Nee, Bogi is tweede geworden. Dat nummer dat wel gaat voor Hongarije is zo slecht nog niet. Maar dat nummer van Letland is een drama, wel weer een concurrent minder voor ons.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:54 schreef grazz het volgende:
[..]
Oh..zo ff checken, maar Hongarije stuurt dus niet Bogi ofzoiets?
Je hebt nog een grote favoriet, Sole Survivor van Elisabeth Carew, maar daar is alleen een snippet van bekend.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Fred_B het volgende:
De grote favoriet van Noorwegen. Dit zou weleens flink kunnen scoren:
Die snippet vond ik erg indrukwekkend inderdaad.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hebt nog een grote favoriet, Sole Survivor van Elisabeth Carew, maar daar is alleen een snippet van bekend.
Sterke voorronde inderdaad, wel wat retro allemaal. Ik vind Madeline Juno met Error het beste.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:47 schreef aarontje112 het volgende:
De Duitse nummers zijn bekend! Ik vind het kwalitatief erg sterk, maar voor mij springen the Baseballs - Mo Hotta Mo Betta en MarieMarie - Candy Jar eruit.
http://www.eurovision.de/news/vorentscheidkoeln103.html
Wow wat een geweldig mooi liedje, gelijk bij de eerste keer raakquote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Fred_B het volgende:
Jezus.... wat bloedstollend mooiquote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Fred_B het volgende:
*Elisabeth Carew zegt hallo en gaat graag de strijd aan.*quote:
Linkje van die snippet ajb?quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
*Elisabeth Carew zegt hallo en gaat graag de strijd aan.*
Neeeeeee, wacht maar op de gehele versie!quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:14 schreef Greys het volgende:
Die, dus. Nee nee nee, die andere is véél mooier!![]()
Weelderig Waardeloos mooi, om het in 3J's-termen te zeggen.quote:
Top 3, zonder alle liedjes gehoord te hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:43 schreef Fred_B het volgende:
En dan zul je toch eens zien dat het niet wordt uitgekozen..quote:Op donderdag 27 februari 2014 17:45 schreef Peter het volgende:
[..]
Top 3, zonder alle liedjes gehoord te hebben.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
Dit zijn volgens de betting kantoren de 2 grootste concurrenten van Carl Espen:
Hadden deze nummers niet aan de voorrondes van Letland of Malta ofzo kunnen deelnemen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:46 schreef Cyan9 het volgende:
Dit zijn volgens de betting kantoren de 2 grootste concurrenten van Carl Espen:
Letland niet hè, dat zou het moeilijker voor ons maken om de finale door te komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 20:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hadden deze nummers niet aan de voorrondes van Letland of Malta ofzo kunnen deelnemen?
Hij is leukquote:
Niet te goed aubquote:Op maandag 10 maart 2014 18:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij is leuk![]()
Prachtige 1e halve finale lijkt het te worden, zeker als deze ook wint.
Zo uptempo ben ik niet gewend van Portugalquote:
Goed dat ik het weet, genoeg tijd om wat mensen te laten verdwijnen.quote:Op woensdag 12 maart 2014 11:01 schreef CommanderKeen het volgende:
Het NSF voor volgend jaar krijgt al vorm: Jan Smit, Thomas Berge, Alain Clarke. Wie nog meer?
Ze moeten zondag ingeleverd worden bij de EBU maar dan mag je er volgens mij nog wel wat aan sleutelen..quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:14 schreef Deceit het volgende:
Ik hou van het songfestival, maar merk dat ik er minder warm voor loop dan voorgaande jaren. Mijn smaak is het dit jaar vaak niet en heel veel liedjes vind ik zelfs bagger! Meer mensen met dit probleem?
Hoop dat alles veranderd wanneer de uiteindelijke versies klaar zijn.. Tot wanneer mag je aan je liedje sleutelen?
Filmpje hier: http://www.sterren.nl/nie(...)val-deelnemer-16723/quote:Iris Kroes in duet met oud-Songfestival deelnemer
Onlangs is 'The Voice of Holland' winnares Iris Kroes naar Malta afgereisd om in een prachtige kathedraal in Malta met oud-Songfestival deelnemer Gianluca Bezzina een duet te zingen.
Gianluca Bezzina vertegenwoordige in 2013 zijn land Malta tijdens het Eurovisie Songfestival Malmö.
Iris is in januari naar Malta geweest om de videoclip voor haar nieuwe single op te nemen en een optreden te geven op het prestigieuze Malta Baroque Festival samen met Gianluca Bezzina.
En dan nemen ze een nummer dat door de voorgaande 'The Voice' winnaar beter is gezongen...quote:Op zondag 16 maart 2014 23:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Filmpje hier: http://www.sterren.nl/nie(...)val-deelnemer-16723/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |