abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135726039
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
Waarover? Het leven bestaat uit nogal veel dingen.
Over JEZELF. Hoe zou jij over ''kingtoppie'' denken als je hem morgen zou tegen komen in de supermarkt/shool/feestje.

quote:
Ik weet dat ik ooit een stuk losser ben geweest en dat ik nu gesloten ben..
Dus je hoeft eigenlijk al niks ''nieuws'' meer te leren, je weet al hoe je dat gene wil bereiken ook kan werkelijk kan bereiken omdat je het al eerder hebt gedaan.

quote:
ik heb het moeilijk met tevreden zijn met het leven en wat ik heb.
Wat ik tegen B_G zei geldt ook voor jou. Als je niet blij bent met jezelf werk daar dan aan.

quote:
Verder zou ik wel iets meer discipline hebben zodat ik eigenlijk meer doelen succesvol zou kunnen uitvoeren.. Sommige dingen lukken mij dus gewoon even niet zoals een groter vetlaagje krijgen en mezelf wat minder suf masturberen. :')
Omring je zelf met mensen die wel discipline hebben of ga een weddenschap aan met jezelf/ouders. Beloon je eigen discipline.

quote:
Maar verder weet ik dat ik aantrekkelijk intelligent en grappig kan zijn. (ben wat gesloten opt moment dus kan voor mijn doen gewoon een stuk beter)
Waarom ben je het dan gew niet ? Wat maakt het dat je momentel gesloten bent ? Wat is de oorzaak daarvan ?

quote:
Ik zeg niet dat ik er niet achter zou staan overigens. :+
Nou dan ?! :D

quote:
Dat alles zijn mooie ervaringen.
Dan spreek je af met een meid en ga je die dingen doen. Dat seksuele en al het andere komt daarna wel. Zorg eerst dat je went aan het feit dat vrouwen leuke dingen met je willen doen.

quote:
True, vage vragen krijgen een vaag antwoord.. Maar met mijn ''vraag'' probeerde ik mijn vaagheid wat helderder te krijgen :D Tis geen concreet probleem meer een stukje waarbij ik dus niet weet wat ik ermee aanmoet.

Dus wat ik met vrouwen wil doen is samen optrekken en een (seksuele) band opbouwen.
Dat dikgedrukte, schrijf het op papier hang het boven je pc/bed, op je kast, desnoods zet je het als tattoo op je buik; zorg er voor dat je dagelijks herinnerd wordt aan dat gene wat je wil bereiken.

quote:
Ik zoek geen vriendschap ofzo. :+
En zet dat uit je hoofd. Zorg ervoor dat je ook vrouwelijke vrienden om je heen hebt. Je kan geen sexuele band opbouwen of leuke dingen gaan doen als je niks vriendschappelijks kan opbouwen.

Vrouwelijke vrienden om je heen hebben heeft zo zijn voordelen.

quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
Auw, die zit. Bij welke winkel kan je "blij met mezelf zijn" kopen ;)?
Het is niet te koop en je kan het ook niet faken.

Wel erg makkelijk om naar een quick fix te zoeken he :')

Werk eens aan je zelf gvd :')
pi_135726058
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Met vrouwen flirten, versieren, seks hebben is goed omdat vrouwen vaak geneukt willen worden. :D
/ door een mannetje dat ze daartoe verleidt ofc.
Alleen als ze verleid wordt.
Het begint al te dagen :Y
pi_135726116
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Waarom wil je dan iets doen wat eigenlijk tegen je aard in gaat?

Overigens ken ik weinig mensen die echt seks hebben en puur seks hebben. Je kunt nog steeds lief zijn, oprecht zijn en er gewoon een leuke tijd van maken.

De enige verplichting die mensen laten vallen is een relatie, in de meeste gevallen.
Omdat je anders tot je 80e single blijft. Maar hé, je hebt je wel aan je principes gehouden ^O^

Nah dat werkt dus niet :P
  maandag 20 januari 2014 @ 17:45:41 #127
349633 SiIk
Echt zijde
pi_135726138
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Er is geen ''juiste'' manier om te denken over vrouwen. Dat is voor iedereen anders. Ipv te focussen op vrouwen zou ik je aanraden om te focussen op jezelf.

Hoe denk je momenteel over jezelf ? Beantwoord die vraag maar als eerste.

[..]

Nee, ga niet om een date vragen als je er zelf niet helemaal achter staat. Of een nummer.

Maar wat versta jij onder ''leuke ervaringen'' met een vrouw ? Voor de een is dat samen een filmpje kijken, filosoferen of een samen een potje backgammon spelen. Voor de ander is dat meer sexueel en/of spiritueel. Een ander zoekt weer een zielsverwant.

Maak die 2 dingen eerst voor jezelf duidelijk.

Dus 1; hoe denk je momenteel over je zelf ? En 2: Wat wil je samen met een vrouw gaan doen ?

Als je die 2 dingen specifiek kan maken zal je ook beter advies krijgen waar je iets mee kan. Op een vage vraag zal je altijd een vaag antwoord krijgen :)
Wanneer?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_135726170
Nou vraag ik me nog steeds af hoe al die mensen in relaties die niet gelukkig zijn met zichzelf aan die relatie gekomen zijn.... en soms zelfs de ene na de ander. :?
pi_135726188
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Waarom wil je dan iets doen wat eigenlijk tegen je aard in gaat?

Overigens ken ik weinig mensen die echt seks hebben en puur seks hebben. Je kunt nog steeds lief zijn, oprecht zijn en er gewoon een leuke tijd van maken.

De enige verplichting die mensen laten vallen is een relatie, in de meeste gevallen.
Omdat ik mijn ''aard'' niet relaxed vind op dit punt en anders wil zien.
Ja dat wil ik ook wel, ik voel mijzelf alleen verplicht om blijkbaar gelijk een relatie aan te moeten gaan... Dat gewoon los neuken en beetje lol hebben niet goed is.
Rustig aan.
pi_135726207
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:46 schreef Faxie het volgende:
Nou vraag ik me nog steeds af hoe al die mensen in relaties die niet gelukkig zijn met zichzelf aan die relatie gekomen zijn.... en soms zelfs de ene na de ander. :?
Zijn alleen de vrouwen toch? :+
Rustig aan.
pi_135726241
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Omdat je anders tot je 80e single blijft. Maar hé, je hebt je wel aan je principes gehouden ^O^

Nah dat werkt dus niet :P
Als jij met zeefje afspreekt ben je toch ook nog aardig voor der? Je schopt der toch niet na de seks het bed weer uit.

Je doet niet aan een relatie en je hoeft niet te denken aan alles wat daarbij komt kijken. Maar ik geloof echt niet dat het helemaal inhoudsloos is. En als je gaat zoeken naar een meisje dat gewoon der benen voor je spreid zodat jij je piemeltje ertussen kunt hangen, dan zul je nog wel langer zoeken.
pi_135726246
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zijn alleen de vrouwen toch? :+
Hm ja voornamelijk wel volgens mij... dat zal het wel zijn...
pi_135726285
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Als jij met zeefje afspreekt ben je toch ook nog aardig voor der? Je schopt der toch niet na de seks het bed weer uit.
huppel, TGND, zeefje ? :o

Houdt die Faxie achter de schermen er een harem op na verdomme ? :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2014 17:49:34 ]
pi_135726316
quote:

[..]

Je doet niet aan een relatie en je hoeft niet te denken aan alles wat daarbij komt kijken. Maar ik geloof echt niet dat het helemaal inhoudsloos is. En als je gaat zoeken naar een meisje dat gewoon der benen voor je spreid zodat jij je piemeltje ertussen kunt hangen, dan zul je nog wel langer zoeken.
Tja het is wel handig als je elkaar een beetje mag ja. Maar een relatie gaat echt nooit gebeuren.

Maar als ik vast bleef houden aan m'n principes zou ik de dames die ik gedaan heb nooit gedaan hebben, want ik wil ten eerste een relatie, daarna pas de seks.

En met zo'n instelling blijf je single tot je 80e, of je voedt de koters van een ander op, of je moet heel veel geluk hebben.
pi_135726327
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geen Huppel gek :')
pi_135726392
quote:
Hoeveel vrouwen zien dat zitten? Fijn leuk afspreken zonder verplichtingen?
Ik hou enorm veel rekening met de mogelijkheid dat een meisje gewoon meer wilt / gaat willen dan ik.. En dat vind ik dermate niet relaxed... Voel me dan daadwerkelijk schuldig dat ik niet meer met haar wil.
Rustig aan.
pi_135726437
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik hou enorm veel rekening met de mogelijkheid dat een meisje gewoon meer wilt / gaat willen dan ik.. En dat vind ik dermate niet relaxed... Voel me dan daadwerkelijk schuldig dat ik niet meer met haar wil.
Zeker 90%
pi_135726507
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Veel. Leef niet in de illusie dat meisjes allemaal direct verliefd op je worden zodra ze seks met je hebben. Ook meisjes zijn op zoek naar de juiste jongen, en misschien ben jij leuk genoeg om seks mee te hebben, maar zoeken ze er verder niets achter. Zo lang je daar vanaf het begin gewoon eerlijk over bent hoef je je daar in ieder geval niet schuldig over te voelen.

