Dat is idd de enige waar je je druk om moet maken, schakel hem uit en het is een krachteloze ploeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Pelle 2 doodschoppen verkopen en klaar.
Geen plan B bij Feyenoord dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd de enige waar je je druk om moet maken, schakel hem uit en het is een krachteloze ploeg.
Het is inmiddels wel iets meer dan dat maar dat neemt niet weg dat Ajax gewoon moet winnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd de enige waar je je druk om moet maken, schakel hem uit en het is een krachteloze ploeg.
Die Boetius die niet eens 90 minuten lang kan volmaken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel iets meer dan dat maar dat neemt niet weg dat Ajax gewoon moet winnen.
Dat lukt thuis wel. Alleen wel graag in de reguliere speeltijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht hij hiervoor was.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijk
Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schöne, Bojan, Fischer
telegraaf
Boeiend. Achter hem staat Lex Immers, die kan er echt helemaal niks van, dan heb je die dikke Tonny nogquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Pelle is gewoon, hoe clichematig ook, een spits met vertrouwen en dat zie je aan alles. Hij scoort makkelijk, geeft mooie passes etc, alles lijkt hem te lukken.
Wellicht, maar Ajax moet dit niet te licht opnemen, als ze ook echt willen winnen natuurlijk en het niet willen skippenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend. Achter hem staat Lex Immers, die kan er echt helemaal niks van, dan heb je die dikke Tonny nogen die dwergkabouter Clasie
achterin opa Mathijssen en Mulder de grabbelaar
Die beker interesseert me niet zoveel, het feit dat je die kakkerlakjes even op hun nummer kan zetten des te meer met hun praatjes over het kampioenschapquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar Ajax moet dit niet te licht opnemen, als ze ook echt willen winnen natuurlijk en het niet willen skippen.
Je moet wel op 3 fronten willen natuurlijk...
Je doet nu net alsof ze als een PSV mijlen achterstaan in de competitie manquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die beker interesseert me niet zoveel, het feit dat je die kakkerlakjes even op hun nummer kan zetten des te meer met hun praatjes over het kampioenschappaar tikken op de billen geven en beschaamd op de bus terug naar huis zetten die lui.
O god, je gaat me nou toch niet zeggen dat je poep in de broek hebt voor die lui hequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ze als een PSV mijlen achterstaan in de competitie man.
Ajax is favoriet, maar ik geloof voor geen secondendat het een slachting gaat worden.
Alsof het een walkover was Zondagquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O god, je gaat me nou toch niet zeggen dat je poep in de broek hebt voor die lui henet zoals die gasten die hier Ruiz ophemelden die we de hele wedstrijd niet gezien hebben
Ik weet niet waarom maar ik schat PSV hoger in tegen Ajax dan Feyenoord. Bij Feyenoord hebben ze allemaal een grote waffel en daar denken ze ook serieus te kunnen stunten. Zal wel een 3-1 worden oid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het een walkover was Zondag.
Nee, Ajax is op papier de betere ploeg en als ze gewoon geconcentreerd spelen winnen ze wel. Maar als ze het lichtzinnig oppakken denk ik dat het een nare avond kan worden ja.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht hij hiervoor was.
Nou ja, ze hebben een leuke pot gespeeld zondag, dus ik hoop wel dat ze zichzelf mateloos overschatten nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik schat PSV hoger in tegen Ajax dan Feyenoord. Bij Feyenoord hebben ze allemaal een grote waffel en daar denken ze ook serieus te kunnen stunten. Zal wel een 3-1 worden oid.
Toch wel iets beter dan de spitsen die wij hebben, niet dat dat moeilijk is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht hij hiervoor was.
Siggi scoort altijd in de grote wedstrijden en is beslissendquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toch wel iets beter dan de spitsen die wij hebben, niet dat dat moeilijk is.
Ik heb die spanning ook niet. Ligt er denk ook aan dat wij de KNVB beker als een troostprijs beschouwen en ze bij de buren uit Rotterdam daar heel anders tegenaan kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik schat PSV hoger in tegen Ajax dan Feyenoord. Bij Feyenoord hebben ze allemaal een grote waffel en daar denken ze ook serieus te kunnen stunten. Zal wel een 3-1 worden oid.
En inderdaad tegen PSV was ik nog gespannen, vanavond totaal niet.
Kan me nog een goal tegen Ajax herinneren vorig jaar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Siggi scoort altijd in de grote wedstrijden, en is beslissend
Kan ik van Pelle niet zeggen
Ach, weer geen prijs in Rotterdam is natuurlijk ook wel erg pijnlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb die spanning ook niet. Ligt er denk ook aan dat wij de KNVB beker als een troostprijs beschouwen en ze bij de buren uit Rotterdam daar heel anders tegenaan kijken.
Uit of thuis?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan me nog een goal tegen Ajax herinneren vorig jaar?
Nee hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De balcirculatie is wel matig verzorgd hoor, bij Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |