Dat is idd de enige waar je je druk om moet maken, schakel hem uit en het is een krachteloze ploeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:45 schreef Scorpie het volgende:
Pelle 2 doodschoppen verkopen en klaar.
Geen plan B bij Feyenoord dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd de enige waar je je druk om moet maken, schakel hem uit en het is een krachteloze ploeg.
Het is inmiddels wel iets meer dan dat maar dat neemt niet weg dat Ajax gewoon moet winnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is idd de enige waar je je druk om moet maken, schakel hem uit en het is een krachteloze ploeg.
Die Boetius die niet eens 90 minuten lang kan volmaken?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is inmiddels wel iets meer dan dat maar dat neemt niet weg dat Ajax gewoon moet winnen.
Dat lukt thuis wel. Alleen wel graag in de reguliere speeltijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht hij hiervoor was.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermoedelijk
Vermeer; Van Rhijn, Veltman, Denswil, Boilesen; Klaassen, Blind, Duarte; Schöne, Bojan, Fischer
telegraaf
Boeiend. Achter hem staat Lex Immers, die kan er echt helemaal niks van, dan heb je die dikke Tonny nogquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Pelle is gewoon, hoe clichematig ook, een spits met vertrouwen en dat zie je aan alles. Hij scoort makkelijk, geeft mooie passes etc, alles lijkt hem te lukken.
Wellicht, maar Ajax moet dit niet te licht opnemen, als ze ook echt willen winnen natuurlijk en het niet willen skippenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Boeiend. Achter hem staat Lex Immers, die kan er echt helemaal niks van, dan heb je die dikke Tonny nogen die dwergkabouter Clasie
achterin opa Mathijssen en Mulder de grabbelaar
Die beker interesseert me niet zoveel, het feit dat je die kakkerlakjes even op hun nummer kan zetten des te meer met hun praatjes over het kampioenschapquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wellicht, maar Ajax moet dit niet te licht opnemen, als ze ook echt willen winnen natuurlijk en het niet willen skippen.
Je moet wel op 3 fronten willen natuurlijk...
Je doet nu net alsof ze als een PSV mijlen achterstaan in de competitie manquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die beker interesseert me niet zoveel, het feit dat je die kakkerlakjes even op hun nummer kan zetten des te meer met hun praatjes over het kampioenschappaar tikken op de billen geven en beschaamd op de bus terug naar huis zetten die lui.
O god, je gaat me nou toch niet zeggen dat je poep in de broek hebt voor die lui hequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof ze als een PSV mijlen achterstaan in de competitie man.
Ajax is favoriet, maar ik geloof voor geen secondendat het een slachting gaat worden.
Alsof het een walkover was Zondagquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
O god, je gaat me nou toch niet zeggen dat je poep in de broek hebt voor die lui henet zoals die gasten die hier Ruiz ophemelden die we de hele wedstrijd niet gezien hebben
Ik weet niet waarom maar ik schat PSV hoger in tegen Ajax dan Feyenoord. Bij Feyenoord hebben ze allemaal een grote waffel en daar denken ze ook serieus te kunnen stunten. Zal wel een 3-1 worden oid.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof het een walkover was Zondag.
Nee, Ajax is op papier de betere ploeg en als ze gewoon geconcentreerd spelen winnen ze wel. Maar als ze het lichtzinnig oppakken denk ik dat het een nare avond kan worden ja.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht hij hiervoor was.
Nou ja, ze hebben een leuke pot gespeeld zondag, dus ik hoop wel dat ze zichzelf mateloos overschatten nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik schat PSV hoger in tegen Ajax dan Feyenoord. Bij Feyenoord hebben ze allemaal een grote waffel en daar denken ze ook serieus te kunnen stunten. Zal wel een 3-1 worden oid.
Toch wel iets beter dan de spitsen die wij hebben, niet dat dat moeilijk is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:03 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht hij hiervoor was.
Siggi scoort altijd in de grote wedstrijden en is beslissendquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Toch wel iets beter dan de spitsen die wij hebben, niet dat dat moeilijk is.
Ik heb die spanning ook niet. Ligt er denk ook aan dat wij de KNVB beker als een troostprijs beschouwen en ze bij de buren uit Rotterdam daar heel anders tegenaan kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar ik schat PSV hoger in tegen Ajax dan Feyenoord. Bij Feyenoord hebben ze allemaal een grote waffel en daar denken ze ook serieus te kunnen stunten. Zal wel een 3-1 worden oid.
En inderdaad tegen PSV was ik nog gespannen, vanavond totaal niet.
Kan me nog een goal tegen Ajax herinneren vorig jaar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:34 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Siggi scoort altijd in de grote wedstrijden, en is beslissend
Kan ik van Pelle niet zeggen
Ach, weer geen prijs in Rotterdam is natuurlijk ook wel erg pijnlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb die spanning ook niet. Ligt er denk ook aan dat wij de KNVB beker als een troostprijs beschouwen en ze bij de buren uit Rotterdam daar heel anders tegenaan kijken.
Uit of thuis?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kan me nog een goal tegen Ajax herinneren vorig jaar?
Nee hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De balcirculatie is wel matig verzorgd hoor, bij Ajax.
oke, voor de derde keerquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De balcirculatie is wel matig verzorgd hoor, bij Ajax.
Weet ik niet meer, kan ook wel dat jaar daar voor zijn. Maar toch, Pelle in de vorm van de laatste twee jaar is een prima Eredivisie spits.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:36 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Uit of thuis?
Want Ajax uit scoorde hij wel maar was niet beslissend.
Thuis bij Ajax scoorde hij wel maar dropen ze alsnog af
Vind siggi beter, en is daarbij stukken jongerquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, kan ook wel dat jaar daar voor zijn. Maar toch, Pelle in de vorm van de laatste twee jaar is een prima Eredivisie spits.
hihiquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Vind siggi beter, en is daarbij stukken jonger
Nee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Nee joh gek.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Pelle is een prima speler voor opportunistisch voetbal, maar dat voetbal willen wij dus niet spelen.quote:
En dan hebben ze die foto die ik plaatste zo op Facebook gezet, maar als je die tweet invoert op Twitter heb je zo gevonden wie dat plaatste. Sukkelsquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
God"kijk ons, wij willen ook stoer zijn".
Haha in het Ajax systeem moet de spits juist een aanspeelpunt zijn, wat Pelle is. Beter naar die meneer Cruijff luisteren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:41 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Pelle is een prima speler voor opportunistisch voetbal en dat voetbal willen wij dus niet spelen.
Ja, is sowieso slechter he.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Die van Beek die de Vrij vervangt, kan die er wat van of is het net zo`n pannenkoek als Stefannetje?
Pellequote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Haha in het Ajax systeem moet de spits juist een aanspeelpunt zijn, wat Pelle is. Beter naar die meneer Cruijff luisteren.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:40 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
hoog van de toren blazen, de feiten spreken voor zich. Of heb je geen teletekst op je televisie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:45 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Pelle![]()
Overal mislukt en nu hoog van de toren blazen dat het zo'n geweldige spits is
Zelfs bij Sampdoria mislukt
Kolbein werkt tenminste nog voor het team en is beslissend in de grote wedstrijden.quote:
Teletekstquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
hoog van de toren blazen, de feiten spreken voor zich. Of heb je geen teletekst op je televisie.
Zeg je dit soort dingen nou ook buiten het forum, tegen echte mensen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:47 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kolbein werkt tenminste nog voor het team en is beslissen in de grote wedstrijden.
Pelle is een diva die geen meter verroert als het moet, en bijna nooit beslissend
Een aanwinst voor jullie topic, dit gozertje.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:47 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kolbein werkt tenminste nog voor het team en is beslissen in de grote wedstrijden.
Pelle is een diva die geen meter verroert als het moet, en bijna nooit beslissend
Wat doen al die feyenoorders in dit topic?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zeg je dit soort dingen nou ook buiten het forum, tegen echte mensen.
Wauw, assistsquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:48 schreef HeatWave het volgende:
Komop, hij speelt bij fnoord, maar je kan niet ontkennen dat die Pelle het gewoon echt heel erg goed doet. Niet alleen qua scoren hij geeft ook assists etc.
2012/2013: 33 wedstrijden 29 goalsquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:45 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Pelle![]()
Overal mislukt en nu hoog van de toren blazen dat het zo'n geweldige spits is
Zelfs bij Sampdoria mislukt
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:47 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kolbein werkt tenminste nog voor het team en is beslissend in de grote wedstrijden.
Gast Kolbein heeft een PAAR belangrijke doelpunten gemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:47 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Kolbein werkt tenminste nog voor het team en is beslissend in de grote wedstrijden.
Ze komen even buurten. Gezellig man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:49 schreef iketurnerjr het volgende:
[..]
Wat doen al die feyenoorders in dit topic?
Juist niet. Cruijff luisteren en Barcelona kijken inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Haha in het Ajax systeem moet de spits juist een aanspeelpunt zijn, wat Pelle is. Beter naar die meneer Cruijff luisteren.
Vergeet alleen dat Pelle bijna 29 jaar oud is, en in de eredivisie kan iedereen scorenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:50 schreef Stiggie het volgende:
[..]
2012/2013: 33 wedstrijden 29 goals
2013/2014: 19 wedstrijden 16 goals
Siggy:
2012/2013: 20 wedstrijden 9 goals
2013/2014: 23 wedstrijden 9 goals
En Pelle speelt ook nog eens bij een mindere club.
Wie is er nou mislukt dan
Wie ben jij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij snapt er echt helemaal niks van.
Alleen gebruik je nu een verkeerd voorbeeld. Zlatan is niet mislukt bij Barca, werkte alleen niet met Pep.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Juist niet. Cruijff luisteren en Barcelona kijken inderdaad.
Dat is ook de reden waarom Ibrahimovic bij Barcelona geen groot succes is geworden. Wij willen niet zo'n voorspelbaar en relatief makkelijk te verdedigen aanspeelpunt, maar wisselende veel posities.
Oke, succes gewenst met je systeem waarin geen plaats is voor spelers als Graziano Pelle en Zlatan Ibrahimovic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Juist niet. Cruijff luisteren en Barcelona kijken inderdaad.
Dat is ook de reden waarom Ibrahimovic bij Barcelona geen groot succes is geworden. Wij willen niet zo'n voorspelbaar en relatief makkelijk te verdedigen aanspeelpunt, maar veel wisselende posities.
Totaal irrelvante vraag.quote:
Dat claim ik helemaal niet, snap niet waar je dit vandaan haalt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:53 schreef iketurnerjr het volgende:
Hoeveel assist heeft hij gegeven, als je toch alles van hem weet?
Die twee vergelijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:54 schreef HeatWave het volgende:
Siggy kan gewoon niet voetballen, klaar.
Natuurlijk was ik blij met zijn goal zondag, maar neemt niet weg dat Boerrichter eenbetere techniek had dan hij.
*vul paard met skippybal.gif in*.
Zie nog steeds geen cijfers!quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal irrelvante vraag.
[..]
Dat claim ik helemaal niet, snap niet waar je dit vandaan haalt.
Je bent een raar mannetje.
Dat zal ook een reden zijn geweest, maar het type speler ook wel. Sindsdien hebben ze ook alleen nog behendige en wendbare spitsen gehad en geen type Ibrahimovic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen gebruik je nu een verkeerd voorbeeld. Zlatan is niet mislukt bij Barca, werkte alleen niet met Pep.
Ibraquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke, succes gewenst met je systeem waarin geen plaats is voor spelers als Graziano Pelle en Zlatan Ibrahimovic.
Welnee, die jongen krijgt al kramp na 3 sprintjes met Bulthuisquote:Op maandag 20 januari 2014 16:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben banger voor Boetius dan voor Pelle als we er dan toch iemand moeten uitlichten.
Zit er niet bij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:08 schreef Rabieluh het volgende:
Zit Kishna bijn de selectie? Of geblesseerd?
Jammer, had leuk geweest als hij kon invallen, tegen Feyenoord heeft ie vast extra zin om de trukendoos open te doen.quote:
Plus vergeet niet dat hij dan zou scoren bij zijn debuut want standaard voor Ajacieden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:21 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Jammer, had leuk geweest als hij kon invallen, tegen Feyenoord heeft ie vast extra zin om de trukendoos open te doen.
Pelle en Ibrahimovic in dezelfde zinquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke, succes gewenst met je systeem waarin geen plaats is voor spelers als Graziano Pelle en Zlatan Ibrahimovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |