Drie?quote:Op maandag 20 januari 2014 13:48 schreef videonatic het volgende:
veel games voor 5,- euro
http://www.dixons.nl/games-software/nintendo-3ds/games.html
Probeer de originele SD kaart anders nog even. Is je SD misschien vuil? Stof ofzo? Niet meteen paniekerenquote:Op maandag 20 januari 2014 12:13 schreef VRIDZ het volgende:
SD-kaart maar weer eens op mn PC aangesloten, en die leest m gewoon zonder problemen, of zonder weg te vallen.. Dan ga ik toch denken dat er iets met mijn 3DS aan de hand is
Ja dat kan ik wel makenquote:Op maandag 20 januari 2014 16:47 schreef VRIDZ het volgende:
Met wortels, ui en aardappels toch?
* Oh crap, dacht dat je hutspot zei
Ik kan niet echt iets van stof zien zitten.. en zou ook wel raar zijn, ik had m speciaal gekocht om te gebruiken voor mijn 3DS, dus zodra ie uit de verpakking was, meteen in 3DS gestopt. Kans op stof lijkt me dan ook vrij klein.quote:Op maandag 20 januari 2014 14:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Probeer de originele SD kaart anders nog even. Is je SD misschien vuil? Stof ofzo? Niet meteen paniekeren
Je kan het doen met je (geroote) Android telefoon, pc of router.quote:Op maandag 20 januari 2014 16:46 schreef DE_krumpel het volgende:
Weet iemand hoe je thuis zo'n hotspot zone maakt?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:55 schreef s0ul1991 het volgende:
Yoshi's New Island releases on March 14th with a special preorder bonus
[ afbeelding ]
Awesomequote:
Luigi's Mansion 2 is nu voor ¤30 incl bij Saturn.nl . Scheelt weer ¤15,-quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef FredVleespet het volgende:
Kan geen keuze maken voor een volgende game. Twijfel tussen Luigi's Mansion, Mario Kart, Zelda. Wil ze sowieso allemaal op den duur.
Zelda.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef FredVleespet het volgende:
Kan geen keuze maken voor een volgende game. Twijfel tussen Luigi's Mansion, Mario Kart, Zelda . Wil ze sowieso allemaal op den duur.
Zelda! Beste 3DS game die je momenteel kunt kopen!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:43 schreef FredVleespet het volgende:
Kan geen keuze maken voor een volgende game. Twijfel tussen Luigi's Mansion, Mario Kart, Zelda. Wil ze sowieso allemaal op den duur.
Ik kan je Mario 3D Land aanraden, toffe platformer en perfect voor korte(re) speelsessies.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:51 schreef Frag_adder het volgende:
Op het moment heb ik alleen Zelds - Link between Worlds en Phoenix Wright - Dual Destinies. Ik ben eigenlijk opzoek naar mijn volgende gameIk twijfel tussen Pokemon X/Y en bravely Default maar ook voor andere games sta ik open. Ik ben zelf een gamer die als het op de 3ds vooral savonds op de bank even een uurtje speelt. Iemand een tip voor een volgende game?
Oh wacht die heb ik ook, gratis gekregen bij aanschaf en registratie van de 3ds + zeldaquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:00 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik kan je Mario 3D Land aanraden, toffe platformer en perfect voor korte(re) speelsessies.
In dat geval kan je kijken naar Animal Crossing (als het je ding is) of Fire Emblemquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Oh wacht die heb ik ook, gratis gekregen bij aanschaf en registratie van de 3ds + zeldaMaar bedankt!
Animal Crossing kan ik me dus niets bij voorstellenquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
In dat geval kan je kijken naar Animal Crossing (als het je ding is) of Fire EmblemGeweldige games allebei!
Fire Emblem Awakening zit tussen de 30 en 40 uur. Luigi's Mansion 2 tussen de 15 en 20 uur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:12 schreef Frag_adder het volgende:
Zijn die games een beetje lang? Als ik ze met 10 uur of zo uitspeel vind ik het weer zo zonde voor de volle prijs.
Nintendo hoofdkantoor van Europa is in Duitsland. Zal er iets mee te maken hebben.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Waarom zie ik steeds meer "Frei ab 12/16 Jahre" op de cartridges staan? Verpest de cartridge een beetje.
Dat is waar ook. Misschien is er een Duitse regeling dat de leeftijd op de cartridge moet staan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Nintendo hoofdkantoor van Europa is in Duitsland. Zal er iets mee te maken hebben.
Kennelijk hebben diverse titels die geport zijn van smartphone devices erg sterk verkocht (Angry birds half miljoen stuks, Puzzle & Dragons Z 1 miljoen stuks in een maand en meer.quote:the number of companies who have approached Nintendo with an offer to provide Nintendo 3DS with the titles which they originally designed for and grew on smart devices has been increasing.
Dezelfde als die vorige keer al gratis was toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:43 schreef CoExist het volgende:
Ik lees op de Facebook van Nintendo (ja Facebook ja!) dat "The Legend Of Zelda: Four Swords Anniversary Editon" 4 dagen gratis te downloaden is voor de 3DS. Dus doe je voordeel er mee.
http://www.nintendo.com/eshop/offers#4swords
Geen idee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dezelfde als die vorige keer al gratis was toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |