abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2014 @ 16:18:41 #26
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_135722680
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

:?
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mannen zijn sneller jaloers op materiele zaken, zoals een mooie auto, een goede baan, of op die gozer die alle meiden kan krijgen.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_135722709
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ja, dat zal het vast zijn.
Vrouwen :')
  maandag 20 januari 2014 @ 16:20:48 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135722770
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef jpg97 het volgende:

[..]

[..]

Materiele zaken of omdat iemand veel vrouwen kan krijgen.
Als ik het zo bedoelde als jij het interpreteert had er wel 'en' gestaan.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 20 januari 2014 @ 16:21:06 #29
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_135722782
Zo zijn vrouwen ;(
The Art Of Lying
pi_135722817
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ja, dat zal het vast zijn.
Kan natuurlijk best zo zijn dat je verbazingwekkend lelijk bent. Het komt niet vaak voor (ik heb het maar 1 keer meegemaakt), maar dat mensen daarom dus 'huh' zeggen.
pi_135722833
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mannen zijn sneller jaloers op materiele zaken, zoals een mooie auto, een goede baan, of op die gozer die alle meiden kan krijgen.
Maar daar zijn vrouwen OOK jaloers op
  maandag 20 januari 2014 @ 16:22:40 #32
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_135722856
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:20 schreef snakelady het volgende:

[..]

Materiele zaken of omdat iemand veel vrouwen kan krijgen.
Als ik het zo bedoelde als jij het interpreteert had er wel 'en' gestaan.
Well, excuuuuuuse me, princess :{w
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  maandag 20 januari 2014 @ 16:22:58 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135722866
Vrouwen zijn gewoon vaag, suf en totaal idioot :)
Maar wel lief.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135722870
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:18 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ik heb het niet per se over mij, meer over het algemeen.
Dat voorbeeld diende toch als aanleiding voor dit topic, dus het lijkt me wel degelijk zinvol om dat specifieke geval te bespreken.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  PR en moderator maandag 20 januari 2014 @ 16:23:29 #35
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135722890
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:07 schreef snakelady het volgende:

[..]

Iedereen is wel eens jaloers, dat is een menselijke eigenschap waar iedereen wel eens mee te maken krijgt.
Ja uiteraard, maar het valt me wel op dat er aardig wat 'excessieve gevallen' zijn, en dan vraag ik me wel eens af waarvoor ze zelf denken dat dat gedrag nou precies goed voor is. Waarom ze zo doen. Dat snap ik niet altijd :P
Dus vandaar dat ik ook wel benieuwd was.
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ik liep daarnet 2 meisjes tegemoet die me van top tot teen aan het bekijken waren met een haatdragende blik en toen ik voorbij liep hoorde ik ze 'huh' zeggen.

Zomaar, waar het vandaan kwam weet ik niet. En zulke dingen maak ik wel vaker mee.
Oh, wacht :') Het gaat om dit soort gevallen :')
Denk dat het dan weinig met jaloezie te maken heeft.
Fuck the EBU.
pi_135722923
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:14 schreef Fascination het volgende:

[..]

En dan denk je maar meteen dat ze jaloers op je zijn?
Ik vind het ook raar om bij dat soort dingen gelijk aan jaloezie te denken. Heb dat zelf iig nog nooit ervaren, eerder bij kleine onbenullige dingetjes.
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:15 schreef Laura.b het volgende:
Ik ben wel jaloers als ik exen met een andere chick zie, weet ook niet waarom. Of jaloers, ik moet zo'n chick dan helemaal de grond in boren ofzo.
Zoiets dus, maar dat doe ik teruggetrokken in stilte en eenzaamheid, want ik weet zelf ook wel dat het nergens op slaat. Geen vuile blikken of sneren.
pi_135722943
Iedereen is jaloers. Niet alleen vrouwen. Mensen die niet jaloers zijn, zijn saai.
Doe het voor de mensheid:$:$
  maandag 20 januari 2014 @ 16:25:14 #38
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135722976
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maar daar zijn vrouwen OOK jaloers op
Zullen er vast zijn ja, maar dan nog zijn mannen net zo goed jaloers, niet alleen vrouwen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_135723011
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:22 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Maar daar zijn vrouwen OOK jaloers op
Neuh, en ik denk dat je vooral jaloers bent op een persoon. Als je jaloers bent omdat iemand bijv een goede baan heeft, is dat raar. Zoveel mensen hebben een goede baan. Een stomme kneus kan ook een goede baan of mooie auto hebben, nou daar is geen enkele man jaloers op (mag ik hopen).
pi_135723057
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 15:59 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Waarom bestaat dat? Is het een vorm van een minderwaardigheidscomplex?

Ben heel erg benieuwd. :)
Op zoek naar het beste zaadje wat er rondzwemt is de concurrentie onder vrouwen bikkelhard en als ze iemand zien die meer kans maakt op dat zaadje, dan wordt men jaloers en gaat men rare dingen doen.
pi_135723141
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:09 schreef DolLy_2O13 het volgende:

[..]

Ik liep daarnet 2 meisjes tegemoet die me van top tot teen aan het bekijken waren met een haatdragende blik en toen ik voorbij liep hoorde ik ze 'huh' zeggen.

Zomaar, waar het vandaan kwam weet ik niet. En zulke dingen maak ik wel vaker mee.
Arrogantie gespot.
pi_135723164
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:24 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar om bij dat soort dingen gelijk aan jaloezie te denken. Heb dat zelf iig nog nooit ervaren, eerder bij kleine onbenullige dingetjes.

[..]

Zoiets dus, maar dat doe ik teruggetrokken in stilte en eenzaamheid, want ik weet zelf ook wel dat het nergens op slaat. Geen vuile blikken of sneren.
Nee, klopt. Snap de vuile blikken en sneren ook niet. Moet wel zeggen dat ik vaak ga afkraken met vriendinnen, maar dat is puur om mezelf dan beter te laten voelen, denk ik. Weet natuurlijk wel dat het onredelijk is.
pi_135723184
Wat een reacties. 8)7
  maandag 20 januari 2014 @ 16:30:13 #44
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_135723202
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Wat een reacties. 8)7
Welkom op FOK!
The Art Of Lying
pi_135723270
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Wat een reacties. 8)7
Leg jij het eens uit dan, dat je bij zo'n incident gelijk de link legt met jaloezie. Ik snap dat echt niet.
  maandag 20 januari 2014 @ 16:31:29 #46
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_135723274
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Wat een reacties. 8)7
Het is dan ook een vreemde vraag en een vreemd voorbeeld. ;)
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_135723310
Volgens mij ben ik juist weinig jaloers op een persoon. Eerder op karaktertrekken, sociale vaardigheden of geboren in een andere (hogere) economische status. Nog nooit meegemaakt dat ik op 'iemand' jaloers was. Dat zou toch betekenen dat je zou willen ruilen of iets dergelijks, maar ik zie bij iedereen ook dingen om niet jaloers op te zijn. Mijn eigen situatie ken ik en kan ik aan. Bij de ander zie ik vaak al andere moeilijke situaties aankomen waar ik nu juist helemaal geen moeite mee heb.
And the druids turn to stone...
pi_135723342
Ik zie het toch vaker gebeuren en dan heb ik het niet alleen over mezelf. :')
  maandag 20 januari 2014 @ 16:33:25 #49
409682 yulian
Ben je vriend niet!
pi_135723378
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik zie het toch vaker gebeuren en dan heb ik het niet alleen over mezelf. :')
Maar natuurlijk niet.
The Art Of Lying
pi_135723411
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 16:32 schreef Panthera1984 het volgende:
Volgens mij ben ik juist weinig jaloers op een persoon. Eerder op karaktertrekken, sociale vaardigheden of geboren in een andere (hogere) economische status. Nog nooit meegemaakt dat ik op 'iemand' jaloers was. Dat zou toch betekenen dat je zou willen ruilen of iets dergelijks, maar ik zie bij iedereen ook dingen om niet jaloers op te zijn. Mijn eigen situatie ken ik en kan ik aan. Bij de ander zie ik vaak al andere moeilijke situaties aankomen waar ik nu juist helemaal geen moeite mee heb.
Ok. Maar om nou jaloers te zijn op iemand vanwege een goede baan of mooie auto vind ik raar. Dan kan je wel jaloers en verzuurd door het leven gaan. Er zijn veel mensen met goede banen en leuke auto's, dus denk dat de persoonlijkheid wel meespeelt in jaloezie. Maar wat jij zegt kan ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')