Door juist blij te zijn met zichzelf en geen fuck te geven aan wat andere mensen over hun denkenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
Uhuh, ben erg beinvloedbaar helaas. Het is lastig om gelukkig met mezelf te zijn zonder mensen om me heen. Hoe de fuck doen mensen dat
Als je volop zelfvertrouwen hebt zonder externe inbreng, geeft dat ook wel een bepaalde mate van arrogantie/gebrek aan relativeringsvermogen aan...quote:Op maandag 20 januari 2014 17:24 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Uhuh, ben erg beinvloedbaar helaas. Het is lastig om gelukkig met mezelf te zijn zonder mensen om me heen. Hoe de fuck doen mensen dat
Herkenbaar. Tijdens mijn twenties vrijwel continu een relatie gehad. Nu ik in de dertig ben gaat dat lastiger en zoeken vrouwen eerder een man om kinderen mee te krijgen (of erger: hun bestaande koters op te voedenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het helpt ook niet dat ik geen kinderen wil.
Als je met het hele gebeuren begint nog voor je 20e, komt zoiets nog niet eens aan de orde. Lekker wild doen, en over 6-7 jaar zie je wel weer. Dan ben je toch ook wel toe aan een volgende stap in je leven samen met je vriendinnetje.
Maar als je al 30 bent komt die volgende stap vaak wel gelijk aan de orde. En dat is niet handig als je de eerste stap nog niet eens hebt gehad
Ha, nooit.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Herkenbaar. Tijdens mijn twenties vrijwel continu een relatie gehad. Nu ik in de dertig ben gaat dat lastiger en zoeken vrouwen eerder een man om kinderen mee te krijgen (of erger: hun bestaande koters op te voeden)
Ow je hebt al volop relaties gehad? ....quote:Op maandag 20 januari 2014 17:28 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Herkenbaar. Tijdens mijn twenties vrijwel continu een relatie gehad. Nu ik in de dertig ben gaat dat lastiger en zoeken vrouwen eerder een man om kinderen mee te krijgen (of erger: hun bestaande koters op te voeden)
Dat jaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, nooit.
Dat is iets dat ik echt weiger, andermans kinderen opvoeden.
Auw, die zit. Bij welke winkel kan je "blij met mezelf zijn" kopenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Door juist blij te zijn met zichzelf en geen fuck te geven aan wat andere mensen over hun denken
Dikgedrukte deel geeft al aan waar het probleem zit. Wees eerst eens blij met jezelf, als dat niet in orde is gaat succes met vrouwen daar niet veel aan veranderen.
2quote:Op maandag 20 januari 2014 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je hebt al volop relaties gehad? ....
Voel je je weleens eenzaam?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Auw, die zit. Bij welke winkel kan je "blij met mezelf zijn" kopen?
Dat zou ik ook niet willen. Al zou die er geen contact mee hebben of iets, dan zou het nog steeds direct een no-go zijn.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ha, nooit.
Dat is iets dat ik echt weiger, andermans kinderen opvoeden.
Het voelt evolutionair minderwaardig, gewoon.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet willen. Al zou die er geen contact mee hebben of iets, dan zou het nog steeds direct een no-go zijn.
Waarom lukte het bij die andere 2 wel?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
2, beide langer dan 4 jaar trouwens. En sinds 2 jaar lukt het ineens compleet niet meer om een vrouw te versieren
Ik kan het in elke winkel kopen. Maar ik schijn een winkelverslaving te hebben en elke aankoop geeft mij een enorm gelukzalig gevoel.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Structureel. Ik had vorig jaar een leuke vriendengroep gevonden, vaak in de weekenden uit of bij iemand thuis hangen. Da's de laatste maanden ineens helemaal ingestort doordat de kartrekkende stelletjes te druk bezig zijn met te settlen. Dus vandaar dat ik binnenkort mijn weekenden in ga vullen met vrijwilligerswerk bij een poppodiumquote:
quote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het in elke winkel kopen. Maar ik schijn een winkelverslaving te hebben en elke aankoop geeft mij een enorm gelukzalig gevoel.
Heb je duidelijke punten waarom je niet tevreden met jezelf bent?
Jep: perfectionistisch dus wat ik doe is zelden goed genoeg, Da's gekoppeld aan Asperger (ik ben een échte Fok-autiquote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het in elke winkel kopen. Maar ik schijn een winkelverslaving te hebben en elke aankoop geeft mij een enorm gelukzalig gevoel.