Scharrelen is tegenwoordig één van de normaalste dingen van de wereld hoor.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:58:11 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135726561
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef Blind_Guardian het volgende:

Ik verwacht ook helemaal niet dat vrouwen mijn armen in komen waaien :{. Maar ook als ik wel moeite doe of zoek vind ik geen vrouwen die voor een date of avondje rollebollen openstaan. Goeie vicieuze cirkel dus: vrouwen houden van zelfvertrouwen, dat ontbreekt bij mij enigzins, dus loop ik meer vrouwen mis, waardoor mijn zelfvertrouwen afneemt |:(
Die vicieuze cirkel is klote idd. En ook lastig te doorbreken.
Tja op fok is genoeg te vinden. Je moet het wel zien en er wat moeite voor doen soms, maar het is er zeker meer dan genoeg. Natuurlijk hebben mensen hier al wel snel een beeld van iemand. En om die te veranderen is gewoon lastig. En natuurlijk komen in je posts en topics die je aanmaakt ook al snel door hoe iemand in elkaar (zou kunnen) zitten. Als dat niet heel positief is, dan is het natuurlijk ook lastiger om dergelijke dates/avonden te regelen.
pi_135726733
quote:
99s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Weissman het volgende:

[..]

Over JEZELF. Hoe zou jij over ''kingtoppie'' denken als je hem morgen zou tegen komen in de supermarkt/shool/feestje.

Ligt aan zijn stemming, maar als hij goed in zijn vel zit lijkt mij dat echt een super relaxte kerel.
Als hij wat minder in zijn vel zit dan is hij een beetje stil en komt die wat minder opgewekt over.
quote:
[..]

Dus je hoeft eigenlijk al niks ''nieuws'' meer te leren, je weet al hoe je dat gene wil bereiken ook kan werkelijk kan bereiken omdat je het al eerder hebt gedaan.

Ja maar nooit ''afgemaakt'' ik weet best wel dat ik prima kans maak als ik goed in mijn vel zit... En dat ik als ik nummers had gevraagd / dates had geregeld en voor een meisje had gegaan had er zeker meer gebeurt.. Heb ik nooit gedaan en dat is eigenlijk wel zonde geweest.. Slecht voor het zelfvertrouwen zelfs om die deal niet te sluiten.

quote:
Wat ik tegen B_G zei geldt ook voor jou. Als je niet blij bent met jezelf werk daar dan aan.

Je ziet het verkeerd, en dat doet in principe iedereen, het is geen kwestie die ik op mijzelf betrek, ik vind niks mis aan mijzelf, ik kan weinig enthousiasme opbrengen (voor mijn gevoel dan op sommige momenten) voor de wereld om mij heen.
Als ik objectief naar mijzelf kijk dan zou ik hartstikke blij moeten zijn, behalve dat ik dus slecht ben met een doel int leven.. Maar een doel krijgen in het leven is ondergeschikt aan blij kunnen zijn en vrouwen kunnen versieren... Sterker nog... Een vrouw versieren en er seks mee krijgen / relatie krijgen kan je zelfs zien als een doel.
quote:
Omring je zelf met mensen die wel discipline hebben of ga een weddenschap aan met jezelf/ouders. Beloon je eigen discipline.
Goede tip

quote:
Waarom ben je het dan gew niet ? Wat maakt het dat je momentel gesloten bent ? Wat is de oorzaak daarvan ?
Te weinig ''gekregen'' van het leven.
Je krijgt pas wat van het leven als je het leven dingen geeft overigens.. Dus de oplossing is eigenlijk simpel.. Het leven meer geven (en mijn aandacht gaat even simpelgezegd het meest gemakkelijk uit naar vrouwen, die vind ik gewoon erg interessant qua uiterlijk en de spanning daarbij vind ik ook fijn om te overwinnen (als je gesloten bent dan ontwijk je alles wat spanning levert)

quote:
[..]

Nou dan ?! :D

[..]

Dan spreek je af met een meid en ga je die dingen doen. Dat seksuele en al het andere komt daarna wel. Zorg eerst dat je went aan het feit dat vrouwen leuke dingen met je willen doen.

[..]

Dat dikgedrukte, schrijf het op papier hang het boven je pc/bed, op je kast, desnoods zet je het als tattoo op je buik; zorg er voor dat je dagelijks herinnerd wordt aan dat gene wat je wil bereiken.

[..]

En zet dat uit je hoofd. Zorg ervoor dat je ook vrouwelijke vrienden om je heen hebt. Je kan geen sexuele band opbouwen of leuke dingen gaan doen als je niks vriendschappelijks kan opbouwen.

Vrouwelijke vrienden om je heen hebben heeft zo zijn voordelen.

Yes sir
Rustig aan.
pi_135726868
quote:
14s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Veel. Leef niet in de illusie dat meisjes allemaal direct verliefd op je worden zodra ze seks met je hebben. Ook meisjes zijn op zoek naar de juiste jongen, en misschien ben jij leuk genoeg om seks mee te hebben, maar zoeken ze er verder niets achter. Zo lang je daar vanaf het begin gewoon eerlijk over bent hoef je je daar in ieder geval niet schuldig over te voelen.

Scharrelen is tegenwoordig één van de normaalste dingen van de wereld hoor.
Punt is, int begin weet je helemaal nog niet hoe dat gaat uitpakken.. :P

Ik hoef mij gewoon niet schuldig te voelen om een vrouw het bed in te ''lullen'' dat wil ik gewoon mijn koppie ingestampt hebben.
Om een of andere reden gaat dat super moeilijk en wil ik daar gewoon allerlei argumenten voor horen om dat voor mijn gevoel sterker te maken.
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:09:05 #142
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_135726871
quote:

[..]

En dat zijn alleen de namen waar we het van weten he.
De lijst is vast nog veel langer.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:11:17 #143
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135726946
quote:

[..]

Wie is TGND nu weer en wie is Zeefje?

En Huppel :') Pfffff
  maandag 20 januari 2014 @ 18:11:38 #144
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135726967
Kingtoppie, waarom maak je er soms een punt van dat je nog weinig ervaring hebt?

Het is echt geen hersenchirurgie ofzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 20 januari 2014 @ 18:17:46 #145
349633 SiIk
Echt zijde
pi_135727191
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Romantiseer het niet zo. Vrouwen willen gewoon geneukt worden vaak.

Helaas wel ja ;(
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  maandag 20 januari 2014 @ 18:19:02 #146
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135727228
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef SiIk het volgende:

[..]

Helaas wel ja ;(
Helaas?
  maandag 20 januari 2014 @ 18:21:51 #147
349633 SiIk
Echt zijde
pi_135727321
quote:
10s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Helaas?
Ja.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:22:40 #148
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135727351
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ja.
Je snapt dat iemand meer uitleg wil dan enkel een 'ja/nee' he
  maandag 20 januari 2014 @ 18:22:56 #149
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135727363
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:21 schreef SiIk het volgende:

[..]

Ja.
Wat is het minpunt hier precies aan, voor jou?
  maandag 20 januari 2014 @ 18:26:07 #150
349633 SiIk
Echt zijde
pi_135727487
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je snapt dat iemand meer uitleg wil dan enkel een 'ja/nee' he
Ja
quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat is het minpunt hier precies aan, voor jou?
Als andere chicks te makkelijk zijn wordt het voor mij moeilijker.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:27:02 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135727508
quote:
16s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
Je bent vrouw? (in je profiel staat man)
  maandag 20 januari 2014 @ 18:28:08 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135727554
quote:

[..]

Ja

[..]

Harde struggels meid.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:28:19 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135727558
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je bent vrouw? (in je profiel staat man)
Zou homo worden voor SiIk.
pi_135727572
quote:
Scherp _O- _O_
pi_135727600
quote:
17s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kingtoppie, waarom maak je er soms een punt van dat je nog weinig ervaring hebt?

Het is echt geen hersenchirurgie ofzo.
Het boeit me eerlijk gezegd niks dat ik nooit hersenchirurgie heb uitgevoerd. :@ :P
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:29:47 #156
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_135727611
quote:

[..]

Ja

[..]

Soms willen we best wat meer moeite doen voor een vrouw
pi_135727653
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Eigenlijk moet het meisje gewoon zo tof zijn en doen tegen je dat die moeite helemaal vanzelf gaat.
En dat ze ook wat moeite voor jou doet zou er bij mij ook voor zorgen dat ik haar interessanter ga vinden en meer moeite voor haar ga doen.
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:31:28 #158
349633 SiIk
Echt zijde
pi_135727677
quote:

[..]

Ik val alleen op players die niet van jagen houden. Story of my life. :')
pi_135727688
quote:
1s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En dat zijn alleen de namen waar we het van weten he.
De lijst is vast nog veel langer.
Niet man :')
pi_135727728
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:17 schreef SiIk het volgende:

[..]

Helaas wel ja ;(
:9
pi_135727748
quote:
8s.gif Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:

[..]

Hoe werkt dat? :D
Rustig aan.
  maandag 20 januari 2014 @ 18:33:40 #162
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_135727754
quote:

[..]

Voor Het Leven episode II zou ik het dan eens helemaal omgooien.
Nieuwe acteurs etc
pi_135727762
quote:

[..]

Beetje tegenstrijdig :P
pi_135727794
quote:

[..]

Dat deed ik vroeger ja... daar schiet je dus al helemaal niets mee op. Kun je zeggen van wel, maar de praktijk wijst anders uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')