Of hij leest mijn post gewoon nog een keer.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan moet je nog even aan je juf vragen wat sarcasme is.
Aha, dan gaan we samen de verzorgingsstaat aftuigen.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben tegen al het onrecht in de wereld.
Ik hoop voor jou dat je gezond blijft.quote:Op maandag 20 januari 2014 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, dan gaan we samen de verzorgingsstaat aftuigen.
Dat doet de huidige overheid al prima. Meer betalen voor minder. Ik zal het eens bij een werkgever proberen. 'Ik ga 32k per maand verdienen en 8 uur per week werken, prima, goed geregeld!'quote:Op maandag 20 januari 2014 22:59 schreef waht het volgende:
[..]
Aha, dan gaan we samen de verzorgingsstaat aftuigen.
Nooit geweest, zullen de meesten hier beweren.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je gezond blijft.
Waht heeft natuurlijk al een ongeneeslijk mentaal probleem.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat je gezond blijft.
Dat zal bespoedigen dat men het niet meer via Den Haag wil regelen, en helemaal niet via Brussel, als dat niet noodzakelijk is.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat doet de huidige overheid al prima. Meer betalen voor minder. Ik zal het eens bij een werkgever proberen. 'Ik ga 32k per maand verdienen en 8 uur per week werken, prima, goed geregeld!'
Nee serieus. Ik hoop dat jullie allemaal lang gezond mogen blijven. Want er wordt hier wel eens gekscherend of laatdunkend over de zorg gedaan, maar als puntje bij paaltje komt is iedereen erbij gebaat als het nodig is.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Waht heeft natuurlijk al een ongeneeslijk mentaal probleem.
Ik stel verplichte farmaceutische behandeling voor.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Waht heeft natuurlijk al een ongeneeslijk mentaal probleem.
De hyperbool is ons niet vreemd, uiteraard.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik hoop dat jullie allemaal lang gezond mogen blijven. Want er wordt hier wel eens gekscherend of laatdunkend over de zorg gedaan, maar als puntje bij paaltje komt is iedereen erbij gebaat als het nodig is.
Hij heeft het waanbeeld dat hij joods is; vooralsnog is er geen aanwijzing dat daar een behandeling voor bestaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik stel verplichte farmaceutische behandeling voor.
Dat zie je verkeerd hoor, ik ageer niet tegen een capabele gezondheidszorg, ook niet tegen sociale zekerheid, enkel tegen de huidige inrichting daarvan en breedgedragen ideeën daaromtrent.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee serieus. Ik hoop dat jullie allemaal lang gezond mogen blijven. Want er wordt hier wel eens gekscherend of laatdunkend over de zorg gedaan, maar als puntje bij paaltje komt is iedereen erbij gebaat als het nodig is.
Dat waanbeeld wordt me opgedrongen door antisemieten.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft het waanbeeld dat hij joods is; vooralsnog is er geen aanwijzing dat daar een behandeling voor bestaat.
Afbreken lijkt me nochtans niet de oplossing, waht.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef waht het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd hoor, ik ageer niet tegen een capabele gezondheidszorg, ook niet tegen sociale zekerheid, enkel tegen de huidige inrichting daarvan en breedgedragen ideeën daaromtrent.
In mijn durpje worden gelukkig dingen als de beschikbaarheid van een 24/7 apotheek afgeschaft. Ziek zijn doe je hier in deze 100k+ gemeente maar tussen 8.00 en 23.00 ... daarbuiten moet je maar gewoon niet ziek worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent niet echt joods, hè?quote:Op maandag 20 januari 2014 23:22 schreef waht het volgende:
[..]
Dat waanbeeld wordt me opgedrongen door antisemieten.
Herinrichten.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Afbreken lijkt me nochtans niet de oplossing, waht.
Toen ik vorig jaar mijn arm brak, was ik maar wat blij met zo'n zelfde apotheek hier. Ik was keurig gegipst enzo, maar bestierf het van de pijn en was dolgelukkig toen ik zware pijnstillers op kon halen buiten de reguliere openingstijden.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:23 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
In mijn durpje worden gelukkig dingen als de beschikbaarheid van een 24/7 apotheek afgeschaft. Ziek zijn doe je hier in deze 100k+ gemeente maar tussen 8.00 en 23.00 ... daarbuiten moet je maar gewoon niet ziek worden.
Dat moet wel erg moeilijk zijn, want men blijft schipperen en korten - wat de eenvoudigste weg is maar geen oplossing.quote:
Ik wilde een grap maken over een bepaalde dokter, maar dat komt me ongetwijfeld op een ban te staan omdat waht heimelijk een NSBer is.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Hij heeft het waanbeeld dat hij joods is; vooralsnog is er geen aanwijzing dat daar een behandeling voor bestaat.
Hier moet je dat vanaf 1 feb maar doen in van te voren geselecteerde tijden. Mooi dat de invloed van een non-markt merkbaar is op publieke middelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen ik vorig jaar mijn arm brak, was ik maar wat blij met zo'n zelfde apotheek hier. Ik was keurig gegipst enzo, maar bestierf het van de pijn en was dolgelukkig toen ik zware pijnstillers op kon halen buiten de reguliere openingstijden.
Kan jullie huisarts nu ook geen apotheker meer wakker bellen voor een recept? Wat armoedig.quote:Op maandag 20 januari 2014 23:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier moet je dat vanaf 1 feb maar doen in van te voren geselecteerde tijden. Mooi dat de invloed van een non-markt merkbaar is op publieke middelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |