mannen net zo goed jaloers, niet alleen vrouwen.
Ja maar wel in een heel andere mate... en toch denk ik echt veel minder.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:55:09 #73
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135724373
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja maar wel in een heel andere mate... en toch denk ik echt veel minder.
Daar is tot op heden nog geen bewijs voor gevonden.

quote:
Nergens blijkt dat mannen meer of minder jaloers zijn dan vrouwen, wel is er wellicht verschil in beleving en uitingen.
http://www.jaloers.com/manofvrouw.htm

Dit is wel alleen over vreemdgaan overigens.
Maar ik kan elders ook geen studie vinden die jouw mening ondersteund.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 16:56:18 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135724426
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:53 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ja maar wel in een heel andere mate... en toch denk ik echt veel minder.
Valt wel mee denk ik. Alleen mannen weten het beter tussen 4 muren te houden (dus alleen jegens zijn vriendin, veel jaloerse vrouwen lopen gewoon met hun jaloezie te koop, hoewel ik daar sowieso altijd een tokkie idee bij krijg, kom ze zelf gelukkig nauwelijks tegen).
Fuck the EBU.
pi_135724535
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:56 schreef Moira. het volgende:

[..]

Valt wel mee denk ik. Alleen mannen weten het beter tussen 4 muren te houden (dus alleen jegens zijn vriendin, veel jaloerse vrouwen lopen gewoon met hun jaloezie te koop, hoewel ik daar sowieso altijd een tokkie idee bij krijg, kom ze zelf gelukkig nauwelijks tegen).
Als je jaloers bent moet je wel tokkie zijn ja idd klopt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')