Heb je duidelijke punten waarom je niet tevreden met jezelf bent?
Ik wil dit in mijn hoofd krijgen:quote:Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
De vrouwen die zo'n instelling kunnen waarderen zijn op 1 hand te tellen. Nu komen er natuurlijk een hoop reacties die zeggen dat dat niet zo is, maar wat vrouwen beweren en hoe ze zich gedragen zit zoals je bij je zusjes hebt gemerkt nogal een verschil in.
Bij de eerste: dankzij urenlange overredingskracht van 4 toenmalige vrienden dat zij me echt leuk vond. Bij nr. 2: omdat zij aangaf dat ze een relatie wou, die kwam dus echt aanwaaien.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom lukte het bij die andere 2 wel?
Waarom is het goed om bijkomende verplichtingen te hebben?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil dit in mijn hoofd krijgen:
''Het is goed om met vrouwen te flirten, ze te versieren, er seks mee te hebben, ZONDER dat daar verplichtingen bij komen kijken''
Deze ''stelling'' zit niet in mijn kop, ik heb er qua gevoel bezwaar tegen maar ik heb rationeel de indruk dat dat bezwaar dus onzin is. (volgen jullie em nog?)
Dus de vraag: Waarom is het goed om met vrouwen te flirten, ze te versieren en er seks mee te hebben zonder bijkomende verplichtingen?
Ik voel mij verplicht om lief te doen, oprecht te zijn, haar het hof te maken, niet voor seks iemand versieren.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom is het goed om bijkomende verplichtingen te hebben?
Romantiseer het niet zo. Vrouwen willen gewoon geneukt worden vaak.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel mij verplicht om lief te doen, oprecht te zijn, haar het hof te maken, etc.
Met vrouwen flirten, versieren, seks hebben is goed omdat vrouwen vaak geneukt willen worden.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Romantiseer het niet zo. Vrouwen willen gewoon geneukt worden vaak.
Hoeveel kansen ik heb laten schieten achteraf gezien....
Over JEZELF. Hoe zou jij over ''kingtoppie'' denken als je hem morgen zou tegen komen in de supermarkt/shool/feestje.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
Waarover? Het leven bestaat uit nogal veel dingen.
Dus je hoeft eigenlijk al niks ''nieuws'' meer te leren, je weet al hoe je dat gene wil bereiken ook kan werkelijk kan bereiken omdat je het al eerder hebt gedaan.quote:Ik weet dat ik ooit een stuk losser ben geweest en dat ik nu gesloten ben..
Wat ik tegen B_G zei geldt ook voor jou. Als je niet blij bent met jezelf werk daar dan aan.quote:ik heb het moeilijk met tevreden zijn met het leven en wat ik heb.
Omring je zelf met mensen die wel discipline hebben of ga een weddenschap aan met jezelf/ouders. Beloon je eigen discipline.quote:Verder zou ik wel iets meer discipline hebben zodat ik eigenlijk meer doelen succesvol zou kunnen uitvoeren.. Sommige dingen lukken mij dus gewoon even niet zoals een groter vetlaagje krijgen en mezelf wat minder suf masturberen.![]()
Waarom ben je het dan gew niet ? Wat maakt het dat je momentel gesloten bent ? Wat is de oorzaak daarvan ?quote:Maar verder weet ik dat ik aantrekkelijk intelligent en grappig kan zijn. (ben wat gesloten opt moment dus kan voor mijn doen gewoon een stuk beter)
Nou dan ?!quote:Ik zeg niet dat ik er niet achter zou staan overigens.
Dan spreek je af met een meid en ga je die dingen doen. Dat seksuele en al het andere komt daarna wel. Zorg eerst dat je went aan het feit dat vrouwen leuke dingen met je willen doen.quote:Dat alles zijn mooie ervaringen.
Dat dikgedrukte, schrijf het op papier hang het boven je pc/bed, op je kast, desnoods zet je het als tattoo op je buik; zorg er voor dat je dagelijks herinnerd wordt aan dat gene wat je wil bereiken.quote:True, vage vragen krijgen een vaag antwoord.. Maar met mijn ''vraag'' probeerde ik mijn vaagheid wat helderder te krijgenTis geen concreet probleem meer een stukje waarbij ik dus niet weet wat ik ermee aanmoet.
Dus wat ik met vrouwen wil doen is samen optrekken en een (seksuele) band opbouwen.
En zet dat uit je hoofd. Zorg ervoor dat je ook vrouwelijke vrienden om je heen hebt. Je kan geen sexuele band opbouwen of leuke dingen gaan doen als je niks vriendschappelijks kan opbouwen.quote:Ik zoek geen vriendschap ofzo.
Het is niet te koop en je kan het ook niet faken.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:31 schreef Blind_Guardian het volgende:
Het begint al te dagenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Met vrouwen flirten, versieren, seks hebben is goed omdat vrouwen vaak geneukt willen worden.
/ door een mannetje dat ze daartoe verleidt ofc.
Alleen als ze verleid wordt.
Omdat je anders tot je 80e single blijft. Maar hé, je hebt je wel aan je principes gehoudenquote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Waarom wil je dan iets doen wat eigenlijk tegen je aard in gaat?
Overigens ken ik weinig mensen die echt seks hebben en puur seks hebben. Je kunt nog steeds lief zijn, oprecht zijn en er gewoon een leuke tijd van maken.
De enige verplichting die mensen laten vallen is een relatie, in de meeste gevallen.
Wanneer?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:14 schreef Weissman het volgende:
[..]
Er is geen ''juiste'' manier om te denken over vrouwen. Dat is voor iedereen anders. Ipv te focussen op vrouwen zou ik je aanraden om te focussen op jezelf.
Hoe denk je momenteel over jezelf ? Beantwoord die vraag maar als eerste.
[..]
Nee, ga niet om een date vragen als je er zelf niet helemaal achter staat. Of een nummer.
Maar wat versta jij onder ''leuke ervaringen'' met een vrouw ? Voor de een is dat samen een filmpje kijken, filosoferen of een samen een potje backgammon spelen. Voor de ander is dat meer sexueel en/of spiritueel. Een ander zoekt weer een zielsverwant.
Maak die 2 dingen eerst voor jezelf duidelijk.
Dus 1; hoe denk je momenteel over je zelf ? En 2: Wat wil je samen met een vrouw gaan doen ?
Als je die 2 dingen specifiek kan maken zal je ook beter advies krijgen waar je iets mee kan. Op een vage vraag zal je altijd een vaag antwoord krijgen
Omdat ik mijn ''aard'' niet relaxed vind op dit punt en anders wil zien.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Myraela het volgende:
Waarom wil je dan iets doen wat eigenlijk tegen je aard in gaat?
Overigens ken ik weinig mensen die echt seks hebben en puur seks hebben. Je kunt nog steeds lief zijn, oprecht zijn en er gewoon een leuke tijd van maken.
De enige verplichting die mensen laten vallen is een relatie, in de meeste gevallen.
Zijn alleen de vrouwen toch?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:46 schreef Faxie het volgende:
Nou vraag ik me nog steeds af hoe al die mensen in relaties die niet gelukkig zijn met zichzelf aan die relatie gekomen zijn.... en soms zelfs de ene na de ander.
Als jij met zeefje afspreekt ben je toch ook nog aardig voor der? Je schopt der toch niet na de seks het bed weer uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat je anders tot je 80e single blijft. Maar hé, je hebt je wel aan je principes gehouden![]()
Nah dat werkt dus niet
huppel, TGND, zeefje ?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij met zeefje afspreekt ben je toch ook nog aardig voor der? Je schopt der toch niet na de seks het bed weer uit.
Tja het is wel handig als je elkaar een beetje mag ja. Maar een relatie gaat echt nooit gebeuren.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als jij met zeefje afspreekt ben je toch ook nog aardig voor der? Je schopt der toch niet na de seks het bed weer uit.
Je doet niet aan een relatie en je hoeft niet te denken aan alles wat daarbij komt kijken. Maar ik geloof echt niet dat het helemaal inhoudsloos is. En als je gaat zoeken naar een meisje dat gewoon der benen voor je spreid zodat jij je piemeltje ertussen kunt hangen, dan zul je nog wel langer zoeken.
Geen Huppel gekquote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
huppel, TGND, zeefje ?
Houdt die Faxie achter de schermen er een harem op na verdomme ?
Hoeveel vrouwen zien dat zitten? Fijn leuk afspreken zonder verplichtingen?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:48 schreef Myraela het volgende:
Je doet niet aan een relatie en je hoeft niet te denken aan alles wat daarbij komt kijken. Maar ik geloof echt niet dat het helemaal inhoudsloos is. En als je gaat zoeken naar een meisje dat gewoon der benen voor je spreid zodat jij je piemeltje ertussen kunt hangen, dan zul je nog wel langer zoeken.
Zeker 90%quote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zien dat zitten? Fijn leuk afspreken zonder verplichtingen?
Ik hou enorm veel rekening met de mogelijkheid dat een meisje gewoon meer wilt / gaat willen dan ik.. En dat vind ik dermate niet relaxed... Voel me dan daadwerkelijk schuldig dat ik niet meer met haar wil.
Veel. Leef niet in de illusie dat meisjes allemaal direct verliefd op je worden zodra ze seks met je hebben. Ook meisjes zijn op zoek naar de juiste jongen, en misschien ben jij leuk genoeg om seks mee te hebben, maar zoeken ze er verder niets achter. Zo lang je daar vanaf het begin gewoon eerlijk over bent hoef je je daar in ieder geval niet schuldig over te voelen.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen zien dat zitten? Fijn leuk afspreken zonder verplichtingen?
Ik hou enorm veel rekening met de mogelijkheid dat een meisje gewoon meer wilt / gaat willen dan ik.. En dat vind ik dermate niet relaxed... Voel me dan daadwerkelijk schuldig dat ik niet meer met haar wil.
Die vicieuze cirkel is klote idd. En ook lastig te doorbreken.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:21 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ik verwacht ook helemaal niet dat vrouwen mijn armen in komen waaien. Maar ook als ik wel moeite doe of zoek vind ik geen vrouwen die voor een date of avondje rollebollen openstaan. Goeie vicieuze cirkel dus: vrouwen houden van zelfvertrouwen, dat ontbreekt bij mij enigzins, dus loop ik meer vrouwen mis, waardoor mijn zelfvertrouwen afneemt
Ligt aan zijn stemming, maar als hij goed in zijn vel zit lijkt mij dat echt een super relaxte kerel.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Over JEZELF. Hoe zou jij over ''kingtoppie'' denken als je hem morgen zou tegen komen in de supermarkt/shool/feestje.
Ja maar nooit ''afgemaakt'' ik weet best wel dat ik prima kans maak als ik goed in mijn vel zit... En dat ik als ik nummers had gevraagd / dates had geregeld en voor een meisje had gegaan had er zeker meer gebeurt.. Heb ik nooit gedaan en dat is eigenlijk wel zonde geweest.. Slecht voor het zelfvertrouwen zelfs om die deal niet te sluiten.quote:[..]
Dus je hoeft eigenlijk al niks ''nieuws'' meer te leren, je weet al hoe je dat gene wil bereiken ook kan werkelijk kan bereiken omdat je het al eerder hebt gedaan.
Je ziet het verkeerd, en dat doet in principe iedereen, het is geen kwestie die ik op mijzelf betrek, ik vind niks mis aan mijzelf, ik kan weinig enthousiasme opbrengen (voor mijn gevoel dan op sommige momenten) voor de wereld om mij heen.quote:Wat ik tegen B_G zei geldt ook voor jou. Als je niet blij bent met jezelf werk daar dan aan.
Goede tipquote:Omring je zelf met mensen die wel discipline hebben of ga een weddenschap aan met jezelf/ouders. Beloon je eigen discipline.
Te weinig ''gekregen'' van het leven.quote:Waarom ben je het dan gew niet ? Wat maakt het dat je momentel gesloten bent ? Wat is de oorzaak daarvan ?
Yes sirquote:[..]
Nou dan ?!
[..]
Dan spreek je af met een meid en ga je die dingen doen. Dat seksuele en al het andere komt daarna wel. Zorg eerst dat je went aan het feit dat vrouwen leuke dingen met je willen doen.
[..]
Dat dikgedrukte, schrijf het op papier hang het boven je pc/bed, op je kast, desnoods zet je het als tattoo op je buik; zorg er voor dat je dagelijks herinnerd wordt aan dat gene wat je wil bereiken.
[..]
En zet dat uit je hoofd. Zorg ervoor dat je ook vrouwelijke vrienden om je heen hebt. Je kan geen sexuele band opbouwen of leuke dingen gaan doen als je niks vriendschappelijks kan opbouwen.
Vrouwelijke vrienden om je heen hebben heeft zo zijn voordelen.
Punt is, int begin weet je helemaal nog niet hoe dat gaat uitpakken..quote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel. Leef niet in de illusie dat meisjes allemaal direct verliefd op je worden zodra ze seks met je hebben. Ook meisjes zijn op zoek naar de juiste jongen, en misschien ben jij leuk genoeg om seks mee te hebben, maar zoeken ze er verder niets achter. Zo lang je daar vanaf het begin gewoon eerlijk over bent hoef je je daar in ieder geval niet schuldig over te voelen.
Scharrelen is tegenwoordig één van de normaalste dingen van de wereld hoor.
En dat zijn alleen de namen waar we het van weten he.quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
huppel, TGND, zeefje ?
Wie is TGND nu weer en wie is Zeefje?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
huppel, TGND, zeefje ?
Helaas wel jaquote:Op maandag 20 januari 2014 17:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Romantiseer het niet zo. Vrouwen willen gewoon geneukt worden vaak.
Ja.quote:
Jaquote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je snapt dat iemand meer uitleg wil dan enkel een 'ja/nee' he
Als andere chicks te makkelijk zijn wordt het voor mij moeilijker.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het minpunt hier precies aan, voor jou?
Je bent vrouw? (in je profiel staat man)quote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
Als andere chicks te makkelijk zijn wordt het voor mij moeilijker.
Harde struggels meid.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Zou homo worden voor SiIk.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bent vrouw? (in je profiel staat man)
Scherpquote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
Het boeit me eerlijk gezegd niks dat ik nooit hersenchirurgie heb uitgevoerd.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kingtoppie, waarom maak je er soms een punt van dat je nog weinig ervaring hebt?
Het is echt geen hersenchirurgie ofzo.
Soms willen we best wat meer moeite doen voor een vrouwquote:Op maandag 20 januari 2014 18:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Eigenlijk moet het meisje gewoon zo tof zijn en doen tegen je dat die moeite helemaal vanzelf gaat.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms willen we best wat meer moeite doen voor een vrouw
Ik val alleen op players die niet van jagen houden. Story of my life.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet manquote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zijn alleen de namen waar we het van weten he.
De lijst is vast nog veel langer.
Hoe werkt dat?quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik val alleen op players die niet van jagen houden. Story of my life.
Voor Het Leven episode II zou ik het dan eens helemaal omgooien.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdigquote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ja... daar schiet je dus al helemaal niets mee op. Kun je zeggen van wel, maar de praktijk wijst anders uit.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
"neuken?"quote:
Niks mis mee.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
"neuken?"
"nee"
"oké doeg"
*loopt naar volgende chick*
Nouja, als je verliefd bent...quote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger ja... daar schiet je dus al helemaal niets mee op. Kun je zeggen van wel, maar de praktijk wijst anders uit.
Maar die neuken wel aan het eind van de avondquote:Op maandag 20 januari 2014 18:34 schreef SiIk het volgende:
[..]
"neuken?"
"nee"
"oké doeg"
*loopt naar volgende chick*
Kieteldood.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je verliefd bent...
Zou dan echt alles doen om haar zelfs maar te zien lachen.
Ja. Dat is mijn probleem dus.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar die neuken wel aan het eind van de avond
Om vervolgens in de frienzone te komen, want je bent zo liefquote:Op maandag 20 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als je verliefd bent...
Zou dan echt alles doen om haar zelfs maar te zien lachen.
DOE IS POSITIEFFZHHquote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om vervolgens in de frienzone te komen, want je bent zo lief
Ondertussen neuken ze anderen
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent dus wel een meid die zo'n lieve jongen wilt?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nouja, als ze je niet ziet staan zonder dat je het super expliciet duidelijk maakt, heeft ze waarschijnlijk geen interesse.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Om vervolgens in de frienzone te komen, want je bent zo lief
Ondertussen neuken ze anderen
Ja. Best kut.quote:
Het leek me duidelijk, maar blijkbaar niet duidelijk genoeg. En toen ik echt duidelijk was, na het verzamelen van al m'n moed, was het van 'ja je bent lief maaaar blablabla;quote:Op maandag 20 januari 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als ze je niet ziet staan zonder dat je het super expliciet duidelijk maakt, heeft ze waarschijnlijk geen interesse.
Ik wil best de lompe hork uithangen hoor. Neuken?quote:
ze wil eerst samen met je jagenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik wil best de lompe hork uithangen hoor. Neuken?
quote:Op maandag 20 januari 2014 18:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zijn alleen de namen waar we het van weten he.
De lijst is vast nog veel langer.
Nouja, de laatste naar wie ik open en eerlijk was, wilde niks meer met me te maken hebben.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het leek me duidelijk, maar blijkbaar niet duidelijk genoeg. En toen ik echt duidelijk was, na het verzamelen van al m'n moed, was het van 'ja je bent lief maaaar blablabla;
Sterf![]()
Ik jaag alleen met een "paarsgepunte lans", om Djeez (quote:
Arme konijntjesquote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik jaag alleen met een "paarsgepunte lans", om Djeez () te quoten
Tja en toch moet je open en eerlijk blijven... dan raak je ze maar kwijt. Weet je tenminste weer wat je in huis had.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, de laatste naar wie ik open en eerlijk was, wilde niks meer met me te maken hebben.
Dat zeker.quote:Op maandag 20 januari 2014 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja en toch moet je open en eerlijk blijven... dan raak je ze maar kwijt. Weet je tenminste weer wat je in huis had.
Hoe komt het dan dat ik ze niet tegenkom?quote:Op maandag 20 januari 2014 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel. Leef niet in de illusie dat meisjes allemaal direct verliefd op je worden zodra ze seks met je hebben. Ook meisjes zijn op zoek naar de juiste jongen, en misschien ben jij leuk genoeg om seks mee te hebben, maar zoeken ze er verder niets achter. Zo lang je daar vanaf het begin gewoon eerlijk over bent hoef je je daar in ieder geval niet schuldig over te voelen.
Scharrelen is tegenwoordig één van de normaalste dingen van de wereld hoor.
Hier gaat het ook nog steeds niet geweldig hoor. Maar benader vrouwen wel een stuk relaxter tegenwoordig. Je moet ze echt van dat voetstuk af schoppen.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:19 schreef denkwerk het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat ik ze niet tegenkom?
Die instelling die Faxie blijkbaar heeft bereikt en die kingtoppie wil bereiken, heb ik al jaren. En toch is er in al die tijd geen seks/scharrel van gekomen. Wat kan daar dan de verklaring voor zijn?
Het voetstuk waarop zij zelf zijn gaan staan of waar jij ze neergezet hebt?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:22 schreef Faxie het volgende:
Je moet ze echt van dat voetstuk af schoppen.
Dat laatstequote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het voetstuk waarop zij zelf zijn gaan staan of waar jij ze neergezet hebt?
Dat laatste. Hoewel dat eerste ook vaak het geval is. Maar die zijn de moeite niet.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het voetstuk waarop zij zelf zijn gaan staan of waar jij ze neergezet hebt?
Dat zijn zeker van die "playing hard to get"-gevalletjes?quote:Op maandag 20 januari 2014 19:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat laatste. Hoewel dat eerste ook vaak het geval is. Maar die zijn de moeite niet.
Bijvoorbeeld. Of vrouwen die zich miss universe wanen omdat alle kerels in hun broekje willen. Gebrekkig relativeringsvermogen... maarja dat is in hun geval geen belemmering.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zijn zeker van die "playing hard to get"-gevalletjes?
Geen idee...eigenlijk kijk ik allang al niet meer op zo'n manier naar vrouwen. Ik bekijk ze per vrouw weer apart.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of vrouwen die zich miss universe wanen omdat alle kerels in hun broekje willen. Gebrekkig relativeringsvermogen... maarja dat is in hun geval geen belemmering.
lijkt me ook heel verstandig.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik bekijk ze per vrouw weer apart.
Ach ik kom niet echt op de plekken waar die prinsesjes zich ophouden. Dat scheelt ook een hoop.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee...eigenlijk kijk ik allang al niet meer op zo'n manier naar vrouwen. Ik bekijk ze per vrouw weer apart.
Ik ben dan ook heel verstandigquote:
Jij komt tenminste op plekken waar vrouwen komen. Ik doe er allang al mn best niet meer voor, want tis niet alsof ik een kansloze kneus ben ofzoquote:Op maandag 20 januari 2014 19:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach ik kom niet echt op de plekken waar die prinsesjes zich ophouden. Dat scheelt ook een hoop.
Zoveel kom ik er niet tegen op de plekken waar ik kom hoor.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben dan ook heel verstandig
[..]
Jij komt tenminste op plekken waar vrouwen komen. Ik doe er allang al mn best niet meer voor, want tis niet alsof ik een kansloze kneus ben ofzo
Wel is het zo dat voor mij de spoeling vrij dun is, maar das weer om persoonlijke redenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |